Šta je novo?

Trolejbusi

Tabloidi su dno dna ovog društva. Ne treba ih koristiti čak i kao zamenu za WC papir, može se dobiti infekcija.

Puna podrška inicijativi "Vratimo trolu 28".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690910#p690910:309wpedh je napisao(la):
crveni karton » Pet Dec 20, 2019 4:49 pm[/url]":309wpedh]Sekta koja od svega pravi pitanje zivota i smrti i pravi jos vece podele u drustvu. Beograd postaje kao mesto u kom se zivi po kazni, u kom ti vredjaju razum, gaze dostojanstvo a ubedjuju te da ti je super. Muka mi je

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka

oni ce ici do kraja, naseg kraja. tu nema sumnje
 
Dragi drugari, hvala Vam na podršci. Evo šta se dešava novo oko trole 28. Danas sam snimio saobraćajni prekršaj na autoputu kada je vozač napustio autobus pun putnika u zaustavnoj traci i otišao dalje. Snimak sam postavio ovde. Možete ga videti ovde.

https://twitter.com/ZIU_nine/status/1208281446823141376

U komentarima bezbroj ljudi sa sakrivenim nalozima je počelo da mi preti. Nekoliko preti i nasiljem,da me treba prebiti kao pre neki dan u opštini Zvezdara, iznabadati i baciti u jarak i.t.d. Ozbiljno sumnjam da je ovo zbog trolejbusa 28. Otićiću u policiju čim pre da prijavim ove pretnje. Ove pretnje me samo još više motivišu da radim pravu stvar time što se borim za vraćanje trole 28. :gobb:
 
vucko":1642kiuv je napisao(la):
Dragi drugari, hvala Vam na podršci. Evo šta se dešava novo oko trole 28. Danas sam snimio saobraćajni prekršaj na autoputu kada je vozač napustio autobus pun putnika u zaustavnoj traci i otišao dalje. Snimak sam postavio ovde. Možete ga videti ovde.

https://twitter.com/ZIU_nine/status/1208281446823141376

U komentarima bezbroj ljudi sa sakrivenim nalozima je počelo da mi preti. Nekoliko preti i nasiljem,da me treba prebiti kao pre neki dan u opštini Zvezdara, iznabadati i baciti u jarak i.t.d. Ozbiljno sumnjam da je ovo zbog trolejbusa 28. Otićiću u policiju čim pre da prijavim ove pretnje. Ove pretnje me samo još više motivišu da radim pravu stvar time što se borim za vraćanje trole 28. :gobb:
Drži se "kolega"...
Kao što je neko gore napisao ova bag** na vlasti, od svega pravi da se radi o životu ili smrti (nekima od njih verovatno i jeste jer da nisu spremni da rade to što rade bili bi "mrtvi")...
Iz iskustva ti govorim da je tvoje najefikasnije oruđe JAVNOST.
Ne treba da upadaš u paranoju, ali sve što liči na pretnju objavi, ti štakori se plaše svetla...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690704#p690704:8ded6hra je napisao(la):
vucko » 20 Dec 2019 04:35 am[/url]":8ded6hra]Karlo, hvala na komentaru. Nisi pomenuo pa te molim za mišljenje šta misliš o ukidanju trolejbusa 28 i šta smatraš da je valjani sporazum koji građani mogu ponuditi kao kompromis gradskoj vlasti da bi se rešio taj problem?
И поред писања "Српског телеграфа", позитивно су вас пропратили режимски медији "Курир", "Вечерње новости" и "РТС". То је одлично. Подржао вас је и градоначелник.

Циљ/фикс идеја градске власти је избацивање тролејбуса из Краља Милана са Трга републике и Студентског трга. А то су суштински делови тролејбуске мреже. За вас је боље да останете у овој причи локалној, грађанској и само за 28. Повежите се и са оним Дорћолцима који неће да тролејбус пролази кроз сокаке. Потребно је да будете упорни. Што се тиче истраживања у смислу оправданости у смислу (не) постојања токова путника који правдају постојање линије 28, могу вам дати упутства како да сами извршите такво истраживање. Али мислим да је несврсисходно јер прво, ти подаци су већ били сакупљени 2014. и никоме није пронашао разлоге да укине 28. Друго, намучићете се, а могу да вас изспинују.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691205#p691205:2u4uolh5 je napisao(la):
vucko » Sub Dec 21, 2019 4:58 pm[/url]":2u4uolh5]Dragi drugari, hvala Vam na podršci. Evo šta se dešava novo oko trole 28. Danas sam snimio saobraćajni prekršaj na autoputu kada je vozač napustio autobus pun putnika u zaustavnoj traci i otišao dalje. Snimak sam postavio ovde. Možete ga videti ovde.

https://twitter.com/ZIU_nine/status/1208281446823141376

U komentarima bezbroj ljudi sa sakrivenim nalozima je počelo da mi preti. Nekoliko preti i nasiljem,da me treba prebiti kao pre neki dan u opštini Zvezdara, iznabadati i baciti u jarak i.t.d. Ozbiljno sumnjam da je ovo zbog trolejbusa 28. Otićiću u policiju čim pre da prijavim ove pretnje. Ove pretnje me samo još više motivišu da radim pravu stvar time što se borim za vraćanje trole 28. :gobb:

Za njih ja laok da izdaju na kraj sa opozicijom. Oni su na posletku ekipa, tale se.
Istinski gradjanski protest, kao ovaj, toga se plase i bice brutalni.
Umesto da ovako sedimo i hvalimo te, treba da izadjemo kad bude trebalo.
Mozda bi valjalo i otvoriti ziro racun da se pomogne ovaj protest.

Boegrad je jso uvek pu onih kojima nista ne smeta, koji su srecni ovako.
Moramo uciniti da im bude neprijatno.
 
Ja sam pre mišljenja, na osnovu mog iskustva, da ima dosta građana koji smatraju da oni ne treba da prstom mrdnu, već da drugi treba da rešavaju njihove probleme. Da postoji neko, na stranu to što je za to zadužena komunalna policija, ko bi non stop popisivao i rešavao sve njihove probleme, ali otprilike tako da im se poboljša energetska efikasnost zgrade, da se zgrada okreči, da im zamene stare prozore novim u zgradi, da im isprazne kontejner pretpan đubretom, oćiste sneg ispred ulaza u zgradu, urede gradski prevoz tako da ih direktno vozi do željene lokacije, da im se poboljša kvalitet vode i smanji pucanje cevi, da se reši problem (ne)reagovanja dugmeta na pešačkom prelazu, to što ne postoji pešački prelaz baš tamo gde njima odgovara... Neke stvario mogu da reše komunalci, ali za neke moraš i sam da se angažuješ i prijaviš (ukažeš nadležnima na postojanje problema). Naravno, ovo ne umanjuje činjenicu i da postoji dosta ljudi koji su samoinicijativno angažovani za rešavanje i ukazivanje na probleme u njihovoj okolini.
 
Upravo tako.

Možda najbolji primer toga su bili dani dok su taksisti držali grad pod opsadom. Slobodno se može reći da je jedno dobranih milion ljudi na neki način, u manjoj ili većoj meri, tih dana bilo pogođeno njihovim majmunisanjem. I mada sam gledao i slušao stotine njih, što na ulici što u svom krugu poznanika, kako gunđaju i psuju zbog toga, na prste jedne ruke mogu da nabrojim nas nekoliko ''ludaka'' i ''nervčika'' koji smo se tih dana otvoreno konfrontirali sa tom bandom ološa umesto da gunđamo sebi u brade.

Ljudi su postali žešće anestezirani i zaboravili smisao, definiciju i način kako treba da funkcionišu društvo, država i vlast(i).
 
Ne javljaju nam se iz opštine niti Grada, verovatno ćemo imati protest do kraja nedelje kako bi ih podsetili da ne odustajemo od naših zahteva. Biću slobodan da vas obavestim ovde. Vratimo trolu 28!!!

"U prazničnom duhu, predlažemo svima kojima nedostaje trola 28 da danas pre 15h nazovu Sekretarijat za javni prevoz na brojeve 011/3227-241 ili 011/3309-005 . Čestitajte im praznike i potvrdite da ste potpisali peticiju, jer je gradski sekretar u izjavi za Srpski telegraf izrazio sumnje da su potpisi lažirani. Ispričajte im i jučerašnje dogodovštine iz gradskog prevoza, kada je bilo praktično nemoguće stići bilo gde. Verovatno ni danas situacija neće biti bolja.
Pišite nam u komentarima kakav ste odgovor dobili. "

https://www.facebook.com/trola28/

:gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691418#p691418:rfohmv35 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Dec 22, 2019 2:29 pm[/url]":rfohmv35]Upravo tako.

Možda najbolji primer toga su bili dani dok su taksisti držali grad pod opsadom. Slobodno se može reći da je jedno dobranih milion ljudi na neki način, u manjoj ili većoj meri, tih dana bilo pogođeno njihovim majmunisanjem. I mada sam gledao i slušao stotine njih, što na ulici što u svom krugu poznanika, kako gunđaju i psuju zbog toga, na prste jedne ruke mogu da nabrojim nas nekoliko ''ludaka'' i ''nervčika'' koji smo se tih dana otvoreno konfrontirali sa tom bandom ološa umesto da gunđamo sebi u brade.

Ljudi su postali žešće anestezirani i zaboravili smisao, definiciju i način kako treba da funkcionišu društvo, država i vlast(i).

Taksisti su se borili za postovanje Zakona o saobracaju.
Da li ste se vi borili protiv postovanja zakona?
 
Cvijiceva, smer ka Zvezdari. Bivsa stanica 28ice, a sad iscekivanje da se 77 dovuce sa novog beograda, a 40 probije kroz kneza milosa

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
ad56714b22f2e8b1d0f6fee5d95b4636.jpg
 
Sve je to normalno. Stanje redovno. Nema potrebe za uzbuđavanjem, pojačane su 77 i 79, a na 40 rade zglobovi. :)
 
Ti zglobovi idu jedan za drugim prazni i to baš kad ne treba, a kad treba da dođu, nigde ih nema.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
U petak protest u Vasinoj.
U petak 27.12. u 18h na uglu Vasine i Dobračine ulice održaće se protestni skup zbog ukidanja linija 28 i 19, skraćivanja linija 21 i 22 i opšte katastrofalne situacije u javnom prevozu.
Okupljeni građani će prelaziti pešački prelaz u Vasinoj ulici i tako zaustaviti saobraćaj na simboličnih 28 minuta.

Zvezdarci i stanovnici Profesorske Kolonije i Hadžipopovca su ostali bez jedine funkcionalne linije koja ih je spajala sa centrom grada, a na Slaviji svakodnevno svedočimo saobraćajnom kolapsu. Pored toga, planira se potpuno ukidanje okretnice na Studentskom Trgu.
Inicijativa Vratimo trolu 28 protivi se izmeštanju okretnice sa Studentskog Trga na Donji Dorćol, i podržava borbu građana i građanki Dorćola da sačuvaju svoj kraj. Nije nam potreban prevoz do Dunavske, potreban nam je prevoz do centra!

https://www.facebook.com/events/2858147710883005/
 
Hvala na prenošenju. Pošto nema odgovora morali smo da zakažemo protest. Nadamo se da će nam se pridružiti i druge građanske akcije iz Beograda.

Vidimo se u petak!!! :gobb:
 
Ради подршке како-тако могу са ове даљине, следећу Метро-логију сам посветио тролејбусима.
Тrolejbusima je mesto u strogom centru

Pogotovu sada, kada metro radovi još nisu ni počeli, potpuno je pogrešno ukidanje trolejbuskih linija usmerenih na strogi centar Beograda.

I u starim i u novim metro planovima trolejbuski i metro pravci se na zanemarljivom delu mreže preklapaju.

Ukidanje trolejbusa u strogom centru je vezano za predloge Saobraćajnog fakulteta nakon Studije brojanja putnika i anketiranja iz 2014. Studija je predvidela povratak tramvaja od Slavije i Tašmajdana ka Kalemegdanu, kao što je bilo pre Drugog svetskog rata. Međutim, funkcionisanje tramvaja i trolejbusa u istoj ulici nije ništa novo u svetu, pa čak ni u Beogradu. Pre izgradnje Petlje Autokomanda na prelazu iz 1960-tih u 1970-te od Slavije do Autokomande tramvaji i trolejbusi su išli zajedno u tom delu Bulevara JNA (danas Bulevar oslobođenja).

Tačno je da autobuski i trolejbuski terminusi zauzimaju potencijalno najlepše gradske trgove, ali u sadašnjem istorijskom trenutku razvoja transporta Beograd potpuno zavisi od sistema radijalnih (centar-periferija) linija sa tih terminusa. Pogotovu što su te linije pouzdanije od onih sa kraja na kraj grada.

U uslovima jake tehnokratije u planiranju saobraćaja i upravljanju istim koju nemamo, moguće je spajati radijalne linije i formirati pouzdane linije sa kraja na kraj grada. Ovako kako je, političkim diktatima sa svakom promenom stvaraju samo gore.

Čak i ukoliko se u budućnosti elektrobusi tehnički unaprede i pojeftine, trolejbusi su deo identiteta Beograda. Odnosno čak i tada bi za nekoliko trolejbuskih linija bilo mesto u najstrožem centru.
Ово је скраћено. За цео чланак купите сутра Данас, или касно поподне погледајте на интернету.
 
Svaka čast na istrajnosti za trolu. Ali najozbiljnije, jer smo svedoci da danas kada god neko protestuje, dobiju nekakav razgovor sa nekim zvaničnikom, dobiju neko obećanje i prekinu odmah proteste. I posle čekaju čekaju i čekaju, od obećanja ništa, pa opet ne nastave protest. Ovo je za divljenje, jer nije to samo trola, to je daleko dublje, a opet jednostavno. A to je da se bagri sa vlasti stavi veoma jasno do znanja da ne mogu da rade bilo šta na svoju ruku, da pametuju i da vređaju zdrav razum.
 
Zdravo! :sesir:
Predstavila bih se, nova sam ovde...

Imam 22 godine, i trolejbusi su me oduvek oduševljavali. :D
Kao dete sam se svakodnevno vozila trolicama (najčešće na Kališ onda su okretale blizu njega), i moji kažu da sam ih obožavala i sećam se toga. To su tada bile Ziu-9 trole, bile su onda sve prefarbane u crveno - belo, kao i tramvaji. Onda sam se na neko vreme preselila nešto dalje i posle par godina se vozim trolama ponovo. Primetila sam da su se pojavili novi, veliki, prvi dupli trolejbusi u Beogradu (Trolze) sa tamno ružičastim debljim šipkama (jako sam volela i volim roze boju, a u detinjstvu su mi se često urezivali detalji) i teget tapaciranim udobnim sedištima, a ponegde i sa žutim plastičnim sedištima. I oni su onda bili prefarbani uniformisano u crveno - belo. Bio je pravi doživljaj voziti se njima!

Posle me neko vreme nije bilo u ovim krajevima. Kada sam se vratila, primetila sam krupne promene. Na moju žalost, sve lepe crveno - bele trole su bile prefarbane u narandžasto. Nedostajao mi je osećaj koji sam imala u najranijem detinjstvu. Samo je jedan Ziu sa Wink znakom po sebi ostao crven i sva bih se radovala kada bi me pogodilo i da ga vidim, a jednom ili dva puta mi se desilo i da sam se vozila njim. Bio bi to pravi događaj koji bih posle kući satima prepričavala. Međutim, nova boja trolejbusa nije bilo jedino neprijatno iznenađenje. Stare Ziu-9 trole su već bile u užasnom stanju, uništene iznutra, jezivo bučne (ponekad me i uplaši kad ispuste neki prejak zvuk). U neki zeleni sa čokoladama nacrtanim po sebi nisam smela ni da ulazim, jer je jezivo pištao. (a do prvih Bellkomunmash-a (ne Bonitosa, nego sledećih) sam mislila da je to nešto strašno, posle otkako su se oni pojavili vozila sam se i njim normalno :lol: ) Trolza je bila i dalje u top stanju, mada je i ona postala, malčice bučna (valjda zato što su u međuvremenu dodali kompresore). Pored tih starijih vozila, pojavile su se i neke osrednje, malo više trole (Bonitosi) ofarbane u plavo. Baš me je interesovalo kako je voziti se njima, a nisu u početku nikako kačile moju rutu. Kada su krenule na moju rutu, jedva sam dočekala da ih probam. Ipak, prvom vožnjom sam se razočarala. Uopšte bilo prijatno voziti se njima.

Ubrzo zatim su se pojavili i prvi Bellkomunmash-i poput onih kakvi i danas voze našim ulicama. Kao i svi drugi trolejbusi, i oni su bili naranžaste boje. Posle onih starih ofucanih i bučnih trolejbusima voziti se njima je bio osećaj kao u limuzini. Neverovatno lepi iznutra, prostrani, malo tamnija stakla, udobna sedišta. Imala sam osećaj da mi vožnja njima uvek prekratko traje (što zbog toga jer uživam vozeći se, em što su bili i jako brzi). Rećićete mi da sam luda :laugh: , ali uživala sam i u njihovim laganim tihim zvukovima koje su ispuštali pri ubrzavanju i usporavanju u vožnji. Posle su se pojavili i dupli, nekoliko njih je bilo zeleno. I u njima sam podjednako uživala, ali oni su imali i neku posebnu draž. Kada sam išla na potezu -od grada- stalno ih uhvatim, dok sam u suprotnom smeru uglavnom hvatala užasno bučne Ziu-9 trole (i nekako mi je ta vožnja njima uvek trajala dosta duže). Tada su mi se već smučile, i živela sam za doba kada će potpuno nestati sa ulica i ulogu kompletno Bellkomunmash-i (kao sad).

Za moj polazak u novu školu (gimnaziju) dobila sam nove trole (crveni Bellkommunmash-i). Istovremeno su i sve Ziu-9 trole nestale sa ulica. Tada me je to jako radovalo, iako sam tada najviše volela Bellkomunmash-e koji su do tada bili na ulicama (a ovi jesu zapravo ti isti, ali nisu bili skroz isti). Malo mi je bilo teže da se naviknem na narandžasta slova na tablama umesto zelenih (iako se jasnije vide iz daljine i kroz maglu). Ipak, za kratko vreme sam i njih jako zavolela. Ubrzo sam počela da ih doživljavam i kao da su skroz moji. I sad kad uđem u njih, osetim takvu toplinu, kao da sam kod kuće. Najviše volim da sednem tamo pozadi, tamo gde su sedišta par naspram drugog para. Ponekad se tu osetim i kao u kupeu. Obožavam kada je prazno (iako se to sada retko dešava), pa kada se skroz skoro prostrem tu. :) Iako su sve ređi, i dalje njihov dolazak na moju stanicu doživljavam kao dolazak moje kočije po mene.

Tako, da, na kraju, mogu da kažem da su trole obeležile moj život. Kod svakog vozila sam se trudila da nađem neki šmek koji me vezuje za njega. Sada, kada gledam sa ove tačke gledišta, najviše mi nedostaje trenutak kada su sve vrste trolejbusa saobraćale našim ulicama. I Ziu trole, i Trolze, i Bonitosi, novi Bellkomunmash-i, pa bile su i još neke trole koje nikad nisu vozile mojim potezom, a koje su me možda jednom dokačile (VMZ i one austrijske), mada mi je posle novih Bellkomunmash-a svaka druga trola bila bezveze. I ona MAZ trola što je bila ovde na probi pre 2-3 godine. U početku mi je bila zanimljiva, jer je nova i drugačija, i delovala mi je jako brza. Unutra je bila i futuristički uređena. Međutim, posle 2-3 vožnje sam shvatila da mi se uopšte ne dopada, ni da je uopšte tako brza kao što se činilo. Nije mi bilo ni malo žao kada su je vratili. Shvatam da mi je žao i svih drugih trola koje su nestale sa ulica. Shvatam da bih volela da se povremeno povezem bučnom Zijačom da evociram uspomene. Jednom se pojavila 2014. u prevozu i obradovala sam se prilici da se odvezem njom. Skoro kada sam saznala da u voznom parku drže 4 Zijače i da sam videla jednu skoro kako stoji na bitnom mestu u Pogonu Dorćol (ima slika te trole na nekoj od prethodnih stranica ovog thread-a, takvu sam je i ja zatekla) oduševila sam se. Još, ako je to zaista istina da one idu noću i greju mrežu kada je jako hladno, vaaaauuuuu. (u koje doba bih mogla da izađem i da ih vidim kako prolaze?). Baš šteta što ne postoji neka inicijativa da se uvede neka lokal linija S. Trg - Slavija, koja bi išla samo 2-3 puta dnevno (ili nedeljno, da se ne bi mnogo rabila) koja ni na koga neće uticati (situaciju u rečenici sagledavam da je u normalnom kontekstu, tj. da rade sve 4 linije 29, 19, 22 i 21 i da sve 4 vrte na Trgu, nikako u ovoj situaciji), a u kojoj bi svako od nas mogao povremeno da evocira uspomene.


Tragično je što oni sve trolejbuse sa 10+ godina počinju da smatraju veoma matorim i počinju da razmišljaju o sečenju (fuj to!), dok na nekim autobuskim linijama i dalje možemo videti praistorijski muzej! Problem je samo održavanje. Što se ne bave malo više trolejbusima. I dalje, većina njih i dalje može lepo da vozi. Bellkomunmash-i, koliko već godina su napunile, i dalje su u top stanju. Neke Ziu u to životno doba su već krenule u raspadanje. Zato ne mogu da verujem da ovde neki ludi pričaju da Bellkomunmash vozila ne valjaju, da su lošeg kvaliteta! Pa lično, na potezu, možda sam jednom ili dva puta primetila da se Bellkomunmash pokvario (koje vozilo se nijednom ne pokvari). Sve možete da pričate, ali da su Bellkomunmash krntije, to nikako! Mislim da su to najbolje i najbrže trole koje su ikad zadesile naš grad! Pa samo znate taj osećaj kada se vozite njima, a ono vas skroz zalepi za sedište od brzine. Ili, kada u grad njima stižete za 15 minuta! Dobro, sada su ti osećaji sve ređi, ali ne zbog starosti i stanja vozila, već zbog same situacije u gradu, gužvi, semafora... Ponovo možete i danas doživeti takvu vožnju ukoliko se vozite kasno uveče ili rano rano ujutru (pre špica). Nedostaje mi još i onaj osećaj koji sam do pre nekoliko godina imala, a to je da svaki put, čim dođeš na stanicu iz daljine vidiš trolu. Sad ne da nije tako, nego su trole sve ređe i ređe.
Reforme na Trgu i vest o (ne)vraćanju trola na stare režime su me jako potresle. Veza sa gradom koja je već uništavana je sada konačno uništena! Ipak, sebično je da se žalim, jer je mnogo ljudi veza sa gradom i totalno prekinuta. Inicijativa Vratimo trolu 28 ima od mene nesebičnu podršku i podržavaću ih do samog kraja iz puno razloga, a glavni od njih su da je 28-ica jedna od najstarijih linija i jedan od simbola graskog prevoza i da je na ovako mali broj trolejbuskih linija ukidanje i jedne katastrofalan potez. Još jedna, vest koju su prećutali je da su na potezu gde idu linije 29, 22 u 21 totalno ukinuli duple trolejbuse (a ujutru i onako jedva svi stajemo). :bash:

Toliko od mene, poželite mi dobrodošlicu :) :sesir:
 
Inače, ovaj thread pratim i čitam već mesecima, ali se nikako nisam registrovala. Imam jaaakoo puno obaveza, i oko studiranja, i privatnih, i teško meni ako se navučem na ovo :lol: :bash: , ali opet tema o trolejbusima je moje veliko interesovanje, mogla bih do ujutru o njima da pričam. :D

E sad, jedan od okidača da se konačno registrujem je sledeće pitanje. Naime, kao što rekoh u prethodnoj poruci, na mom potezu (29, 22, 21) osim što su ukinuli liniju 19 i skratili 21 i 22, oni su ukinuli sve duple trolejbuse na našem pravcu. Jednom ili dva puta nedeljno idem Zvezdarskim krajem i Cvijićevom (trasa 28) i tu viđam duple 40. Sad, ti dupli koje sam viđala su jedino Bellkomunmash-i. Dok Trolzu, od kako se rekonstrukcija Trga završila, nisam videla nijednu. Mene zanima da li je iko od vas video ili da li neko zna nešto o njihovoj sudbini? Bile su u odličnom stanju poslednji put kada sam se vozila i mogu/mogle su još dugo da se voze. Je l' moguće i da su i za to iskoristili ovu rekonstrukciju?

Da vas podsetim, a i ako neko ne zna kako Trolza izgleda i na koji trolejbus tačno mislim, u nastavku šaljem i sliku.

163-route-29-Ulica-Krala-Milana.jpg
 
Dobrodošla. Ako može, koristi crnu boju za pisanje, izbi oči ova roze, tako da nisam sve ni čitao.
 
Priznajem da sam preterala sa nijansom :lol:
Koristila bih ovu sada ako je ok :)

I stvarno se nadam da neko zna nešto za ovu Trolzu :)
 
Naletao sam na cure koje vole autobuse, ali nikad nisam mislio da ću naleteti na neku koja voli trolejbuse. :D I još povrh toga zna itekako puno o njima. :D

Dobrodošla na forum. :)

Što se tiče starih zglobnih Zijača, neko je primetio 10ak strana ranije da ih više ne puštaju otkako je postavljena kaldrma na Trgu i da je to možda zato što su (šatro) preteške za nju.
 
Vrh