Šta je novo?

Trolejbusi

only_long_hair_lady":2l698dzh je napisao(la):


I stvarno se nadam da neko zna nešto za ovu Trolzu :)

Imaju naredbu da šalju samo bolja (novija) vozila na 29 gde su pre radile. Dok na 21 i 22 mogu sva vozila, ali nemaju uslova za okretanje zgloba.
Znači Trolzi neće više biti preko Vračara, eventualno može na 40 gde su tradicionalno zglobni BKM. Ukoliko bude nabave novih vozila, Trolze su verovatno prve u redu za sečenje...
 
Dr Slaven Tica šef katedre za drumski i gradski transport na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu i bivši direktor GSP Beograd je juče u Beogradskoj hronici izjavio da je Beograd zbog brdovitog terena veoma povoljan za razvoj trolejbuskog sistema kao i da je ekološki vid saobraćaja. Grad Beograd ne sluša struku već ukida i skraćuje trolejbuske linije umesto da ih produži.

Zato organizujemo protest u petak 27.12.2019. u 18h na uglu Vasine i Dobračine ulice zbog ukidanja trolejbuskih linija 28 i 19, skraćivanja linija 21 i 22 i opšte katastrofalne situacije u javnom prevoz. Pridružite nam se!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kQAMMK0EMVM[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692279#p692279:hnncizxo je napisao(la):
Bender Rodriguez » 25 Дец 2019 04:25 am[/url]":hnncizxo]
Što se tiče starih zglobnih Zijača, neko je primetio 10ak strana ranije da ih više ne puštaju otkako je postavljena kaldrma na Trgu i da je to možda zato što su (šatro) preteške za nju.
Тешко да је то разлог, зглобни Соларис на 31 је тежи од Тролзе.
 
Samo da podsetim da su 28 i 19 ukinute, 21 i 22 skraćene a uskoro će biti skraćena i 29 do Slavije. Grad definitivno ima pik na trolejbuse. Zato vas pozivam da dođete na protest u petak u 18h na ćošku Dobračine i Vasine kako ne bi ste trole gledali samo na starim fotografijama Beograda! Posle već može biti kasno!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692349#p692349:3u4saepo je napisao(la):
vucko » Sre Dec 25, 2019 11:52 am[/url]":3u4saepo]Dr Slaven Tica šef katedre za drumski i gradski transport na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu i bivši direktor GSP Beograd
Takođe poznat kao večiti ''Yes man'' Saobraćajnog fakulteta. Čovek za sve režime.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692352#p692352:3u4saepo je napisao(la):
stf » Sre Dec 25, 2019 12:02 pm[/url]":3u4saepo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692279#p692279:3u4saepo je napisao(la):
Bender Rodriguez » 25 Дец 2019 04:25 am[/url]":3u4saepo]
Što se tiče starih zglobnih Zijača, neko je primetio 10ak strana ranije da ih više ne puštaju otkako je postavljena kaldrma na Trgu i da je to možda zato što su (šatro) preteške za nju.
Тешко да је то разлог, зглобни Соларис на 31 је тежи од Тролзе.
Solaris ima 28 tona i duple točkove na 2 od 3 osovine. Trolza 62052 ima 26 tona ali duple točkove samo na središnjoj osovini.
Uz to, pričamo o Megatrend brigadi, koja ne razmišlja isto kao i normalan čovek. Dunđeri, što bi rekli neki...
 
Па Родригез, и ова "друга страна" се интелектуално баш и не разликује од те "мегатренд бригаде". Дунђеризам је национална бољка. Мислим да не видим икакву интелигенцију у теорији завере да су троле укинуте шатро због погубног утицаја на коцку. Не само да је најтеже возило (Соларис) задржано да прелази пеко њих, него су уместо скраћених трола уведени Хигер аутобуси на 22А (Хигер је тежи од БКМ-а).

За сакаћење трола има неки разлог, који је, не знам. Али косцке на Тргу као разлог су измишљена смејурија.
 
Pa ne znam, možemo da pitamo prof dr Ticu. On sigurno ima odgovor. Jedno 5-6 spremljenih unapred.
 
Evo da kaže još jedan dunđer, još jednom. Promocija Higera na linijama 22A i ponovnouspostavljenoj 5A, između ostalih promocija na linijama kroz centar. Ne računam linije izvan centra, zato što u te periferne krajeve ne zalazi toliko veliki broj ljudi kao u centru. Drugo, tu je čuvanje kocki do izbora. Treće, da se u skorijoj budućnosti linija 22A pretvori u elektrobus liniju sa Higerima.

P.S.
Ni ova "treća strana", koja ne pripada "Megatrendisatima" i "Dunđerima" se intelektualno ništa ne razlikuje od istih, ako ćemo da budemo nepristrasni. :wink:
 

Eeh, sad redom da krenem... :)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692279#p692279:131hh8mo je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Dec 25, 2019 4:25 am[/url]":131hh8mo]Naletao sam na cure koje vole autobuse, ali nikad nisam mislio da ću naleteti na neku koja voli trolejbuse. :D I još povrh toga zna itekako puno o njima. :D

Dobrodošla na forum. :)

Što se tiče starih zglobnih Zijača, neko je primetio 10ak strana ranije da ih više ne puštaju otkako je postavljena kaldrma na Trgu i da je to možda zato što su (šatro) preteške za nju.

Daa, jedna od najvećih strasti (iako niko sem mojih u kući to ne zna) :) I moja mama je isto zaljubljenik, s tim što ona malo više voli buseve (stare i/ili kvalitetne, pod tim ne mislim nikako na ove Higer tip) i tramvaje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692324#p692324:131hh8mo je napisao(la):
Dart » Sre Dec 25, 2019 10:41 am[/url]":131hh8mo]
only_long_hair_lady":131hh8mo je napisao(la):


I stvarno se nadam da neko zna nešto za ovu Trolzu :)

Imaju naredbu da šalju samo bolja (novija) vozila na 29 gde su pre radile. Dok na 21 i 22 mogu sva vozila, ali nemaju uslova za okretanje zgloba.
Znači Trolzi neće više biti preko Vračara, eventualno može na 40 gde su tradicionalno zglobni BKM. Ukoliko bude nabave novih vozila, Trolze su verovatno prve u redu za sečenje...

Ovo im nikako ne pije vodu iz više razloga. Prvo, mislim da sam povremeno viđala Trolzu u Kneza Miloša, čini mi se i na 40 i na 41, možda i grešim.
Drugo, daleko od toga da na liniji 22 nema uslova za okretanje zgloba, sećam se da od vremena kada su sva vozila prefarbana u narandžasto, da je od tada Trolza intenzivno išla baš na liniji 22, čak i češće nego na 29. Posle se to nešto izmenilo, ali čini mi se da je do dve godine po promeni gradskog vrha išla i na liniji 22.

Eeee, da seku vozilo koje savršeno radi, to je teeškoo rasipništvo i besmislenost. Ono je i sad bilo u mnogo boljem stanju nego Ziu sa toliko godina, verovatno što je nešto kvalitetnije urađeno. Da su naši Ziu održavali kako je trebalo (pogledajte recimo u nekim drugim zemljama, tipa Mađarska, gde još vozi Ziu-9 i radi i izgleda kao nov i nije ni bučan), radio bi bar duplo duže. A Trolze sa dobrim održavanjem do u nedogled. :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692349#p692349:131hh8mo je napisao(la):
vucko » Sre Dec 25, 2019 11:52 am[/url]":131hh8mo]Dr Slaven Tica šef katedre za drumski i gradski transport na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu i bivši direktor GSP Beograd je juče u Beogradskoj hronici izjavio da je Beograd zbog brdovitog terena veoma povoljan za razvoj trolejbuskog sistema kao i da je ekološki vid saobraćaja. Grad Beograd ne sluša struku već ukida i skraćuje trolejbuske linije umesto da ih produži.

Zato organizujemo protest u petak 27.12.2019. u 18h na uglu Vasine i Dobračine ulice zbog ukidanja trolejbuskih linija 28 i 19, skraćivanja linija 21 i 22 i opšte katastrofalne situacije u javnom prevoz. Pridružite nam se!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kQAMMK0EMVM[/youtube]

E evo vidite šta govori struka. Mreža bi trebalo da se širi i dalje, a nikako da se uništava. Bilo je i govora da bi najbolje bilo da sledeći deo za širenje bude Miljakovac, koji i jeste pogodan jer je sav u brdima. Plus, kraj je i jako čist (ne zovu ga džabe vazdušnom banjom), i zato je šteta da se vazduh uništava motornim vozilima. A trola kroz šumu mislim da bi bila pravi šmek :)

Al' objasni ti njima! :dil: :bash: Sad ću da preskočim taj deo, u narednom odgovoru ispod ću posebno :gobb:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692357#p692357:131hh8mo je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Dec 25, 2019 12:14 pm[/url]":131hh8mo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692349#p692349:131hh8mo je napisao(la):
vucko » Sre Dec 25, 2019 11:52 am[/url]":131hh8mo]Dr Slaven Tica šef katedre za drumski i gradski transport na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu i bivši direktor GSP Beograd
Takođe poznat kao večiti ''Yes man'' Saobraćajnog fakulteta. Čovek za sve režime.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692352#p692352:131hh8mo je napisao(la):
stf » Sre Dec 25, 2019 12:02 pm[/url]":131hh8mo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692279#p692279:131hh8mo je napisao(la):
Bender Rodriguez » 25 Дец 2019 04:25 am[/url]":131hh8mo]
Što se tiče starih zglobnih Zijača, neko je primetio 10ak strana ranije da ih više ne puštaju otkako je postavljena kaldrma na Trgu i da je to možda zato što su (šatro) preteške za nju.
Тешко да је то разлог, зглобни Соларис на 31 је тежи од Тролзе.
Solaris ima 28 tona i duple točkove na 2 od 3 osovine. Trolza 62052 ima 26 tona ali duple točkove samo na središnjoj osovini.
Uz to, pričamo o Megatrend brigadi, koja ne razmišlja isto kao i normalan čovek. Dunđeri, što bi rekli neki...

Ne ide samo zglobni 31, već i 27. Pored tih vozila, tuda idu i 24, 26, 37, 44, 5A i ne znam još koje autobuske linije. Osim toga, i zglobne trole moraju nekad u garažu, tako da svakako 2 puta dnevno moraju tuda da prođu. Tako da me manu priče o kockama. Ako će da se raspadnu, raspašće se kad tad. I zar je 22A Higer lakši od jednostrukih trola? Uu što me te 2 linije, 5A i 22A nerviraju, tako su veštački napravljene. Samo neka jure da sve što mogu menjaju njihovim autobusima, posle se pitamo odakle zagađenje. A i ti Higer autobusi, nemam i nešto utisak da su posebno kvalitetni, sav je od plastike, a i čini mi se da sam videla da se već 2-3 puta kvario. Ni oni turski što su kupili proletos, činilo mi se da su nešto bolji od ovih, pa vidite kako su im više puta otkazivale kočnice. Samo kupuju neke singl autobuse koji ništa ne valjaju!

Prerano sam već počela sa ovakvim odgovorom evo i finalnog.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692355#p692355:131hh8mo je napisao(la):
vucko » Sre Dec 25, 2019 12:10 pm[/url]":131hh8mo]Samo da podsetim da su 28 i 19 ukinute, 21 i 22 skraćene a uskoro će biti skraćena i 29 do Slavije. Grad definitivno ima pik na trolejbuse. Zato vas pozivam da dođete na protest u petak u 18h na ćošku Dobračine i Vasine kako ne bi ste trole gledali samo na starim fotografijama Beograda! Posle već može biti kasno!

Uuh, već duže vreme pričam to isto! Već godinama posmatram situaciju, i pre same rekonstrukcije Trga!
Svaki mogući povod su koristili za ukidanje trolejbusa, samo da nametnu njihove odvratne krševe! Pa sećate li se da su jedno vreme svakog vikenda ukidali trolejbuse? U isto vreme je i vrh (ne bih imenovala ljude, jer ne želim da zalazim u samu politiku, iako me nervira sve što rade, posebno u gradu) rekao da bi trebalo ukinuti trolejbuse, jer kad se jedna pokvari, sve drugo staje. A sa autobusima se ne dogodi slično?? Pričali su i da će sukcesivno ukidati trole, počev upravo od poteza 29, 28... Pa zar ne prepoznajete scenario?? Samo mi nije jasna ova priča sa Dorćolem. Da li je to zapravo mlaćenje prazne slame, prikrivanje njihove prave odluke, korak pred ukidanje (uz dogovoreni dalji scenario) ili nešto četvrto? Čak da i negde verujem da je i ova predstava sa zamenom kockica smišljena. I da su im te kocke zapravo samo sredstvo za uklanjanje trola. Pa da su hteli samo da beton zamene kaldrmom, oni bi je normalno uradili. Na Slaviji je dugo bila kaldrma, koliko sam čula ima je na potezu negde kod Cvijićeve (ne obratim pažnju kad se tuda vozim), i preko njih najnormalnije ide neograničen broj vozila svih veličina. Ili u drugim gradovima u svetu.

Posebno sam alergična na ovo sa linijom 22A. Moram reći da sam u startu pogodila da će da je i ostave po završetku rekonstrukcije. Pričala sam: "Rećiće super je, treba to da ostavimo". Niko mi nije verovao. Još kada su dan-dva pred završetak pustili Higer-e na tu liniju, to mi je bila samo potvrda svega! Pribojavala sam se i ukidanja te 2 linije. Kada su na kratko pustili Trg pred drugu rekonstrukciju, 28 nije ni bila vraćena kao trolejbus, već je išao neki dupli Ikarbusov krš. 19-ce skoro i da nije bilo. Tako da sve to 'privremeno' što se radi je samo njihovo podmuklo navikavanje i postepeno uvđenje! Ako niste primetili, sve se radi na takav odvratan način.

Vučko, izvini ako si slučajno pomislio da smo bacili tvoju temu u senku, nije bila namera! Od samog početka pratim i podržavam ovaj pokret, potpisala sam naravno peticiju, i jedva čekam da dođem na protest u petak! Ne smemo da im dozvolimo da više rade šta im padne na pamet! I nikako da odustajemo! Obzirom da blokade traju 28 minuta (a okvirno jednom nedeljno su), mislim da bi ih trebalo i pročestiti da bi se više osetile. Ne smemo da im damo da nam diraju ono što volimo! I ono što lepo funkcioniše decenijama u Beogradu! I mi treba da se pitamo, ovo je naš grad!
Čak i da uvedu te 'eko buseve' (mada oni neće nikada biti zamena za trole), pa bolje da ih stave na neke od regularnih autobuskih linija, smanjili bi zagađenje!

Toliko od mene, verovatno bih imala još dosta da kažem!

I, da još jedno pitanje za Vučka. Gde je isplivala ta informacija o potencijalnom skraćivanju 29-ke? Ona je i ovako jako retka.
I izvini još jednom. Osim pitanja za samu informaciju u vezi Trolzi, htela sam da naznačim da su oni ovom rekonstrukcijom i dosta toga drugog promenili, a o čemu nisu ni rekli.
 
Elektricni autobusi imaju jako velike troskove eksploatacije.
Narocito su stanice za punjenje skupe.

Potpunim ukidanjem trolejbusa oslobodio bi se prostor depoa na Dorcolu za izgradnju stanova.
Takodje, trolejbus u Kralja MIlana ometa neke goste hotela Hilton.
Postoji snazan interes investitora i uticajnih ljudi da se u Beogradu ukine trolejbus.
 
Evo Karlovog teksta o trolejbusima:

https://www.danas.rs/kolumna/karlo-polak/trolejbusima-je-mesto-u-strogom-centru/

Trolejbusima je mesto u strogom centru
Pogotovu sada, kada metro radovi još nisu ni počeli, potpuno je pogrešno ukidanje trolejbuskih linija usmerenih na strogi centar Beograda.

Čak i kada se izgradi metro mreža, potrebno je imati ulični javni prevoz sa ekološki prihvatljivim rešenjima zbog ukupne gustine transportne mreže. I u starim i u novim metro planovima trolejbuski i metro pravci se na zanemarljivom delu mreže preklapaju.

Ukidanje trolejbusa u strogom centru je vezano za predloge Saobraćajnog fakulteta nakon Studije brojanja putnika i anketiranja iz 2014. Studija je predvidela povratak tramvaja od Slavije i Tašmajdana ka Kalemegdanu, kao što je bilo pre Drugog svetskog rata. Međutim, funkcionisanje tramvaja i trolejbusa u istoj ulici nije ništa novo u svetu, pa čak ni u Beogradu. Pre izgradnje Petlje Autokomanda na prelazu iz 1960-tih u 1970-te od Slavije do Autokomande tramvaji i trolejbusi su išli zajedno u tom delu Bulevara JNA (danas Bulevar oslobođenja).

Drugi razlog je generalna ideja o ukidanju glavnih terminusa u centru grada za linije centar-periferija, kako bi se „oslobodili“ trgovi. Tako se planira ogromni terminus za mnogo autobuskih i trolejbuskih linija u Dunavskoj, a koje će od Trga republike do Dunavske zvrjati prazni. Red cene zvrjanja praznih autobusa i trolejbusa na tom delu je 2-3 miliona evra godišnje dodatnih troškova. Sledeća planirana mera je spajanje nekih autobuskih linija sa Trga republike i Zelenog venca. Tačno je da autobuski i trolejbuski terminusi zauzimaju potencijalno najlepše gradske trgove, ali u sadašnjem istorijskom trenutku razvoja transporta Beograd potpuno zavisi od sistema radijalnih (centar-periferija) linija sa tih terminusa. Pogotovu što su te linije pouzdanije od onih sa kraja na kraj grada.

U uslovima jake tehnokratije u planiranju saobraćaja i upravljanju istim koju nemamo, moguće je spajati radijalne linije i formirati pouzdane linije sa kraja na kraj grada. Ovako kako je, političkim diktatima sa svakom promenom stvaraju samo gore.

Postoji jedan deo građana, i političara koji na trolejbus gledaju kao na nešto zastarelo u odnosu na elektrobus, ili kao nešto „komunističko“. Istina je da ima relativno malo trolejbuskih sistema van zemalja nekadašnjeg Varšavskog pakta, kao i da se polako dolazi do sve veće primene elektrobusa. Ti argumenti su površni, i u slučaju Beograda u suprotnosti sa osnovnom ekonomskom logikom. Trolejbus u Beogradu je potpuno izgrađen sistem sa kompletnom električnom mrežom, voznim parkom, depoom („garažom“), i ljudskim resursima sa iskustvom u održavanju tog podsistema. To je važna razlika u odnosu na velike gradove sa tramvajem u strogom centru, ili one koji su u elektrobuse počeli da ulažu dok su na ulicama imali samo autobuse. Na tehničkom nivou, i dalje se traže rešenja za brže punjenje, dužu vožnju sa jednim punjenjem, i što je vrlo važno, mogućnost proizvodnje vozila po ne previsokoj ceni.

U razvijenim zemljama Evrope, gde se pažljivo analizira svaki evro uložen u javni prevoz, veliki gradovi sa preko hiljadu autobusa u voznom parku danas imaju po svega nekoliko desetina elektrobusa. Nije sasvim pogrešno da i Beograd krene da prati primenu tih tehničkih inovacija, ali ne kao zamena trolejbusa, nego za pravce gde nemamo ni tramvajsku ni trolejbusku mrežu. Na primer: Zemun, Bežanija, Mirijevo ili Borča.

Čak i ukoliko se u budućnosti elektrobusi tehnički unaprede i pojeftine, trolejbusi su deo identiteta Beograda. Odnosno čak i tada bi za nekoliko trolejbuskih linija bilo mesto u najstrožem centru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692425#p692425:1uafzz1q je napisao(la):
MC_ » Sre Dec 25, 2019 2:53 pm[/url]":1uafzz1q]Elektricni autobusi imaju jako velike troskove eksploatacije.
Narocito su stanice za punjenje skupe.

Potpunim ukidanjem trolejbusa oslobodio bi se prostor depoa na Dorcolu za izgradnju stanova.
Takodje, trolejbus u Kralja MIlana ometa neke goste hotela Hilton.
Postoji snazan interes investitora i uticajnih ljudi da se u Beogradu ukine trolejbus.

Hahahah :lol:
Aha, a gostima hotela Slavija, Slavija DE-LUX i nekog trećeg luksuznog hotela pored Slavije DE-LUX nekako ne smetaju godinama što tu okreće više od desetine linija autobusa (često i pretežno krševa), tramvaja i trola i ako su oni mnogo više izloženi nego gosti Hiltona koji su samo trolejbusima, 31-cu i E9. Ni gostima Metropola koji je jako cenjen ne smeta frekventan saobraćaj na Bulevaru. Šta, Ikarbusov starac kad krene da se dere, on je mnogo tiši od trola. :D :D Mada kako razmišljaju u vrhu, zaista mogu da nekako indirektno nametnu da ovo vidimo kao razlog. :D :D

I da nisu skupe, i da je to savršeno (a daleko je to od savršenog), opet je sulud potez uništavati postojeći sistem koji je deo tradicije Beograda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692357#p692357:3l0yacxm je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Dec 25, 2019 12:14 pm[/url]":3l0yacxm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692349#p692349:3l0yacxm je napisao(la):
vucko » Sre Dec 25, 2019 11:52 am[/url]":3l0yacxm]Dr Slaven Tica šef katedre za drumski i gradski transport na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu i bivši direktor GSP Beograd
Takođe poznat kao večiti ''Yes man'' Saobraćajnog fakulteta. Čovek za sve režime.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692352#p692352:3l0yacxm je napisao(la):
stf » Sre Dec 25, 2019 12:02 pm[/url]":3l0yacxm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692279#p692279:3l0yacxm je napisao(la):
Bender Rodriguez » 25 Дец 2019 04:25 am[/url]":3l0yacxm]
Što se tiče starih zglobnih Zijača, neko je primetio 10ak strana ranije da ih više ne puštaju otkako je postavljena kaldrma na Trgu i da je to možda zato što su (šatro) preteške za nju.
Тешко да је то разлог, зглобни Соларис на 31 је тежи од Тролзе.
Solaris ima 28 tona i duple točkove na 2 od 3 osovine. Trolza 62052 ima 26 tona ali duple točkove samo na središnjoj osovini.
Uz to, pričamo o Megatrend brigadi, koja ne razmišlja isto kao i normalan čovek. Dunđeri, što bi rekli neki...

I samo da se ogradim, pošto sam malo bolje pregledala prethodne komentare.
Ne znam mnogo o ovom čoveku, jer ne pratim politiku, tako da se na političku pozadinu te priče ne obazirem.
Ali verujem da čista struka (bez ikakve politike) ima identične argumente u korist trolejbusa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691205#p691205:1x6l9otw je napisao(la):
vucko » 21 Dec 2019 16:58[/url]":1x6l9otw]Dragi drugari, hvala Vam na podršci. Evo šta se dešava novo oko trole 28. Danas sam snimio saobraćajni prekršaj na autoputu kada je vozač napustio autobus pun putnika u zaustavnoj traci i otišao dalje. Snimak sam postavio ovde. Možete ga videti ovde.

https://twitter.com/ZIU_nine/status/1208281446823141376

U komentarima bezbroj ljudi sa sakrivenim nalozima je počelo da mi preti. Nekoliko preti i nasiljem,da me treba prebiti kao pre neki dan u opštini Zvezdara, iznabadati i baciti u jarak i.t.d. Ozbiljno sumnjam da je ovo zbog trolejbusa 28. Otićiću u policiju čim pre da prijavim ove pretnje. Ove pretnje me samo još više motivišu da radim pravu stvar time što se borim za vraćanje trole 28. :gobb:

Ма каква полиција. Имаш професионалне људе који то решавају

А то зашто су се намерачили на тролејбусе, то је јер су просто подљуди са комплексима и најзадртије присталице неолиберализма. Тролејбус их асоцира на командне економије СССРа па добију нагон за самоклањем кад их виде, иако се и на западу користе тролејбуси, али џаба када одређени имају коефицијент интелигенције нижи од џака шута. Овако треба гледати на то и опходити се према том проблему, чак иако можда није тачно, јер свакако заслужују да тако буду третирани.
 
only_long_hair_lady":2oeqtgkp je napisao(la):


Ovo im nikako ne pije vodu iz više razloga. Prvo, mislim da sam povremeno viđala Trolzu u Kneza Miloša, čini mi se i na 40 i na 41, možda i grešim.
Drugo, daleko od toga da na liniji 22 nema uslova za okretanje zgloba, sećam se da od vremena kada su sva vozila prefarbana u narandžasto, da je od tada Trolza intenzivno išla baš na liniji 22, čak i češće nego na 29. Posle se to nešto izmenilo, ali čini mi se da je do dve godine po promeni gradskog vrha išla i na liniji 22.

Eeee, da seku vozilo koje savršeno radi, to je teeškoo rasipništvo i besmislenost. Ono je i sad bilo u mnogo boljem stanju nego Ziu sa toliko godina, verovatno što je nešto kvalitetnije urađeno. Da su naši Ziu održavali kako je trebalo (pogledajte recimo u nekim drugim zemljama, tipa Mađarska, gde još vozi Ziu-9 i radi i izgleda kao nov i nije ni bučan), radio bi bar duplo duže. A Trolze sa dobrim održavanjem do u nedogled. :)


Jeste bilo Trolzi i na 41(otprilike pola pola), ali za tu liniju važi isto što i za 29. Moguće da ih je bilo i na 40, a na 22 ih nisam nikada video, niti čuo za to. Okretnica u Kruševackoj je verovatno i najproblematičnija. Tamo su izgradili zgrade uz samu okretnicu, a ima i kafić čiji gosti baš vole da se parkiraju u samoj okretnici...
Stara vozila moraju seći, kada nemaju prostora za nova. I ovako su neki trolejbusi parkirani u Dunavskoj van garaže.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692462#p692462:2qpagw7i je napisao(la):
Dart » Sre Dec 25, 2019 4:38 pm[/url]":2qpagw7i]
only_long_hair_lady":2qpagw7i je napisao(la):


Ovo im nikako ne pije vodu iz više razloga. Prvo, mislim da sam povremeno viđala Trolzu u Kneza Miloša, čini mi se i na 40 i na 41, možda i grešim.
Drugo, daleko od toga da na liniji 22 nema uslova za okretanje zgloba, sećam se da od vremena kada su sva vozila prefarbana u narandžasto, da je od tada Trolza intenzivno išla baš na liniji 22, čak i češće nego na 29. Posle se to nešto izmenilo, ali čini mi se da je do dve godine po promeni gradskog vrha išla i na liniji 22.

Eeee, da seku vozilo koje savršeno radi, to je teeškoo rasipništvo i besmislenost. Ono je i sad bilo u mnogo boljem stanju nego Ziu sa toliko godina, verovatno što je nešto kvalitetnije urađeno. Da su naši Ziu održavali kako je trebalo (pogledajte recimo u nekim drugim zemljama, tipa Mađarska, gde još vozi Ziu-9 i radi i izgleda kao nov i nije ni bučan), radio bi bar duplo duže. A Trolze sa dobrim održavanjem do u nedogled. :)
Jeste bilo Trolzi i na 41(otprilike pola pola), ali za tu liniju važi isto što i za 29. Moguće da ih je bilo i na 40, ali na 22 ih nisam nikada video, niti čuo za to. Okretnica u Kruševackoj je verovatno i najproblematičnija. Tamo su izgradili zgrade uz samu okretnicu, a ima i kafić čiji gosti baš vole da se parkiraju u samoj okretnici...

Za Trolzu na liniji 22 sam 200% sigurna, samo što je to od ovog trenutka bilo prilično davno. Bilo je to dok sam još bila negde 4.,5. razred OŠ (dakle negde 2007-2009). Za tadašnje aktivnosti na koje sam išla su mi odgovarali samo 19 i 29, i uvek sam kukala što Trolza(onda nisam znala kako se zove, nego sam ga zvala 'Zanošenje' zbog natpisa pozadi :lol: nisam ni znala šta znači ta reč i zato sam je uvek pogrešno akcentovala :lol: :lol: ) ne ide na tim linijama, nego na 22 koji prvi skreće. :D :D E sad, nisam odavno prolazila baš pored okretnice (maksimalno u Gospodara Vučića dođem do Tempa), ali moguće i da su je unakazili. Mada pre mislim da je to do same politike raspodele vozila po linijama.

Za 21 se ne sećam da je ikad ijedna dupla trola išla tuda i ako nije, zašto. Sad prolazim tom okretnicom često, i koliko vidim sasvim je okej za duple trolejbuse, baš ima puno mesta.
 
@ only_long_hair_lady
Ооо, лепо, лепо! :kk: Драго ми је да и међу вама има заљубљеница у јавни превоз!
Што се трола тиче, ја сам лично највише волео оне ЗиУ-9 троле које су 2005. стигле као донација Грчке (то су оне љубичасто-жуте троле ако их се сећате). :wink: Биле су препознатљиве по великим прозорима и веома удобним, тапацираним скај седиштима браон боје (и наше су имале тапацирана (црна, ако се не варам) док су биле нове, а онда су 90их постепено почели да их мењају клупама дрвењарама које смо навикли да донедавно виђамо и у старим Икарбусовим аутобусима), и ево већ безмало 9 година никако не могу да прежалим што се барем једном нисам провозао неком од тих грчких пре него што су расходоване, увек су ми некако бежале (био сам мали тада па сам, наравски, свуда ишао са родитељима и, самим тим, нисам могао много да биркам у шта ћу ући), редовно су ми наилазили нископодни БКМ-ови у соло и зглобној варијанти, и само једном БКМ 201 (средњеподни, са степеницама). Штета што бар неког Грка нису оставили активног, барем ето за неку шихту, јако лепи тролејбуси су били. :cry:
Иначе, највише волим аутобусе, а потом трамваје. :kk: Ове новије троле лично и не миришем, за разлику од горепоменутих Грка су ми некако прилично неудобне, убрзавају и успоравају као сумануте.
 
Може зглоб на 21 поготово ако ође паркинг сервис и очисти Велизара Косановића. Ако је могао зглобни икарбус, може и тролза
 
SRBO":1vdo6sgv je napisao(la):
Може зглоб на 21 поготово ако ође паркинг сервис и очисти Велизара Косановића. Ако је могао зглобни икарбус, може и тролза

Nikad tamo ne vidim da parkirana kola po ulici prave problem. Da, tačno, eto vidiš kako lepo krše 'pravila raspodele duplih' kada im to odgovara.

Рипањац 405":1vdo6sgv je napisao(la):
@ only_long_hair_lady
Ооо, лепо, лепо! :kk: Драго ми је да и међу вама има заљубљеница у јавни превоз!
Што се трола тиче, ја сам лично највише волео оне ЗиУ-9 троле које су 2005. стигле као донација Грчке (то су оне љубичасто-жуте троле ако их се сећате). :wink: Биле су препознатљиве по великим прозорима и веома удобним, тапацираним скај седиштима браон боје (и наше су имале тапацирана (црна, ако се не варам) док су биле нове, а онда су 90их постепено почели да их мењају клупама дрвењарама које смо навикли да донедавно виђамо и у старим Икарбусовим аутобусима), и ево већ безмало 9 година никако не могу да прежалим што се барем једном нисам провозао неком од тих грчких пре него што су расходоване, увек су ми некако бежале (био сам мали тада па сам, наравски, свуда ишао са родитељима и, самим тим, нисам могао много да биркам у шта ћу ући), редовно су ми наилазили нископодни БКМ-ови у соло и зглобној варијанти, и само једном БКМ 201 (средњеподни, са степеницама). Штета што бар неког Грка нису оставили активног, барем ето за неку шихту, јако лепи тролејбуси су били. :cry:
Иначе, највише волим аутобусе, а потом трамваје. :kk: Ове новије троле лично и не миришем, за разлику од горепоменутих Грка су ми некако прилично неудобне, убрзавају и успоравају као сумануте.

O, da, savršeno ih se sećam. To je taj poslednji Ziu-9 trolejbus kojim sam se vozila 2014.!
Kada sam čula za ta 4 sačuvana trolejbusa, verovala sam da je među njima sigurno bar jedan, a ako ne i da su sve Grci. Međutim kada sam videla garažne brojeve tih preostalih trolejbusa i fotografije u albumu sa starim Ziu-9 trolama, videla sam da nijedna od tih sačuvanih nije Grk (jedino ako ih nisu prefarbali), pošto su sva 4 na tim slikama narandžasta, a to su slike dok su još vozile narod. To je velika sramota i greota što su isečene obzirom da su te trole bile poklon za nas i poklonjene su nam obnovljene i u dobrom stanju i da su bile najnovije Ziu-9 trole u celom voznom parku. Bar pola-pola da su ostavili bilo bi ok.

U principu, osim tih skaj debelih tapaciranih sedišta (koje su inicijalno bile i u svim izvornim Ziu-9 trolejbusima, ali pošto smo mi prosti za takva sedišta i skloni uništavanju, svugde su menjana drvenjacima) vožnja tom trolom se nije preterano razlikovala od obične. Osim, naravno pištanja koje me je i tu plašilo, a obično je voleo da nailazi kad se vozim sa babom, pa sam njega morala da trpim (što nije bio slučaj sa zelenom koja mi nije često nailazila). :lol: Inače na mom postu sa slikom Trolze ga imaš u pozadini, obrati pažnju. :)

Tvoje mišljenje za BKM. Ponavljam da je meni skoro svaki trolejbus bio drag na neki svoj način. Sem ovih kojima se skoro nikad nisam vozila.
 
@Рипањац 405

Evo ti i malo suvenira da osvežiš nostalgiju.
Izvor svih slika: Tramvaji Beograda


10373760_1436147806636363_889942665312133259_n.jpg


10268663_1436147726636371_2191132130967071264_n.jpg


Jedna idilična, kao obrađena :D Kao napravljen za ovu sliku

10341404_1436146613303149_6938563466369111823_n.jpg
 
Vrh