Šta je novo?

Trolejbusi

Za samo razvlačenje mreže to nije kratko vreme. Najveći posao je postavljanje stubova. Nakon toka montaža ankera i razvlačenje žica ide jako brzo. Najslabija karika tu je polaganje napojnih kablova i rad na podstanicama.
 
Bili su vredni i izbrisali 28...
2af8ae80562c845a9deed8e0ab543a99.jpg


Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
Тек треба да покрену физичку петицију.
 
Tada bi smo ostali bez svih linija , jer ovi jedva čekaju da linije skrate i / ili ukinu , izuzev Resnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679740#p679740:1ezvzdyp je napisao(la):
Прле » Sre Nov 13, 2019 3:07 pm[/url]":1ezvzdyp]Аха, да не користе превоз уопште
Ne, nego da niko ne placa kartu na mesec dana. Pa da vidite kako bi reagovali i promenili se.
Da, svestan sam da je to "prljava igra". Svestan sam i onoga sto je solecar rekao jos ranije, da bi onda mozda Megatrend brigada to iskoristila za jos ukidanja i muljaza.

Ali drugi nacin vise ne vidim. Jer vec dve godine, ovo vise nije grad nego jedan dan poligon za proteste i manifestacije, a drugim danima stajanka za automobile (zbog guzvi koje postaju nesnossne i sve vece).

I ovo sve kazem kao neko ko je 15 godina uredno placao markicu svakog meseca. Ali ako oni mogu godinu dana da se ponasaju kao hohstapleri, onda cu i ja da budem skot. Jer necu da placam za uslugu koju ne dobijam ili ne dobijam u skladu sa dogovorenim uslovima.

Niko od putnika u ovom gradu ne ocekuje najnoviji Citaro sa klimom, wifi, punjacem i plazma ekranom na svojoj liniji. To su sve sekundarne stvari. Ali ne moze grad, prestonica zemlje sa 1/4 stanovnistva, da funkcionise a da mu dve faking godine u svakom trenutku budd ukinuto ili osakaceno bar 10% gradskih linija, da se ulice koriste kao vasarista i da se po tim pitanjima nista, ali bas nista ne preduzima. Dok s druge strane defacto gradonacelnik lupeta kako grad ne zna sta ce od viska para.
 
То би био прави револт, али нажалост тешко би могао да се изведе.
 
Naprotiv, ja mislim da bi se to prosirilo kao pozar. Jer Srbe vecinski mrzi da izlaze na proteste i revolucije (cak ih mrzi i na izbore da izadju) ali ovo spada u nesto sto bi zahtevalo minimalan napor a uz to bi im donelo materijalnu korist. Tako da vrlo brzo bi se prosirilo.

Oper kazem, s druge strane ne volim to i nije mi drago, ali drugacije ocigledno ne ide. Jos pre dve godine strucna javnost je upozoravala da ce se prevoznici suociti sa strasnim nedostatkom vozaca. Nista nije ucinjeno. Arhitekte, urbanisti i saobracajni strucnjaci su upozoravali da ce guzve i propadanje prevoza dovesti do pogorsanja saobrwcaja. Nista nije ucinjeno. Isti su kasnije upozoravalli da ce grad sa otvorenih 30 gradilista a aktivnih 5, vremenom kolabirati. I opet nista nije ucinjeno.Jedino sto je ucinjeno je dodatno sakacenje i ukidanje linija i proredjivanje polazaka. Imajuci sve to u vidu, ne vidim na osnovu cega bih gajio nadu da ce u narednom periodu ista biti drugacije. Sto je dosta, dosta je.
 
Najbolja peticija je da punoj stanici kažeš "ajmo ljudi peške" pa kada se bude napravio protest od par stotina ljudi tako ima lično Vučić da naloži vraćanje 28, a to je recept i za ceo grad.

Vučko organizujte šetnju jednog jutra Dimitrijalom pa će stati ceo grad.
 
Nešto se mislim sad, inspirisan skorašnjim pisanjima na temi o zatvaranju ulica zbog protesta...

Ako može 30 fanatika što protestuju zbog ''manastira'' da svakih par dana da blokira po jednu traku duž svih ulica kojim prolaze, što ne bi mogao da se napravi i protest svih ljudi koji su nezadovoljni ukidanjem ili sakaćenjem linija i da se isto tako uredno blokira jedna ulica? Npr ispred Vlade ili Gradske uprave.

U stvari najbolje bi bilo da to bude ispred Gradske skupštine. Po jedna traka s obe strane (tako da ipak može da prođe JGP) i obavezno tako da se blokira pristup njihovoj garaži. Molim lepo, ako mogu mnogo minornije grupe da prave daleko veća zakrčenja, što ne bi mogli i svi mi koji smo protiv ovoga. A ima nas više nego taksista npr, to garantujem.
 
Je l neko ovde rekao da zglobne trole nece ici trgom, posto danas videh iste na 41
 
Ja sam rekao, rasporedom je bilo predviđeno 10 zglobova na liniji 40 . Kasnije je menjan raspored, čak mislim da nije novi ni izašao već rade za svaki dan pojedinačno.
Takođe neki trolejbusi sa linije 40 počinju i završavaju kao 41, jer im je to put do garaže.
 
Sudeci po informacijama koje sam dobio, Dorcol ce da se iseljava i na njegovom mestu da se gradi novi stambeni kompleks. Samo je pitanje vremena.
 
Мислим да неће стићи ни за 4 године да саграде нови депо. Кад сам био у Дорћолу за дан отворених врата, баш сам их питао за селидбу, сви су били у фазону ма нема од тога ништа, неће то још и сл.
 
Biće, biće, kad treba da se uzme keš za nekretnine ima da ih presele u Krnjaču dok si reko "okonanje postupka za dobijanje lokacijske dozvole".
 
Није баш тако лако преселити тролејбуско-трамвајски депо са бројним радионицама као што им је било лако да иселе стари Депо у булевару и гаражу у Деспота Стефана где су имали укупно 20 камиона и комбија.
 
NBG već ima tramvajski Depo , tako da je ste strane lakše , a prostora kod Kosmaja za gradnju trolejbuskog depoa ima
 
4 (slovima: četiri) 29ki kod Šumica smer ka Medaku. Zaredom.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Što je to čudno? Interval na 29 nije veliki, dovoljno je da je prvo vozilo imalo neki manji zastoj u saobraćaju ili šta drugo, kasni za prethodnim, povećava se interval i počinje da ga guši gužva. Duže ostaje na svakoj stanici, sporije se kreće. Drugi ga pristiže, njega treći...
I još ako se vozač slabije bori sa tim problemima i ne snalazi, eto kolone. Negde ranije sam napisao da nigde kao na trolejbusu nije potreban tako spretan i sposoban vozač.
Kad dođu na Medak, lako se pegla to nagomilavanje.
Prvi verovatno ozbiljno kasni. Ubrzavanje do Šumica, drugi do ispred mosta, treći kreće redom, a četvrti je verovatno u vremenu. Potreban je samo sposoban otpravnik na terenu i minut - dva njegovog posla. Trolejbusima je potreban otpravnik koji poznaje trase, ali i funkcionisanje trolejbuskog saobraćaja. E, kako to sad izgleda u praksi, ne znam. Tako se nekada radilo.
 
Čekaj, zar nije realnije da se 1 od tih 4 nađe na linije 19 i pomogne Konjarniku, rastereti 31? Mani me tih priča SMART planera.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Zamenik zamenika Gradonačelnika: Sve funkcioniše savršeno :kafa:

Gradonačelnik Zoran Radojičić razgovarao je danas sa sekretarom za javni prevoz Jovicom Vasiljevićem o ukidanju i promenama linija javnog gradskog prevoza, a posebno o opravdanosti ukidanja linije 28.

Kako se navodi u saopštenju za medije, Sekretarijat za javni prevoz je sa Gradskim saobraćajnim preduzećem "Beograd" protekle sedmice obavio snimanja na terenu u terminima jutarnjeg i popodnevnog špica i sekretar je Radojičića obavestio da je utvrđeno da "ponuđeni kapaciteti zadovoljavaju potrebe naših putinika".

Radojičić, međutim, kaže da je naložio da se još jednom analiziraju i preispitaju linije, a naročito trolejbuska linija 28, čije je ukidanje izazvalo nezadovoljstvo određenog broja građana.

- Ta je linija saobraćala dugi niz godina i omogućavala da građani bez presedanja putuju od Zvezdare do centra grada. Beograđani koji žive u ovom delu grada moraju imati kvalitetan prevoz do centra Beograda - rekao je gradonačelnik te dodao da su se na sastanku saglasili da će Sekretarijat za javni prevoz nastaviti da traži najbolje moguće rešenje u interesu Beograđana.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/grado ... je/tv7e5xp

https://www.youtube.com/watch?v=CInjH4Dqo3g
 
Vrh