Što je to čudno? Interval na 29 nije veliki, dovoljno je da je prvo vozilo imalo neki manji zastoj u saobraćaju ili šta drugo, kasni za prethodnim, povećava se interval i počinje da ga guši gužva. Duže ostaje na svakoj stanici, sporije se kreće. Drugi ga pristiže, njega treći...
I još ako se vozač slabije bori sa tim problemima i ne snalazi, eto kolone. Negde ranije sam napisao da nigde kao na trolejbusu nije potreban tako spretan i sposoban vozač.
Kad dođu na Medak, lako se pegla to nagomilavanje.
Prvi verovatno ozbiljno kasni. Ubrzavanje do Šumica, drugi do ispred mosta, treći kreće redom, a četvrti je verovatno u vremenu. Potreban je samo sposoban otpravnik na terenu i minut - dva njegovog posla. Trolejbusima je potreban otpravnik koji poznaje trase, ali i funkcionisanje trolejbuskog saobraćaja. E, kako to sad izgleda u praksi, ne znam. Tako se nekada radilo.