Можда швајцарци имају још 40 год, ови шпански лепотани биће добро ако још 20 споје.
Признајем, не изразих се добро горе, иницијални квалитет и није споран, већ одржавање, услови експлоатације, изломљене скретнице и остала генијална техничка решења из 19. века. Плус што петосегментно возило није баш најзгодније за београдске радијусе кривина.
А и реално, ниједан данашњи производ се, по трајности, не може поредити са оним од пре 50 год, просто се променила филозофија произвођача, све се циљано прави да траје краће него раније, што да имаш једну веш машину 30 год ако им се више исплати да ти за то време продају барем две. :laugh:
Мост на ади тешко да је исплатив због 2 деци нафте, ако су саоб потребе такве да је било довољно направити 3+3, са кружним током у ЈГ (имали би и нормалан трамвај а не ово спрдање), и детелином изнад радничке, што је дупло јефтиније од овог, а то значи улупане паре за још један мост (нови зарић нпр) који је по саоб критеријумима увек био далеко пречи од моста на ади. Управо због тог непоштовања редоследа приотитета, до никаквог значајног растерећења газеле заправо није ни дошло. Једино што ваља и што нису омашили је позиција моста.
Тролејбуси нису поукидани у ´европи`, постоји европа и изван трулог запада где су поједини градови то урадили, вероватно због источне симболике која им је одувек мрска, невезано за полит систем.
Упорно тенденциозно понављање како је један електро-еколошки вид крајње исплатив, док је други неисплатив, је крајње смешно, посебно ако се има у виду да троле, за разлику од трамваја, користе постојећу уличну мрежу без икаквих улагања у постављање и одржавање шина.
О естетској компоненти ´ружних жица` је такође смешно дискутовати, јер су трамвајски напонски водови са конзолама далеко упадљивији од тролејбуских који су скоро па неприметни кад се развуку качењем на фасаду.