Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640321#p640321:aif6au0p je napisao(la):
Dart » Pet Jul 19, 2019 1:00 am[/url]":aif6au0p]Caf je plaćen 2 233 000 evra, a BKM 225 000 evra po komadu, znači za jedan tramvaj smo mogli kupiti 10 trolejbusa.
Jeste Caf lep, ali još lepše izgleda 2 miliona evra...
Kad smo već kod cena, kineski krš elektro busevi su plaćeni pola miliona evra. Dok bi neki bolji kao Solaris koštao oko 700-800 hiljada. I za kraj ZIU trolejbusi pre 40 godina nisu uopšte plaćeni novcem, već su dobijeni u trampi sa SSSR-om...
Djilas napravio most od 360 miliona evra po izvestaju ek i dri pa ko veli red je da preko njega ide nesto dostojno te cene pa nabavio tramvaje od 2.2 miliona ;)
81 milion evra je tadasnja vlast dala za kupovinu tramvaja.
 
Sadašnja troši za Turske autobuse koji tek što došli , a već trokiraju. :wink:
Ova vlast je potrošila pare na završetak Pupinovog mosta koji je Đilas započeo , za rekonstrukciju Slavije po Đilasovom projektu , na raznorazne studije o gradskom prevozu i metrou , rekonstrukciju Đilasovog rekonstruisanog Cvetnog trga...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640503#p640503:3ivo78ff je napisao(la):
SRBO » Pet Jul 19, 2019 6:13 pm[/url]":3ivo78ff]Главна партија ове власти је настала у кабинету главне партије претходне власти... (!!!)
Istina ziva!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640200#p640200:3kwqryuq je napisao(la):
Vračarac » Čet Jul 18, 2019 5:15 pm[/url]":3kwqryuq]Evo pa neka neko opise kako je to trola lepsa od tramvaja spanca.

Pogledajte prilog 1
file.php

file.php

CAF je nešto najlepše što se kretalo beogradskim ulicama. Izgleda veoma atraktivno.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640321#p640321:3kwqryuq je napisao(la):
Dart » Pet Jul 19, 2019 12:00 am[/url]":3kwqryuq]Caf je plaćen 2 233 000 evra, a BKM 225 000 evra po komadu, znači za jedan tramvaj smo mogli kupiti 10 trolejbusa.
Jeste Caf lep, ali još lepše izgleda 2 miliona evra...
Kad smo već kod cena, kineski krš elektro busevi su plaćeni pola miliona evra. Dok bi neki bolji kao Solaris koštao oko 700-800 hiljada. I za kraj ZIU trolejbusi pre 40 godina nisu uopšte plaćeni novcem, već su dobijeni u trampi sa SSSR-om...

CAF je dužine 32.366 m pa tako i cenu trole ukalkulisati na tu dužinu. Cene šinskih i drumskih vozila nisu baš za poređenje.
 
Троле се од септембра враћају на Студентски трг

Ту дрвите шта је лепше-ружније, а оваква вест вам пролази! Хвала свима који су месецима прдели по друштвеним мрежама, опозицији што је пљувала власт за овај потез, и тешко се може неком конкретно сасвим захвалити за суспензију једне напредне лудорије!

А упоређивање куповне цене једног трамваја и једног тролејбуса, и то тачно по једног произвођача је... у најмању руку навијачко препуцавање. Пољски трамвај сличног квалитета као КАФ је 30% јефтинији, док можда нема јефтинијих трола од белоруских (немам тачан податак, предпостављам). Трамвај има три пута већи капацитет, и траје три пута дуже. Може трошити два пута мање струје у условима не прекратких међустаничних растојања, не стајања на семафорима мало-мало, не много преоштрих кривина итд. Потребно је мање возача, а на издвојеним трасама трамвај показује много боље карактеристике од тролејбуса. Такође, на преоптерећеним правцима је боље имати већепревозне јединице.... бла, бла, бла читава наука коју у недоглед можемо развијати, али хајде мало истражујте више када желите да аргументујете свој став, од цитирања остварених цена при куповини возила за време Ђиласа.
 
Trolejbusi krenuli ulicama Beograda tek posle 1947.godine. Tako da o predratnim linijama nema govora.
 
Moжда је Соле мислио на мрежу тролејбуса која је ишла преко Саве 60их.
 
Tramvajsku mrežu ka Zemunu i severnom delu NBG , između dva svetska rata je zamenila trolejbuska mreža. Na to sam mislio , jer se maltene jedno nadovezuje na drugo. A i dosta današnje mreže tramvaja i trolejbusa u starom delu grada je postojalo u pomenuto vreme (u nešto izmenjenom obliku).
 
Није између два рада, већ после другог рата. Тролејбуска линија 14, Зелени венац - Земун, предратни трамвај 14, а данашња аутобуска линија 84.
 
Uvodjenje trolejbusa je bilo planirano pre 2. sv. rata, ali je rat to sprecio. Bilo je o tome govora na temi o trolejbusima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640709#p640709:2v9fu9qs je napisao(la):
Дошљак » Sub Jul 20, 2019 1:27 pm[/url]":2v9fu9qs]Није између два рада, већ после другог рата. Тролејбуска линија 14, Зелени венац - Земун, предратни трамвај 14, а данашња аутобуска линија 84.
Greška u zarezu koji sam propustio , pa rečenica ima drugi smisao.
 
Ovo postaje jako zabavno, o tramvajima se piše u temi o trolejbusima i obrnuto. :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640707#p640707:23x5cicr je napisao(la):
solecar » Sub Jul 20, 2019 12:10 pm[/url]":23x5cicr]Tramvajsku mrežu ka Zemunu i severnom delu NBG , između dva svetska rata je zamenila trolejbuska mreža. Na to sam mislio , jer se maltene jedno nadovezuje na drugo. A i dosta današnje mreže tramvaja i trolejbusa u starom delu grada je postojalo u pomenuto vreme (u nešto izmenjenom obliku).

Zbunjujuće ili ne gde god da staviš zarez ne gađa se sa istorijom.
Dakle posle II sv. rata , bila je to 1947. godina.
 
Evo za sve koji su se uhvatili godine uvođenja trolejbusa. :)

Tramvajsku mrežu ka Zemunu i severnom delu NBG između dva svetska rata , je kasnije zamenila trolejbuska mreža.

Ja sam napisao kao dopunu ovo za trolejbuse , e sad što su se neki uhvatili baš toga k'o pijan plota , to je sad druga stvar. Konstatovali smo da su trole uspostavljenje po završetku II svetskog rata , tako da sada možemo da se vratimo tramvajima.
Poenta je da smo nekada imali razgranatiju mrežu elektrovozila (tramvaji i trole), koje smo se olako odrekli , samo zato što su neki "stručnjaci" izveli zaključak da se nikada više neće desiti da taj vid vozila bude isplatljiviji od autobuskog.
 
Tramvaj do Zemuna je vozio do 1947, a trolejbus je uveden 1956, i nisu vozili u potpunosti istom trasom,
 
Eво једно фантазирање, како би изгледало да никада ни једна траса трамваја и тролејбуса није укидана :D Црне линије су трамвај, а плаве тролејбус.

ok5oy8.png
 
Zaboravio si krak ka Medakoviću i Konjarniku , a i nisi ucrtao trolejbus koji je išao Bulevarom kralja Aleksandra (negde do Radio industrije). Negde sam čitao da je trolejbus išao tuda u vreme kada je tramvaj išao Kneza Miloša. Takođe treba tramvajski krak na Banjici da ide do Paunove ulice.
 
Nije trolejbus nikad isao Bulevarom revolucije. Tramvaj je 1962. godine prebacivan iz Kneza Milosa u Penezica Krcuna (Savsku).
 
Ево поправио сам недостајући тролејбус ка Медаковићу и Коњарнику. Не знам како ми се десило да их изозставим. У свим плановима које сам сада прегледао из монографија о ГСПу и толејбусу у БГ што су качени овде на форуму нигде нисам наишао на трасу тролејбуса у булевару. Трамвај у Кнеза Милоша је укинут током другог светског рата, после ослобођења су биле функционалне свега 4 линије, пола трасе двојке (од електране, данашњег депоа Дорћол, до железничке станице преко Вука), десетка од Славије до Вождовца, шестица од Теразија до Цветка и кец од Калемегдана преко трга и Теразија до Славије.
 
Premešteni su postovi iz teme "Tamvaji" koji pripadaju ovoj temi, tako da nastavljamo u okviru teme "Trolejbusi" :sesir:
 
Препоручујем свима који давно нису били Белорусији да је посете, вичеће свашта, што се битно разликује од слике пре 30 година.

Иначе апропо ТРОЛЗА:

9c8e0f06b47671b0803c06e813ea1d58.jpg


b45e520a90d4eb0ff52b48ea111cdbd0.jpg


e19ef4804a40bdcc93a489bd6c917a26.jpg


БКМ

A420.jpg


6-3.jpg


7-3-470x280.jpg
 
Trolza odlično izgleda, čak više nego dobro obzirom na njihovu sklonost ka oblikovanju lima.


1178424.jpg
 
Vrh