Potreba za trolejbusima u Srbiji je izuzetno mala, svega desetak godišnje, iz kompanija “Vulović Transport” i “Maz” očekuju da će svoja vozila prodati i na tržištima okolnih zemalja, pre svega misleći na Bugarsku, Rumuniju, Mađarsku, mada ne bi trebalo zanemariti ni tržište bivših jugoslovenskih republika.
Paaa, ne hvala! U Bugarsku vec imamo iskustvo sa post sovjetskim trolejbusima (LAZ) koji su se pokazale kao izuzetno skart robu. Nakon 5 godina ih skidaju sa linije. Solaris pravi odlican proizvod koji ima odlican balans medu kvalitet i cenu i zaista ne znam koji je taj ludak koji bi kupio beloruski trolejbus proizveden od nepostojece firme u Srbiji.
Srbija, Bugarska i ostali luzeri trebamo se specializirati u onome u kome imamo iskustvo i znanje, a ne da se pravimo da smo self-sufficient. To se je pokazalo kod nas kao izuzetno gresno resenje sa domacim tramvajima, trolejbusima i autobusima kao i, po mom mislenju, u Srbiji sa Ikarbusom.
A i koji su to ostali trolebuski sistemi u Ex-yu je zaista interesantno da se vidi (Sarajevo sa svega 30 trolejbusa i Beograd).