Šta je novo?

Trolejbusi

Na šta vas ovo podseća :)))
500226.jpg

http://transphoto.ru/photo/500226/#1162047
 
Zašto bi bio fotošop,na troli lepo piše VANHOLL,danas se sve kopira i uniformiše:)
 
Nepopravljivi optimista":1qjpc5jm je napisao(la):
Di je nadje Aleksandar, koja je firma u pitanju?

Ima link dole :)
Презентация нового троллейбуса для Пармы VanHool/Kiepe "Exqui.City". Всего будет 9 таких троллейбусов, №№ 51-59. Фото: Гюнтер Макингер

Prezentacija novog trolejbusa za Parmu VanHool/Kiepe "Exqui.City". Ukupno će biti samo 9 takvih trolejbusa, od broja 51-59.

Uzgred, dizajn je od starne iste firme koja je dizajnirala i naš tramvajčić.
 
sti nesto ne urade sa ovim trolzama :bash:
raspadnute su.... :blah:
 
Trolejbuski saobracsj malo guzve nije na odmet odmah iza ugla uzrok




Sad mi recite da sofer nije zaradio platu :)
 
To je jedna od opcija a druga opcija je javi Nikoleti da ne radi klima kazes GB vreme mesto kada si to uocio i Nikoleta ce ti pomoci ok je osoba :D
 
.. ili u prevodu:
-registrujes se na forumu http://gspbeograd.net/
-udjes u podforum "Uopšteno o JGPP u Beogradu"
-procitas "Upustvo za pisanje prijave"
i onda u temi "Klimatizacija vozila (hlаđenje i grejanje)" napises prijavu.

Nikoleta je clanica foruma zaposlena u gsp-u koja prosledjuje te prijave unutar firme.
 
A ko može da odgovori
zašto nema prošerenja i produžavanja trolejbuske mreže
kad sada imamo dovoljno vozila :rolleyes:

Verovatno Šejici se ne slažu sa gubitkom dela tržišta :lool:
 
Boco nazalost nemamo dovoljno vozila.Ova stara nam se zapaljuju svaki dan.Beogradu fali jos 12-15 novih zglobnih trola samo da bi trenutna mreza funkcionisala besprekorno.
 
Sansa i nada uvek postoje, ali novac ne. Moze da ih bude i 150 ovih, samo reci od koga cemo novac da uzmemo iz budzeta, ili bi ti jos malo da se zaduzimo... Uzmes kredu i sve je u redu...
 
Od kada smo nabavili nove trole od onih starih može komletiranjem dovesti 5-6 kom u ispravno stanje
što je dovoljno za bar jednu novu liniju .

Takodje okretnicu sa Studetskog trga premestiti kod Bazena 25 maj (G.Muškatinovića)
i to korišćenjem ulice Taduđa Koćuškog ( pored Kalemegdana) valjda su oportunisti otišli u penziju :lool:
Tramvajska mreža je samo sa jedne strane ulice tako da trolejbuska mreža NEometa ništa
a ulica ne samo da je dovoljno široka nego ima i mesta za jedno stajalište (kod pumpe) do buduce okretnice

Od premeštanja korist dvojaka
Oslobadjanje Studentskog trga
Dovodjenje što više ljudi u sportski centar,bazen i aktiviranje Dunavskog keja
 
Te stare su u raspad stanju ne vredi ih popravljati,pogotovu zglobne.Nonstop se kvare i trebamo ih se resiti,mislim na one trolze koje izgledaju kao zglobne zijace,dok one novije mogu ostati.

Sto se tice izmestanja trola u planu novog metroa lepo stoji da se produze trole do ili BEKO-a ili galeta muskatirovica. Dobro razmisljanje boco. :kk:

Dok ce 31 verovatno ici do Slavije ili glavne zeleznicke cime oslobadjamo od autobusa deo od trga republike do Kalemegdana,a i studentski trg moze postati ponovo trg jer bi se onaj deo koji se sada koristi kao okretnica poplocao i postao pesacka zona.Naravno ostala bi ulica od 1+1 traku kao i sada Trg Republike-Kalemegdan.

Evo voznog stanja pogona dorcol gde su trole:


Vozni park (brojno stanje): 131 vozilo (107 solo i 24 zglobna)


VOZNI PARK (129):

Solo vozila (105):

-ZIU-682-G-016 (godina nabavke: 2000, broj vozila: 3, garažni brojevi: 141, 147*, 149*)

-BELKOMMUNMAŠ 20101 (godina nabavke: 2002, broj vozila: 9, garažni brojevi: 118, 119, 120, 121, 122, 125, 126, 127, 128)

-BELKOMMUNMAŠ AKSM 321 (godina nabavke: 2005, broj vozila: 10, garažni brojevi: 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186)

-BELKOMMUNMAŠ AKSM 321 (godina nabavke: 2010, broj vozila: 83, garažni brojevi: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025, 2026, 2027, 2028, 2029, 2030, 2031, 2032, 2033, 2034, 2035, 2036, 2037, 2038, 2039, 2040, 2041, 2042, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047, 2048, 2049, 2050, 2051, 2052, 2053, 2054, 2055, 2056, 2057, 2058, 2059, 2060, 2061, 2062, 2063, 2064, 2065, 2066, 2067, 2068, 2069, 2070, 2071, 2072, 2073, 2074, 2075, 2076, 2077, 2078, 2079, 2080, 2081, 2082, 2083)

Zglobna vozila (24):

-TROLZA 62050B (godina nabavke: 2001, broj vozila: 2, garažni brojevi: 153, 154)

-TROLZA 62052B (godina nabavke: 2003, broj vozila: 10, garažni brojevi: 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164)

-BELKOMMUNMAŠ AKSM 333 (godina nabavke: 2004, broj vozila: 12, garažni brojevi: 165*, 166, 167*, 168, 169*, 170, 171, 172*, 173, 174*, 175, 176*)

Ovo sto boldovah,to jest 12 trolzi su za raspad,a kao sto vidimo ni ovi zglobni iz 2004te BKM nisu najsjajniji jer od 12 njih 6 je kvaru duze vreme.
 
Šta to sprečava realizaciju roka ODMAH ,2-3 km dužine žice do bazena
Do sada ima tog projekta u onim prašnjavim fiokama, bar tri četi kom.

U svakom slučaju majstore na ulicu nek razapinju žice i u avgustu idemo lepo na kupanjac i šetnju do keja
to je otprilike 10-15 metara dnevno za razapinjanje a dobijamo u Avgustu
lepu šetnju oko Kalemegdana, završimo je kod Beton hale-Brankovog mosta, hm. . . zar i to nije aktiviranje Savamale :)
šta reci tri u jedan :laugh:
Znači majstori mreže odmah na posao , nema izgovora za odlaganje :gobb:

i malo Ofa
Studetski trg je idealan po mnogim parametrima za 24 h stalnu letnju pozornicu i izložbu umesto jadne okretnice
 
Ako se ne varam problem im je povezanost sa depoom,onda bi trole isle na spavanje verovatno iz pravca dunavske a ne ovom ulicom kojom idu sada,a tu ne mogu ici trole zbog tranzita.A cara dusana otpada jer su tramvaji u njoj sa obe strane ulice.

Da li smem da kazem da zavrsetak kinsekog mosta cijim izmestanjem leti tranzit iz dunavske utice na prosirenje mreze trola? :shok:
 
Koliko se secam deo mreže u Dunavskoj ulici POSTOJI
Pamtim svoje igranje u zelenim trolama koje su bile parkirane sa otvorenim vratima ,na potezu od ugla Dunavske kod Kompresora duž Dobračine ulice tj oko garaže . . . . :D
Postoji mreža a i trafo koj je napajao i taj deo mreže

Verovatno je glavni problem izmeštanja, što nema mesta za čuveno ugrađivanja u projekat ,, gde sam tu ja ,,
Pa jbg. . . . ponekad mora da se uradi nešto i samo za grad, bez provizje :p
 
vucko":22k71nzj je napisao(la):
.A cara dusana otpada jer su tramvaji u njoj sa obe strane ulice.

Tramvaji ne iskljucuju trolejbuse. U davna vremena, tramvaji i trolejbusi su isli paralelno u Bulevaru JNA od Slavije do Autokomande. Jos je lakse provuci kontaktnu mrezu tamo gde vec postoji, pod uslovom da podstanice mogu dapodnesu opterecenje.
 
U pravu si boco,ja lupam.1.2km bi trebalo mreze da se produzi do beko-a.Evo bacih skicu.A zutom iscrtah put do dunavske mada ne bi morao odmah da se radi vec za nekoliko godina.U pravu si u potpunosti da nista ne sprecava da se pocne raditi mreza do BEKO-a.Ja bih tako uradio da pola linija okrece kod BEKO-a a pola na milanu muskatirovicu,tako bi svi bili srecni :kk:

trole.jpg
 
Vrh