Сада, конкретно, на који део мреже мислите? Ако се мисли на Славију, ту је направио :blah: онај ко је дозволио да друмско возило сме да пређе преко трамвајске скретнице. Што се трамваја тиче, Катице су саобраћале подједнаким брзинама као иначе на деоницама где аутомобили не праве проблеме, док су ова друга два била нешто спорија, како налажу закони физике. Међутим, на Славији, је била катастрофа, јер после сваког пролаза друмског возила преко скретнице, скретница је морала да се чисти по минимално 5 минута, и ту су углавном трамваји блокирали тролејбусе. Да ли је долазило до пуцања мреже услед претераног затезања на ниским температурама?
Решења:
- Запошљавање и поштовање од стране институција професионалних управаљача саобраћајем.
- Коришћење могућности вожње тролејбуса са спуштеним тролама. Због дизања и спуштања троле у онаквој ситуацији тролејбус би изгубио два, а не двадесет минута.
- Ревизија Славије, при чему ће се смањити испреплетаност трамвајске и тролејбуске мреже.
- Уколико је долазило до пуцања мреже, направити ланчасто вешање, тако карактеристично за Русију. Његова предност је и што у случају оштећења контактног (доњег) вода не долази до прекида струје у горњем (носећем) воду.
Ипак, тролејбусима можемо захвалити што имамо колико-толико чистији ваздух у неколико градских улица, и то никако не треба занемарити.