Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Svi su se sad uzbudili jer su shvatili da je grad Beograd postao neupotrebljiv, kada su u pitanhju automobili i vožnja. A ovaj kružni tok je samo indikator ili prag koji je predjen i to se jasno pokazuje.
Zašto? Zato što je vožnja uglavnom muški posao i svi ti (uglavnom) agresivni muškarci su se uzbudili jer ne mogu više da voze agresivno i brzo.

A nisu primetili da je grad odavno postao neupotrebljiv nekim drugim kategorijama stanovnika.
Već preko 15 godina grad je neupotrebljiv za ljude koje voze dečija kolica ili za invalide jer ne mogu da prodju od automobila. Dakle, još pre vlasti radikala.
Deca nemaju gde da se igraju, sve zauzimaju kvadrati.
Škole već 10 godna ne rade normalno.
Bolnice ne rade normalno.
2014. Beograd je imao II kategoriju vazduha, sada je IV.
Beograd je postao vnago u svakoj oblasti, a ne samo kad je u pitanju saobraćaj.

Ali ti drugi problemi ne uzbudjuju vozače, (uglavnom) agresivne vozače jer ko je vozio u Beogardu i tome se vožnja smučila od agresije vozača i njihove nervoze.
I sad su ta pohlepna pregradja željna statusa, porodice sa po 4 automobila u dvorištu doterala cara do duvara.
I elita iz centra koja se hvali ogromni mdžipovima, mislim na likoeve kao gospodja Jovana Jeremić.
Šta će dorćolcima džipovi.
Ne uzbudjuje ih ono što en rade svaki dan iimaju nula empaije da pomisle kako je to biti u porpaloj školi ili bolnici. Svi ambiciozni roditelji vrše pritisak na osoblje u školama i pristaju da im deca ostaju što duže u tom paklu.

Ne može da se shvati jednostavna istina da se individualne želje ne mogu ostvarivati za sev veži broj ljudi u uslovima ograničenih prostornih resursa.
Ne može da se ide kolima iz NBGD na Vračar da se pije makijato, ako svi to zažele.
E, sada će da shvate. Ovof će da im se dešava stalno, posebno kad se zatvori Stari most.
Oni koji upravljaju gradom, dokazano su nespososbni su da reše problem. Deautomobilizacija je neizvodiva u uslovima radikalske vlasti i ulizivanja stanovništvu.

U svakom slučaju, nadam se još većem kolapsu. Samo to može da razmrda gradjane i dozove ih pameti.
Slazem se sa svim, ali imam jedno pitanje: sta bi ti uradio povodom guzvi u gradu?
Moramo se sloziti da se ogroman broj ljudi doseljava u Beograd. Isto vazi i za ostale svetske metropole. Zaglavljivao sam se po Evropi po predgradjima, centrima, autoputevima i satima stajao u koloni. Maltene svaki od tih gradova ima metro i mocan gradski prevoz. Prosto, infrastruktura ne moze da podrzi tako veliki broj automobila, a da se uradi kompletna reorganizacija grada - ne ide prosto. Gradski prevoz mora da se popravi, metro da se izgradi ali OPET ce biti guzvi. Na Nbgd radi milion ljudi (lupio sam) i svi oni prelaze reku i dolaze sa svih strana. Da li izmestiti poslovni deo grada u Ugrinovce ili Resnik? Ne znam evo.
 
Beogradski metro... Linija koja vodi iz ničega u ništa... I to će graditi sigurno 10ak godina... Da se ne zezamo.

Urnišu nas na svakom nivou već 12 godina, ali da, realno smo najglasniji kad je u pitanju automobilski saobraćaj.

Ovaj KT je posledica njihove osnovne bahatosti... Ne biraju kompetentne kadrove u gradskoj upravi i ne savetuju se sa strukom pre donošenja odluka... Mi plaćamo njihovu glupost i bahatost.

Daj bože da slome zube na saobraćaj, pridružujem se radovanju totalnom kolapsu grada. Drugog rešenja nema da se rasteraju štetočine.
 
Gužve u milionskim glavnim gradovima su neizbežne, ali tamo metro omogućava da se relativno brzo putuje uz kompromise u pogledu komfora i destinacije. Mi nemamo alternativu jer oba vida prevoza uglave na Šapić kružnom toku i Brankovom mostu.
Док у шпицу не видим да путници висе из БГ воза на Новом Београду, не купујем ту причу, јок.

Метро који ви возио од Новог Београда до Вуковог споменика одговара мањем броју становника старог дела Београда од БГ воза, јер се тим метроом може само на Врачар и Звездару. А БГ воз, уз преседање, води и тамо, али и на Вождовац, Палилулу, Карабурму, Миријево, Вишњицу... богме и у Крњачу, Овчу. Ипак толики иду као овце на мостове у пет сати, а у воз може да стане још 300 људи.

Последња ствар којом се може помоћи Београду јесте спора градња метроа. Наравно, управо ће се то и ништа друго и десити. И стога - спремите се на још много горе, јер, град се шири ка сурчинима и околним селима, а то значи да ће гужве бити све веће: ово сад није ништа.
 
ЕКО1 могу слободно да укину ако се овако настави, не могу људи да споје до окретнице са батеријом уз ово вашариште
 
8:55

Screenshot (549).png


Screenshot (550).png
 
Kratkoročno rešenje ovog problema može biti da katastrofa postane tolika da interveniše "veliki brat". Gangula je i dalje prisilno pridruženi član toj... grupaciji, pa bi mu se i moglo reći da odje*******e malo i ode da fakturiše to lakiranje autobusa, a saobraćaj preuzima neko drugi.

Došli smo dotle da je bolje da čak i neki Vesić preuzme kontrolu i iole zauzda ovo ludilo.
 
Slazem se sa svim, ali imam jedno pitanje: sta bi ti uradio povodom guzvi u gradu?
Moramo se sloziti da se ogroman broj ljudi doseljava u Beograd. Isto vazi i za ostale svetske metropole. Zaglavljivao sam se po Evropi po predgradjima, centrima, autoputevima i satima stajao u koloni. Maltene svaki od tih gradova ima metro i mocan gradski prevoz. Prosto, infrastruktura ne moze da podrzi tako veliki broj automobila, a da se uradi kompletna reorganizacija grada - ne ide prosto. Gradski prevoz mora da se popravi, metro da se izgradi ali OPET ce biti guzvi. Na Nbgd radi milion ljudi (lupio sam) i svi oni prelaze reku i dolaze sa svih strana. Da li izmestiti poslovni deo grada u Ugrinovce ili Resnik? Ne znam evo.


- da se omoguci da svi koji mogu rade od kuce(programeri, administracija, komercijalisti itd). To je bolje i za decu, ako ih imaju. Da se stimulise rad od kuce.
- da se koristi online nastava kada je to moguce
- da se daju subvencije firmama koje otvaraju radne jedinice van Beograda
- da se ne rusi Stari most
- da se odmah zaustavi gradnja stanova na obalama Save
- da se uvedu trolejbuske linije na NBGD (to moze brzo)
- da se uvede skela kao u Amsterdamu, radi rasterecenja mosta
- par nepar
- da se zapocne rad na kruznoj tramvajskoj liniji Usce-Zemun-Blokovi-Usce, kao i liniji Usce - Tosin Bunar Blokovi
 
Kratkoročno rešenje ovog problema može biti da katastrofa postane tolika da interveniše "veliki brat". Gangula je i dalje prisilno pridruženi član toj... grupaciji, pa bi mu se i moglo reći da odje*******e malo i ode da fakturiše to lakiranje autobusa, a saobraćaj preuzima neko drugi.

Došli smo dotle da je bolje da čak i neki Vesić preuzme kontrolu i iole zauzda ovo ludilo.
Sta bi oni mogli da urade?
 
Sta bi oni mogli da urade?

Samo neka konkretno ovde vrate na staro i nemoj ništa drugo da diraju.

Ne verujem da bi čak ni oni zatvorili most dok prvo je obezbede bar jaku protočnost Savske ka kojoj će se slivati saobraćaj sa Slavije. Ovaj će očigledno da uradi to.

Ja se iskreno bojim šta sve još Ganguli može da padne na pamet.
 
Kratkoročno rešenje ovog problema može biti da katastrofa postane tolika da interveniše "veliki brat". Gangula je i dalje prisilno pridruženi član toj... grupaciji, pa bi mu se i moglo reći da odje*******e malo i ode da fakturiše to lakiranje autobusa, a saobraćaj preuzima neko drugi.
Слажем се, схватиће на Високој порти да им овај болид ипак прави штету. Само, питање је да ли могу тек тако да га склоне (осим ако га не уцене хапшењем, за шта је, сигуран сам, зрео и презрео).
 
Слажем се, схватиће на Високој порти да им овај болид ипак прави штету. Само, питање је да ли могу тек тако да га склоне (осим ако га не уцене хапшењем, за шта је, сигуран сам, зрео и презрео).
Мене чуди да се нико од тзв. опозицоних медија није дрзнуо да пита президента о стању у саобраћају у Београду.
 
Слажем се, схватиће на Високој порти да им овај болид ипак прави штету. Само, питање је да ли могу тек тако да га склоне (осим ако га не уцене хапшењем, за шта је, сигуран сам, зрео и презрео).
Zaista bi voleo da tako i bude... samo, imamo posla sa ekipom koju zanima samo lični interes, rešavanje opštih javnih problema ih ne zanima, svoje interese će da prilagode tako da izbegavaju probleme... i na kraju krajeva, svi se drogiraju, žive u nekoj svojoj eskapističkoj dimenziji pa tako sve dok ovo njihovo traje.
Voleo bih da ja nisam u pravu a da ti jesi, ali sve što se do sada dešavalo samo potvrđuje ovo što pričam.
 
Овде се скреће тема причама о метроу и не знам каквим све решењим јавног превоза, а трма је рапидно ппгоршање у задњих пар месеци, које је искључиво резултат нових саобраћајних решења.

Мислим да ће им затварање моста и рушење и те како завршити по главама, јер то ће бити кап која ће прелити чашу, и биће Београд на води крив и за оно што јесте и оно што није крив. А БНВ је за власт светиња, много више од Косова којим тргују.

Е сада да ми имамо још и опозицију која ослушкује народ, могли би и да искористе то, али неће бити ништа. Сада су се опет свели на једну тему - литијум, а може се ударати са 100 различитих страна.
 
Мене чуди да се нико од тзв. опозицоних медија није дрзнуо да пита президента о стању у саобраћају у Београду.
Nema potrebe. Odgovor ionako znamo. "Stanje je posledica nerada i lopovluka prethodnog režima (i 619 mil. EUR da se pomene obavezno) a mi samo pokušavamo nadčovečanskim naporima i investicijama da popravimo stanje...i nemojte me pitati kako uspevamo, ne spavamo, radimo dan i noć i svi imaju razumevanja i brat Si, i brat Erdoan i evo i nemci i francuzi....tako da ćemo sigurno ovaj problem rešiti, ja vam garantuejem za 2, najviše 3 godine kad zaokružimo gradjevinsko investicioni ciklus.... (a u sebi misli-kakve budale, šta sve mogu da im serviram....!)
 
Sada mnogo manje vozila moze da prodje dok ima "zeleno" kad idu sa mosta ka Nbg.
Svi koji voze unutrasnjom i srednjom moraju da paze da nece neko iz desne da nastavi kretanje u kt, tj da ne ide pravo. I tu se mnogo smanjuje protocnost.

Kad bi moglo da se napravi resenje koje oznacava dozvoljeni smer kretanja u vreme kada radi semafor. I da to bude samo pravo i desno. Na primer na ekranu iznad semafora da se pali onaj plavi znak sa strelicom za dozvoljeni smer samo pravo i desno. Onda ljudi ne bi morali da misle da li ce neko da im preseca put dok se krecu srednjom i levom trakom.
Jedino sto mislim da to zakonski nije moguce na kt.
 
Svi koji voze unutrasnjom i srednjom moraju da paze da nece neko iz desne da nastavi kretanje u kt, tj da ne ide pravo. I tu se mnogo smanjuje protocnost.

Komentar u centar, jako frekventan kružni tok, a malih dimenzija, dovodi do toga da moraš da budeš jako oprezan pri prestrojavanju ka isključenju. Mislim da ću početi da vozim isključivo desnom trakom kad idem pravo samo zbog toga.
 
Vrh