Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Овде се скреће тема причама о метроу и не знам каквим све решењим јавног превоза, а трма је рапидно ппгоршање у задњих пар месеци, које је искључиво резултат нових саобраћајних решења.

Мислим да ће им затварање моста и рушење и те како завршити по главама, јер то ће бити кап која ће прелити чашу, и биће Београд на води крив и за оно што јесте и оно што није крив. А БНВ је за власт светиња, много више од Косова којим тргују.

Е сада да ми имамо још и опозицију која ослушкује народ, могли би и да искористе то, али неће бити ништа. Сада су се опет свели на једну тему - литијум, а може се ударати са 100 различитих страна.
 
Мене чуди да се нико од тзв. опозицоних медија није дрзнуо да пита президента о стању у саобраћају у Београду.
Nema potrebe. Odgovor ionako znamo. "Stanje je posledica nerada i lopovluka prethodnog režima (i 619 mil. EUR da se pomene obavezno) a mi samo pokušavamo nadčovečanskim naporima i investicijama da popravimo stanje...i nemojte me pitati kako uspevamo, ne spavamo, radimo dan i noć i svi imaju razumevanja i brat Si, i brat Erdoan i evo i nemci i francuzi....tako da ćemo sigurno ovaj problem rešiti, ja vam garantuejem za 2, najviše 3 godine kad zaokružimo gradjevinsko investicioni ciklus.... (a u sebi misli-kakve budale, šta sve mogu da im serviram....!)
 
Sada mnogo manje vozila moze da prodje dok ima "zeleno" kad idu sa mosta ka Nbg.
Svi koji voze unutrasnjom i srednjom moraju da paze da nece neko iz desne da nastavi kretanje u kt, tj da ne ide pravo. I tu se mnogo smanjuje protocnost.

Kad bi moglo da se napravi resenje koje oznacava dozvoljeni smer kretanja u vreme kada radi semafor. I da to bude samo pravo i desno. Na primer na ekranu iznad semafora da se pali onaj plavi znak sa strelicom za dozvoljeni smer samo pravo i desno. Onda ljudi ne bi morali da misle da li ce neko da im preseca put dok se krecu srednjom i levom trakom.
Jedino sto mislim da to zakonski nije moguce na kt.
 
Svi koji voze unutrasnjom i srednjom moraju da paze da nece neko iz desne da nastavi kretanje u kt, tj da ne ide pravo. I tu se mnogo smanjuje protocnost.

Komentar u centar, jako frekventan kružni tok, a malih dimenzija, dovodi do toga da moraš da budeš jako oprezan pri prestrojavanju ka isključenju. Mislim da ću početi da vozim isključivo desnom trakom kad idem pravo samo zbog toga.
 
Možemo mi Vesića da pljujemo ali on se sklonio i ćuti i pustio Gangulu da sam sebe ukopa.
Čak ne odgovara ni na njegove prozivke preko medija i sl.
To je po meni veoma boss move od Vesića.
Ali to ipak nije dobro.
To je borba medju njima, za ogroman plen i sta ce da ukradu, a morali bi da saradjuju zbog gradjana.
 
Možemo mi Vesića da pljujemo ali on se sklonio i ćuti i pustio Gangulu da sam sebe ukopa.
Čak ne odgovara ni na njegove prozivke preko medija i sl.
To je po meni veoma boss move od Vesića.

Pljuvao sam Vesića, vala i vređao na ovom forumu.

Al ovaj Gangula je 100 puta luđi tako da mi Vesić ispada normalniji.
 
Dragan, Nombre i Vradović pozvali pojačanje.
U necemu su ipak fascinantni.
NIsta, bas nista ne prepustaju slucaju, cak i ovakve forume zele da kontrolisu.
Nijedan nosaci informacija ne ostavljaju da sponatano postoji.
Kako svi imaju takvu energiju, kao i manijak koji ih predvodi.
 
projekata na sve strane


braca-sergej-trifunovic.gif
 
Ovaj kružni tok je zapravo patriotski projekat. U gužvi se troši mnogo više goriva i eto para od akciza za ekipicu. Više se haba most, sada i na strani ka NBG, eto češćeg presvlačenja asfalta i ugradnje.
 
Koliko prevazidjen koncept misljenja vlada ovde najbolje govori to sto mnogi kao resenje za saobracajne guzve predlazu - prestanak gradnje. Prestanimo da gradimo - nema novih ljudi - nema povecavanja guzvi. Sjajno resenje, ne znam kako se niko toga nije setio.
Umesto da resenje bude gradnja novih i sirenje postojecih pravaca, gradnja metroa itd...sto bi dalo infrastrukturu za neumitan rast grada, ovde kao da sede stare cikice i predlazu da se nista ne dira.
Nekad je i ovo i ssc bilo lepo mesto za citati.
 
Koliko prevazidjen koncept misljenja vlada ovde najbolje govori to sto mnogi kao resenje za saobracajne guzve predlazu - prestanak gradnje. Prestanimo da gradimo - nema novih ljudi - nema povecavanja guzvi. Sjajno resenje, ne znam kako se niko toga nije setio.
Umesto da resenje bude gradnja novih i sirenje postojecih pravaca, gradnja metroa itd...sto bi dalo infrastrukturu za neumitan rast grada, ovde kao da sede stare cikice i predlazu da se nista ne dira.
Nekad je i ovo i ssc bilo lepo mesto za citati.
Ljudi sa foruma ne mogu da grade infrastrukturne projekte. To je u nadležnosti vlasti (grada, pokrajine, republike).
Na forumu se samo piše, nema posledica u stvarnom životu.
U stvarnom životu Gangula (u gradu) i njegov šef (na državnom nivou) odlučuju o apsolutno svemu, pa i o saobraćajnim rešenjima u gradu.
To što je Gangula glup, sa kupljenom diplomom, i što je vaspostavljen na mesto gradonačelnika da se bavi poslom kojem nije dorastao, nije krivica forumaša, kao što nije krivica forumaša što nesposobni ljudi koji vode ovaj grad ne da nisu sposobni da unaprede nešto u ovom gradu već kao što vidimo i stvari koje su koliko toliko funkcionisale preuređuju tako da izazivaju opšti haos.
 
Vrh