Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Sve više grad izgleda tako da se jedino obraća pažnja na slobodne prostore za zgradogradnju i da se infrastruktura prilagodi kolima.
А као резултат тога се још више стимулише моторизација, загушеност, загађење , уништавање зеленила, амбијената, а о утицају на ментално здравље на треба дискутовати.
Све обрнуто од онога што се ради у циивилизованој Европи већ деценијама.
 
Не може да се унапреди аутомобилски саобраћај ако се он гура на штету свега осталог, јер ће онда све више људи користити кола уместо нормалне видове превоза. А самим тим се и појачавати гужве коју искључиво аутомобили праве. Парадоксално, најбољи начин да се унапреди аутомобилски саобраћај јесте да се он саботира у корист осталих видова превоза

Весић колико год да је био неспособан и корумпиран је бар толико знао и упорно понављао, овај колапс кога смо сведоци ће бити све гори што више шуправа буде гурала аутомобиле на штету пешака, бициклиста, трамваја, аутобуса итд.
 
То са овом конкретном темом нема никакве везе; односно има, јер је овим кружним током управо саботиран аутомобилски саобраћај (а с њим и сви други).
 
Весић колико год да је био неспособан и корумпиран је бар толико знао и упорно понављао, овај колапс кога смо сведоци ће бити све гори што више шуправа буде гурала аутомобиле на штету пеша
Da, Gremlin je to rešavao tako što svakog vikenda zatvori pola centra kompletno, i za automobilski, i za javni saobraćaj, pa nek ide život, a u pm. Zatvoriš ulice i nemaš više gužve. Ko Staljin - likvidiraš sve, i nemaš više problema.

A i super autobuse nam uzeo onomad, krševe sa 30 mesta za sedenje i 20 za stajanje. Jer šta zna Vesić šta je gradski prevoz, on kad god se promotivno vozikao po depou radi slikanja, u autobusu nikad ne beše više od 20 ljudi. Njemu to ok, autobus kapaciteta 50-60 ljudi za prepuni, preopterećeni Beograd. Šta zna Vesić šta su gužve u prevozu...

Odličan je Vesić, na top listi debilčina koji su upravljali Beogradom je za jedno mesto ispod Šapića što je inače stvarno veliki uspeh i dostignuće.

J mu ja m, daleko mu lepa kuća.
 
Poslednja izmena:
Pa ja pitam zar nemamo saobracajni fakultet i profesore koji su mogli da ako ne kroz simulaciju nego na papiru izracunaju protok vozila iz svih smerova i da unapred vide da to nece funkcionisati?
Računa se sve, analizira. Problem je što je BG postao divljina, gradi se sumanuto, menjaju se urbanistički planovi u toku noći. Političari prvo narede da se prošiti BG na vodi, a onda traže od ljudi da reše saobraćaj. Mi prvo nabudžimo zgradurine, ostavimo malo prostora za ulicu, a onda kukamo kako je gužva. Problem saobraćaja u BG-u (bez metroa) ne bi rešio ni tim stručnjaka sa Harvarda.
 
Ти стручњаци са Харварда не могу да реше тај проблем ни код куће у Бостону.

Искулирајте мало са саобраћајним гужвама - није то најгора ствар на свету; нико не бежи из САД на Кубу, где нема гужви, него у обрнутом смеру. Проблем је, међутим, кад вас неко прави будалама, а овима се осладило.
 
Lol, što volim ovo kada ljudi opsednuti ekonomijom, izgradnjom i utilitarizmom govore kako saobraćajne gužve nisu ništa bitno i strašno... 🤣

Dva izgubljena sata dnevno gore dole, šta je to... ništa posebno, sitnica, trivijalnost...

Pa šta ako 3-4 dana nedeljno sve stane od Zemuna do Konjarnika... nije kao da je to neki veliki deo Beograda. A i sem toga, dobijamo na prestižu sa takvim gužvama.
 
Naravno da neće gužva da bude glavni kriterijum da li ćeš živeti u gradu ili ne, ali svakako je jezivo koliko su se intenzivirale u poslednjih desetak godina. Što neko reče, sad nema špica jer je špic sve vreme od 9-17h. Nije ovo toliko veliki grad da bismo imali ovako poražavajuć saobraćaj.
 
Ako je Saobraćajni fakutet ostao mutav za ukidanje Železničke stanice Beograd, odsecanje od železnice Luke Beograd, ekonomsku (ne)opravdanost nekih od autoputeva, izlazak Jugozapadnog autoputa na Levu obalu Save, ekonomsku (ne)opravdanost ulaganja u brzine preko 160km/h na železnici, i uopšte urnisanje železnice od strane Dahija... sada će mediokriteti da se oglase za jednu rasksnicu? Da nema mene i Ivana Bankovića niko nigde ništa ne bi objavio da odbrani struku, čast izuzecima.

Evo za 3 sata već 19 komentara, vezano za kritiku kružnog toka kod Ušća.
 
@sutraw

Па не знам, мени је 2007/08. и док се радила Газела било горе.

Свакоме ћу радо дати савет како да најбрже вози/дође јавним превозом, и то баш тамо где је најкритичније, на Нови Београд - и како да се врати. И кад морам да возим по шпицевима, није страшно као што се прича. а јесте страшно кад се нешто што је до јуче била рутинска ствар - нпр. отићи 16-цом у центар и у пет поподне; могло се седети у аутобусу и стићу за 20 минута - отежа глупостима као што је градња овог непотребног кружног тока.

Страшно је, такође, што је овај народ туп, па од ових неколико провинцијалки с којима радим, нити једна неће да послуша савет како да уштеди пола сата-сат у повратку кући. Да се промени превоз, користи воз, не... важна је перцепирана удобност (које нема), макар се бацали сати. Такав народ и тражи овакве мамлазе - јер и они су део тог народа.

Дакле, ево, кога шта занима, али немојте се чудити да, ако вам је баш запело колима у 17.00 из Блока 45 на Звездару, а не бисте на БГ воз, прочитате да треба да идете обилазницом.
 
Poslednja izmena:
Sve dok se bg voz ne pojavi pa onda cekas sledeci pola sata, a kada taj dodje ceka na prokopu da prodje voz iz cicevca jos 15 minuta i onda se rutinsko putovanje pretvori u malo kracu verziju puta do sutomora.
Špartali bi meni posebni busevi na 2 minuta od usca do okretnice z.venac i tako u krug, na dve trake preko mosta, za kola bi ostavio jednu traku na raspolaganju pa izvolte gospodo.
Kruzni tok srusiti i staviti spomen plocu, kao opomenu sledecim generacijama da se nikada ne ponovi takva brljotina
 
Не знам, уопште немам таква искуства с БГ возом.
Фрапантно је да на тим поласцима на пола сата између 4 и 5.30 поподне и даље има места, понекад чак и да се седне, иако тај воз може да одмени већину аутобуса који прелазе Саву.
Али, што се мене тиче, само напред, ко воли 17 и 18, или колима преко Аутокоманде па у Јужни булевар...

У тој зони се тачно види, 20-ак бистријих младића и девојака који чекају трамвај преко Моста на Ади, уместо да се закуцају у 88.
 
Фрапантно је да на тим поласцима на пола сата између 4 и 5.30 поподне и даље има места, понекад чак и да се седне, иако тај воз може да одмени већину аутобуса који прелазе Саву.
Али, што се мене тиче, само напред, ко воли 17 и 18, или колима преко Аутокоманде па у Јужни булевар...​
Moguće da je ostalo od vremena radova da je voz nepouzdan, pa većina ljudi i dalje rezonuje da je bolje da se ide preko Gazele, bilo kolima, bilo gradskim prevozom.​
 
Opet kažem, bez metroa možemo samo da se lupamo po glavi. Metro je trebalo izgraditi pre 10 godina, a mi ga nećemo izgraditi ni za sledećih 10. Dodajte BG na vodi 2, još doseljavanja i povećanje stepena motorizacije. Mislim da nismo daleko od par-nepar tablica. Ajde ti objasni ljudima da ostave automobil i da koriste javni prevoz. Nema šanse, bez svakodnevne upotrebe kola ne možeš ni ženu imati, a kamoli da nateraš ljude oko sebe da misle o društvu.
 
Под Гангулом још ни један ашов није забоден а да није погоршало ствари за пешаке, јавни превоз, бициклисте или зелену површину.
Стварно је своју посвећеност аутомобилској дистопији довео до савршенства.
Што се бг воза тиче, то је услуга коју све ређе користим јер убрзано пропада и поузданост система рапидно опада што тера кориснике.

А затуцаност људи и спремност да сваки дан губе 2 сата живота у колима је нешто што почињем да разумем. Наиме, приметан је тренд код пропалих друштава и држава да становништво у већој мери робује аутомобилима и да је то углавном случај у овим јужнијим транзиционим развалинама, типа Албанија, Мак, Срб, Бугарска...Људи сву своју уштеђевину дају на кола како би подсвесно искреирали осећај изолованости од свега лошег у овом друштву. Тиме себи барем на та два сата у свом половном аудију могу да креирају илузију да су на неком бољем месту које функционише.
Иронично, баш у тој ситуацији фасују највише оног најгорег што ово друштво има да понуди.

Тиме је патологија заокружена.
 
Ljudi će pre da gube vreme u svom automobilu, nego u busu ili tramvaju. Gangula nije samo stvorio gužve za automobile, već i za javni prevoz. Evo sutra ću da štopujem vreme koliko jedan autobus izgubi u gužvama (a i na "pametnim" semaforima koji su posebna priča). Bukvalno gde god sam išao, osim u centar, brže sam stizao kolima. Što se tiče bicikla, vozim ga samo rekreativno, prelazim dosta godišnje, ali podvlačim crtu kada je reč o odlasku na posao i to iz objektivnih i praktičnih razloga.
 
Да, занимљив угао, вероватно и реалан. Јер је понашање толиких људи за воланом напросто сулудо. Треба заправо "убити" тај, толико дугачак, дан. Код куће муж који ти се смучио, ћерка тинејџерка која те смара... боље у колима.
Не бих онда да им кварим.
 
Vrh