Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Evo kako je.

 
Данас сам двапут користила кружни ток код Ушћа, онај одмах након моста. Најпре, у смеру ка Земуну, мало сам се збунила, па скренух оним путем ка Ушћу уместо у Бул Н. Тесле, али се ту онда окренух и улих нормално у булевар даље. У повратку, прошла брже него икад ка мосту. Раније сам ту увек дуго чекала на семафору,
Напомињем да кола по граду и кроз град користим само суботом и недељом, те не знам каква су искуства возача радним данима, кад је већа гужва.
Где си могла да се окренеш кад је та улица једносмерна? И ја сам се преварио први пут па сам ишао скроз покрај сплавова и изашао на раскрсницу право Ушће, десно БНТ.
 
Pa skreneš levo i ne razmišljaš :)

Inače, koliko vidim stoje radovi na ćošku kod TC, tu je neki veliki betonski šaht. Aj što stoje radovi, nego ne može da se prođe biciklom zbog peska i ivičnjaka bez asfalta oko njega.
 
Pa skreneš levo i ne razmišljaš :)

Inače, koliko vidim stoje radovi na ćošku kod TC, tu je neki veliki betonski šaht. Aj što stoje radovi, nego ne može da se prođe biciklom zbog peska i ivičnjaka bez asfalta oko njega.
‚Tu je obavezno desno, može levo uz prekršaj...ne znam dal' tolerišu ili uredno slikaju sa kamera. No, naparavili su glupost i zbunjuju narod sa tom izdvojenom trakom za restoran "Nacionalna klasa"-tu je trebalo staviti strelicu za polukružno a ne za izdvojenu traku za kretanje na desno...

1727084706988.png
1727085120990.png
 
Tu vam sad ide onaj tradicionalni komentar - "što ne može, pa svi skreću tu" :LOL: i stvarno velika većina onih koji omaše skrene tu u jednosmernu ulicu i uključi se dalje u BNT.
 
Реално то искључење није ни морало да постоји јер мали проценат возила са моста иде на сплавове или Старо Сајмиште, и није никакав већи губитак времена да иду на КТ и тамо дупло десно. Овако лоше означено збуњује људе и прави проблеме а и пешацима и бициклистима беспотребно ствара додатни прелазак преко улице. Да, временом ће људи научити и неће скретати, али увек ће бити по неко ко ретко иде тим путем и неће се снаћи.
 
Или да направе директно десно скретање са моста у БНТ пре кружног тока а скретање за ту улицу Ушће мало помере после.
 
Nisam siguran da ljudi koji baš hoće u BMP ne bi uvek zatvarali prvih 5-6 metara pred kružni tok
 
Са Бранковог моста се 3 траке шире на 4, нек узму 2 траке за директно десно скретање у БНТ, и 2 за право у кружни ток. Исто урадити и из правца БНТ ка БМП, и са Владимира Поповића кад ураде продужетак.
 
Ti "slip-lane" prolazi su generalni loši za pešake, a i mislim da to već postaje pomalo monstruozna konstrukcija :)
Za izlaz sa mosta i mogu da se složim, zato što je stvarno napravljen problem.
U najamnju ruku BNT ka BNP nema nikakve potrebe, to i ne bi trebalo da je mnogo korišćeno, ko hoće ka BNP može da ode pre Ušća, na sledeću raskrsnicu.
 
Може и то да се хуманизује. Опет, безбедније је прећи 2 траке директног искључења, па 2 траке које воде из КТ, него 3-4 траке које воде из КТ. Залетање са моста се да решити асфалтним или гуменим балванима (©Пантограф) које народ зове полицајцима у лежећем положају.
Имаш право да директно искључење БНТ-БМП није потребно с обзиром на постојање диретне везе та два булевара узводно од ТЦ Ушћа.
 
Nisam pratio temu neko vreme, jel bio predlog da se napravi semafor na prilazu koji bi radio samo kada su gužve, a ostalo vreme bi mogao da trepće žutim svetlom?
 
Jeste, prvo od forumaša, potom i od Gangule.
Sve u svemu, kružni tok sa semaforima će imati manji protok od raskrsnice sa semaforima koja je postojala pre oviog genijalnog rešenja, jer je više vremena potrebno da se prodje kroz kružni tok nego kroz običnu raskrsnicu. Dodatno, interval kada je "na sve strane crveno" će trajati duže nego na običnoj raskrsnici. Zagušenja će biti češća i veća jer će ljudi bez obzira što vozila u kružnom toku stoje, ulaziti ako imaju zeleno. Pešaci i biciklisti će iće "okolo-naokolo".
E sad, u situacijama kada nije gužva i radi žuto trepćuće, tj. kada nema gužve će možda biti bolje nego ranije kada se stajalo na crveno a "nigde nikoga". Ali nije valjda da su radovi bili zbog toga da se poveća protočnost u časovima malog saobraćaja???
Ne znam kako bi onda nazvali ovu investiciju - Kjubikov Nambijski debilizam? Šapić počinje ozbiljno da ugrožava Vesića po pitanju šarlatanstva.
 
Vrh