Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Da u ovom gradu ima iole sluha i volje za tako nešto, Slavija (a i Automomanda) bi odavno imala semafore. Ako nisu stavili tamo, sigurno neće ni ovde.

Samo konstatacija. Nisam protiv ideje (mada mislim da ovde nema leka bez denivelacije)
Na Autokomandi problem pravi upravo semaforizovano skretanje u Triše Kaclerovića. To ne znači da ne treba svuda da ne bude nesemaforizovan kruzni tok.​
 
Nikako mi nije jasno zašto se to skretanje ne ukida, a Tabanivačka ne stavi kao jednosmerna u smeru od kružnog toka.
(ja bih tu išao i dalje, potpuno ukinuo sečenje vojvode stepe na tom mestu i pustio tramvaj bez semafora)
 
Na Autokomandi problem pravi upravo semaforizovano skretanje u Triše Kaclerovića. To ne znači da ne treba svuda da ne bude nesemaforizovan kruzni tok.​
Pod semaforizacijom KT se misli (bar ja) na semaforizaciju ulaza u KT, ne izlaza (kad je neko već prošao Kt, više ne pravi gužvu u njemu).

Taj semafor o kom pričaš je na izlazu i to prilično van KT. Svakako pravi problem, slažem se, ali ne bih taj semafor baš nazvao semaforizacijom kružnog toka,
 
Pa nisam ni rekao da je to semaforizovanje kružnog toka, nego da to pravi problem u samom kružnom toku (indirektno).​
 
Samo denivelacija i ništa drugo nije rešenje, a zbog širine prostora je itekako moguća. A uvek mogu da iskoriste nadvožnjak za neku parolu (ćirilica, naravno) i zastavu Srbije, tako da je ispunjena i patriotska strana.
Ne znam u kom filmu kružni tok može da ima veću propusnu moć od klasične raskrsnice ako obe ulice imaju po više traka.
Na najbolje ceo grad da stavimo na rampama.
 
УМП треба денивелисати (булевар хероја са Кошара, правац Змај-Пупинов мост и оних пар семафорских раскрсница у Банатском делу града), тзв. мали метро, од будућег кружног тока, па са новим мостом преко Саве скроз право до портала тунела код Економског треба денивелисати у односу на све улице у Савском амфитеатру са којима се укршта - Херцеговачка, Вилсонов булевар, Карађорђева, Гаврила Принципа.
 
Овде да, а Мали метро денивелисати преко Вилзоновог булевара, Карађорђеве, парка и Гаврила Принципа.
 
Aj, ne preterujte. Ovde je samo trebalo ostaviti kako je bilo.

Pa sada jedino da se javi Predsednik i da kaže - vraćamo sve na staro. Nema dalje.

Mada, možda KT sa semaforima bude i bolje rešenje od raskrsnice, pošto će davati više opcija za biranje pravca nakon što te pusti semafor u sam KT. Rekao bih sada, imaju verovatno podatke i istraživanja oko toga, ali...
 
Овде да, а Мали метро денивелисати преко Вилзоновог булевара, Карађорђеве, парка и Гаврила Принципа.
Tek sad shvatam koliku štetu je BnV napravio, mogli smo ceo prostor da pokrijemo jednim mega sistemom petlji od Gazele do Zarićevog...
 
Ajd što nam je (kružni tok) mali, ali ni tehniku (vožnje kroz isti) ne znamo...
 
Na najbolje ceo grad da stavimo na rampama.
Naravno da ne, ali ima par raskrsnica gde je potpuno moguća denivelacija koja se može i arhitektonski uklopiti u urbanističku celinu.
Najbolji primer je upravo ova. Ili nije trebalo ništa dirati ili uraditi denivelaciju. Jednostavno, kod ukrštanja dve velike ulice, kružni tok ima manju propusnu moć od klasične raskrsnice i manje je bezbedan.
Ove dve teze sam napisao još pre bilo kojih radova i spreman sam da je dokazujem dok ne sklone KT.
 
Vrh