Evo sad se vraćam, 23:40, policija vrši uviđajSreda veče, 21 čas, čuknuli se 27e i putnički automobil u krajnjoj desnoj.
Stvorila se kolona do Šest kaplara.
Kod nas udes na autoputu izazove kolaps u suprotnoj traci. Ne daj bože nešto da se desi u zaustavnoj. Iskonski talenat za učestvovanje u saobraćaju.
Tzv. teatar efekat.Kod nas udes na autoputu izazove kolaps u suprotnoj traci. Ne daj bože nešto da se desi u zaustavnoj. Iskonski talenat za učestvovanje u saobraćaju.
Semafor i kruzni tok. Ne sprdam se, ali za velike kruzne tokove to je jedino resenje. Vozio sam mnogo puta u takvim kruznin tokovima u Rumuniji, Italiji, Austriji. Evo 2 konkretna primera:Ne znam šta je rešenje za ovu raskrsnicu, ali kružni tok sigurno nije.
Kaze 42 udesa na kruznom toku kod usca od kad je napravljen.
Verujem da su u to uključena i češanja/grebanja, koja se završavaju evropskim izveštajem, bez izlaska policije na uviđaj. U tom slučaju realmo je da bude 90-100 takvih sitnih saobraćajki na meseĉnom nivou, što je realno ništa na taj protok vozila, a verujem da je protok red veliĉine par hiljada vozila dnevno. 3 saobraćajke dnevno na par desetina hiljada vozila je realno ekstremno mali broj kolizija prilikom prolaksa kružnim tokom.dal je realno da dnevno budu 3 saobracjake na kruznom toku kod opstine nbg? zvuci mi previse
Realno je. Više od jednog dnevno sam redovno viđao.dal je realno da dnevno budu 3 saobracjake na kruznom toku kod opstine nbg? zvuci mi previse
Ustvari ima smisla, može da bude 50% vremena po pravcu, što je opet bolje od obične raskrsnice.Semafor i kruzni tok. Ne sprdam se, ali za velike kruzne tokove to je jedino resenje. Vozio sam mnogo puta u takvim kruznin tokovima u Rumuniji, Italiji, Austriji. Evo 2 konkretna primera:
Turbo kružni tokNe znam šta je rešenje za ovu raskrsnicu, ali kružni tok sigurno nije.
Pa sta?KT poplavljen
Samo denivelacija i ništa drugo nije rešenje, a zbog širine prostora je itekako moguća. A uvek mogu da iskoriste nadvožnjak za neku parolu (ćirilica, naravno) i zastavu Srbije, tako da je ispunjena i patriotska strana.Semafor i kruzni tok. Ne sprdam se, ali za velike kruzne tokove to je jedino resenje. Vozio sam mnogo puta u takvim kruznin tokovima u Rumuniji, Italiji, Austriji. Evo 2 konkretna primera:
Bec: https://maps.app.goo.gl/iupLb34rrN5wp4QC9
Milano: https://maps.app.goo.gl/3yYyj78Fm3ZcN918A
Jednostavno velikim kruznim tokovima sa nekoliko traka potreban je semafor jer je to jedini nacin da se napravi red u celoj prici. Uhvatio sam sebe kako izbegavam da idem do centra Brankovim mostom, vec preko Gazele jer imam osecaj da ce me pre ili kasnije neko zakaciti na kruznom toku. Nema druge opcije sem semafora koji ce pomoci da se cela prica odvija okej
A uvek mogu da iskoriste nadvožnjak za neku parolu (ćirilica, naravno) i zastavu Srbije, tako da je ispunjena i patriotska strana.
A uvek mogu da iskoriste nadvožnjak za neku parolu (ćirilica, naravno) i zastavu Srbije, tako da je ispunjena i patriotska strana.
Da u ovom gradu ima iole sluha i volje za tako nešto, Slavija (a i Automomanda) bi odavno imala semafore. Ako nisu stavili tamo, sigurno neće ni ovde.Semafor i kruzni tok. Ne sprdam se, ali za velike kruzne tokove to je jedino resenje. Vozio sam mnogo puta u takvim kruznin tokovima u Rumuniji, Italiji, Austriji. Evo 2 konkretna primera:
Bec: https://maps.app.goo.gl/iupLb34rrN5wp4QC9
Milano: https://maps.app.goo.gl/3yYyj78Fm3ZcN918A
Jednostavno velikim kruznim tokovima sa nekoliko traka potreban je semafor jer je to jedini nacin da se napravi red u celoj prici. Uhvatio sam sebe kako izbegavam da idem do centra Brankovim mostom, vec preko Gazele jer imam osecaj da ce me pre ili kasnije neko zakaciti na kruznom toku. Nema druge opcije sem semafora koji ce pomoci da se cela prica odvija okej
Pa pravili su ga na višoj koti od prilaznih ulica baš da se ne bi plavio. Očigledno je uspelo…Pa sta?