Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Kod nas udes na autoputu izazove kolaps u suprotnoj traci. Ne daj bože nešto da se desi u zaustavnoj. Iskonski talenat za učestvovanje u saobraćaju.
 
Kod nas udes na autoputu izazove kolaps u suprotnoj traci. Ne daj bože nešto da se desi u zaustavnoj. Iskonski talenat za učestvovanje u saobraćaju.

Ovo jeste tačno... Likovi iz suprotne trake usporavaju da vide šta se desilo i naprave kolaps i u traci u kojoj nije bilo udesa.
 
Imam osećaj da, zbog broja vozila koji prolaze kroz tok, dosta vozača odlučuje da rizikuje pri ulazu umesto da sačekaju strpljivo da im se otvori prostor. Pre neki dan sam išao od BNT ka gradu i morao sam da kočim naglo zbog ludaka koji me je isekao pri uključivanju iz BMP.

Ne znam šta je rešenje za ovu raskrsnicu, ali kružni tok sigurno nije.
 
Ne znam šta je rešenje za ovu raskrsnicu, ali kružni tok sigurno nije.
Semafor i kruzni tok. Ne sprdam se, ali za velike kruzne tokove to je jedino resenje. Vozio sam mnogo puta u takvim kruznin tokovima u Rumuniji, Italiji, Austriji. Evo 2 konkretna primera:

Bec: https://maps.app.goo.gl/iupLb34rrN5wp4QC9
Milano: https://maps.app.goo.gl/3yYyj78Fm3ZcN918A

Jednostavno velikim kruznim tokovima sa nekoliko traka potreban je semafor jer je to jedini nacin da se napravi red u celoj prici. Uhvatio sam sebe kako izbegavam da idem do centra Brankovim mostom, vec preko Gazele jer imam osecaj da ce me pre ili kasnije neko zakaciti na kruznom toku. Nema druge opcije sem semafora koji ce pomoci da se cela prica odvija okej
 
dal je realno da dnevno budu 3 saobracjake na kruznom toku kod opstine nbg? zvuci mi previse
Verujem da su u to uključena i češanja/grebanja, koja se završavaju evropskim izveštajem, bez izlaska policije na uviđaj. U tom slučaju realmo je da bude 90-100 takvih sitnih saobraćajki na meseĉnom nivou, što je realno ništa na taj protok vozila, a verujem da je protok red veliĉine par hiljada vozila dnevno. 3 saobraćajke dnevno na par desetina hiljada vozila je realno ekstremno mali broj kolizija prilikom prolaksa kružnim tokom.
 
Rešenje je denivelisana raskrsnica i to je tako.

Ovaj kružni tok će funkcionisati sam od sebe samo kada nije gužva.

Ovo je dobra prilika da svi "stručnjaci" koji brane ovaj kružni tok i koji kao papagaji govore kako svaki KT ubrazava saobraćaj dobiju trajnu zabranu bavljenja svojim poslom i pojavljivanja u medijima.
 
Semafor i kruzni tok. Ne sprdam se, ali za velike kruzne tokove to je jedino resenje. Vozio sam mnogo puta u takvim kruznin tokovima u Rumuniji, Italiji, Austriji. Evo 2 konkretna primera:
Ustvari ima smisla, može da bude 50% vremena po pravcu, što je opet bolje od obične raskrsnice.
(mada bih ja i dalje voleo da vidim jedno 2 nedelje sa samo jednom belom trakom u BMP, bar u smeru ka gradu)
 
Semafor i kruzni tok. Ne sprdam se, ali za velike kruzne tokove to je jedino resenje. Vozio sam mnogo puta u takvim kruznin tokovima u Rumuniji, Italiji, Austriji. Evo 2 konkretna primera:

Bec: https://maps.app.goo.gl/iupLb34rrN5wp4QC9
Milano: https://maps.app.goo.gl/3yYyj78Fm3ZcN918A

Jednostavno velikim kruznim tokovima sa nekoliko traka potreban je semafor jer je to jedini nacin da se napravi red u celoj prici. Uhvatio sam sebe kako izbegavam da idem do centra Brankovim mostom, vec preko Gazele jer imam osecaj da ce me pre ili kasnije neko zakaciti na kruznom toku. Nema druge opcije sem semafora koji ce pomoci da se cela prica odvija okej
Samo denivelacija i ništa drugo nije rešenje, a zbog širine prostora je itekako moguća. A uvek mogu da iskoriste nadvožnjak za neku parolu (ćirilica, naravno) i zastavu Srbije, tako da je ispunjena i patriotska strana.
Ne znam u kom filmu kružni tok može da ima veću propusnu moć od klasične raskrsnice ako obe ulice imaju po više traka.
 
Semafor i kruzni tok. Ne sprdam se, ali za velike kruzne tokove to je jedino resenje. Vozio sam mnogo puta u takvim kruznin tokovima u Rumuniji, Italiji, Austriji. Evo 2 konkretna primera:

Bec: https://maps.app.goo.gl/iupLb34rrN5wp4QC9
Milano: https://maps.app.goo.gl/3yYyj78Fm3ZcN918A

Jednostavno velikim kruznim tokovima sa nekoliko traka potreban je semafor jer je to jedini nacin da se napravi red u celoj prici. Uhvatio sam sebe kako izbegavam da idem do centra Brankovim mostom, vec preko Gazele jer imam osecaj da ce me pre ili kasnije neko zakaciti na kruznom toku. Nema druge opcije sem semafora koji ce pomoci da se cela prica odvija okej
Da u ovom gradu ima iole sluha i volje za tako nešto, Slavija (a i Automomanda) bi odavno imala semafore. Ako nisu stavili tamo, sigurno neće ni ovde.

Samo konstatacija. Nisam protiv ideje (mada mislim da ovde nema leka bez denivelacije)
 
Poslednja izmena:
Vrh