Mora na sva 3 kraka ja mislim da bi imali što bolju kontrolu. Onda mogu da ih pale i gase naizmenično po 2 ili će samo 1 da stopiraju a 2 da rade.Sve je spremno za montažu na kraku ka Dejtonci.
Ako je gužva i od Dejtona i od Tesle onda naizmenično puštaju a ako je samo sa jedne stane onda smao nju koče. Isto važi i za Brankov most uz druge kombinacije.
2 1 - 2 kraka se naizmenično puštaju a treći je slobodan (zeleno non stop, žuto treptuće ili ugašen)
1 2 - 1 krak se zaustavlja semaforom a druga 2 su slobodna
0 3 - 3 kraka su slobdodna - isključeni semafori - nema gužve - pali se semafor za prolaz pešaka na dugme npr.
3 0 - sva 3 kraka moraju da se puštaju kroz semafor gde opet imamo 2 slučaја koja mogu da periodično kruže:
- 2 kraka imaju zeleno svetlo a 1 crveno, pa rotacija krakova ili
- 2 kraka imaju crveno a 1 ima prolaz pa rotacija krakova
Zato treba da se koristi software za kontrolu semafora uz dobar traffic algoritam.
On može optimalno da proračuna koja opcija je relevantna za datu situaciju i da tako uradi prelaz a što je najbitnije taminge, tj. koliko dugo da drži zeleno i crveno svetlo i koji krak.
Ulazne podatke prima od brojača vozila na svakom kraku i onda mozga šta treba da se pusti i koji mod rada je optimalan.
Da su ovao nešto odmah uradili možda ne bi ni trebao kružni mada svakako kad nije gužva je bolje kružni.