Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

BNT i ljudi koji idu na posao u grad.

Sa NBG imamo nepekidan niz vozila. Semafor kod 6 kaplara stalno pušta vozila ka mostu i tu nemamo prekid. Jedini prekid pravi pešački prelaz pred KT, ali tu pešaci retko prolaze.

Iz BNT imamo prekid na prethodnoj raskrsnici (gde planiraju KT)

Sve u svemu ovi iz BNT nema šanse da glatko prodju pa čak i udju u KT i kapiram da se zastoj pravi u samom KT.

Čekamo snimak iz drona u špicevima.
 
Za popodnevni spic u smeru ka gradu se smatra da problemi nastaju zbog uskih grla nakon Brankovog mosta.

A sta je onda problem u jutarnjem spicu ka NBG?
Jednostavno sam KT, pre smo imali semafor i kad je zeleno kolone vozila ka NBG samo neprekidno teku, a sad sa KT, nema tog kontinuiranog protoka vozila, već po prirodi istog, svi u najboljem slučaju moraju usporiti pred KT i uveriti se da mogu slobodno ući u isti, a u najgorem i najčešćem slučaju moraju se zaustaviti pred KT.

I sad ti uzmi i svaki auto zaustavi na 5s ispred KT, eto kolončine u roku od odmah duž celog Brankovog.

Tako da ja iskreno ne verujem da je problem BNT, bar ne u jutarnjem špicu, već prosto koncept KT, koji više ne dozvoljava ni minut kontinuiranog protoka vozila u pravcu NBG-Grad i obrnuto.
 
Ako sam dobro video, imamo i prvi sudar u KT, na izlasku iz Tesle ka gradu
 
Ништа, једини битан саобраћајни ток који је савршено функционисао (пражњење центра града по оси Дечанска - тунел - Бранкова - мост - Хајат) успели смо да уништимо.
То није лако, али то је наш тренутни ниво - и власти, и стручњакоексперата са дипломама њ.к.в. државних факултета.
Све је на свом месту.
 
BNT i ljudi koji idu na posao u grad.

Sa NBG imamo nepekidan niz vozila. Semafor kod 6 kaplara stalno pušta vozila ka mostu i tu nemamo prekid. Jedini prekid pravi pešački prelaz pred KT, ali tu pešaci retko prolaze.

Iz BNT imamo prekid na prethodnoj raskrsnici (gde planiraju KT)

Sve u svemu ovi iz BNT nema šanse da glatko prodju pa čak i udju u KT i kapiram da se zastoj pravi u samom KT.

Čekamo snimak iz drona u špicevima.
Прошао сам у недељу пар пута. И ако је тад саобраћај прилично мали у односу на остале дане дало се уочити пар "изазова", тако се ваљда каже у пословном свету уместо "проблема".
Потпуно се слажем да је улазак из БНТ прилично незгодан. Прилив са моста ка БМП је константан, чак и недељом, јер генерално ретко друга возила користећи КТ секу овај правац. Тако да су возила из БНТ принуђена да хватају јако кратке "прозоре", тј паузе, у приливу саобраћаја са моста, и често се одлучују да се безобразно убацују чак и кад ти прозори нису довољно велики.
Ово у недељу није стварало веће проблеме, али претпостављам да ти безобразни упади повремено заустављају ток ка БНТ са моста. Проблем ће бити још израженији кад закрчи мост ка тунелу и гужва се прелије све до КТ, тада ће се ова возила из БНТ која уђу у КТ јако споро прикључивати колони и тиме потпуно блокирати смер ка БМП . Мислим да ће због тога да се радним данима ствара гужва и у том правцу (мост ка НБГ) што се у ери семафоризоване раскрснице ретко дешавало.
 
Poslednja izmena:
Uopšte je loš ulaz u kružni tok. Autobus nema teorije da ne zauzme srednju traku. Gledao sam iz solo autobusa, on kad uđe konstantno je bar metar od ivičnjaka i dok skreće tj. Ide kroz KT, što znači da mu je deo u srednjoj traci. Ne znam da li sam dobro objasnio. Mnogo je oštar ugao ulaska u KT i jedino da opet sve raskopaju. Ali tako je to kad se radi bez projekta.
 
Jutros sam u prolazu video situaciju iz BNT iz leve trake izašlo vozilo toliko da autobus mora da stane da ga ne bi očešao, onda naravno napravi autobus kuršlus iza, a taj da se uključi ispred autobusa sad mu je još x puta rizičnije jer ne vidi ništa, već mora u desnu prestrojavanje pa da hvata taj pravac, a u desnoj bar 5-6 vozila u koloni i takoooooo
 
Јесте, али то би овде значило сужење.
Да погледамо како су Холанђани решили укрштања пред великим мостовима... Како су и сви остали. Како смо и ми ебене 1934 - денивелисаном рампом, а не браном у виду бочног саобраћаја пред њом!
 
BNT i ljudi koji idu na posao u grad.

Sa NBG imamo nepekidan niz vozila. Semafor kod 6 kaplara stalno pušta vozila ka mostu i tu nemamo prekid. Jedini prekid pravi pešački prelaz pred KT, ali tu pešaci retko prolaze.

Iz BNT imamo prekid na prethodnoj raskrsnici (gde planiraju KT)

Sve u svemu ovi iz BNT nema šanse da glatko prodju pa čak i udju u KT i kapiram da se zastoj pravi u samom KT.

Čekamo snimak iz drona u špicevima.
Vidi, nemaju šanse zato što ne znaju-čekaju da im se oslobode leva i srednja traka da bi se ubacili ali je to "mission imposssible" jer je stalan dotok sa mosta. Šta bi trebalo da urade ovi iz BNT-da se ubace u krajnju desnu traku i da gledaju što pre da se prestroje bar u srednju....jeste malo prgavo ali ili tako ili da čekaju i čekaju i čekaju....
 
To je zato što nemamo pravac ka Vladimira Popovića. Ovako je pravac Brankov most - M. Pupina u velikoj prednosti. Dok se ne dobije četvrti krak, dešavaće se ovo.
 
А кад се добије тај четврти крак, можемо катанац на варош да туримо.
 
Možda se tad izjednači :D
 
Mislim da je najbolje da asfaltiraju ceo kt, iscrtaju jos 8 traka kao pred naplatnu rampu pa juris kom opanci kom obojci. Gore od ovoga ne bi bilo
 
Aу који промашај. Кружни ток са заустављањем у њему.
 
На овом снимку се види јасно ко дан оно што см писао и предвиђао. Улазак из БНТ је јако тежак, возила на безобразно улећу и блокирају траку по траку а не могу даље јер ни ови с моста нису беш неке добрице :)
 
Au koliko ih je. Ne daj bože da im iza naleti neko nestrpljiv koji hoće da skrene desno. Bukvalno da ih izvadiš iz kola i baciš s mosta.
 
Bajs na popravci. Tako da sam danas prošao prvi put preko KT-a (iz pravca grada oko 08:05).

Mislio sam da je apsolutni haos kad sam naleteo na kolonu odmah iz Pop Lukine. Međutim, relativno brzo se ta kolona pomerala i prilično brzo sam prešao most. Sam kružni tok je usporava0 saobraćaj realno samo kada je neko iz pravca NBG-a išao ka BNT.

Ne mogu objektivno ništa da tvrdim jer nisam merio vreme štopericom, ali nisam zakasnio na posao, što znači da verovatno nije u pitanju neka velika razlika u odnosu na semafor.
 
Vrh