Šta je novo?

Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

Evo Analize iz vršnog sata od 02/09/2024

1. Ono što se očekivalo -kad zapuši gore tunel, Brankova, Brankov most onda će da zapuši i KT jer nemaju gde da odlaze:

1725359295718.png


2. Ono što se nije očekivalo: neznanje vozača- ne koriste krajnju desnu traku kao prvu moguću (a samim tim i najlakšu) da se ubace u KT:

1725360060324.png


3. Imamo bezobrazluk vozača automobila koji se na silu ubacuju i oduzimaju prednost ovim koji kruže u KT:

1725361965003.png



4. Bezobrazluk vozača autobusa koji voze srednjom i unutrašnjom trakom u KT-gde im apsolutno nije mesto:

1725362129405.png


...i na kraju jadna 83 koja nema šanse da se uključi a da ne "pojede" dve trake:
1725362383133.png



od svega po malo i eto krkljanca....
 
Zašto 95-ci nije mesto u unutrašnjoj traci KT-a? Oduvek je išla levom trakom tu, jer posle skreće levo u Milentija Popovića.
Otkud ideja da valjda najopterećenija autobuska linija u Evropi treba da se prilagođava... čemu tačno? Bržem ulasku privatnih automobila u raskrsnicu?

Šta ćemo sa 83/78? Da voze spoljnom trakom oko 3/4 kružnog toka? To inače treba da bude zabranjeno.

Takođe je logično zašto se niko iz Teslinog bulevara ne uključuje u krajnju desnu traku, pošto svi idu levo na most, konkretno u levu i u srednju traku - u krajnjoj desnoj bi bilo mesto za autobuk koji ide u krajnju desnu (žutu) na mostu.

Ah, da, žuta traka... s tim možemo da se pozdravimo.
 
Zašto 95-ci nije mesto u unutrašnjoj traci KT-a? Oduvek je išla levom trakom tu, jer posle skreće levo u Milentija Popovića.
Otkud ideja da valjda najopterećenija autobuska linija u Evropi treba da se prilagođava... čemu tačno? Bržem ulasku privatnih automobila u raskrsnicu?
Iz istog razloga što je na autoputu šleperima zabranjena vožnja levom (preticajnom) trakom.
Šta ćemo sa 83/78? Da voze spoljnom trakom oko 3/4 kružnog toka? To inače treba da bude zabranjeno. Baš tako treba da voze spoljnom dok se ne isključe-ne krše nikakve propise.

Takođe je logično zašto se niko iz Teslinog bulevara ne uključuje u krajnju desnu traku, pošto svi idu levo na most, konkretno u levu i u srednju traku - u krajnjoj desnoj bi bilo mesto za autobus koji ide u krajnju desnu (žutu) na mostu. Bitno je da se uključe u KT što pre a posle mogu da se prestroje u srednju, a mogu da voze i po obodu-nije zabranjeno.

Ah, da, žuta traka... s tim možemo da se pozdravimo.
 
Аналогија са шлеперима на аутопуту не стоји, а ово што си написао касније је у директној супротности са ефикасним функционисањем кружног тока. Било би још двапут горе да се тако вози.

Мора ово да се преоре и да се врати у претходно стање, то му је једини лек.
 
Poslednja izmena:
Upravo sam o tome pisao pre neki dan. Da li da ovaj kružni tok posmatramo kao tri prave trake koje je neko iskrivio? Ili ako je KT, da poštujemo ta pravila?
 
Наравно да су три траке, тако је и обележено. Најбоље да се укључујемо и искључујемо само у спољну/из спољне траке; тиме смо све правце свели на профил 1+1 и онда нам је колона до Општине, али не НБ него Сурчин.

Сад ће, као и обично кад наши експертостручњаци са њ.к.в. дипломом Београдског универзитета нешто засјеру, да буду криви возачи и њихов безобразлук. А истина је да се посебно сложен и оптерећен кружни ток и пролази ефикасно једино уз извесну дозу безобразлука и дивљаштва - оно, то је основно саобраћајно решење у арапским градовима, кад одеш у Каиро, не треба ти забавни парк, довољан је такси... Е, па, тамо се добро сналазе у кружним токовима.
 
Poslednja izmena:
Znam, ali to sam pominjao neki dan. Verovatno će dosta vozača raditi upravo to.
 
Да се претворимо у Арапе, то нам је најбоље. или да почнемо да враћамо град свом континенту (уређена и цивилизована вожња, жута трака, и то).
 
За сад најбоље би било да ураде директна десна скретања са две траке, две траке да воде у кружни ток, и да кружни ток прошире са 3 на 4 траке.
 
Mogu da stave semofore na sve ulaske... ček, ček, poznato mi je to :unsure:

Generalno ovde ne znam čemu se žurilo sa pravljenjem KT kada nemamo jasnu vezu sa gazelom koja bi mooožda punila i pravac ka BNT čime bi se ostvarilo prekidanje bar ponekad osnovnog pravca brankov ka opštini...
 
Срећа по је Стари град густо изграђен дуж улица a свака експропријација која је у заиста јавном интересу за њих немогућа, иначе би Гангула асфалтирао навелико и по старом граду, сад кад је увидео да је само пренео гужву преко реке и тиме додатно повећао гужве са обе стране реке.

Малоумник. Не бих му дао ни тест за први разред основне школе да прође.

3wo3R.png
 
Kružni tok bez ikakve svrhe, tj. imao bi svrhu da usmerava saobraćaj ka novom Savskom mostu i tunelu ispod centra. Sve do tada će se bespotrebno usporavati saobraćaj. Ovde bi jedini upgrade raskrsnice bio nadvožnjak za glavni pravac.
 
😁 Rešenje za ove iz BNT. Na semaforu pre KT levo ka Ušću, zatim pored Save, pa onda desno i ispod Brankovog ka Starom sajmištu i sa te strane da se uključe na KT...ili bezobrazno levo iz BNT odmah pre KT
 
Ne daj bože da Srbenda namerno ostavi razmak da neko može da se ubaci. Samoubistvo ega i nedelju dana impotencije...

U principu si u pravu, ali ne u ovom slučaju, gde vozači unutar KT po svim propisima i pravilima imaju prednost i treba da prođu pre ovih što se uključuju. Bezobrazluk je od strane ovih što se uključuju ispred vozila koja su već u KT, ali ovo je toliko loše osmišljeno da oni drugačije i ne mogu da se uključe osim da budu bezobrazni.
 
Danas članak na B92 koji objašjava kako se iz KT sme izaći isključivo iz spoljne trake u skroz desnu traku ulice. Ljudi bi se vrteli u ovom KT danima da svi tako voze.
 
Ево га један сулуди, али не и немогући сценарио.
- Због "безобразног" улетања из БНТ генијалци уводе свакодневну контролу саобраћајаца који регулишу овај улаз (ово донекле већ имамо).
- Генијалци процењују да су трошкови константног ангажовања саобраћајаца велики, разматрају увођење семафора.
- Генијалци одустају од семафора јер би тиме признали своју грешку а успут схватају да се из БНТ-а може раније скренути десно на будућем КТ БНТ-Ушће и онда лево на другом будућем КТ Ушће-БМП ка мосту. Тиме се стварају услови да се затвори приступ КТ из БНТ на постојећем КТ.
-Отварањем новог приступа КТ продужавањем Владимира Поповића јавља се исти проблем као са већ бившим приступом из БНТ.
-Генијалци већ имају искуство и брже схватају да се возила из ВП могу раније скренути лево ка Милентија Поповиће онда десно у Милентија Поповића па опет десно у БМП.
-Генијалци закључују да су одлично урадили посао и да КТ БНТ-БМП-ВП најзад савршено функционише, није битно што то више уопште није раскрсница већ обичан правац са полукружном кривоном. Гужви се нису решили али су закључили да је гужва узрокована загушењем на другим раскрсницама, а заборавиће да је тако било и пре свих радова још у ери семафора.
 
Zli Đilas je potpisao obavezujući ugovor za izgradnju tog kružnog toka za vreme svoje vladavine i mi tu ništa nismo mogli, da smo odbili, platili bi ogromne penale, koji bi onda išli Đilasu u džep.
 
Vrh