Šta je novo?

Trg Slavija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492352#p492352:10dbo8r6 je napisao(la):
Armatura » 14 Нов 2017, 20:51[/url]":10dbo8r6]Mene vise brine sto nije obelezena traka koju ce koristiti GSP vozila. Ako se ne varam na renderu se jasno videla ta traka. Ovo stanje se moze ublaziti ako se ofarba u celosti ostrvo i po ivicama uradi zvucna traka. Da ne bude slika kao iz Uzica kada se otvori.

Траке за ГСП и такси возила су врло јасно обележене жутом бојом. То се сада већ види и на Накси камери, зато немојте причати напамет ако нисте видели, а и ствари се сваким сатом сређују и добијају коначну форму. Сачекајмо и видимо.
 
Sacekajmo cetvrtak a potom i jos koji dan dok se sve ne uhoda pa donesimo konacan sud.
 
Zar ne misliš da će tek tada većina komentara biti: "Koji fušeraj!" i "Da je bilo pameti...".
 
Vrlo verovatno, kako god bilo nemoze bez toga ali ako bude zasluzeno i treba.
 
@Astrotrain

Не могу и нећу да правим кроспостинг, има неких ствари за које просто не постоји слагање и неслагање, просто постоји наука. Кроз једну саобраћајну траку на аутопуту могуће је на сат пропустити 1700-2000 возила на сат максимум, а на булеварима је то много мање, ограничено углавном капацитетима раскрсница. Постојећу уличну мрежу, са овом транспортном тражњом, и овим системом управљања саобраћајем да ставиш у Јапан, Кореју, Иран, Мексико, добио би сличан резултат општег квалитета превоза. И ни у једном од тих друштава се нису определили за бесомучно повећавање броја саобраћајних трака да би се сви возили колима, већ дали приоритет не-аутомобил решењима, и то не само МЕТРО-у.

Не треба бити никакав инжењер или планер, него тек пажљив посматрач да се примети да се загушење аутомобилске траке ка Теразијама, и једине саобраћајне траке ка Црвеном крсту преноси на Славију. Када ти треба 30 минута за пар километара до Црвеног крста, колима или тролејбусом никаква разлика, и ако пажљиво гледаш на сат видећеш да у ствари и ниси толико времена провео на Славији. А одавно је било могуће уградњом "паметних семафора" на свим прилазима учинити Славију трајно проточном, без икаквог редизајна Славије. Праћење кретања возила јавног превоза би било сасвим довољно да се при одређеном успоравању скраћују интервали семафора на прилазним саобраћајницама. Сада ако би се то применило, не би могло да да толико боље резултате, јер је овим решењем већ значајно уназађен јавни превоз, пешачка и бициклистичка кретања.

Ипак, постоји једна, макар једна нада и светла тачка. А то је да се уз не велика додатна улагања ово решење може претворити у ротари, а у оквиру истог, семафори за пешаке би ишли са кружним кретањима. На тај начин нема ни ш од штете за аутомобилски саобраћај, тако да немају разлога да се буне чак ни они који ништа осим аутомобила не сматрају кретањем.
 
@Karlo del Ponte

Ниси можда испратио неке моје раније постове, па зато можда и не знаш да сам ја први који ће подржати мере које могу да дестимулишу индивидуални превоз а фаворизују јавни. Ако бих се ја питао, забранио бих потпуно аутомобилски саобраћај у центру града, а максимално појачао и појефтинио јавни превоз јер је свакако много и енергетски ефикаснији и еколошки прихватљивији, а у зависности како се гледа и друштвено кориснији. Ту смо ми сагласни.

Оно са чиме никако не могу да се сложим је да је јавни превоз овим решењем уназађен. Како? На који начин? Измештањем стајалишта са трга? Растерећењем самог трга од пешачког саобраћаја? Доделом посебних жутих трака јавном превозу по ободу трга? Не видим у чему је то уназађивање.

Бициклистички саобраћај уназађен? Чиме? Изградњом каквих таквих нових бициклистичких стаза у Булевару Ослобођења? Не бих рекао. А ако уназађењем сматраш то што ће бициклисти морати да пређу 100 метара више приликом заобиласка трга онда не видим у том делу простор за неку даљу рационалну расправу, јер бициклом 100 па и 200 метара заиста није никаква раздаљина.

Пешачки саобраћај је уназађен? Ако гледамо само једну променљиву, растојање пешачења да би се стигло са краја Славије А на крај Славије Б, онда би ти био у праву. Међутим, у једном од претходних постова сам детаљно објаснио да је такво резоновање по мени погрешно. По мом мишљењу исправније је посматрати систем у целини и пронаћи оптимално решење у датим околностима. По мени, ово решење је ближе оптималном од оног да се по сваку цену пешацима даје предност и тиме изазива општи колапс у коме на крају и пешаци губе. Зашто губе? Па већ сам објаснио: зато што сигурно 70% тих пешака који су циркулисали Славијом и нису прави пешаци већ преседачи ЈГП-а.

На крају, ја заиста не видим никакво бесомучно повећавање броја трака. Где је то повећан број трака, осим у Булевару ослобођења, и то сасвим оправдано због безбедности? Нигде. Макензијева јесте уско грло али измештање пешачког прелаза само може и у том делу да има позитиван утицај на проток. Колики, видећемо већ у наредних пар дана. Искрено, једва чекам. Занимљиво је све то посматрати (а и учествовати као корисник).
 
Управо сада можете гледати ЦАФа, Дивага и Катицу на кружном току.
 
Вијају се по Славији. Јединствен призор. :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492489#p492489:247ivcz9 je napisao(la):
Astrotrain » 15 Нов 2017 08:56 am[/url]":247ivcz9]
Пешачки саобраћај је уназађен? Ако гледамо само једну променљиву, растојање пешачења да би се стигло са краја Славије А на крај Славије Б, онда би ти био у праву. Међутим, у једном од претходних постова сам детаљно објаснио да је такво резоновање по мени погрешно. По мом мишљењу исправније је посматрати систем у целини и пронаћи оптимално решење у датим околностима. По мени, ово решење је ближе оптималном од оног да се по сваку цену пешацима даје предност и тиме изазива општи колапс у коме на крају и пешаци губе. Зашто губе? Па већ сам објаснио: зато што сигурно 70% тих пешака који су циркулисали Славијом и нису прави пешаци већ преседачи ЈГП-а.

Ни ја се не слажем да је било који вид саобраћаја уназађен. Напротив, сви су унапређени, неки мање, неки више.

На први поглед пешачки саобраћај је уназађен, али само ако се фиксно посматра кретање између две тачке на самом тргу. Постављао сам и цртеже старих и нових пешачких траса и тачну метражу продужења. Међутим, таква кретања скоро па не постоје. Постоје два основна пешачка кретања на Славији. У мањој мери рекреативно туристичка (Теразије - Храм) и у далеко већој мери преседачка (корисници ЈГП). За рекреативно туристичка се ништа битно не мења јер се растојање између две удаљене тачке (Теразије и Храм) није променило, а и ако је траса дужа за пар десетина метара, за такав вид пешачког кретања то продужење је потпуно небитно.

Ако причамо о преседачком кретању, она су поједностављена јер нису само пешачки прелази измештени, већ и стајалишта, а самим померањем пешачких је убрзан и јавни превоз (не само индивидуални саобраћај), па ако је неко у дужој преседачкој рути и изгубио пар десетина секунди, надокнадиће их мањеим чекањем на јавни превоз.
 
Pa to je ona priča kao za Brankov most. Završili smo ga i otvaramo ga, ali jedna traka i trotoar će ostati zatvorene do proleća.

Isto i za Slaviju. Završena je u roku i otvaramo je, ali trotoari nisu završeni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492572#p492572:i866l4lp je napisao(la):
milos.tro » 15 Nov 2017 01:27 pm[/url]":i866l4lp]OTVARANJE SLAVIJE I RUZVELTOVE SUTRA U 4.00

file.php
Gledam ovu fotku i pokusavam da smislim sta da kazem, ali nisam pametan...
 
Šta se dešava sa onim šljakasto travnatim prstenom oko same fontane?
Deluje mi kao da onaj bager ukopava nagazne mine ,za one koji bi da dotrče do fontane
 
To je sigurno ograda koja je jos u postavljanju, samo da ne spoje ove okvire lancima sa okacenim metalnim plocama i reklamama na njima.
 
Da su ramovi za bicikle profili bi bili spajani onako paralelno da prednji tocak moze da udje izmedju kao sto je svuda. Ne znam sta bi drugo moglo da bude ako nije ograda, inace nisam jos nigde video.
 
Usvoje pravilnik o mobilijaru a onda nabijaju kojekakve sipke da se ne parkira st***.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492612#p492612:2x0ezse3 je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » 15 Nov 2017 03:59 pm[/url]":2x0ezse3]Ovo me raduje :)...mada su malo tanki ali će sprečiti parkiranje. Trebalo bi ograditi ceo kružni rok.

Izvor Blic

d1392d21bf96ed05c38f2535871474ef.jpeg
Super su kao parking za bajseve, ja bih ih takve svugde!
 
Ако је заиста реч о огради против паркирања, ја не могу ништа друго него да констатујем да је то још један од безбројних пораза ове државе пред бахатошћу и примитивизмом. Чему служе камере? Чему служи полиција и комунална полиција? Чему служи паркинг сервис? Има ли икога да одбрани закон, ред, поредак и цивилизован живот у овом граду и овој земљи и казни бахате и примитивне строго, праведно и доследно уместо да вечито примењује неке пасивне мере? :bash:
 
U Budimpešti ima dosta ovakvih ograda/ parkinga za bajseve, u suštini mnogo je bolje postaviti ih ovako jervrše dve funkcije.
 
Prošao sam večeras preko Slavije, ja stvarno ne znam kako oni misle da to otvore u 4 ujutru. Sajam nedovršenih stvari.
 
Vrh