Šta je novo?

Trg Slavija

Траке су под сасвим прихватљивим углом ако се прилагоди брзина како треба. Претпостављам да је намера била да се аутобусима остави довољно простора за заокрет.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491402#p491402:1v1xq2lb je napisao(la):
Astrotrain » Sub Nov 11, 2017 6:34 pm[/url]":1v1xq2lb]Ништа неће пасти. Славија ће одлично радити. не петљајте се у посао собраћајних инжењера.
:lool: :lool: :lool:
Od naprdnih singiduduk inzenjera nismo nista bolje ni ocekivali. Posle 6 meseci, u istoriji nevidjenog, saobracajnog IZIVLJAVANJA nad jednim gradom, dobili smo JEFTINI muzikantsko-kozmeticki predizborni epp marketing.

Osim pomerenih pesackih prelaza, NISTA nije sustinski poboljsano. Ovo nema blage veze sa prvobitnim projektom.
 
Корен проблема је у томе што се исцртане траке и острва не слажу са пројектом, који је ипак колко толко пратио логику коју прате возачи, а која представља природно кретање возила без оштрих маневара. Довољно је то само упоредити и може се установити срж проблема.

Није ми било тешко, и узео сам да пратим у периоду од 11:55 до 12:00 било је 242 прекршаја која сам успео да избројим, плус 17 прекршаја где аутобуси не возе предвиђеном траком.
Најгори прекршаји су били улазак у Делиградску преко свих осталих острва и трака.

Ускоро крећем у тај део града колима, па ћу пренети утиске, односно искуства са места.
 
mekbejn":1vqjouvb je napisao(la):
a zasto su te trake ka Nemanjinoj pod tako ostrim uglom?


Bumbarevo brdo":1vqjouvb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491402#p491402 je napisao(la):
Astrotrain » Sub Nov 11, 2017 6:34 pm[/url]":1vqjouvb]Ништа неће пасти. Славија ће одлично радити. не петљајте се у посао собраћајних инжењера.
:lool: :lool: :lool:
Od naprdnih singiduduk inzenjera nismo nista bolje ni ocekivali. Posle 6 meseci, u istoriji nevidjenog, saobracajnog IZIVLJAVANJA nad jednim gradom, dobili smo JEFTINI muzikantsko-kozmeticki predizborni epp marketing.

Osim pomerenih pesackih prelaza, NISTA nije sustinski poboljsano. Ovo nema blage veze sa prvobitnim projektom.



Galeks":1vqjouvb je napisao(la):
Корен проблема је у томе што се исцртане траке и острва не слажу са пројектом, који је ипак колко толко пратио логику коју прате возачи, а која представља природно кретање возила без оштрих маневара. Довољно је то само упоредити и може се установити срж проблема.

Није ми било тешко, и узео сам да пратим у периоду од 11:55 до 12:00 било је 242 прекршаја која сам успео да избројим, плус 17 прекршаја где аутобуси не возе предвиђеном траком.
Најгори прекршаји су били улазак у Делиградску преко свих осталих острва и трака.

Ускоро крећем у тај део града колима, па ћу пренети утиске, односно искуства са места.

Nemam sta dodati.
U stvari imam. Onaj ko je pomislio da ce ovakvo resenje ubrzati saobracaj, pojma nema.
A dokaz ce biti vidljiv za 10-tak dana kada se sav saobracaj vrati, jer mnogi i dalje koriste alternativne pravce po navici, ili zbog neobavestenosti.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
За све паметњаковиће који славе тренутну "пропаст" на Славији, мало подсећање:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491417#p491417:15ukpapj je napisao(la):
Astrotrain » 11 Нов 2017, 20:14[/url]":15ukpapj]Сам проток саобраћаја ће добити сасвим нови квалитет и неће бити потребе за било каквим вратоломијама, а они који их буду покушавали ће надам се бити примерено кажњени. Али то већ није на пројектантима, већ зна се на коме да реши.
 
Грешиш ако мислиш да било ко нормалан слави нешто што ће нас опет све поново коштати.
 
Проблем славије је што једноставно има превише саобраћаја на малом простору, гужва се направи на другом месту и пап гужва се направи на Славији, тако се дешава са свим кружним токовима

Сама количина и неправилан облик Славије је и зато што се превише улица у њу уливају.

Ево неких решења:

1. Делиградска и Светог Саве не излазе на Славију
2. Проте Матеје и Смиљанићева не излазе на Макензијеву. Алексе Ненадовића остављам јер је једносмерна и одваја се од Макензијеве. Проширити Макензијеву и Кнегиње Зорке
3. Бирчанинова не излази на Булевар Ослобођења, или да се тај мали део направи да буде само за аутобусе и таксије
4. Краља Милутина не излази на Немањину ни на Краља Милана


Ако приметите, не само да сам склонио две улице где је улив у Славију, него сам и склонио оне које се уливају на уливе које се уливају, барем 200 метара, јер оне праве доста гужве

не треба да се прчка Славија много, него улице около, да саобраћај буде течан и да што брже напусти околину
 
О каквим "оштрим угловима", људи, пишете?!
Према школској вожњи, скретање до 90 степени може да се савлада трећим степеном превоза, и за то не би требало да се обара на возачком испиту...
Који су то цареви којима је проблем да успоре пред кривином и да окрену волан удесно колико треба? Волео бих да постоји база података, па да им се одузме возачка дозвола на једно... доживотно.
И, шта бисте ви, благе кривине за аутомобиле и адекватан простор за возила јавног превоза на Славији? Е, неће да може све одједном.

Доказ да смо изузетно размажен народ.
 
Evo situacija od danas u 13.01.
Makenzijeva kao i uvek problem, sto se prenosi na ceo kruzni tok.
Ocekivano, jer pomeranje pesackog 2 metra uzbrdo nista ne donosi.
 
Наравно да не доноси, или доноси врло мало.
Али, искрено, људи, да ли сте ви очекивали да после овога више не буде никаквих застоја на Славији? Је л то реално?
 
Bez zastoja ne, naravno. Bolje ce verovatno biti, npr. sada moze iz Beogradske desno u Kralja Milana, sto ce doneti manje automobila u samom kruznom toku.
Sto se tice Makenzijeve, da se srusio deo parkinga "iznad" Prote Mateje, zajedno sa onom kladionicom i butikom donjeg vesa, pa da se Makenzija prosirila na 1+2 (2 uzbrdo), to bi mozda donekle ispraznilo Slaviju u ovakvim trenucima.
 
Makenzijeva je problem jer je ona iste važnosti kao i Nemanjina/Kralja Milana/Bulevar oslobodjenja a ima traku manje. To Slavija ne može da reši.
 
Зато треба што пре кренути у њено проширење, као к Јужног булевара и Максима Горког између њих колико год је могуће.
 
Проширење је ок али Макензијева је проблем због људи који не размишљају о алтернативним правцима. Јер, куда то тачно води Макензијева а да не води и Булевар Краља Александра. Да не буде забуне, причам о главном правцу, не о разлици од пар стотина метара која аутомобилом не представља ништа.
 
Zbog bahatih vozaca,trebalo je napraviti betonska ostrva..ovako nemaju nikakvog smisla...kao i odvojiti zuti deo od belog jer vozaci GSP,autobusi,uopste to ne postuju...za par meseci se nece ni videti gde su nacrtana ostrva,i sta onda?Sto se kaze ,dzaba ste krecili..beton i ivicnjace u ruke i zavrsiti posao pa ko oce prece, bice mu naokolo brze a i jeftinije...
 
И ја бих направио бетанска острва, знајући да имам посла са екипом коју је кнез Милош доводио у ред уз помоћ корбача, па и то безуспешно.

Опет - у случају судара, нестанка струје и сл, бетонска острва су сметња.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492887#p492887:6m9y2ufh je napisao(la):
Astrotrain » 16 Nov 2017 01:36 pm[/url]":6m9y2ufh]Проширење је ок али Макензијева је проблем због људи који не размишљају о алтернативним правцима. Јер, куда то тачно води Макензијева а да не води и Булевар Краља Александра. Да не буде забуне, причам о главном правцу, не о разлици од пар стотина метара која аутомобилом не представља ништа.
Vodi do kompletne Čubure, zatim do Maksima Gorkog a samim tim do Južnog Bulevara, Lekinog Brda i Dušanovca.
 
Чубура са загржљалом уличном мрежом и густом градњим је тренутно највећи генератор загушења у центру града заједно са сужењем булевара Деспота Стефана и то би требало да буде у фокусу радова, као и наставци УМП и СМТ за центар града.
 
Sammael":gxmz6cq8 je napisao(la):
Vodi do kompletne Čubure, zatim do Maksima Gorkog a samim tim do Južnog Bulevara, Lekinog Brda i Dušanovca.

Аха, а у те делове града не води Булевар Ослобођења који је онолико пута проходнији?
 
A ovako nešto za unutar kružnog toka i na obodima?

yellow-lines-rumble-strip-595x446.jpg

road-with-speed-bumps-and-directional-arrows-cfcrgh.jpg


Ovo mu dođe kao idealan među-korak između kugli/betonskih barijera i iscrtanih linija.

Mada nije to za naše putare, sve što mora da se održava ređe od jednom u pet godina, to je za njih no-no. Đavolja rabota.

Аха, а у те делове града не води Булевар Ослобођења који је онолико пута проходнији?
Neko ko je na Slaviji a treba da stigne do okoline Pejtona, Božidar Adžije ili okretnice 83 na Krstu će uvek radije ići kroz Makenzijevu nego kroz neki od bulevara.
 
Булевар можда јесте проходнији, али из њега се на Чубуру може само преко Аутокоманде и Јужног булевара који и нису баш проходни и одговарајућег капацитета.
 
Bender Rodriguez":36bj253t je napisao(la):
Neko ko je na Slaviji a treba da stigne do okoline Pejtona, Božidar Adžije ili okretnice 83 na Krstu će uvek radije ići kroz Makenzijevu nego kroz neki od bulevara.

Па ја сам и рекао да је проблем у навикама и ономе што само изгледа као логично и лакше. "Идем право Макензијевом".
Дошљак":36bj253t je napisao(la):
Булевар можда јесте проходнији, али из њега се на Чубуру може само преко Аутокоманде и Јужног булевара који и нису баш проходни и одговарајућег капацитета.

Много су проходнији од Макензијеве/Цара Николаја/Милешевске/Жичке.
 
Али се на крају опет стиже у те исте закржљале и закрчене улице пошто су оне крајњи циљ. Људи се природно крећу праволинијски (отуд и претрчавања улица ван прелаза као масовна појава). Оно што такође фали Врачару поред проширења саобраћајница јесу и јавне гараже.
 
Vrh