Astrotrain
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 04.12.2011.
- Poruke
- 945
- Pohvaljen
- 1.782
Траке су под сасвим прихватљивим углом ако се прилагоди брзина како треба. Претпостављам да је намера била да се аутобусима остави довољно простора за заокрет.
:lool: :lool: :lool:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491402#p491402:1v1xq2lb je napisao(la):Astrotrain » Sub Nov 11, 2017 6:34 pm[/url]":1v1xq2lb]Ништа неће пасти. Славија ће одлично радити. не петљајте се у посао собраћајних инжењера.
Bumbarevo brdo":1h7b5jye je napisao(la):Od naprdnih singiduduk inzenjera
mekbejn":1vqjouvb je napisao(la):a zasto su te trake ka Nemanjinoj pod tako ostrim uglom?
Bumbarevo brdo":1vqjouvb je napisao(la)::lool: :lool: :lool:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491402#p491402 je napisao(la):Astrotrain » Sub Nov 11, 2017 6:34 pm[/url]":1vqjouvb]Ништа неће пасти. Славија ће одлично радити. не петљајте се у посао собраћајних инжењера.
Od naprdnih singiduduk inzenjera nismo nista bolje ni ocekivali. Posle 6 meseci, u istoriji nevidjenog, saobracajnog IZIVLJAVANJA nad jednim gradom, dobili smo JEFTINI muzikantsko-kozmeticki predizborni epp marketing.
Osim pomerenih pesackih prelaza, NISTA nije sustinski poboljsano. Ovo nema blage veze sa prvobitnim projektom.
Galeks":1vqjouvb je napisao(la):Корен проблема је у томе што се исцртане траке и острва не слажу са пројектом, који је ипак колко толко пратио логику коју прате возачи, а која представља природно кретање возила без оштрих маневара. Довољно је то само упоредити и може се установити срж проблема.
Није ми било тешко, и узео сам да пратим у периоду од 11:55 до 12:00 било је 242 прекршаја која сам успео да избројим, плус 17 прекршаја где аутобуси не возе предвиђеном траком.
Најгори прекршаји су били улазак у Делиградску преко свих осталих острва и трака.
Ускоро крећем у тај део града колима, па ћу пренети утиске, односно искуства са места.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491417#p491417:15ukpapj je napisao(la):Astrotrain » 11 Нов 2017, 20:14[/url]":15ukpapj]Сам проток саобраћаја ће добити сасвим нови квалитет и неће бити потребе за било каквим вратоломијама, а они који их буду покушавали ће надам се бити примерено кажњени. Али то већ није на пројектантима, већ зна се на коме да реши.
Vodi do kompletne Čubure, zatim do Maksima Gorkog a samim tim do Južnog Bulevara, Lekinog Brda i Dušanovca.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492887#p492887:6m9y2ufh je napisao(la):Astrotrain » 16 Nov 2017 01:36 pm[/url]":6m9y2ufh]Проширење је ок али Макензијева је проблем због људи који не размишљају о алтернативним правцима. Јер, куда то тачно води Макензијева а да не води и Булевар Краља Александра. Да не буде забуне, причам о главном правцу, не о разлици од пар стотина метара која аутомобилом не представља ништа.
Sammael":gxmz6cq8 je napisao(la):Vodi do kompletne Čubure, zatim do Maksima Gorkog a samim tim do Južnog Bulevara, Lekinog Brda i Dušanovca.
Neko ko je na Slaviji a treba da stigne do okoline Pejtona, Božidar Adžije ili okretnice 83 na Krstu će uvek radije ići kroz Makenzijevu nego kroz neki od bulevara.Аха, а у те делове града не води Булевар Ослобођења који је онолико пута проходнији?
Bender Rodriguez":36bj253t je napisao(la):Neko ko je na Slaviji a treba da stigne do okoline Pejtona, Božidar Adžije ili okretnice 83 na Krstu će uvek radije ići kroz Makenzijevu nego kroz neki od bulevara.
Дошљак":36bj253t je napisao(la):Булевар можда јесте проходнији, али из њега се на Чубуру може само преко Аутокоманде и Јужног булевара који и нису баш проходни и одговарајућег капацитета.