@Astrotrain
Не могу и нећу да правим кроспостинг, има неких ствари за које просто не постоји слагање и неслагање, просто постоји наука. Кроз једну саобраћајну траку на аутопуту могуће је на сат пропустити 1700-2000 возила на сат максимум, а на булеварима је то много мање, ограничено углавном капацитетима раскрсница. Постојећу уличну мрежу, са овом транспортном тражњом, и овим системом управљања саобраћајем да ставиш у Јапан, Кореју, Иран, Мексико, добио би сличан резултат општег квалитета превоза. И ни у једном од тих друштава се нису определили за бесомучно повећавање броја саобраћајних трака да би се сви возили колима, већ дали приоритет не-аутомобил решењима, и то не само МЕТРО-у.
Не треба бити никакав инжењер или планер, него тек пажљив посматрач да се примети да се загушење аутомобилске траке ка Теразијама, и једине саобраћајне траке ка Црвеном крсту преноси на Славију. Када ти треба 30 минута за пар километара до Црвеног крста, колима или тролејбусом никаква разлика, и ако пажљиво гледаш на сат видећеш да у ствари и ниси толико времена провео на Славији. А одавно је било могуће уградњом "паметних семафора" на свим прилазима учинити Славију трајно проточном, без икаквог редизајна Славије. Праћење кретања возила јавног превоза би било сасвим довољно да се при одређеном успоравању скраћују интервали семафора на прилазним саобраћајницама. Сада ако би се то применило, не би могло да да толико боље резултате, јер је овим решењем већ значајно уназађен јавни превоз, пешачка и бициклистичка кретања.
Ипак, постоји једна, макар једна нада и светла тачка. А то је да се уз не велика додатна улагања ово решење може претворити у ротари, а у оквиру истог, семафори за пешаке би ишли са кружним кретањима. На тај начин нема ни ш од штете за аутомобилски саобраћај, тако да немају разлога да се буне чак ни они који ништа осим аутомобила не сматрају кретањем.