Šta je novo?

Trg Slavija

Po polozaju ograde ocigledno da su coravi
te nece biti "centriranja" sredista. Slavije. :(
 
I ne treba da se centrira jer je promenjena geometrija uliva i izliva, pa nema više tangencijalnog uliva vozila i sukoba sa izlazećim pravcem kao kod Beogradske/Kralja Milana i slično.
 
I tekako treba, a slažem se da je (nakaradno) promenjena geometrija Slavije
i to se naj lakše vidi iz ptičije perspektive
da su kod Slavijinog kružnog toka spoljne ivice pretvorili ,, kockase,,-četvrtaste ivice
jednostavno iizravnali .ispeglali stranice

nek priča ko šta hoce ali to je nakaradno i debilno
kružni tok je sa kružnim ivicama a ne ,,kockastim ,,
plus
to što središte nije centrirano

ko da neko namerno po Bgdu radi naopako :shock:

zato sam imao velika očekivanja od rekonstrukcije
a oni pored fontane koja je jednine pozitivna promena
sa svim ostalim planovima je još više unakradjuju
sa tro-dimenzionalnim razdelnim ostrvima (a mogu dvo-dimenzionalna - oznake na kolovozu)
i sa suženjem uliva u Deligradsku....
i sa ostajanje parking servisa....
i sa neplaniranjem ni jedne česme , pa ni u parku....
grdje od grdjeg.....
sve u svemu loše, vrlo loše kako su naumili .....
:sesir:
 
"Rekonstrukciju" Slavije treba shvatiti samo kao osvežavanje asfalta i linija, kao i pomeranje zebri.
Da su pravili podzemne prolaze i centriranje to bi bila rekonstrukcija, ovako su izabrali najjeftinije rešenje koje mogu brzo da odrade i da se hvale kako otvaraju gradilišta i rešavaju višedecenijske probleme.
Besmislenu fontanu neću ni da komentarišem.

Poslato sa telefona
 
KALENIC;138306304 je napisao(la):
Slikano rano jutros jedino sam na taj nacin i mogao da slikam.
Nema saobracaja nedelja.
16711663_1215744981878883_1751224735229444359_n.jpg

16508514_1215744975212217_4374432415193692212_n.jpg

16729395_1215744971878884_8994008322744216772_n.jpg

16729490_1215744955212219_7145228914613989406_n.jpg


kako god, kada se sve zavrsi na Slaviji bice bolje nego danas.
Kalenić sa SSC
 
Plusić za snimak, nadam se da se ne ljutiš odradih skrinšotove tvog snimka.


youtu_be_IHve8k9x_L_U_1.jpg



youtu_be_IHve8k9x_L_U_2.jpg



youtu_be_IHve8k9x_L_U.jpg





Ovo su već izgleda montirali mlaznice.
 
Blic objavio vest na osnovu astroduletovog snimka. Mogao je makar navesti ko ga je napravioi gde su pokupili priču. Samo znam da nije korektno da ne navedu izvor. Ovako samo bleje za forumom i dižu priče, kao što više puta konstantovah oko vesti koje smo postavljali na forumu i/ili snimaka. Sram Vas bilo Ringierovci, novinarska etika ne postoji kod Vas. :violina:

http://www.blic.rs/vesti/beograd/gradil ... ji/ne0csqn
 
Mozes fino da ih tuzis ili odes u redakciju da popricas sa njima oko autorskih i srodnih prava
 
Да се вратим на толико омрзнути план смањења пешака на кружном току померањем пешачких прелаза. Подсетио бих како ово није нека нова идеја већ доста стара и појавила се чим је представљена идеја о изградњи подземних пролаза на Славији. Још тада је један део форумаша био изричито против улупавања силног новца у пролазе који се не граде у склопу пројекта метро станице и да је за интервенцију која ће на Славији смањити број пешака није неопходна скоро па никаква инвестиција - та интервенција подразумева само другачије позиционирање стајалишта јавног превоза како би се преседачки токови преусмерили тако да самње притисак на сам кружни ток.

Нови планирани плато испред НБС-а може бити својеврсни хаб јавног превоза који би своју пуну сврху имао премештањем окретнице из Катићеве у ово парче Краља Милутина. На тај начин, не само да се смањује траса коју путници због преседања морају да препешаче, већ су кретања пешака распоређена тако да је најкраћи пут преко пешачких прлелаза који су удаљени од кружног тока. Заправо, бољим позиционирањем стајалишта и "померањем" пешачких прелаза се не продужава пут кретања пешака, већ напротив - он се скраћује, те нема никаквог разлога за толику дозу незадовољства поводом тог плана.

Премештањем окретнице се сем пешачког, смањује и друмски притисак на кружни ток јер ће возила која саобраћају на линијама које користе окретницу у Катићевој имати мањи празан ход између излазне и улазне станице и далеко мањи број непотребног сечења саобраћајних токова.

НАПОМЕНА: На мапи су зеленим линијама приказани токови пешака који прседају на и са линија које користе окретницу у Катићевој. Може се урадити и посебна мапа са осталим преседачким кретањима.

Садашња позиција стајалишта:
2wdu5wg.jpg


Предложена позиција сталаишта:
54x203.jpg
 
Najveći problem po meni na kružnom toku su loše pozicionirani dva ulaza/izlaza, ulica Svetog Save i Beogradska zato što su preblizu ostalim ulazima/izlazima. Zbog te dve ulice mislim da nastaje najveći saobraćajni haos i nekultura u saobraćaju.
 
Ukidanje stajalista u bul oslobođenja, koje je zajednicko za ceo vozdovacki pravac, iz perspektive putnika nije nimalo prihvatljivo (razbijanje pravca na vise stanica-manji izbor-duze cekanje).
Okretnica na samoj slaviji gde je, hvala bogu i razumu, predviđen park, i to u ulici cije parce je krace od onog parceta katiceve, je takođe prilicno problematicno.
Pomeranje troleJbuske stanice, iz kruznog toka u kralja milana, iz ugla protocnosti, je potpuno ispravno.
Ali u tom slucaju, ni tramvajsko-autobusko stajaliste nema sta da trazi u samom kruznom toku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434009#p434009:1qumnz82 je napisao(la):
Stomatolog » Пет Феб 17, 2017 1:41 pm[/url]":1qumnz82]Najveći problem po meni na kružnom toku su loše pozicionirani dva ulaza/izlaza, ulica Svetog Save i Beogradska zato što su preblizu ostalim ulazima/izlazima. Zbog te dve ulice mislim da nastaje najveći saobraćajni haos i nekultura u saobraćaju.
А кад претворе Краља Милана у пешачко-трамвајску зону, остаје само Светог Саве као проблематично искључење, а природно би било да се и она претвори у пешачку зону.
 
Došljak,
ako bi bila pešačka zona plus samo javni prevoz od Trg republike do hrama Svetog Save to bi bilo odlično rešenje.
To znači da bi imali 2,5km šetališta kroz centar od Kalemegdana do hrama.
 
Велика пешачко-трамвајска зона од Калемедана до Славије је већ најављена. Јако ме нервира што овај пројекат Славије изводе без икаквог размишљања о пројекту повратка трамваја до Калемегдана преко Теразија уз затварања те трасе за моторна возила. Е сад ово за додатак уз најављени пешачко-трамвајски (надам се и бициклистички) кородор и улице Светог Саве је само маштарија још пар форумаша и мене, а сложићемо се остваривање сасвим природне пешачке маршуте која би повезивала две главне знаменитости Београда и туристичке атракције, тврђаве и храма што би био пун погодак.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434212#p434212:2jkwmhyk je napisao(la):
Дошљак » 17 Феб 2017 11:50 pm[/url]":2jkwmhyk]Велика пешачко-трамвајска зона од Калемедана до Славије је већ најављена. Јако ме нервира што овај пројекат Славије изводе без икаквог размишљања о пројекту повратка трамваја до Калемегдана преко Теразија уз затварања те трасе за моторна возила.
Сасвим је могуће да реконструкција друмског и шинског дела Славије касни управо због тога, тј. мењања пројекта због уградњи још две скретнице на пругу. Ако имамо неког са познанствима у ЦИП-у, можда и дознамо нешто на ту тему.
 
Zatvaranje glavnog saob pravca prema dorcolu i citavoj dunavskoj obali koja tek treba da se razvije, je prakticno neizvodljivo. Pa jos na sve to, da menjamo jedan ekoloski oblik transporta, cija je kicma i glavna osovina u toj ulici, za drugi koji bi svojim cetvrtim krakom napravio totalni haos na slaviji?!
Sva sreca pa je to samo jos jedna propagandna fiks ideja malih gradskih hostaplerčića.
 
Ako razvoj Dorćola i citave dunavske obale zavisi od centralne gradske ulice kao što su Terazije i ulica kralja Milana onda je Beograd jako daleko od svetske metropole...
 
Ta turistička tram linija preko Terazija kroz kralja Milana uopšte ne treba da ulazi na samu Slaviju. Ja bih joj stavio okretnicu na plato ispred NBS-a, nešto poput okretnice Tašmajdan.
 
Vrh