Šta je novo?

Trg Slavija

Баш насупрот, треба нам линија Калемегдан-Теразије-Славија-Вождовац-Бањица. Тиме би се растеретиле 33 и 48.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434140#p434140:1wk48lma je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 17 Феб 2017 08:52 pm[/url]":1wk48lma]Ukidanje stajalista u bul oslobođenja, koje je zajednicko za ceo vozdovacki pravac, iz perspektive putnika nije nimalo prihvatljivo (razbijanje pravca na vise stanica-manji izbor-duze cekanje).
Појасни како се то разбијају правци на више станица када су све станице у кругу од 50 метара?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434140#p434140:1wk48lma je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 17 Феб 2017 08:52 pm[/url]":1wk48lma]Okretnica na samoj slaviji gde je, hvala bogu i razumu, predviđen park, i to u ulici cije parce je krace od onog parceta katiceve, je takođe prilicno problematicno.
Прво, није планиран парк, него плато, значи јавни простор у фазону Цветног трга, а парче Краља Милутина није ништа краће од парчета Катићеве које аутобуси реално користе (не користе улицу у целој дужини).
 
Ipak ce taj prostor vise liciti na park nego na plato.
Razbijanje pravca znaci da linije koje imaju identicnu trasu ili identicno odrediste (9,10,14,33,48,78) treba da imaju zajednicku stanicu kao sto je sada slucaj, kako bi putnici na jednom mestu imali vise mogucnosti. O tome je ranije diskutovano, trg oslobođenja i savski trg (tramvaji) su primeri imbecilno rastrkanih stanica.
Parce katiceve je ipak duze od ovog parceta kralja milutina, mozes i da premeris, pa se i tamo natrpaju sve do tirsove.
Da li igde postoji stanica bukvalno u samom kruznom toku i kako to utice na protocnost istog?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434260#p434260:3t1epdxo je napisao(la):
Stomatolog » Sub Feb 18, 2017 2:50 am[/url]":3t1epdxo]Ako razvoj Dorćola i citave dunavske obale zavisi od centralne gradske ulice kao što su Terazije i ulica kralja Milana onda je Beograd jako daleko od svetske metropole...
Ajmo onda, po takvoj logici, da zatvorimo i kneza milosa, i to je podjednako centralna gradska ulica sa jos i vise reprezentativnih objekata. A mogli bi i brankovu da zatvorimo, bilo bi to lepo setaliste sa terazija prema nbg, plus ekologija.
Kralja milana je bitna saobracajnica, razvojem dunavske obale, pa i banatskog dela, postace jos bitnija, a gabarit beogradskih ulica je takav da bi zatvaranje ovakve ulice bio prevelik luksuz.
I kakve, uopste, ima veze jedna ulica sa statusom metropole?
Staro jezgro, komplet, od brankove do cara dusana i francuske treba da bude pesacka zona, a ne onolika gradska arterija kakva je kralja milana.
O znacaju prizrenske za rasterecenje tunela bolje da i ne pocinjem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434351#p434351:kqbql3m2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Суб Феб 18, 2017 8:15 pm[/url]":kqbql3m2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434260#p434260:kqbql3m2 je napisao(la):
Stomatolog » Sub Feb 18, 2017 2:50 am[/url]":kqbql3m2]Ako razvoj Dorćola i citave dunavske obale zavisi od centralne gradske ulice kao što su Terazije i ulica kralja Milana onda je Beograd jako daleko od svetske metropole...
Ajmo onda, po takvoj logici, da zatvorimo i kneza milosa, i to je podjednako centralna gradska ulica sa jos i vise reprezentativnih objekata. A mogli bi i brankovu da zatvorimo, bilo bi to lepo setaliste sa terazija prema nbg, plus ekologija.
Kralja milana je bitna saobracajnica, razvojem dunavske obale, pa i banatskog dela, postace jos bitnija, a gabarit beogradskih ulica je takav da bi zatvaranje ovakve ulice bio prevelik luksuz.
I kakve, uopste, ima veze jedna ulica sa statusom metropole?
Staro jezgro, komplet, od brankove do cara dusana i francuske treba da bude pesacka zona, a ne onolika gradska arterija kakva je kralja milana.
O znacaju prizrenske za rasterecenje tunela bolje da i ne pocinjem.

Нисам сигуран да ће се Дунавска обала скоро развијати, посебно потез од топлане до Панчевца који је окупиран луком која ко зна када ће бити исељена. А искрено по мени Дунавску обалу треба оријентисати на објекте од јавног значаја, и то културне, пре него на станоградњу. Што се тиче Банатског дела, нисам сигуран какве везе Краља Милана има у дневним кретањима ка Панчевцу. Уклањање моторних возила из Краља Милана и са Теразија нисмо у великом губитку ако кроз њу обезбедимо одговарајући број поузданих трамвајских линија. Опет можда и ја грешим, волео бих да поведемо дискусију на ову тему.
 
Sto se tice Dunavske obale, jos ni spor izmedju Beka i grada nije gotov(koliko znam),a to koci dosta stvari...
 
Capture.jpg




Jutros je dopremljen kran.
 
Sada se na kameri vidi i zašto je tu kran, podižu krovnu konstrukciju, izgleda da
ipak postavljaju šator.
 
A kad postave sator, nek dovedu i muziku i pecenje... ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Postavljaju šator kada su temperature u debelom plusu. Prosto neverovatno kako i koliko vidljivo nam kradu pare.
 
Od kada se sator postavlja kranom koji moze da podigne ko zna koliko tona?
 
Pa konstrukcija satora teska stvarno ne znam koi ce im sad sator jedino zbog mikro uslova mozda
 
Šatra verovatno. Dobro kaže laki.... Ma to je zbog sunca..ipak će sad vrućine...julske. verovatno i avgustske.... strašno šta nam rade. a mi na izbore svakih 10 meseci...
 
Bazen fontane se specijalno pravi. To nije lako odraditi, jer ako se ne odradi dobro, čim uđe voda može da pukne. Mora se pedantno i sporo odraditi
 
Ау што направисте сцену, као да ће да се подигне нови ванредни кредит због шатора ... цена је дефинисана на тендеру и шатор је у оквиру раније дефинисане цене, не кошта додатно.
 
Da ali šator se nabavlja da bi radovi mogli da traju tokom zime, a ne da ga postavljaju kad je zima prošla.
 
Људи моји, па ово су чисте глупости. Тренутно нит' ико реконструише саобраћајну инфраструктуру Славије, нит' се измештају пешаци у подземље, које би могло бити потенцијално неки нови занимљив простор, нити центрирају трг.... Ово је само шминкерај, "ај' да направимо фонтану ов' на сред трга, ми смо баш кул градска власт, а и нека се овајде наши другари".
 
А одакле вам да је зима прошла? И даље је уредно минус преко ноћи, а није неуобичајено да и у марту звекне мраз. Као да се није дешавало ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434491#p434491:vzpmzunm je napisao(la):
Дошљак » Ned Feb 19, 2017 6:55 pm[/url]":vzpmzunm]Уклањање моторних возила из Краља Милана и са Теразија нисмо у великом губитку ако кроз њу обезбедимо одговарајући број поузданих трамвајских линија. Опет можда и ја грешим, волео бих да поведемо дискусију на ову тему.
Pisao sam o tome na temi kalemegdan-slavija, ukratko razlozi protiv:
1.Potpuno urusavanje troleJbuskog sistema koji je ionako simbolican, cija je kicma i osovina razvoja ovde. Zasto menjati jedan ekoloski podsistem sa pet direktnih linija, za drugi sa nijednom (zbog neophodnog takta, tramvaj verovatno ne bi isao dalje od slavije)
2.Bez obzira kad se desi razvoj dorcola, dun obale i banatskog dela (deo zapadno od koteza, koji je 2-3 km od centra), mora mu se ostaviti mogucnost pristupa
3.Potpuni kolaps u teraz tunelu, zatvaranjem prizrenske. I danas, da prizrenska izlazi na terazije sa tri trake, nikad ne bi bilo guzve u tunelu.
4.Potpuni kolaps na slaviji dodavanjem cetvrtog tram kraka. I resavska je bila resenje kao bajpas za slaviju, da se smanji br tramvaja.
5.Nikakvo prosirenje za pesake, drvored bi, valjda, ostao gde jeste, a prostor inace vec uzih traka bi popunila dva koloseka sa kont mrezom u sredini. Dakle, pesacka zona bez dovoljne sirine za razne zanimljivosti kao u knezu, koju presecaju 4 aktivne ulice.
6.Guranje bilo kakvog saobracaja, a posebno tramvaja, u staro jezgro, je nazadovanje, a ne napredak, plus nepotrebno je, trg je blizu. Vasina/uzun mirkova prosto mora da bude klasicna pesacka zona, zbog sirine i cinjenice da je na gl osovini starog jezgra. Plus sadrzaji u njoj.
7.Sirina prostora između nar pozorista i nar muzeja je takva da bi bila bruka da ispred objekata od nac znacaja ne bude odgovarajuci plato. A neki ovde kukaju na status metropole i kako ga dobiti.
8.Konacno resili da izbace okretnice sa trga i stud trga, a sad da sadimo nove na kalisu i samoj slaviji.
9.Jos veci pritisak na kneza milosa, bka, decansku, resavsku, beogradsku...
 
Biće žestoko finale između PMC-a i Strabaga.
Lično navijam za Austrijance, jer kad uđu u posao, biće makar "pregledno" do kada će biti gotov.
 
Vrh