[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434491#p434491:vzpmzunm je napisao(la):
Дошљак » Ned Feb 19, 2017 6:55 pm[/url]":vzpmzunm]Уклањање моторних возила из Краља Милана и са Теразија нисмо у великом губитку ако кроз њу обезбедимо одговарајући број поузданих трамвајских линија. Опет можда и ја грешим, волео бих да поведемо дискусију на ову тему.
Pisao sam o tome na temi kalemegdan-slavija, ukratko razlozi protiv:
1.Potpuno urusavanje troleJbuskog sistema koji je ionako simbolican, cija je kicma i osovina razvoja ovde. Zasto menjati jedan ekoloski podsistem sa pet direktnih linija, za drugi sa nijednom (zbog neophodnog takta, tramvaj verovatno ne bi isao dalje od slavije)
2.Bez obzira kad se desi razvoj dorcola, dun obale i banatskog dela (deo zapadno od koteza, koji je 2-3 km od centra), mora mu se ostaviti mogucnost pristupa
3.Potpuni kolaps u teraz tunelu, zatvaranjem prizrenske. I danas, da prizrenska izlazi na terazije sa tri trake, nikad ne bi bilo guzve u tunelu.
4.Potpuni kolaps na slaviji dodavanjem cetvrtog tram kraka. I resavska je bila resenje kao bajpas za slaviju, da se smanji br tramvaja.
5.Nikakvo prosirenje za pesake, drvored bi, valjda, ostao gde jeste, a prostor inace vec uzih traka bi popunila dva koloseka sa kont mrezom u sredini. Dakle, pesacka zona bez dovoljne sirine za razne zanimljivosti kao u knezu, koju presecaju 4 aktivne ulice.
6.Guranje bilo kakvog saobracaja, a posebno tramvaja, u staro jezgro, je nazadovanje, a ne napredak, plus nepotrebno je, trg je blizu. Vasina/uzun mirkova prosto mora da bude klasicna pesacka zona, zbog sirine i cinjenice da je na gl osovini starog jezgra. Plus sadrzaji u njoj.
7.Sirina prostora između nar pozorista i nar muzeja je takva da bi bila bruka da ispred objekata od nac znacaja ne bude odgovarajuci plato. A neki ovde kukaju na status metropole i kako ga dobiti.
8.Konacno resili da izbace okretnice sa trga i stud trga, a sad da sadimo nove na kalisu i samoj slaviji.
9.Jos veci pritisak na kneza milosa, bka, decansku, resavsku, beogradsku...