Šta je novo?

Trg Slavija

da, ali onda je dovoljno reci ``na Slaviji`

Pri tom je i ispravnije koristiti takav izraz, ako uzmemo u obzir da tu nema trga ,vec je u pitanju kruzni tok i to lose resen kruzno tok...
 
Ako se ne varam, vraćen je naziv trg Slavija. Setimo se da je ranije i na autobusima pisalo TDT kao krajnja stanica, a sad je i na njima to nestalo.
 
Већ 20-ак година се не зове Трг Димитрија Туцовића, него Трг Славија.
 
20-tak godina ????

Auuu, al sam ja prespavao :D

Unaci Vuk i Dana raskrstili sa Dimitrijem, iskrenim socijalistom???
Sto me to ne cudi ? ;)
 
Иако ценим људе од интегритета, какав је Димитрије свакако био, није он ни Милош, ни Карађорђе, ни Тесла, па да тако важан топоним носи његово име. Трг Славија је најприроднији могући назив. Сви га тако одувек зовемо.
 
Ma naravno, slazem se.
Slazem se, tim pre sto mi srce uvek 'zaigra' kada pomislim na
'pan-slavizam' :D

2cf096f90007749c70673be7ba4a57c6.jpg
 
Jel samo meni ova fontana izgleda užasno? Pa jel imaju ti ljudi oci?
 
Ja licno volim jednostavnost tako da mi se, u neku ruku, svidja izgled. U neku ruku jer mi bode oci sto vodoskok (ili vodoskoci) nije na sredini.
 
I meni bode oci polozaj vodoskoka...ne razumem ovu asimetriju :? U svakom slucaju posle maltene 60 godina, dobicemo novu Slaviju pa makar i nasminkanu :)

EDIT:

Pre
amf8cn.jpg


Posle
ir157a.jpg
 
Ja sam takodje ljubitelje jednostavnog, ali jednostavno ne mora da podrazumva zidani bazencic sa jednom cevkom koja izbacuje vodu u uglu (a ovaj prikaz mi na to najvise lici)
 
Mogli bi staru nfontanu predratnu sa terazija da urade tu kao kompromis
ZEKS dobro ovo dupliranje narodne banke ali skrati je malo da se vidi beogradjanka
 
Novo rešenje za fontanu najviše podseća na projekat koji su na konkursu dostavili: Vladica Drecun, Miloš Milivojević, Jovan Mitrović, Milena Folić :D i Aida Hadžiahmetović. Taj projekat je takođe osvojio drugu nagradu (prva nije dodeljena, bile su četiri druge i dva otkupa).

02.jpg


I pozicija vodoskoka je potpuno ista na ovom nacrtu koji je objavio grad:

slavija%20foto%20prmo%20(3)_1000x0.jpg


Verovatno se sećate da je prethodna ideja bila da svaki od nagrađenih timova radi neki segment Slavije. Tako je npr. tim Jovana Mitrovića (čija fontana liči na ovu novu, pa pretpostavljam da su oni radili novi projekat) trebalo da radi podzemne prolaze od kojih se sada odustalo. Ulaze u podzemne prolaze trebalo je da radi studio Metar, Re:act i 4ofseven su radili plato ispred NBS, a fontanu je radio Vladan Drndarević.
 
Хоће ли порушити зграду на углу са Краља Милана у којој је онај распали киоск брзе хране? То аке не поруше Славији нема спаса у естетском смислу.
 
Sad tek videh da je fontana pomerena kako bi bila u osi sa ulicom Kralja Milana tako da donekle ima logike sto nije u centru bazena.
 
Не Краља Милана, него Булевара ослобођења. И то је једина улица у чијој оси уопште и може да буде, па има смисла. Лично не волим симетрију, те ми се дислоцирање водоскока свиђа, али то је већ индивидуална естетика.

Усвојено је доста предлога са овог форума, који на крају крајева укључују одустајање од сулудих подземних пролаза и пешачко растерећење тока померањем стајалишта и пешачких прелаза. Подземни порлази чекају метро. Рачишћава се и цео плато између тока и НБС-а, затвара се за саобраћај парче Краља Милутина између Немањине и Краља Милана.

У верзији задржавања саобраћаја на коти 0, биће на крају урађено понајбоље решење. Иако се и даље прибојавам могућих закрчења трамвајског саобраћаја оним возилима која чекају да се укључе у кружни ток, будући да реално, није остављено довољно места између трамвајке пруге и спољне ободне друмске траке кружног тока. Тј. остављено је сасвим довољно места за друштво које има изграђену саобраћајну културу, али не и за наше дивљачке услове саобраћаја.
 
Могли су да направе још један кружни ток испод садашњег који је искључиво за градски превоз а овај на површини за кола
 
Homer Jay":2haso955 je napisao(la):
Novo rešenje za fontanu najviše podseća na projekat koji su na konkursu dostavili: Vladica Drecun, Miloš Milivojević, Jovan Mitrović, Milena Folić :D i Aida Hadžiahmetović. Taj projekat je takođe osvojio drugu nagradu (prva nije dodeljena, bile su četiri druge i dva otkupa).

Fontana Follic (Falling down)

https://www.youtube.com/watch?v=PJMOTbaVh44

:kum:
 
SRBO":2fqtzlfe je napisao(la):
Могли су да направе још један кружни ток испод садашњег који је искључиво за градски превоз а овај на површини за кола
Колико ми се чини Мали је најавио електро-аутобусе, то може под земљу без последица по аеро загађење. Но како сам схватио изледа да постоји проблем са постојећом канализацијом. Можда би решење било делимично укопан ЈГС, а сав остали саобраћај издигнут на виши ниво. :D
 
izgleda da ce slavija liciti na ovu nekad davno

15yc7eo.jpg


plan za blokove uz beogradsku

20151007155841.jpg
 
stf":hjv2p10l je napisao(la):
Не Краља Милана, него Булевара ослобођења. И то је једина улица у чијој оси уопште и може да буде, па има смисла. Лично не волим симетрију, те ми се дислоцирање водоскока свиђа, али то је већ индивидуална естетика.

Усвојено је доста предлога са овог форума, који на крају крајева укључују одустајање од сулудих подземних пролаза и пешачко растерећење тока померањем стајалишта и пешачких прелаза. Подземни порлази чекају метро. Рачишћава се и цео плато између тока и НБС-а, затвара се за саобраћај парче Краља Милутина између Немањине и Краља Милана.


Симетрија заправо није лепа - јер је реч о пресликавању већ постојећег - али већина то не схвата.

Када је реч о подземним пролазима и метроу, хајде да кажемо да ми је птичица јавила да ће крак Главна Пошта - Славија (тунел испод Београдске) - Прокоп бити део прве фазе тог мегапројекта :wink:
 
Vrh