Homer Jay":2haso955 je napisao(la):Novo rešenje za fontanu najviše podseća na projekat koji su na konkursu dostavili: Vladica Drecun, Miloš Milivojević, Jovan Mitrović, Milena Folić i Aida Hadžiahmetović. Taj projekat je takođe osvojio drugu nagradu (prva nije dodeljena, bile su četiri druge i dva otkupa).
Колико ми се чини Мали је најавио електро-аутобусе, то може под земљу без последица по аеро загађење. Но како сам схватио изледа да постоји проблем са постојећом канализацијом. Можда би решење било делимично укопан ЈГС, а сав остали саобраћај издигнут на виши ниво.SRBO":2fqtzlfe je napisao(la):Могли су да направе још један кружни ток испод садашњег који је искључиво за градски превоз а овај на површини за кола
stf":hjv2p10l je napisao(la):Не Краља Милана, него Булевара ослобођења. И то је једина улица у чијој оси уопште и може да буде, па има смисла. Лично не волим симетрију, те ми се дислоцирање водоскока свиђа, али то је већ индивидуална естетика.
Усвојено је доста предлога са овог форума, који на крају крајева укључују одустајање од сулудих подземних пролаза и пешачко растерећење тока померањем стајалишта и пешачких прелаза. Подземни порлази чекају метро. Рачишћава се и цео плато између тока и НБС-а, затвара се за саобраћај парче Краља Милутина између Немањине и Краља Милана.