Na ovom forumu se već godinama kuvaju dobre ideje i izmeštanje oba koloseka na istu stranu Bulevara oslobođenja, sa opcijom tehničke okretnice u parku u Pasterovoj su već elaborirali daleko kompetentniji od mene.
Ja se samo ne slažem sa nekim idejama o provlačenju tramvaja uskim ulicama okolo Slavije, već mislim da tramvaj treba da ide pravolinijski preko Slavije, pogotovo sad kad se Beograd usudio da to napravi na Autokomandi, zašto ne i na Slaviji. Jedino tako će tramvaj biti nezavistan od automobilskih traka od Savskog trga pa sve do Autokomande, uključujući i ostrvo kružnog toka na Slaviji, a ne bi bio nezavistan ako bi ga provlačili okolnim ulicama da se pobegne od Slavije (gorko iskustvo Resavske).
Neke ulice oko Slavije (posebno Birčaninova) imaju potencijal da se na njih usmeri još malo automobilskog saobraćaja, da ti automobili ne bi paralisali tramvaj na raskrsnici Nemanjine sa Resavskom i Slavijom. Bolje je sklanjati automobile od tramvaja alternativnom trasom, nego obrnuto.
Ja se samo ne slažem sa nekim idejama o provlačenju tramvaja uskim ulicama okolo Slavije, već mislim da tramvaj treba da ide pravolinijski preko Slavije, pogotovo sad kad se Beograd usudio da to napravi na Autokomandi, zašto ne i na Slaviji. Jedino tako će tramvaj biti nezavistan od automobilskih traka od Savskog trga pa sve do Autokomande, uključujući i ostrvo kružnog toka na Slaviji, a ne bi bio nezavistan ako bi ga provlačili okolnim ulicama da se pobegne od Slavije (gorko iskustvo Resavske).
Neke ulice oko Slavije (posebno Birčaninova) imaju potencijal da se na njih usmeri još malo automobilskog saobraćaja, da ti automobili ne bi paralisali tramvaj na raskrsnici Nemanjine sa Resavskom i Slavijom. Bolje je sklanjati automobile od tramvaja alternativnom trasom, nego obrnuto.