[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426929#p426929:1p4wwnhp je napisao(la):boca-ica » 08 Jan 2017 20:17[/url]":1p4wwnhp]Svakakvih predloga se nagledah ni jedan nije optimalan kao ni trenutno važeći
izgleda da nema druge:
Švabo ju je napravio , pa nek je on sada i uredi :lol:
šalu na stranu
Slavija treba da ide na medjunarodni konkurs
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427221#p427221:2paqz84s je napisao(la):stf » 10 Jan 2017 01:41 pm[/url]":2paqz84s]Сигурно је преко 90% пешачких прелаза на Славији транзитног типа са превоза на превоз. Мали је проценат трансцверзалног пешачког кретања. Код таквих кретања је поента у пешачењу зар не? Зашто онда смета пар десетина метара дужа путања?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427212#p427212:yt5sw7ff je napisao(la):Пантограф » Today, 13:00[/url]":yt5sw7ff]Али не ходају преко Славије само путници јавног превоза... Штвише, у комплетном центру Београда је пешачење једам од основних начина путовања и на тако важном месту направити препреку пешацима која их тера на кружење је поприличан промашај (лично, на релацијама попут Храм - Теразије, или Стари ДИФ - Ташмајдан, по правилу пешачим а не чекам јавни превоз).
Када се већ троши новац на Славију, онда је требало потрошити више, и направити читав подземни ниво испод трга, са касетом будуће метро станице (као на Прокопу), да не би морали да се руше подземни пролази једном кад се буде бушио метро. Коштало би 20-ак милиона евра, али за разлику од текућег подухвата, то би било трошење, а не бацање пара у фонтану.
Nije li to sve što navodiš automobilski koncept? Nisam ni ja za one utopističke varijante zatvaranja Slavije, ali mislim da je teranje pešaka od nje pogrešan koncept. Povodom stanice na Slaviji se slažem, nije joj mesto na kružnom toku.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427221#p427221:2a8q717n je napisao(la):stf » 10 Jan 2017 01:41 pm[/url]":2a8q717n]Сигурно је преко 90% пешачких прелаза на Славији транзитног типа са превоза на превоз. Мали је проценат трансцверзалног пешачког кретања. Код таквих кретања је поента у пешачењу зар не? Зашто онда смета пар десетина метара дужа путања?
Ја лично доста пута, попут тебе, препешачим ту деоницу, али ретко изаберем Славију, већ бирам мање паралелне улице баш из разлога то не подносим гужву и гурање са тонама пешака и возила. Углавном Београдску пређем код Његошеве улице, Делиградску код Бирчанинове а Немањину код Краља Милутина или чак код Светозара Марковића.
Ако трансверзално пешачки прелазиш преко Славије, најмање рационално је и дан данас прелазити буквално преко кружног тока.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427251#p427251:3ahcw6an je napisao(la):razgradjevinar » 10 Јан 2017 03:26 pm[/url]":3ahcw6an] iz tvoje prve recenice daje se zakljuciti da 90% ljudi uopste nema potrebu ni da vidi slaviju a kamo li da se seta oko nje..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427399#p427399:3ahcw6an je napisao(la):vucko » 11 Јан 2017 11:33 am[/url]":3ahcw6an]
Nije li to sve što navodiš automobilski koncept? Nisam ni ja za one utopističke varijante zatvaranja Slavije, ali mislim da je teranje pešaka od nje pogrešan koncept.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427608#p427608:1nhgk5kb je napisao(la):stf » Чет Јан 12, 2017 9:40 am[/url]":1nhgk5kb][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427251#p427251:1nhgk5kb je napisao(la):razgradjevinar » 10 Јан 2017 03:26 pm[/url]":1nhgk5kb] iz tvoje prve recenice daje se zakljuciti da 90% ljudi uopste nema potrebu ni da vidi slaviju a kamo li da se seta oko nje..
Тачно. За 90% људи, Славија је само препрека на путу од тачке А до тачке Б као последица неповезаног центра директним линијама ка многим насељима. Славија служи да се преседа са превоза на превоз а људи као последицу најкраће путање пешке прелазе кроз кружни ток где сви сметају свима.
Стајалишта само треба прерасподелити на тај начин да путници са превоза на превоз комуницирају и даље најкраћим путем а који их не води преко кружног тока као што је то данас случај.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427399#p427399:1nhgk5kb je napisao(la):vucko » 11 Јан 2017 11:33 am[/url]":1nhgk5kb]
Nije li to sve što navodiš automobilski koncept? Nisam ni ja za one utopističke varijante zatvaranja Slavije, ali mislim da je teranje pešaka od nje pogrešan koncept.
Не мора да значи. Аутомобилски концепт се погрешно схвата на овом форуму. Оно што ја предлажем није "терање" пешака са Славије будући да они и не желе да буду ту, већ морају. Да ли ти желиш д а пешачки прелазиш Славију трчећи преко 4 опасна пешачка прелаза или желипш да је пређеш користећи само 2? Или пешачиш преко Славије зато што ти је готивна њена атмосфера?
На жалост, овде људи тешко прихватају једноставне, ефикасне и не тако скупе ствари. Проблем прелазака улица због преседања је најизраженији на почетку Булевара ослобођења, стајалиште ка Славији. Тамо се зауставља 69 полазака аутобуса у вршном сату, од чега је за 40 полазака крајња станица, и још 18 полазака трамваја. У просеку, сваких 41 секунд излазе путници, масовно на прелаз, док семафори у центру града имају циклус 90-120 секунди.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427191#p427191:2rd9rddu je napisao(la):stf » 10 Jan 2017 11:13 am[/url]":2rd9rddu]Бољим позиционирањем стајалишта јавног превоза и пребацивањем окретнице аутобуса из Катићеве у Краља милутина (испред НБС) решава се проблем "удаљавања" пешачких прелаза јер ће у том случају "удаљени" пешачки прелази аутоматски постати најближи за пешачки прелаз кружног тока.
Ионако је постојећи распоред стајалишта свакако имбецилан.