Šta je novo?

Trg Slavija

Da su napravili podzemni prolaz ispod kralja Milana i Nemanjine, pa da ih razumem, ovako nikako ne vidim opravdanje u ovoj izmeni. Šta će nam uopšte pečački prelazi, bolje lepo da stave minibus koji će da naplaćuje 20 dinara prelazak sa jedne strane Slavije na drugu. Svi tako dobijaju, a prljavi pešaci ne bi ni doticali kolovoz čime bi usporavali drumski saobraćaj.
 
У стварности ћеш имати масовно претрчавање улице на недозвољеном месту, ближе раскрсници.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425752#p425752:2a25v6kl je napisao(la):
vucko » 30 Dec 2016, 13:02[/url]":2a25v6kl]Da su napravili podzemni prolaz ispod kralja Milana i Nemanjine, pa da ih razumem, ovako nikako ne vidim opravdanje u ovoj izmeni. Šta će nam uopšte pečački prelazi, bolje lepo da stave minibus koji će da naplaćuje 20 dinara prelazak sa jedne strane Slavije na drugu. Svi tako dobijaju, a prljavi pešaci ne bi ni doticali kolovoz čime bi usporavali drumski saobraćaj.

Mozda neki ringišpil sedneš na njega kod Bulevara Oslobođenja, pa siđeš u Kralja Milana. Mislim da se odlično uklapa uz muzičku fontanu.
 
Mogli su samo jedan podzemni prelaz da naprave i to, kao što Vučko kaže, od Kralja Milana do Nemanjine jer su ta dva prelaza najproblematičnija (sa najviše prelaza pešaka).

Prtrčavanja će biti dosta, a plašim se i skoro svakodnevnih naletanja na pešake.
 
када су спомињани подземни пролази овде, бацало се дрвље и камење, како ће под земљу, биће клаустрофобично, итд. сад, када не граде, онда а што не граде. одлучите се више (пс. ја сам од старта за подземне пролазе)
 
На свим могућим кружним токовима у граду имамо пешачке прелазе пред сама укључења у ток само ето као овде пешаци јелте гуше саобраћај. тако бар кажу стручњаци. Преседања на Славији овим шотезом постају још већи хорор (нпр. са троле на 33).
 
ЏониЛи,

Немој ту логику "шта фали Београду на води, боље је од оног ђубришта". Јасно је да је од усвојеног пројекта боље и решење са подземним пролазима, али је и постојеће стање боље од тога што ћемо добити.
 
није то моја логика. ја само кажем да се људима не може угодити
 
Činjenica jeste da pešaci guše protok, naročito na pešačkom u Kralja Milana.

Ja sam oduvek bio za podzemne prolaze za pešake ( i za metro stanicu)
 
Slavija je glavna kružna raskrsnica u Beogradu, ako je negde potrebno graditi podzemne prolaze onda je tu. Zaboga, čak je u planovima navedeno da raskrsnica Bulevara i gospodara Vučića ima podzemne prolaze, a neće je imati Slavija!!?
 
Po meni su jedina rešenja za Slaviju ili pešaci dole ili vozila dole (Plaza Mayor u Madridu)

Naravno da je za naše vlasti koje gledaju da urade nešto samo u dnevno političke svrhe (pred izbore da se završi) ovo što rade jedino moguće rešenje.
 
Проблем Славије је вишеструк, за сада се све посматра краткорочно, нова ситуација која је у најави - Краља Милана и Теразије као пешачко-трамвајска улица намећу другачије саобраћајно решење, и ту се отварају разне могућности, ево нпр. једна:
- трамваји се у Немањиној померају у скроз леву страну у односу на коловозне траке после раскрснице са Краља Милутина, исто и у Београдској, трамвај се после раскрснице са Његошевом помера ближе Митићевој рупи исто да иде независно од коловоза, и исто правимо и у Булевару ослобођења, где трамвај наставља да иде левом страном целом дужином од Ветеринарског факултета до Славије без пресецања дијагонално булевара, као што данас имамо код факултета са трамвајима у смеру од Франша до Славије; трамвајска укрштања и скретнице су независне од друмског саобраћаја, једино укрштање које имамо јесте скретање трамваја из Булевара ослобођења лево ка Немањиној и укључење Немањине у кружни ток који је помереног центра круга. Ево да бацимо то и на папир.



Цртеж није бај најбоље нацртан, али мислим да ће те схватити поенту. Ево појашњења:
-жуто је смер ка Славији из свих улица које се уливају и сам кружни ток;
-наранџасто је смер из самог кружног тока у свим улицама;
жуте и наранџасте линије представљају две саобраћајне траке + жуте траке, у самом кружном току по ободу је жута трака само за аутобусе и тројелбусе јавног превоза;
-црно је двоколосечна трамвајска пруга;
-црвено су укрштања праваца друмског саобраћаја и трамваја;
-плаво су пешачки прелази;
-зелено представља широку пешачку зону у Краља Милана;
-љубичасто су нова трамвајска стајалишта, поред њих сам навео линије које би ту стајале, за сада само посотјеће и најављену линију бр.1. Размишљам и о једном тролејбуском стајалишту у кружном току отприлике где је и садашње, а где сам нацртао стајалишта за трамваје 1, 10 и 14. Што се тиче тролејбуса, пада ми на памет и кружна линија која би била спојена 29 и 31.

Е сад још размишљам и о семафору из Немањине у кружни ток који би заустављао кола када пролази трамвај, или да ту буде трепћуће наранџасто као на Аутокоманди и код Београдске задруге.

Овако у суштини имамо следећа укрштања аутомобила и трамваја:

~на самој Славији:
-излаз из кружног тока у Немањину
-улаз у кружни ток из Немањине
-директно скретање из Немањине у булевар ослобођења које заобилази кружни ток

~и ван Славије:
-раскрсница Краља Милутина и Немањине, где поред што трамвај сече осу Краља Милутина, он сече и косо Немањину у правцу од Славије;
-раскрсница Београдске и Његошеве, где трамвај косо сече смер Београдске према Славији као и саму осу Његошеве. Трамвајска траса ту иде ван садашње површине Београдске улице, померена на страну по површини дела Митићеве рупе, како би смо у Београдској добили чист профил 2+2 од Славије до Његошеве.
Укрштања трамваја са осталим саобраћајем на ове две раскрснице је семафорски регулисано.
 
Морате гледати ширу слику

Проблем Славије је што постоји. Никад није требало да се допусти да се сав саобраћај слива у једну тачку, али за то су одговорни људи који су одговорни за то да је цео источни Београд џиновска циганмала без нормалних улица или плацева, док су штанцовали зграде по периферији и НБГ где је земљиште неприкладно за толику изградњу
 
Слажем се с тобом Србо. И један парадокс, неки западни делови Београда (Миљаковац, Петлово Брдо) такође гравидирају ка Славији. И на њој ће увек бити аутомобилска гужва. Али учинимо је проходном макар за јавни превоз, у што већој мери за трамвај и колико је могуће за тролејбусе и аутобусе.
 
Размишљао сам о томе али осим да јавни превоз некако отерамо испод или изнад земље тешко
 
.
... Проблем Славије је што постoји....
Ma da , samo šire gledano.... problem je što Bgd postiji....

mooore..... za mnoge je - osrednja palanka... a za neke i to je mnogo :laugh:

dosadašnje rešenje Slavije je ubrajalo Bgd u svetske metropole
jer i nije bilo drugog poštenog i velikog kružnog toka u Bgdu-ponos grada
Videli iko nešto van avlije.... :roll:


Sve vam smeta...

sve kvazi neuroznii bahati vozači koj se zbunjuju čim vide bilo šta vece od ,,T,, raskrsnice
a kako su sve mamine vezare pa ne mogu ni da se kazne - jer ce odmah prijava da se cepa
ajd onda da ih fizički nateramo poštavanju ZOBSa :mrgreen:
tako što sada postojecu širinu kružnog toka koja bitno utiče na nj. propusnost
odlični ,,palanački urbanisti,, sužavaju sa preprekama u vidu razdelnih ostrva :bash:
Pride,
kad se pogleda iz ,,pričije perspektive ,, isti ti ,, palanački urbanisti ,, za radi takvih retada vozača , spoljne ivice kružnog toka Slavije odavno vec ,,ukockili ,, - da se lakše takvi R.vozači snadju :evil:

A pešaci koj zapravo i regulišu protok saobracaja
(vidi starije strane sa stručnim tumačenjem i argumetima) i oni smetaju -
,pa najbolje bi bilo da su te pešačke prelaze iscrtali kod Kalemegdana

. Slavijini ulivi koj treba sa se proširuju i da su jednaki
projektuju da uliv u Deligradsku bude sužen

Smeta vam i fontana - naravno ne živite tu pa koncentracija gara, čadji i dr.- nije ni vam ni bitna
a da sednete bar jednom na klupu u ,,Miticevoj rupi,, pa da vam pantalone budu na crne pruge
znali bi ste koliko Slavija vapi za bilo kakvom fontanom ... al jok nema fontane u Palanci pa šta ce i na Slaviji

I nek se ljuti na ovaj post kogod hoce al tako je
Projekat je očajan al opet hvala im
sto nakon mnogo decenija ipak ce nešto da rade
umesto kao što su svi do sada- samo punili svoje djepove
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425778#p425778:1daqbwj3 je napisao(la):
Дошљак » Fri Dec 30, 2016 3:42 pm[/url]":1daqbwj3]На свим могућим кружним токовима у граду имамо пешачке прелазе пред сама укључења у ток само ето као овде пешаци јелте гуше саобраћај. тако бар кажу стручњаци. Преседања на Славији овим шотезом постају још већи хорор (нпр. са троле на 33).

NBG nema baš pred ulaz, bar ne sa svih strana. Sa jedne strane potencijalno jeste bolje da se pomere prelazi, jer će onda bafer biti umesto na samom kružnom toku u ulici na ulazu. Svakako da je podzemni prolaz bolja opcija jer onda ne bi ni bilo potrebe za baferom. ali avaj! bitno da imamo fontanu.
 
Kad su već samo našminkali Slaviju, bilo je dovoljno da pomere 20-ak metara pešačke prelaze od kružnog toka, što će verovatno i promeniti posle par meseci (nedelja) jer će želeti da izađu u susret građanima.
 
Ja cu da ponovim ono sto sam vec pisao.
Bolje da nista nisu radili, nego sto trose pare na totalne promasaje poput ove rekonstrukcije.
Jer...
Nakon ove rekonstrukcije SVIMA ce biti LOSIJE!
I vozacima i pesacima, a svakako i stanovnicima okolnih zgrada, jer ce guzve biti jos vece.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Bolje za nas, ali ovako prave privid da rade nešto (pametno), a većina ljudi guta tu priču, pa će vladati još jedan mandat.
A pare nisu njihove pa ih olako troše.

Poslato sa telefona
 
Vrh