Šta je novo?

Trg Slavija

То што си ти написао је заправо далека прошлост.
 
Ovaj render je malo nesrecno ispao, barem se nadam da ja nisam jedini koji je to primetio... Ali ovaj vodeni stub i centru sa ovim dnom, sta god to bilo u dnu, je bas poprimio falusni oblik. :oops:
 
Karlo, fantastično je tvoje rešenje za Slaviju. Bolje funkcionalni semaforizovani kružni tok, nego haotični, neregulisani. Šteta je što će krelci sa fontanom sprečiti ekscentriranje kružnog toka.

Za Sredu: to da su šine u gradskom prevozu prevaziđene, a prisutne su u svim velikim nemačkim gradovima, ne vredi komentarisati. Tvoja teza o preorijentisanju na električne autobuse ne drži vodu, ne može električni autobus da saobraća na najdužim i najopterećenijim linijama u gradu.
 
Daj bože ni da ne počnu, ostaće nam saobraćajni kolaps dok god ta nesrećna fontana bude stajala u Beogradu.
 
Jutros je na jednom od pešačkih prelaza na Slaviji auto naleteo na dve devojke, slomljena šoferka, devojkama su pružali prvu pomoć dok ne stigne hitna, Nemanjina blokirana, vozač auta je dekica koji je bio u šoku.

Nisam želeo da fotkam jer mi je bilo neprimereno situaciji a možda sam trebao jer bi ta slika bila glavni razlog zašto kretenima u Gradskoj upravu treba izvuči uši što su iz projekta izbacili podzemne prolaze.

Uštedeli 3.000.000 miliona evra, za šta? A da, BNV.
 
Izvini ali taj lik nije stao na pesacki devojkama, sta sad zbog ljudi koji ne postuju pravila saobracaja zbog njih da se grade podzemni prolazi (tim cinom pobedili su oni sto ne postuju pravila) spustati narod u podzemne prolaze je za mene nehumano treba obrnuto napraviti podzemni kruzni tok ispod slavije a narod ostaviti da se krece po povrsini . ili Jednostavno pretvoriti kralja milana u pesacku zonu i napraviti klasicnu raskrsnicu umesto kruznog toka, u pravcu jna -Beogradska, i Nemanjina-mekenzijeva..
 
Debilčine. I šta će posle biti sa fontanom kada saobraćajne analize pokažu da je budući obim saobraćaja prevelik za postojeću raskrsnicu. Ili, ne daj bože, ako se konačno krene u izgradnju metroa, pa bude potrebno iskopati 2-3 podzemna nivoa ispod Slavije. Da neće onda da presele muzičku fontanu dok muzika svira?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418998#p418998:3cwoyzbo je napisao(la):
KartmenBG » Pet Nov 25, 2016 8:24 am[/url]":3cwoyzbo]Izvini ali taj lik nije stao na pesacki devojkama, sta sad zbog ljudi koji ne postuju pravila saobracaja zbog njih da se grade podzemni prolazi (tim cinom pobedili su oni sto ne postuju pravila) spustati narod u podzemne prolaze je za mene nehumano treba obrnuto napraviti podzemni kruzni tok ispod slavije a narod ostaviti da se krece po povrsini . ili Jednostavno pretvoriti kralja milana u pesacku zonu i napraviti klasicnu raskrsnicu umesto kruznog toka, u pravcu jna -Beogradska, i Nemanjina-mekenzijeva..

Kružni tok bi i u tom slučaju bio bolje saobraćajno rešenje.
 
Ovo je kompromisno resenje, jer ima i nas koji bi pre sklonili auta gde god pre nego pesake kao miseve pod zemlju. I to sto danas svaka porodica ima 2+ vozila i svi bi da se vozikaju u svojim kocijama nije razlog da pesaci trpe i povlace se. Naprotiv.
 
Treba destimulisati saobracaj a ne siriti ulice, treba ljude mukom naterati da ih muka uhvati kada znaju da treba kolima do grada i da u tom slucaju koriste javni prevoz , a ne da gradis garaze, siris saobracajnice itd, kralja milana treba da bude sa jednom trakom za oba smera i da tu prolazi gradski prevoz i taksi prevoz i to je to. a ne da kroz centar grada provlacis glavne arterije i stimulises da se kolima prolazi tuda vec da zagusis tu saobracaj kako bi se koristio novi pupinov a ne da se sa novog beograda prolazi kroz stari grad kao tranzit do leve obale dunava . I onako zvriji prazna saobracajnica od zemuna do borce....
 
Vazi, sve to treba.
Samo u medjuvremenu treba omoguciti vezu(e) od hale pionir do autokomande, od dorcola do savskog venca (i sl) koje nece prolaziti kroz istorijski centar.
I po obodu tog pesackog pojasa moramo imati garaze. I moramo imati metro, sa P+R parkiralistima na perifernim stanicama, jer samo tako uz otezavanje i smanjenje drumskog individualnog prevoza mozemo pravilno destimulisati "da se kolima prolazi tuda" kako ti rece.
A ne obrnutim redosledom, kako se to kod nas radi.
Dakle, imamo preduslove koje moramo ispuniti da bi sirili pesacku zonu. Moramo ih sto pre ispuniti da bi dosli do konacnog cilja.

No, posto na celu grada nemamo vizionare koji bi gledali i planirali nekoliko poteza u napred, mi pravimo "muzicku fontanu" ?!
A da, mora da je to kljucni problem i kljucni nedostatak ovog kruznog toka (trg kako ga zovemo svakako nije) :D




Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ма лепо бетонску плочу изнад града и нек ту иду

Сви побеђују

Али озбиљно, мора да се направи унутрашња обилазница да неби разјебао цео град јер јбг ко год је планирао није то лепо урадио
 
Vesic danas: "Pre toga u prvoj fazi, kroz Kralja Milana i Terazije biće uvedeni elektrobusi. Nabavkom četrdesetak vozila, oni će saobraćati na linijima 19, 21, 22 i 29 i takvo stanje potrajaće sve dok ih u centru ne odmene tramvaji. Takođe da bi smo ponovo uveli tramvaje preko Terazija potrebno je napraviti i skretnice u Ulici Tadeuša Košćuška, da se izgradi tri kilometra dvokolosečne pruge i kupi 16 novih tramvaja, a elektrobusi na pomenutim linijama dobiju novu okretnicu na Slaviji, pored Narodne banke", precizirao je gradski menadžer.
On je zaključio da postoji mogućnost da tramvaji na novoj deonici voze bez kontaktne mreže, jer u nove "španske” tramvaje mogu da se ugrade kondenzatori, što im omogućava da idu bez napajanja.


'de je ona pametnica sto rece da je moja ideja daleka proslost? :D
 
Е ајмо да трпамо њесра батерије у све па кад се открије да су стварно њесра да додатно бацамо паре :roll:
 
Radovi pocinju onog trenutka kad se masine pojave a tad ce i snjeg da pane
 
Mislim da im sneg neće biti problem. :mrgreen:



inflatable-work-tent-inside.jpg
 
Slicno kao bazen na Kosutnjaku tokom zimskih dana :)
 
Vrh