http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ece-godine
Уколико се усвоји овакво решење, мислим да би требали размислити о враћању аутобуске линије 33 на стару трасу или приближно старој траси, односно уместо Вождовац - Дунав станица, да поново буде Вождовац - Студентски трг, или на пример СЦ Милан Гале Мушкатировић, преко трга Републике.
Разлози за то су:
- саобраћајни (правац Вождовац - Дунав станица поред 33, већ покрива аутобуска линија 48, исту трасу до поште бр.35 у 27. марта има и трамвајска линија 10, а такође истом трасом иде и трамвајска линија 14 до Правног факултета и аутобуска 47 до Славије, тако да испада да све линије са Вождовачког гребена, осим броја 9 који иде до блока 45, иду у истом правцу, док је директан приступ централној зони обезбеђен из свих осталих праваца и то: са југа кроз Кнеза Милоша па или на Зелени венац, или Студентски трг, са истока Устаничком, Макензијевом, К. Александра, Д. Туцовића, Таковском, Д. Стефана, са севера Француском, са запада преко Бранковог моста, па или на Зелени венац, или код Дома омладине..итд. Чини се, само са југоистока, из правца В. Степе и булевара Ослобођења, јавном превозу директан приступ централној зони није омогућен)
- безбедносни (Славија је и у надземној варијанти у вечерњим часовима скупљалиште разноразних..Можете мислити, какав ће бити изазов на пример припадницама лепшег пола да га савладају, уз наше познате мере обезбеђења и одржавања. Такође, пешак губи време док користи подземни пролаз, па ће бити претрчавања и саобраћајних проблема у том смислу)