Šta je novo?

Trg Slavija

Prvi put sam čuo takav komentar za zvradu nbs

Послато са GT-N7100 уз помоћ Тапатока
 
Mi sa Dedinja volimo takvu arhitekturu. :D Moraš samo da zamisliš da oko ove zgrade potoje još 7 ili 8 zgrada u staklo mermer stilu iste ili veće visine i biće ti sve jasno, kako su to tada '70-tih zamislili. Moraš da maštaš ako misliš da živiš ili ostaneš živ u ovom gradu. :wink:
 
Veći broj "ostrvaca" na Slaviji olakšava i usmeruje saobraćaj. Ne brinite, naći će se neko ko će na njima parkirati
 
Veći broj "ostrvaca" na Slaviji olakšava i usmeruje saobraćaj.

Istina, manji kapacitet je veče oloakšanje - samo da li je to rešenje - NE-
Isti efekat bi bio ukidanjem jedne saob. trake u kružnom toku
a prilivni saobracaj bi se gomilao u ulivnim ulicama

Zapravo taj sistem smanjenja kapaciteta bi mogli da primenimo svuda u gradu
gde god ima tri, smanjima na dve trake
gde god ima dve, na jednu traku
tamo gde ima jedna , ma ukinuti skroz
živeli pešaci i biciklisti :D


Kvalitetno rešenje Slavije je nemoguce bez rasterecivanja pravaca
kako ?
vrlo lako, al sa parama :dil:
iskoristi prednost Bg brda i grebena za auto tunele koj povezuju delove grada
te umanjiti potrebu da se mora preko Slavije....
i obavzno otvoriti Deligrdski auto nadvožnjak kao još jedan izlaz sa Slavije

:)
 
Ovako će najverovatnije izgledati fontana na Slaviji:

slavija1.png


slavija2.png


slavija3.png


slavija4.png


slavija5.png


Izvor: D-design
 
Делија, пријатељу, колега !!!! Па ови су нас покрали 90% мајку им хоштаплерску!!!
 
Pretpostavljam da su arhitekte pa su mozda predstavljali svoje predloge za resenje slavije koji su bili slicni ovome sa slika.
 
Pa ovo je ala stf crtez vodopad tj dontana kao njegova nece ovo jos dugo raditi pogotovo sa poslije poplave
 
Kolega Delija i ja smo na konkursu predstavili gotovo identičnu ideju kružnog vodopada i naš rad je bio JEDINI sa ovim konceptom. Ovo je čista pljačka ideje.
 
СТФ, да ли Делија и ти можете нешто да урадити по том питању ? Мислио сам да ли можете, а требало би, да пријавите крађу идеје. Ипак то мора да се сазна, а крађу идеје сигурно можете лако да докажете.

Подржавам вас обојицу да то обавезно урадите. Наш Белка може да вам одради адвокатске услуге, а сигурно ће да помогне у томе око правничких цака, а сигурно би пристао да вас бесплатно заступа, наши смо зар не.
 
Слично нашој Славији, кружни ток (поплављен, која иронија) у Џакарти, главни град Индонезије

 
Naravno da treba da prijave copycats ako zaista ima previse slicnosti.

Mozda to nije uradjeno namerno, ali cak i u slucaju da se doticni ne secaju odakle su dobili "inspiraciju" ne treba dozvoliti da se neko potpise na rad koji je prakticno vas, pogotovu ako su oba predstavljena na konkursima i pogotovu ako postoje sanse za realizaciju tog projekta.
 
Stf ajd posalji vase resenje da ponovo vidimo kako je to izgledalo i da malo uporedimo
 
^^Vaistinu kopija, sa sve spiralnom rampom...

Evo i resenja koje smo za konkurs uradili moj kolega Marko Popovic i ja.
Pozivam ekipu koja se bavi razradom Slavije da istraje i pokupi sve ostale dobre ideje koje smo prikazali i integrise ih u svoj rad :)

slavija-3.png


slavija-5.png
 
Počinje izrada plana detaljne regulacije Trga Slavija - Rekonstrukcija čuvenog beogradskog skvera počeće u martu 2015.
Četvrtak, 29. 05. 2014.|14:13 | Izvor: Blic/Tanjug
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... martu-2015


Gradski menadžer Goran Vesić rekao je danas da su odbornici Skupštine grada Beograda doneli odluku o izradi plana detaljne regulacije za Trg Slavija, čija bi rekonstrukcija trebalo da počne 1. marta 2015. godine.

- Drago mi je što je odluka o izradi plana detaljne regulacije za Trg Slavija doneta jednoglasno na Skupštini grada Beograda. To pokazuje da kada su u pitanju velike teme i važni projekti za grad nema mesta politici - rekao je Vesić, a navodi se u saopštenju.

Donošenjem ove odluke započet je postupak koji će nam omogućiti da rekonstrukcija Trga Slavija i Bulevara oslobođenja počne 1. marta 2015. godine.

U međuvremenu, posle donošenja ove odluke, Urbanistički zavod grada Beograda pristupiće izradi plana detaljne regulacije za koji se očekuje da će biti završen za mesec dana, dodao je on.

Vesić je ukazao da potom sledi zakonska procedura koja podrazumeva javni uvid i stručnu kontrolu pa se očekuje da plan detaljne regulacije bude usvojen do kraja avgusta.

Agencija za investicije i stanovanje će raspisati tender za izbor izvođača za rekonstrukciju Trga Slavija do kraja avgusta, novac je obezbedila Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) tako da su stvoreni svi uslovi da Slavija konačno bude rekonstruisana u jedan od najlepših beogradskih trgova.

- Želim da istaknem da je odlukom o izradi plana detaljne regulacije za Slaviju obuhvaćen i Muzej grada Beograda koji se nalazi u Resavskoj ulici između Nemanjine i Birčaninove. Izrada ovog plana će nam omogućiti da do kraja godine završimo projekat rekonstrukcije Muzeja grada Beograda. Kada završimo projekat početkom sledeće godine pokrećemo veliku donatorsku akciju za izgradnju gradskog muzeja. To će biti veliki projekat od značaja za kulturu grada - rekao je Vesić.
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ece-godine

Уколико се усвоји овакво решење, мислим да би требали размислити о враћању аутобуске линије 33 на стару трасу или приближно старој траси, односно уместо Вождовац - Дунав станица, да поново буде Вождовац - Студентски трг, или на пример СЦ Милан Гале Мушкатировић, преко трга Републике.
Разлози за то су:
- саобраћајни (правац Вождовац - Дунав станица поред 33, већ покрива аутобуска линија 48, исту трасу до поште бр.35 у 27. марта има и трамвајска линија 10, а такође истом трасом иде и трамвајска линија 14 до Правног факултета и аутобуска 47 до Славије, тако да испада да све линије са Вождовачког гребена, осим броја 9 који иде до блока 45, иду у истом правцу, док је директан приступ централној зони обезбеђен из свих осталих праваца и то: са југа кроз Кнеза Милоша па или на Зелени венац, или Студентски трг, са истока Устаничком, Макензијевом, К. Александра, Д. Туцовића, Таковском, Д. Стефана, са севера Француском, са запада преко Бранковог моста, па или на Зелени венац, или код Дома омладине..итд. Чини се, само са југоистока, из правца В. Степе и булевара Ослобођења, јавном превозу директан приступ централној зони није омогућен)
- безбедносни (Славија је и у надземној варијанти у вечерњим часовима скупљалиште разноразних..Можете мислити, какав ће бити изазов на пример припадницама лепшег пола да га савладају, уз наше познате мере обезбеђења и одржавања. Такође, пешак губи време док користи подземни пролаз, па ће бити претрчавања и саобраћајних проблема у том смислу)
 
Komentar sa B92 - da li je ovo istina:

"A da uz to naprave odma i Metro perone za stanicu na Slaviji? Ako to sad ne urade a u skorijoj buducnosti pocne izgradnja Metroa onda ce da lupaju sve sto su do sada uradili, a mi cemo da placamo nesto sto nismo morali. Tako na Vukovom spomeniku odavno postoje peroni za Metro koji su zatvoreni i cekaju samo da se probije tunel. Ne bi bilo lose da neko to pitanje zaista prosledi ovima."

Sent from my Blade using Tapatalk 2
 
Na vuku ne postoje peroni tu misteriju smo resili :)
 
Vrh