Šta je novo?

Trg Slavija

IMAMO PLAN posto ne vidis ili ne cujes dobro ,stvarno udavi svaku temu sa metrom
 
Još kada bi dobili prevod te rečenice...hvala. :wink:
 
2012":1gxvvf11 je napisao(la):
Zar nam bivša vlast nije pokazivala kule i gradove,velelepne fontane..i sve su to hteli da realizuju sa 5 mil.eur.. :wink:

Bivsa vlast bi verovatno dobar deo tih 5M€ pokrala a ostatak spiskala na naopaki projekat, sreca pa su bivsi.

Rekonstrukcija pariske Place de la Republique je kostala 24 M€ za povrsinu od 3.4 Ha sto je 3 puta povrsina Slavije.
To otprilike znaci da bi Francuzi sa svojim visokim cenama radne snage Slaviju sredili za 8 M€.

Ovo samo govori o napumpanim cenama u nasoj sredini zbog neizbezne korupcije na svakom nivou i nerealnim brojkama koje se olako bacaju u javnost.

Sa 5 M€ mogu da ti sredim Slaviju, Autokomandu i Savski trg u paketu.


Inace mogao bi da promenis nadimak u "1976", nesto si opsednut tom godinom :wink:
 
Misliš... za taj novac možeš da središ Slaviju sa podzemnom etažom? To je sjajno ..eh kada se setim da nas je toliko koštalo samo 2CAF tramvaja..
U svakom slučaju ako uradimo domaćim snagama metro stanicu Slavija ili njenu gornju etažu ,pripremu kao kod Vuka koštaće 5 mil.,ali i mnogo,mnogo jeftinije nego da nam grade stranci,jer domaća operativa to može da izvede a imamo i domaće materijale,cena se da uporediti sa gradnjom Vuka....nije neka velika razlika,sa tim što bi Slavija bila bez onog komercijalnog dela kako kod vuka..
 
^^ naravno bez podzemlja, vise puta sam objasnjavao zasto mislim da je smestanje pesaka u podzemlje neefikasan i retrogradan projekat, valjda moram biti dosledan :D

Ne mogu da odolim da ne prokomentarisem malo ovaj spin-render:

tumblr_inline_mtq7gtOfQ91r2u3cz.jpg


- Prikazani hodnik ide od Nemanjine do Kralja Milana ispod danasnje stanice trola. Nema nigde skretanja desno sto verovatno znaci da nije predvidjen nikakav hodnik koji bi presecao trg sto je valjda bila cela poenta pesackog tunela.
Zakljucak je da je cela svrha ovog hodnika da zameni dva pesacka prelaza: u Kralja Milana i u Nemanjinoj (doduse ne vidimo kako bi se u Nemanjinoj pristupalo uskim tramvajskim ostrvima) - Cista ekonomicnost i efikasnost nema sta.

- a) Proporcija pokretnih stepenica pokazuje da savladavaju visinsku razliku od 4.5m, a da su greda+ploca+asfalt debeli 50 cm.
b) Ako pretpostavimo da je momak sa golim ledjim koji se vere uz zid visok 1m50 onda je taj zid visok 6m (ako je momak pak visi onda je i zid visi).
c) Perspektiva jasno pokazuje da su tavanica i pod paralelni to jest da prolaz ne ponire i da ima ravnomernu visinu.

To znaci da je zid za veranje prikazan barem za trecinu visi nego sto jeste. (fakat da bi zid nizi od 4m tek izgledao neopravdano).

- Golubovi lete kroz prolaz sto verovatno treba da pokaze kako je leva strana tavanice otvorena ka nebu. Samo se nadam da nece neki auto, ili slucajno autobus izleteti sa kolovoza kruznog toka pravo u provaliju posto ograde nema a da je slucajno naprave verujem da bi bila prelep doprinos estetici i ugodjaju renoviranog trga.

- I za kraj glavni biser: Po ovoj tankoj betonskoj kosuljici na desnoj polovini tavanice koju nose slabasne grede eventualno dovoljne za pesacku pasarelu rulaju trolejbusi i tramvaji!

Ne samo da je ceo pristup ovog frankenstajn projekta nakaradan vec je njegova materijalizacija ruganje zdravom razumu gradjana. Sramota. :bash:


EDIT:

Zalepio sam spajdermena na drugi render tako da se patos i greda gadjaju: dokazano je da je verac zapravo visok samo 90cm i da je to ono sto stvara opticku varku u visini zida za veranje :shock:

opticka_varka.png
 
"smestanje pesaka u podzemlje neefikasan i retrogradan projekat, valjda moram biti dosledan :D "
1.Ne bih se složio,jer se na Slaviji radi o prvoj etaži Metro stanice.
2.Ništa bolje nije smišljeno od podzemnih prolaza za pešake na velikim i širokim raskrsnicama u svetu se to isto radi.. :kafa:
3.Teško da možemo da sudimo o ovom projektu ,dok nevidimo kompletno rešenje a ne segmente jednog ili više projekata.
4.Dobićemo samo jednu priliku da raskopavamo Slaviju pa to treba uraditi maksimalno dobro i ciljano.
 
1.Ne bih se složio,jer se na Slaviji radi o prvoj etaži Metro stanice.

Stanica kog metroa ? :lol:

2.Ništa bolje nije smišljeno od podzemnih prolaza za pešake na velikim i širokim raskrsnicama u svetu se to isto radi.

Magicna kombinacija semafor + pesacki prelaz sve resava, proveri ima ih po celom svetu. :idea:

3.Teško da možemo da sudimo o ovom projektu ,dok nevidimo kompletno rešenje a ne segmente jednog ili više projekata.

Ja sudim samo o pristupu projektu (kao ucesnik rahmetli konkursa) i o renderima kojima raspolazemo (kao arhitekta), a to nam sasvim dovoljno govori (kao gradjanima) :roll:
 
1.Beogradskog naravno.. :wink:
2.I gomila poginulih pešaka,i prekinutog toka saobraćaja na istim.. :o
3.Složio bih se.. 8)
P.S ali s obzirom da saznadosmo da je CIP učestvovao u delu projekta ,to je očigledno vezano za podzemnu etažu metro stanice,pa su se zato pojavili i vestibili i liftovi za invalide,pešački koridori,vent.i sl...
 
Praviti metro stanicu na Slaviji bez i jednog napravljenog metra metroa
je na vrhu opšte zemaljskog debilizma , ludosti i pomracenosti uma

po toj logici možemo sada da izgradimo servis za poravku karburatora BGspejs šatla
da bi smo ga imali kada jednog dana udjemo u masovnu proizvodnju istog :laugh: :lool: :laugh:
 
Debilizam bi bio da uložiš toliko novaca u šminkanje Slavije a da je ne napraviš :wink: ,a kada krene gradnja metroa videće se koliko je bilo pametno što je urađena stanica ili priprema ispod Prokopa i Vukovog spomenika,to je za orden grada Beograda,mislim kako se šuška da će i organizovati tu svečanost,bićeš pozvan.. :kafa:
 
Oćigledno nisi pročitao poslednji post na predhodnoj stranici vezano za Vuk (Prokop u malom)
što se tiče svečanosti hvala :) ali i odgledao sam davno u pozorištu Domanicevu Stradiju

Hocu metro :) al započni bar jedan metar kako bi smo razgovarali o Slaviji
ceo ovaj projekat je ladno zaobišao
Deligradsku , zadržao na sred trga auto parking, pešake gurno u podzemlje. . . :dil:
i pri tome iz prazne kase racunica da su podzemni radovi povoljniji
nego malo površinkog šminkanja-prekrajanja
rupetina, rupčaga na cipeli a ti i dalje samo supersoničnim pertlama :violina:
 
Zidar,

Рендер подземног пролаза јесте пеглан и потпуно нереланих односа димензија. Прво бих те исправио. Постоји благо закривљење зида при крају рендера на основу кога се закључује да се пролаз наставља према Булевару ослобођења. Међутим, Плоча изнад десне половине пролаза треба да носи КАФ трамвај од 42 тоне. Да ли ова ширина пролаза (преко 10 метара) са овим дебљином стубова и греда може да носи трамвај? Нисам уверен.

Слажем се да је потпуно нејасно како се приступа трам станици Немањина? Претпостављам да се тај пешачки не укида, што даље поставља питање, зашто се улажу толике паре за прелаз две од 6 улица?

2012,

Правити фртаљ метро станице без метро пројекта је дебилизам светских размера. Још већи је дебилизам правити -1 ниво метро станице на тргу који у будућности треба да буде у потпуности пешачки, што значи да метро вестибили треба да воде директно на површину. Највећи дебилизам од свих је, узевши све у обзир, правити подземне пролазе. једина оправданост би била да има локала а њих - нема.

Према томе, пројекат је ретроградан и урбанистички заостао и заглављен је негде у 1965 години. Браво за градске структуре.
 
Najveći debilizam ikada,je bivša gradska saobraćajna ekipa koja je rekonstruisala spore tramvajske pruge u u još sporije,a onda kupili papreno skupe tramvaje koji se ne voze zimi po snegu..a sada nam drže "lekcije" kako je metro stanica zastareli koncept i da svi treba da kupimo bicikl ili pešačimo do posla u 2.mil Beogradu,ili da se vozimo tramvajem klaj-klaj pa kad ko stigne na posao, dobrodošao. :shok: (uvek sam se pitao kada se predlaže da se na posao ide biciklom na +40,da li će poslodavci biti u obavezi da obezbede tuševe u svakoj firmi,mi nismo Holandija pa da je hladno i vetrovito cele godine pa se ljudi manje znoje :wink:
Takvi komentari će samo ojačati napore novih kako si rekao "gradskih struktura" da se prvo uključi struka kojima je to primarna oblast tj.urbanisti,arh,građevinci i železnice., i da se Beograd razvija kao metropola sa oprobanim svetskim konceptom a ne automobilsko-tramvajska palanka,takav koncept nas je sa mostom na Adi finansijski zaveo u crno i Beograd bi uskoro bankrotirao..da nije nove ekipe koja nas vadi iz rupe u koju su nas uvalili saobraćajci sa famoznim "modernim"projektima jer ovi "zastareli"nisu valjali.. :fijasko:
 
Što se tiče podzemnih prolaza, u tekstu "Politike" od pre nekoliko dana pisalo je ovako:

...ulazi u podzemne prolaze biće ispred Narodne banke, Mitićeve rupe, hotela „Slavija”, Parking servisa i Bulevara oslobođenja.
 
2012":2knjojsf je napisao(la):
(uvek sam se pitao kada se predlaže da se na posao ide biciklom na +40,da li će poslodavci biti u obavezi da obezbede tuševe u svakoj firmi,mi nismo Holandija pa da je hladno i vetrovito cele godine pa se ljudi manje znoje :wink:

Јеси ли ти чуо за дезодоранс?
 
Пантограф":5hpifu2l je napisao(la):
2012":5hpifu2l je napisao(la):
(uvek sam se pitao kada se predlaže da se na posao ide biciklom na +40,da li će poslodavci biti u obavezi da obezbede tuševe u svakoj firmi,mi nismo Holandija pa da je hladno i vetrovito cele godine pa se ljudi manje znoje :wink:

Јеси ли ти чуо за дезодоранс?

Ovo je vec diskutabilno sto kazete. Mislim da jednostavno nije u pitanju ni dezodorans ni Holandija.

Jednostavno ako ides bajsom na posao na 40 stepeni i ako jos imas i dress code, bices mokar do gole koze i to je normalno.
 
Пантограф":3mtx7q9h je napisao(la):
2012":3mtx7q9h je napisao(la):
(uvek sam se pitao kada se predlaže da se na posao ide biciklom na +40,da li će poslodavci biti u obavezi da obezbede tuševe u svakoj firmi,mi nismo Holandija pa da je hladno i vetrovito cele godine pa se ljudi manje znoje :wink:

Јеси ли ти чуо за дезодоранс?
Pantograf,Ja bih te odmah kao poslodavac vratio kuci da se istusiras i dodjes uredan na posao,a ne da se klijenti rasteruju.. :D
Sptiotecte,kod nas ces biti mokar i na prolece ili jesen,jer je klima toplija nego na severu Evrope..logicno.. :kafa:
 
istusiras i dodjes uredan na posao,a ne da se klijenti rasteruju.. :D
Sptiotecte,kod nas ces biti mokar i na prolece ili jesen,jer je klima toplija nego na severu Evrope

Bar se biciklista oseca na nj. znoj a ne na ,,mešavinu,, kad izadje kao sardina iz našeg javnog prevoza
a što ste tiče miomirsa.... nisam siguran dal je gore zimi ili leti u prevozu
mada dosta zavisi i od termina a naj normalniji je onaj kad idu klinici u školu

Kad smo vec kod ličnih i ambijetalnih miomirisa
na temi podzemnih prolaza smo utvrdili da su leti vrlo zagušljivi i vreliji zbog velikog broja klima uredjaja iz lokala
stoga planirati podzemni prolaz ispod Slavije bez centralne klime je takodje umobolnost
a uključiti istu i plan to povecav cenu
sve u svemu ne da nodi dosta, nego i previše negativnosti ima ovaj predloženi haj trik od rendera
 
Zidar objasni ti detalno nego po onom debilnom rasporedu sina ukida se stajaliste nemanjina za 2,3,12, u smjeru ka bb ono ce biti gdje je stajalista trola da nekopam debilni crtez sina cipi ripija .U predhodnom postu rekao sam da nece biti ni nalik ovome sa rendera vise ce liciti na prolaz sajam ako ga uopste bude
A ovi sto su pristali da usestvuju u ovom miksanju projekata bi zabranio da se javlju na sledecih 10
Ovo nece skoro u realizaciju bar 6 mjeseci do izbora pa dok se sastave vecinu ,ponovo ce mo o ovome u septembru pricati
 
2012":wp83ljcd je napisao(la):
..a sada nam drže "lekcije" kako je metro stanica zastareli koncept i da svi treba da kupimo bicikl

Ајде се барем потруди да ти постови имају барем зрно додира са реалности, темом о којој се прича, било каквим доказима који поткрепљују "чињенице" или како год назвао твоја пискарања.

Апсолутно нико није рекао да је "метро станица застарели концепт", већ да је представљени начин пројектовања метро станице застарели концепт.
:roll:
 
Ok ,"zastareli način projektovanja metro stanice"...to već menja kontekst..mada ipak Cip je tu radio svoj deo posla, ali verovatno se odnosi na tehički deo podzemnih instalacija,a tu treba da bude i ventilacija i klima i sigurnosno-bezbednosne mere,vestibili itd...
 
stf":3t3y19jg je napisao(la):
Међутим, Плоча изнад десне половине пролаза треба да носи КАФ трамвај од 42 тоне. Да ли ова ширина пролаза (преко 10 метара) са овим дебљином стубова и греда може да носи трамвај? Нисам уверен.
Moрам да те исправим, није 42 тоне, јер то је само празан. Пун је 60 тона, а у једном тренутку на том месту се могу наћи и 2 комада.
 
Pa zaboravili ste da ti isti tramvaji prolaze iznad stanice Vukov spomenik bez problema,sve je u debljini betonske ploce,nosecih stubova tj,statike..
 
Naravno da zavisi od nosećih stubova i statike, ali komentarišemo render na kome je ta statika luđa nego kod Mosta na Adi. Vukov spomenik ima jake stubove na daleko manjem medjusobnom rastojanju i uz to su postavljeni direktno ispod tramvajske trase.
 
Vrh