Igor":38mkcoyw je napisao(la):
Imam mislim jedan sasvim dobar argument cini mi se nekako logican.
Ako ce na slaviji biti metro stanica onda jednostavno mora biti podzemnih prolaza za pesake tako da je u tom slucaju ovo resenje sasvim racionalno u odnosu na spustanje saobracaja ispod zemlje
То не мора да значи. У свету има безброј примера метро станица до којих воде ескалатори или степенице право на површину. Ја лично сматрам да је то најбоље решење за потенцијалну станицу приградске железнице Чубура.
А ако неко мисли да би се са прављењем подземних пролаза
сада избегло раскопавање Славије при градњи метро-а у
будућности, грдно се вара. За Славију је одвојено око 5 милиона евра, што је премало да направимо макар бетонски саркофаг, којим бисмо избегли ново раскопавање.
На крају, у граду имамо гомилу подземних пролаза, већина су добри само за избегавање, а метро-а нигде.
Ако метро буде скретао из Делиградске у Краља Милана, како је предвидела и Група Имамо План, и Вукан и компанија, онда би станица била на крају Краља Милана, а подземни пролази испод центра трга не би имали никакве везе. Сем тога, метро испод Краља Милана би најверовтније значио претварање Краља Милана у пешачку улицу, те би се у метро улазило право са улице.
Са овим ограниченим финансијским средствима, ја сам пре за другачију расподелу саобраћаја на површини (пребацивање трамваја у Краља Милутина, Књегиње Зорке или правац Крушедолска, Курсулина, Голсвордијева, на самој Славији уз Мекдоналдс, тролејбусима обезбедити директан пролаз забрањен за аутомобиле поред паркинга из Краља Милана у Мекензијеву (наравно, оставити окретницу као помоћну), а захваљујући свему томе, смањити кружни ток и повећати и уредити јавне површине на ободу истог. Испод трамвајске пруге преко Делиградске направити мостовску конструкцију, која би омогућила неприкидан саобраћај у току радова на метро линији.