Šta je novo?

Trg Slavija

Е ал онда би луџ камен чучао неискоришћен на нечијем каменолому. ;)
 
Ovo ispucalo je beton nije kamen i radjen je iz 2 pokušaja a izgleda da će sve u rekonstrukciju ponovo ima se para na bacanje .
 
Славија

Сећам се да је сада испуцали бетон рађен по мразу, да су радници били незадовољни јер их газда није плаћао, говорили су да бетон не може да се одржи без посебног додатка, а, као и обично, журило се да се заврши у последњем тренутку после много протраћеног времена када се није ништа радило.
Све је већ виђено: уради се да би се рекло за јавност да је урађено, а за квалитет, мане у пројекту, и то што јавни ве-це и туристички биро, у време динамичног развоја туризма, још нису прорадили, и за то што све пропада, није никога брига.

Водоскок ради:






















 
Samo nek se g(r)adi.jpg
 
A, ovo su se zapetljali tek tako, pošto je pala kiša ili je bila blokirana neka ulica zbog nekog protesta i sl?
 
(Prekrsicu svoje pravilo da ne ulazim u diskusije)

Retko, bas ako moram.

Ali i dalje tvrdim da je potencijalna okretnica na Slaviji cist idiotizam, igranje kolaricu panicu ili jurenje sopstvenog repa je protiv svih pravila o upravljanju saobracajnim tokovima (ili kako se to vec strucno zove).

Ovo sto si okacio Bircaninovu uopste nije ista situacija kao na Slaviji.

Uostalom ko god je ikada pokrenuo bilo kakav city-simulator na kompu je to odmah uvideo. Zavrsi se tako sto autobusi (ili neki drugi prevoz) ostanu blokirani, jer oni koji bi da udju u okretnicu ne mogu zbog autobusa koji bi da je napuste, a ne mogu jer ih blokiraju oni koji bi da udju, a svi koriste isti deo puta.

To se isto desava u Bircaninovoj, ali je "krug" mnogo veci ili duzi, pa ne dolazi do blokade.
 
Погледај мало проблематику из угла путника и преседања типа 31/401, 29/39, или још горе опције, 22/42.
 
Slavija vapi za rešenjem na bar dva nivoa. Na temi o tramvajima sam pisao o tramvajskom tunelu Slavija - Poštanska štedionica, kojim se pored svega i oslobađa minimalni glavni drumski pravac na istom pravcu, a javni prevoz čini efikasnim. Ono što je najnezgodnije vezano za skupe radove je definisanje metroa na Slaviji. Logičan metro bi bio Deligradska-Kralja Milana, dok bi tramvaj pokrivao Bulevar oslobođenja, Beogradsku i Nemanjinu.
 
@Bender Rodriguez postavi pitanje @Debeli koliko često posećuje Slavije, na šta on odgovori da to radi retko, i onda dođe @Дошљак i kaže kako se moraju razumeti tokovi putnika i presedanja, i to ni manje ni više nego od čoveka kome je sadašnji ulazak na okretnicu Birčaninova preko kružnog toka na Slaviji OK rešenje. Neprocenjivo, što bi rekla reklama. :D
 
Зар тај плац није био предмет реституције?
 
Зар није била прича кад су уклонили монтажне гараже да треба и ти плацеви да се врате предратним власницима?
 
Piše da je naručilac plana fizičko lice, tako da je moguće da je vraćeno.
 
Чудно да физичко лице планира библиотеку и културни центар. Било би добро да се осмисли и подземна већа гаража за тај комплекс.
 
Navodno na Slaviji ne mogu da se urade podzemni prolazi ili bilo šta podzemno zbog ogromnog kolektora, u koji je kaptiran Vračarski potok.
 
Чудно да физичко лице планира библиотеку и културни центар. Било би добро да се осмисли и подземна већа гаража за тај комплекс.
Bilo je ranije, ako se dobro sećam, plan da sa obe strane Beogradske bude zgrada koja bi bila povezana mostom, nešto poput Genex kule (Zapadna kapija).

Navodno na Slaviji ne mogu da se urade podzemni prolazi ili bilo šta podzemno zbog ogromnog kolektora, u koji je kaptiran Vračarski potok.
Osim ukoliko to nije metro stanica. ;)
 
Vrh