[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597625#p597625:2k5qzbeo je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Jan 25, 2019 3:09 pm[/url]":2k5qzbeo]Mreža podzemnih prolaza bi rešila: i problem tranzita od stanice do stanice; i povezivanje turističke atrakcije Hrama sa Kralja Milana; i problem saobraćaja; problem rasporeda za buduću stanicu metroa; kao i problem komfora za pešake.
Ali...
Moje dostojanstvo kao pešaka narušavaju suludo regulisana saobraćajna signalizacija , loše pozicionirani pešački prelazi , manjak pešačkih prelaza na određenim lokacijama...
1. Na raskrsnici semafor pokazuje zeleno za vozila koja idu pravo , a za skretanje desno pokazuje crveno , kao i za pešake u poprečnoj ulici , da bi onda bilo crveno za vozila koja idu pravo , a istovremeno uključeno zeleno za pešake i vozila koja skreću desno , umesto da se uključi zeleno za pešake dok je zeleno za vozila koja idu pravo , a crveno kada vozila skreću desno.
2. Novopozicionirani pešački prelazi na Slaviji koji u 95% ne prate uopšte tokove pešaka , pa dolazi do pretrčavanja ulice van označenog mesta , čime se ugrožava bezbednost i vozača i pešaka.
3. Raskrsnica Bulevara Milutina Milankovića i Antifašističke borbe. Postoje pešački prelazi na tri strane , tako da onaj ko hoće iz pravca Sirijusa da pređe preko puta ulice u stambene zgrade , mora da pređe tri pešačka prelaza i semofara , i da obiđe čitavu raskrsnicu , zbog čega često imamo situaciju da se pretrčava bulevar na pomenutoj lokaciji , čime se ugrožava bezbednost i vozača i pešaka.