Šta je novo?

Trg Slavija

Potpuno si izokrenuo i deformisao priču do neprepoznatljivosti, da te ne znam pomislio bih da si političar i da spinuješ ... priča je zapravo krenula od konstatacije da je na Slaviji problem uska Makenzijeva, i da li bi njeno širenje ili ne rešilo problem, na šta si, čini mi se, ti reagovao izjavom da će samo metro spasiti Makenzijevu .... što je netačno i spada pod mitomaniju o metrou.

To sve ne znači da sam ja rekao da na Slaviji ne treba metro, jer to nisam rekao. Sve što sam ja rekao jeste da nikakav metro, nikada neće rešiti površinske drumske gužve na Vračaru jer njegovi stanari u apsolutnoj većini nisu korisnici javnog prevoza.
 
Na Vračaru stanuje 50 000 stanovnika, kroz centar Beograda cirkuliše aglomeracija od 2,5 miliona ljudi.
 
Метро на Славији треба да одвуче и растерети гужву у јавном саобраћају са потеза југозападно од аутопута. Правац Чубура-центар града би требало да растерети линија која ка центру иде преко Вука.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550195#p550195:1lttl4i0 je napisao(la):
stf » 08 Jul 2018, 21:31[/url]":1lttl4i0]Potpuno si izokrenuo i deformisao priču do neprepoznatljivosti, da te ne znam pomislio bih da si političar i da spinuješ ... priča je zapravo krenula od konstatacije da je na Slaviji problem uska Makenzijeva, i da li bi njeno širenje ili ne rešilo problem, na šta si, čini mi se, ti reagovao izjavom da će samo metro spasiti Makenzijevu .... što je netačno i spada pod mitomaniju o metrou.

To sve ne znači da sam ja rekao da na Slaviji ne treba metro, jer to nisam rekao. Sve što sam ja rekao jeste da nikakav metro, nikada neće rešiti površinske drumske gužve na Vračaru jer njegovi stanari u apsolutnoj većini nisu korisnici javnog prevoza.
Ok nisam te razumeo onda, mislio sam da kazes da nema potrebe za metroom na Slaviji jer stanovnici nece koristiti javni prevoz, sorry :kk:

To, da li ce ili nece, posle hipoteticke igradnje metroa tuda, biti guzve u saobracaju ili ne, me iskreno ne zanima. Svako dobija mogucnost da stigne do najvaznijih ustanova u gradu brzo, a ko hoce da sedi u kolima tri puta duze me ne zanima. Makar bi ti koji sada koriste javni prevoz dobiti sigurniju, brzu i bolju uslogu, a svi dobili mogucnost da tu istu koriste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550207#p550207:5ls469mr je napisao(la):
Propeler » 08 Jul 2018 10:55 pm[/url]":5ls469mr]Na Vračaru stanuje 50 000 stanovnika, kroz centar Beograda cirkuliše aglomeracija od 2,5 miliona ljudi.
Aglomeracija Beograda broji nešto manje od 2 miliona ljudi, i svakako da svi ne cirkulišu kroz centar, a pogotovo kroz Vračar.
 
Али опет велики део Београда циркулише преко Славије ка центру, а сам Врачар је на путу према Ђерму, Коњарнику и Миријеву на једној, и Душановцу, на другој страни.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550319#p550319:2gkmubyp je napisao(la):
GOJE » Pon Jul 09, 2018 12:54 pm[/url]":2gkmubyp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550207#p550207:2gkmubyp je napisao(la):
Propeler » 08 Jul 2018 10:55 pm[/url]":2gkmubyp]Na Vračaru stanuje 50 000 stanovnika, kroz centar Beograda cirkuliše aglomeracija od 2,5 miliona ljudi.
Aglomeracija Beograda broji nešto manje od 2 miliona ljudi, i svakako da svi ne cirkulišu kroz centar, a pogotovo kroz Vračar.

Beograd sa prigradskim opštinama 1,65 miliona st, Pančevo 200 000, Batajnica, Stara i Nova Pazova, Inđija, Beška preko 300 000, gradovi u blizini Bg-a iz kojih značajan procenat ljudi skoro svakodnevno saobraća do Beograda iz različitih razloga ( Smederevo, Požarevac, Smederevska Palanka, Aranđelovac, Ub, Valjevo, Šabac, Sremska Mitrovica, Ruma, Sremski Karlovci, Novi Sad, Zrenjanin, Bečej, Vršac itd. ) broje preko 1,5 mil. st, veliki broj ljudi iz unutrašnjosti koji dolaze u Beograd iz različitih razloga, turisti, Srbi iz inostranstva itd.

Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju. Štaviše, to je jedini put ka razvoju Beograda kao velegrada i lišavanju forme postosmanlijske palanke koju bi i dalje neki želeli da održe i po raznim elemntima čak i da obnove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550353#p550353:3j9epcxo je napisao(la):
Propeler » 09 Jul 2018, 15:31[/url]":3j9epcxo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550319#p550319:3j9epcxo je napisao(la):
GOJE » Pon Jul 09, 2018 12:54 pm[/url]":3j9epcxo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550207#p550207:3j9epcxo je napisao(la):
Propeler » 08 Jul 2018 10:55 pm[/url]":3j9epcxo]Na Vračaru stanuje 50 000 stanovnika, kroz centar Beograda cirkuliše aglomeracija od 2,5 miliona ljudi.
Aglomeracija Beograda broji nešto manje od 2 miliona ljudi, i svakako da svi ne cirkulišu kroz centar, a pogotovo kroz Vračar.

Beograd sa prigradskim opštinama 1,65 miliona st, Pančevo 200 000, Batajnica, Stara i Nova Pazova, Inđija, Beška preko 300 000, gradovi u blizini Bg-a iz kojih značajan procenat ljudi skoro svakodnevno saobraća do Beograda iz različitih razloga ( Smederevo, Požarevac, Smederevska Palanka, Aranđelovac, Ub, Valjevo, Šabac, Sremska Mitrovica, Ruma, Sremski Karlovci, Novi Sad, Zrenjanin, Bečej, Vršac itd. ) broje preko 1,5 mil. st, veliki broj ljudi iz unutrašnjosti koji dolaze u Beograd iz različitih razloga, turisti, Srbi iz inostranstva itd.

Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju. Štaviše, to je jedini put ka razvoju Beograda kao velegrada i lišavanju forme postosmanlijske palanke koju bi i dalje neki želeli da održe i po raznim elemntima čak i da obnove.
Nema...
 
@Propeler

Ako si u prvom postu malo preterao, sad si baš onako.... Preciznosti radi, Beograd kao naselje ima tek oko 1,2 miliona stanovnika. Neke prigradske opštine uopšte ne gravitiraju mnogo Beogradu (Obrenovac, Lazarevac). Ne razumem ni zašto si navodio ovolike silne gradove i duplirao broj stanovnika navedenih opština.

Inače se apsolutno slažem sa drugim delom tvog posta, samo apelujem da koristiš realnije cifre.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550314#p550314:kz72a3l7 je napisao(la):
milanche » 09 Јул 2018 12:44 pm[/url]":kz72a3l7]
To, da li ce ili nece, posle hipoteticke igradnje metroa tuda, biti guzve u saobracaju ili ne, me iskreno ne zanima. Svako dobija mogucnost da stigne do najvaznijih ustanova u gradu brzo, a ko hoce da sedi u kolima tri puta duze me ne zanima. Makar bi ti koji sada koriste javni prevoz dobiti sigurniju, brzu i bolju uslogu, a svi dobili mogucnost da tu istu koriste.
Управо то је сврха метроа - ефикасан јавни превоз. А не решење саобраћајних гужви. Саобраћајне гужве ће остати, метро их решити неће, као што их нигде у свету није ни решио.
 
LJudi, imamo rekonstruisanu prugu za Pancevo za 120 km na sat, a ukidaju se vozovi na toj pruzi. Na kraju ce za 10 godina to da propadne. Takva je vlast, takva je to organizacija. O cemu mi uopste pricamo? Ko ce da gradi metro i projektuje ulice. Gluposti. Samo da molimo Boga da sto manje diraju i da prodje ovo rdjavo vreme.
 
Mislim da grešiš, metro će biti građen baš iz istog razloga kao i što je vršena rekonstrukcija pruge za Pančevo, zbog interesa stranaca da ubiraju kamate i da njihove firme rade. Jasno je da nema inicijative naše vlasti da to radi već stranci dođu i ponude. Tako isto i metro zna i ptica na grani da će graditi francuzi i da će biti započet pre zatvaranja pregovora sa EU.
 
dziggy":1j4fycvg je napisao(la):
LJudi, imamo rekonstruisanu prugu za Pancevo za 120 km na sat, a ukidaju se vozovi na toj pruzi. Na kraju ce za 10 godina to da propadne. Takva je vlast, takva je to organizacija. O cemu mi uopste pricamo? Ko ce da gradi metro i projektuje ulice. Gluposti. Samo da molimo Boga da sto manje diraju i da prodje ovo rdjavo vreme.

Ovo rđavo vreme neće proći samo od sebe.

To je jasno kao dan, jer već 30 godina svojih života provedosmo u njemu.
 
Osam meseci od završetka rekonstrukcije plato i dalje nije ni na pola puta da bude sređen.
Treba podneti tužbu protiv MBA RMN WTF i urnisati ih za ovu a i sve prethodne pljačke.
 
Ova Slavija je stvarno kriminal, osim što nikada više sudara nisam video za kratko vreme, one tramvajske skretnice... za ime Boga...dve skretnice i dva puta mora da se izlazi iz tramvaja da se ručno preusmere. I ranije se dašavalo da "zabaguju" ali sada ne rade ili možda nije ni predviđeno da tako rade, a svaki dan tramvajem prolazim Slaviju.
 
Da, to sa skretnicama je zanimljivo, tipičan primer apsurda koji je nekom čudnom konvencijom, a pre će biti opštom inercijom svih, usvojen kao normalan. Zamislite vaš televizor, frižider ili šporet koji čas radi a čas ne radi? Ne može da u 21. veku skretnica na redovnoj bazi ne radi kako treba. To znači da se ili pokvarila, pa je odmah treba popravitil, ili da taj model ne valja, pa treba otpustiti onoga ko ga je izabrao. Nema tu "bagovanja". Bagovanje je veoma posebna posledica ekstremne kompleksnosti koja onemogućuje potpunu analizu i predvidljivost svih mogućih stanja sistema, i postoji samo u svetu računara, pošto moderni operativni sistemi imaju više milona linija koda, a procesor oko 2 milijarde tranzistora. Pri tome ljudski DNK nema više od 750 MB (miliona bajta, staje na jedan stari CD). Ali skretnica nema 2 milijarde delova. Bagovanje NIJE normalno stanje za skretnicu, kao što nije ni za frižider, i NE SME se prihvatiti kao takvo. Ne u javnom saobraćaju od koga zavise stotine hiljada ljudi.

Drugi je problem zašto se ne pojave novinari koji trenutno uočavaju svaku nepravilnost u gradskom životu, pošto im je upravo jedini TO posao, i automatski krenu da istražuju do samog uzroka neke pojave, šta se desilo i zašto? Naprimer: Zašto se dešava da skretnica ne prebacuje i kako se to može sprečiti? Mogu valjda biti dovoljno hrabri bar kad su ONE u pitanju?
 
Za ovo drugo, retki su danas takvi novinari koji isprati priču od početka do kraja. Danas uglavnom neka priča, slično kao za ovaj plato, dospe tako što se pokrene priča na društvenoj mreži, ili čak ovde na primer, i onda se dobije senzacionalistička priča sa takvim naslovom. Potom se dobije odgovor od nadležnih i na tome ostane, eventualno i na kraju ako se razreši dobije se još jedna priča. Ali uzrok i sve ostalo, to retko kada se istraži.
 
Da u pravu si. Recimo nezavršavanje Slavije. Ako analiziramo natpise, jedni pokušavaju da kažu kako je sve u redu, a fokus drugih je samo politička partija koja je kriva. I mada se slažem da je veoma važan deo priče ko je kriv za sam propust, to nije JEDINO što bi bilo interesantno. Naprimer, mene je uvek kopkao tačan mehanizam kojim toliko mnoštvo gluposti i grešaka uspevaju da nemaju nikakvu neprijatnu posledicu za odgovorne. Toga ima previše, pa mora biti razrađen sistem, ne može biti slučajnost. Kako se dakle tačno takve greške formalno pokrivaju? Uvek negde postoje neki ugovori ili pravlnici koji su prekršeni. Mora da postoji neka osoba koja prekrši zakon tako što ne kazni krivca za propust. Dobro, KO JE TA OSOBA? Koja je to institucija? Koja partija ima kontrolu, pa naredi odgovornom licu da nekome oprosti grešku? Zašto se za svaki posao unapred ne zna ko će biti kažnjen ako ne kazni one koji eventualno budu krivi za loš posao? Po imenu i prezimenu, instituciji i partijskoj pripadnosti. Ne očekujem da se to omogući unutar povezanih interesnih grupa, ali zašto izvan njih (recimo opozicija ili oni sa suprotnim interesima) ne postoji STALNI pritisak za potpunu transparentnost celog lanca odlučivanja i eventualnih posledica za svaki posao? Naprimer ovde, ko je sad trebao da kažnjava (ili makar objavi zašto to ne može da uradi) i zašto to nije uradio? Treba ga naterati da da izjavu: Da li on smatra da je ovo u redu, ili ako ne smatra, zato nikoga nije kaznio ili se bar obratio medijima da bi dobio širu podršku i mogao da radi svoj posao.
 
Očigledno da dok se ne skupi kritična masa kojoj je ovo dosta sa nadom da će posle doći "normalniji" kojima će ovakve situacije smetati, stanje se neće ništa bitno popraviti. I ovde ne govorim o politici već o prokletim skretnicama koje očigledno nikome ne smetaju takve kakve su, atrebalo bi, a nekada su bolje radile.
 
Koja god masa da se skupi, to će nekome uvek biti plaćena masa, to nije pravo mišljenje građana, a onda uz to da se doda i "pristrasnost" novinara koji će i te reči da prenose i onda od poente okupljanja ne dobija se ništa. Kada bi naše novinarstvo bilo potpuno objektivno, razumno i nekontrolisano, mnogo toga bi bolje radilo u našoj državi. Evo jadni ljudi iz naselja Stepa Stepanović pokušavaju da ostvare svoja prava, a onda ih mnogo šta sputava i ne dobijaju svoju podršku u novinama kakvu zaslužuju. Ili kao što su bili oni svakodnevni protesti nakon izbora, lepo je krenulo, a onda je došla priča ko to navodno stoji iza protesta, ko to plaća i ostala nagađanja koja su se širila novinama umesto da se gleda zbog čega su oni nastali i zašto toliko ljudi podržava tu ideju. I onda naravno naš lakoveran narod pokupi sve to i protest utihne. Tako i sa ovim projektima, narod očigledno nije upućen dovoljno ko to radi ove radove, a izgleda i koliko to traje, ko to daje prazna obećanja i navodne rokove. A i kako bi kada nema od koga da sazna.
 
Čini mi se da je to bilo na na FB , da se aktuelna vlast hvalila kako je pobedila sa 30% izašlih glasača , i kako se tom prilikom zahvaljuju svima koji nisu izašli , da bi brže bolje to uklonili čim je neko pametan to prčitao i pustio dalje. Dokle god ima ljudi koji rezonuju da ne vide svrhu da izađu i da glasaju , jer nemaju za koga da glasaju , i da je bolje da ostanu kod kuće , imaćemo Slavije i fontane širom nam grada , a i šire.
Umesto da rezonuješ da treba da ideš da glasaš protiv ovih sa kojima nisi zadovoljan...
"5. oktobar" kao da je bio pre 100 godina...
 
Vrh