Šta je novo?

Trg Slavija

Ovako valjda treba da izgleda tramvajska pruga i prostor oko nje na sveže rekonstruisanom trgu..današnja fotka sa B92:
 
Majstori rade na platou na Slaviji, buše nešto zadnjih dana, možda i završe trg do kraja godine...
 
To sigurno. Jedino ostaje pitanje od milion dolara , do koje godine...
 
Саша Бг;149485461 je napisao(la):
20180615_172739.jpg

20180615_172746.jpg

20180615_172750.jpg

Овај део до ограде су поправили:
20180615_173106.jpg

20180615_173115.jpg

20180615_173127.jpg

20180615_173313.jpg

20180615_173317.jpg

20180615_173327.jpg

Зашто не доврше простор испод плоче - локал за ТОБ, сувенире и јавни ве-це - њега могу да раде независно од горње површине платоа?
Saša Bg sa SSC
 
Ovo je sramota, kako su fuserajski odradili Slaviju od samog pocetka i sada kao nesto popravljaju a u realnosti to je jedno obicno sranje koje ce opet da propadne za 4-5 godina.

Sramota kakav smo narod i kako sve radimo preko one stvari. Fuj! Nikad mi nista necemo nauciti, izvodjaci radova treba da plate ogromne penale za ovaj horor. Ne znam kako bi drugacije mogao da opisem to, ako vec nisu u stanju da urade stvari kako treba nek se ni ne prijavljuju na tendere. :bash:
 
Secam se priloga gde Vesic onako ljutito kaze ,, ukoliko ne zavrse sve za dve nedelje, platice penale,,

Sram da ih bude, jedan od najlepsih trgova u gradu u jeku turisticke sezone stoji u ovakvom stanju.

Iz onog rastinja jos malo ce krenuti zmije da se namnozavaju.

Bruka i sramota!!!!
 
Los projekat i lose izvodjenje. Fijasko i agonija na Slaviji se nastavljaju :grand:
 
Pa kad je radjeno za izbore. Interesantno je da skretnice za tramvaje vec ne rade kako treba. Kao i u Ruzveltovoj. Kako li u grugim zemljama uvek rade, samo kod nas ne rade.
 
Ovo za Ruzveltovu sam i ja primetio. Dva tramvaja , jedan za drugim stoje na stanici kod Vuka. Iz prvog izlaz vozač i ručno pomera skretnicu da bi mogao da skrene u Kraljice Marije , da bi odmah za njim vozač iz drugog tramvaja izašao i vratio skretnicu u prethodni položaj , jer je išao pravo ka Omladinskom. Mogu misliti kako je tek na Slaviji.

P.S.

Ljudi i dalje prelaze Makenzijevu na mestu starog pešačkog , dok u Bulevaru Oslobođenja baš dosta koriste novi pešački.
 
Прелаз у Булевару ослобођења је на релативно нормалној локацији, близу стајалишта јавног превоза, док је у Макензијевој измештање ван сваког здравог разума.
 
Ovo je plan kako je zamišljeno prvobitno da da bi trebalo da bude nakon rekonstrukcije, obzirom da je u Makenzijevoj pešački na staroj poziciji?
 
Kad je zavrsena rekonstrukcija, pesacki u Makenzijevoj je bio gde je nekad bio ili ti po slici iznad, posle rekonstrukcije nekih mesecak dana su pomerili pesacki i uradili semafor za pesake.
 
Ono čekanje na semaforima za pešake ubija, legli bi pešački tu samo tako, uhh.... Frustracija.
 
Не верујем да ће то да се враћа у првобитно стање јер је Макензијева и овако чеп, а кад би пешачки био на старом месту и то још без семафора цела реконструкција би "пала у воду", а то се наравно не може дозволити зар не? :D
 
Макензијева да се прошири коначно, мислим да је у центру града то већи приоритет и од Кнеза Милоша и од 27. марта-Цара Душана-Џорџа Вашингтона-краљице Марије, који су најављени а за сада врло функционални у односу на потез Макензијева-Жичка.
 
Мекензијева-Жичка је проблем јер је тај део Врачара нарастао, тј. ту је дошло до највећег степена реурбанизације што није испраћено инфраструктуром. Рекао бих да је том делу града потребнија деоница УМП-а од Устаничке до Булевара.
 
Izgradnja saobraćajnice kod Prokopa , ako se izuzme to što je rok produžen za tačno onoliko koliko nije bilo moguće da se izvode radovi zbog jako niskih temperatura i to što su zbzili trotoar na spoju sa Dragana Mancea , pa se na par mesta klimaju kocke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548307#p548307:5s2bb3sh je napisao(la):
stf » Суб Јун 30, 2018 11:01 am[/url]":5s2bb3sh]Мекензијева-Жичка је проблем јер је тај део Врачара нарастао, тј. ту је дошло до највећег степена реурбанизације што није испраћено инфраструктуром. Рекао бих да је том делу града потребнија деоница УМП-а од Устаничке до Булевара.
За функциомисање Врачара свакако фале и УМП и приширење остатка Јужног булевара, али за функционисање Славије сада је главни проблем сужење Макензијева-Жичка.
 
Svakako to i stoji u planu Direkcije, a to je da prošire od Slavije do Vračarskog parka pa dalje sve do Vojislava Ilića. Naravno, planirano je po fazama.

Tu su i proširenje južnog bulevara kao i njegovo spajanje sa Vojislava Ilića to jest gospodara Vučića.

I za kraj UMP koji će rasteretiti Beogradsku, makar u teoriji jer je ona jedina ulica sa 4 trake koja od Slalvije pa sve do Gospodara Vučića povezuje Bulevar sa Vračarom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548307#p548307:uemf56nb je napisao(la):
stf » Sat Jun 30, 2018 11:01 am[/url]":uemf56nb]Мекензијева-Жичка је проблем јер је тај део Врачара нарастао, тј. ту је дошло до највећег степена реурбанизације што није испраћено инфраструктуром. Рекао бих да је том делу града потребнија деоница УМП-а од Устаничке до Булевара.

Tom dijelu grada je potreban metro i redukcija drumskog saobracaja a ne uvodjenje magistrane saobracajnice.
 
da, planirano je prosirenje a zato zgradurine nicu ko korov, malo s jedne malo s druge strane, tako da ce morati cik cak ulica da ide, zapravo na nekim mestima i da ostane isto moralo bi cik cak ako hocemo trotoar siri od 30 cm na sred kog je bandera

na tom potezu su SVE zgrade divlja gradnja, nema (potplacene) direkcije/preduzeca/zavoda/kancelarije koja me moze ubediti u suprotno, svaki investitor (citaj mafijas) je kupio dozvolu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548369#p548369:3d5j8da3 je napisao(la):
RioBL » Суб Јун 30, 2018 5:31 pm[/url]":3d5j8da3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548307#p548307:3d5j8da3 je napisao(la):
stf » Sat Jun 30, 2018 11:01 am[/url]":3d5j8da3]Мекензијева-Жичка је проблем јер је тај део Врачара нарастао, тј. ту је дошло до највећег степена реурбанизације што није испраћено инфраструктуром. Рекао бих да је том делу града потребнија деоница УМП-а од Устаничке до Булевара.

Tom dijelu grada je potreban metro i redukcija drumskog saobracaja a ne uvodjenje magistrane saobracajnice.
Грешиш Рио, то је проточни део града, ка великим стамбеним деловима града, Медаковићу, Јерковићу, Звездари и Миријеву. Треба свакако и метро на Чубури, али је ширина главних саобраћајница криминална, на пар места је тротоар ширине мање од метар, и притом су ту и бандере које заузимају 70% те ширине. Проширење Јужног целом дужином и Макензијеве-Жичке, као и УМП, а ја бих додао и проширење Максима Горког макар за једну траку од парка до Јужног су критично неопходни Врачару.
И слажем се са некиманонимнимликом да је Врачарска новоградња уз коју би додао и Звездарску и делом Вождовачку чиста каубојштвина и дивљање скоројевића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548369#p548369:2641ohr0 je napisao(la):
RioBL » 30 Јун 2018 05:31 pm[/url]":2641ohr0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548307#p548307:2641ohr0 je napisao(la):
stf » Sat Jun 30, 2018 11:01 am[/url]":2641ohr0]Мекензијева-Жичка је проблем јер је тај део Врачара нарастао, тј. ту је дошло до највећег степена реурбанизације што није испраћено инфраструктуром. Рекао бих да је том делу града потребнија деоница УМП-а од Устаничке до Булевара.

Tom dijelu grada je potreban metro i redukcija drumskog saobracaja a ne uvodjenje magistrane saobracajnice.

Taj deo grada je nastanjen sugrađanima koji nikada ni u kakav metro neće ući.
 
Vrh