razgradjevinar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.08.2010.
- Poruke
- 2.046
- Pohvaljen
- 3.284
mislis da vracarci ne idu u makis ili da vlast laze u vezi rokova za prvu linuju?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:3ss9phdn je napisao(la):stf » 30 Jun 2018, 23:16[/url]":3ss9phdn]
Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:3de8p4z7 je napisao(la):stf » 30 Jun 2018 11:16 pm[/url]":3de8p4z7]Ne vidim razlog da budeš otrovan hobija radi.
Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548476#p548476:1ele7igs je napisao(la):milanche » 01 Јул 2018 06:24 am[/url]":1ele7igs][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:1ele7igs je napisao(la):stf » 30 Jun 2018, 23:16[/url]":1ele7igs]
Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.
Jel to onda razlog zasto se metro izostavlja iz centra grada, a boga mi i sa nbg - i tamo skup kvadrat ? Samo se onda pitam sta ce metro nekom ko placa kvadrat 5000-7500e, i sta ce uopste i zasto je,kog djavola, uvek pun javni prevoz u centru.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548709#p548709:1a7jyrbp je napisao(la):Delija » 01 Jul 2018 11:40 pm[/url]":1a7jyrbp]Истина је управо супротна. Повећањем стандарда долази до повећања броја аутомобила али и до еманципације и рационалнијег резоновања грађања свих социјалних и економских категорија што као коначан производ има тај да сви грађани, свих категорија користе тај метро. То посебно важи за савремене европске метро системе (Варшава или Праг нпр). Пре недељу дана сам се возио варшавским метроом. С краја на крај града који се након Москве највише развија у читавој Европи се стиже за 20ак мин у најновијим сименс гарнитурама. Карта за то задовољство кошта мање од 50дин. Томе лични аутомобил просто не може да парира, што се и види по изгледу/вероватном сталежу путника.
Такође, та мантра да метро не решава проблеме или гужве је апсолуно неистинита. Без метроа сви ти градови би сутра могли да ставе катанац на капије града, доживели би потпуни транспортни, економски и општи друштвени колапс преко ноћи. Дакле метро им је основа за даљи, одрживи развој.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545365#p545365:re5ym0x4 je napisao(la):milos.tro » Sat Jun 16, 2018 8:58 pm[/url]":re5ym0x4]Saša Bg sa SSCСаша Бг;149485461 je napisao(la):
Овај део до ограде су поправили:
Зашто не доврше простор испод плоче - локал за ТОБ, сувенире и јавни ве-це - њега могу да раде независно од горње површине платоа?
А шта је са нама који смо на Врачару од пре него што је потпуно али потпуно незаслужено постао ИН, наши станови вреде доста мање, барем 1000 евра мање.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:cfsu3hgx je napisao(la):stf » 30 Јун 2018, 23:16[/url]":cfsu3hgx]Ne vidim razlog da budeš otrovan hobija radi.
Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.
У о тим старим Врачарцима не вреди ни причати посебна категорија. Мрзе све ново на врачару Чак и добре ствари, кукају за смрдљивим кафанчинама у којима су служили огавно месо, плачу за сваким двориштем и кућицом којих више нема, било да су то двориште и кућа распад или сасвим пристојног изгледа.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548473#p548473:cfsu3hgx je napisao(la):vucko » 01 Јул 2018, 06:05[/url]":cfsu3hgx]Slažem se za tu bedu, aloi ja znam petoro vračaraca koji su siromašni ali imaju neke jugiće i neće da se voze gradskim prevozom jer je njihov deda 37 generacija u Beogradu, a samo dođoši se voze GSP-om.Totalno užasna svest. Ne kažem da su svi takvi, ali bogataši+malograđani su velika većina stanovnika Vračara. Znam pošto sam i sam živeo tamo godinu dana.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549762#p549762:2fed488v je napisao(la):And7rey » Sub Jul 07, 2018 12:23 am[/url]":2fed488v]Sad kako razmišljam, možda bi ipak bilo bolje da su ostavili onu hamburgeriju ili šta je već bilo na mestu ovog platoa.
Nikad nisam pomislio da ću ovo reći ali je možda čak i imala više koristi za gradjane nego ovaj plato.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548633#p548633:ooqlrnpo je napisao(la):stf » 01 Jul 2018, 18:48[/url]":ooqlrnpo][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548476#p548476:ooqlrnpo je napisao(la):milanche » 01 Јул 2018 06:24 am[/url]":ooqlrnpo][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:ooqlrnpo je napisao(la):stf » 30 Jun 2018, 23:16[/url]":ooqlrnpo]
Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.
Jel to onda razlog zasto se metro izostavlja iz centra grada, a boga mi i sa nbg - i tamo skup kvadrat ? Samo se onda pitam sta ce metro nekom ko placa kvadrat 5000-7500e, i sta ce uopste i zasto je,kog djavola, uvek pun javni prevoz u centru.
Ајде Миланче, ти си барем нормалан човак, не бламирај се као Разграђевинар молим те.
На овом форуму влада нека потпуна митоманија о тим метро системима који "решавају све проблеме". Ниједан метро никада неће решити проблеме са саобраћајним гужвама и чеповима јер ниједан једини метро систем то урадио није, нигде у свету. Неће због метроа бити мање кола на улицама, напротив, биће их више, јер кад будемо почели градити тај метро, значиће то да нам је стандард порастао а самим тим и број људи који си може приуштити вожњу колима. А ко једном уђе у кола ....
Поготово метро не решава саобраћајне гужве у деловима града које важи за "елитне" и држе високо цене квадрата. Уосталом, ко је иоле користио градски превоз на том потезу Макензијева-Жичка врло добро зна да је најмањи проценат размене путника на стајалиштима кроз Врачар.