Šta je novo?

Trg Slavija

Ne vidim razlog da budeš otrovan hobija radi.

Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.
 
ja vracar posmatram kao da ima 2 sloja stanovnistva, ti burzuji sto ti kazes, ali i najveca beda u celom gradu, oni koji su nasledili kucu od roditelja il njihovih roditelja a sad nemaju za leba al im zao da prodaju, ima kolko oces totalno ruiniranih kuca, negde cak i zgrada na vracaru koji se ne odrzavaju jer neka baba zivi sa mackama u njima (metafora, but you get the point)
 
Slažem se za tu bedu, aloi ja znam petoro vračaraca koji su siromašni ali imaju neke jugiće i neće da se voze gradskim prevozom jer je njihov deda 37 generacija u Beogradu, a samo dođoši se voze GSP-om.Totalno užasna svest. Ne kažem da su svi takvi, ali bogataši+malograđani su velika većina stanovnika Vračara. Znam pošto sam i sam živeo tamo godinu dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:3ss9phdn je napisao(la):
stf » 30 Jun 2018, 23:16[/url]":3ss9phdn]
Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.

Jel to onda razlog zasto se metro izostavlja iz centra grada, a boga mi i sa nbg - i tamo skup kvadrat ? Samo se onda pitam sta ce metro nekom ko placa kvadrat 5000-7500e, i sta ce uopste i zasto je,kog djavola, uvek pun javni prevoz u centru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:3de8p4z7 je napisao(la):
stf » 30 Jun 2018 11:16 pm[/url]":3de8p4z7]Ne vidim razlog da budeš otrovan hobija radi.

Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.

nije hobi, platio mi djilas

sad mi dade jos stotku, bonus zbog tvog odgovora koji izaviva blagi transfer blama
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548476#p548476:1ele7igs je napisao(la):
milanche » 01 Јул 2018 06:24 am[/url]":1ele7igs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:1ele7igs je napisao(la):
stf » 30 Jun 2018, 23:16[/url]":1ele7igs]
Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.

Jel to onda razlog zasto se metro izostavlja iz centra grada, a boga mi i sa nbg - i tamo skup kvadrat ? Samo se onda pitam sta ce metro nekom ko placa kvadrat 5000-7500e, i sta ce uopste i zasto je,kog djavola, uvek pun javni prevoz u centru.

Ајде Миланче, ти си барем нормалан човак, не бламирај се као Разграђевинар молим те.

На овом форуму влада нека потпуна митоманија о тим метро системима који "решавају све проблеме". Ниједан метро никада неће решити проблеме са саобраћајним гужвама и чеповима јер ниједан једини метро систем то урадио није, нигде у свету. Неће због метроа бити мање кола на улицама, напротив, биће их више, јер кад будемо почели градити тај метро, значиће то да нам је стандард порастао а самим тим и број људи који си може приуштити вожњу колима. А ко једном уђе у кола ....

Поготово метро не решава саобраћајне гужве у деловима града које важи за "елитне" и држе високо цене квадрата. Уосталом, ко је иоле користио градски превоз на том потезу Макензијева-Жичка врло добро зна да је најмањи проценат размене путника на стајалиштима кроз Врачар.
 
Неће, метро треба да растерети гужве по аутобусима где људи дахћу једни другима за врат, за аутомобиле ће увек бити гужви, може се само да се повећа проток одређеним проширењима на транзитним правцима.
 
Истина је управо супротна. Повећањем стандарда долази до повећања броја аутомобила али и до еманципације и рационалнијег резоновања грађања свих социјалних и економских категорија што као коначан производ има тај да сви грађани, свих категорија користе тај метро. То посебно важи за савремене европске метро системе (Варшава или Праг нпр). Пре недељу дана сам се возио варшавским метроом. С краја на крај града који се након Москве највише развија у читавој Европи се стиже за 20ак мин у најновијим сименс гарнитурама. Карта за то задовољство кошта мање од 50дин. Томе лични аутомобил просто не може да парира, што се и види по изгледу/вероватном сталежу путника.

Такође, та мантра да метро не решава проблеме или гужве је апсолуно неистинита. Без метроа сви ти градови би сутра могли да ставе катанац на капије града, доживели би потпуни транспортни, економски и општи друштвени колапс преко ноћи. Дакле метро им је основа за даљи, одрживи развој.
 
Nažalost ovde teško da će tako nešto uspeti u potpunostti , zato što u nas Srba vlada mantra da je šinski sistem neefikasan i da zato treba da se saobraćajnice prilagode kolima , jer to što isti može da pruži , ne može ni jedna druga vrsta prevoznog sredstva , i to da se uredi tako da može u svakom trenutku da se zaustave baš tamo gde njima odgovara , na kratko , samo dok ne odnesu tetki lek.
 
Gospode bože kakve sve gluposti ovde mogu da se pročitaju. Za par godina zajedljivi pojedinci deliće Beograd na:
1) zonu u krugu od 5 km od Terazija, gde živi sve sama buržoazija, gde kvadrat košta 10.000e, gde teku med i mleko, gde su trotoari pozlaćeni i voze se samo najskuplji automobili a kao radna snaga koja sve to da pokreće koriste se robovi oteti i dovedeni iz predgrađa i naravno iz unutrašnjosti Srbije...
i
2) ostatak, odnosno predgrađa Beograda gde su ljudi ostavljeni da žive u šupama i svakog dana sami nalaze vodu, sami prave struju, sami se leče, snalaze se za hranu, a noću se bore sa vukovima i medvedima za goli opstanak...

Zajedljivost u kombinaciji sa političarenjem stvarno ume da izrodi krajnje neverovatne pojave.

P.S.
Već vidim sledeću temu na pomolu:
Predlog proširenja Ekstra zone stanovanja na potezu KBC Bežanijska kosa - Mirijevo i Kotež - Straževica...
 
dosli smo u fazu gde cinjenice i istina nemaju nikakvu vaznost. oni govore i pisu sta im padne na pamet, stavili su nas na ignor listu i orgijaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548709#p548709:1a7jyrbp je napisao(la):
Delija » 01 Jul 2018 11:40 pm[/url]":1a7jyrbp]Истина је управо супротна. Повећањем стандарда долази до повећања броја аутомобила али и до еманципације и рационалнијег резоновања грађања свих социјалних и економских категорија што као коначан производ има тај да сви грађани, свих категорија користе тај метро. То посебно важи за савремене европске метро системе (Варшава или Праг нпр). Пре недељу дана сам се возио варшавским метроом. С краја на крај града који се након Москве највише развија у читавој Европи се стиже за 20ак мин у најновијим сименс гарнитурама. Карта за то задовољство кошта мање од 50дин. Томе лични аутомобил просто не може да парира, што се и види по изгледу/вероватном сталежу путника.

Такође, та мантра да метро не решава проблеме или гужве је апсолуно неистинита. Без метроа сви ти градови би сутра могли да ставе катанац на капије града, доживели би потпуни транспортни, економски и општи друштвени колапс преко ноћи. Дакле метро им је основа за даљи, одрживи развој.

Мислим да се ради о две различите ствари. Оно на шта ти скрећеш пажњу јесте то да ће метро успорити раст броја аутомобила, али то не значи да ће се тренд преокренути и да ће број возила да пада.
 
Ovako vec stoji nedeljama..
Sta rece Vesic dokle im je rok da zavrse?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Koja je ovo bruka i sramota da jedan ovakav trg stoji u ovakvom stanju. SRAM DA IH BUDE SVE REDOM!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545365#p545365:re5ym0x4 je napisao(la):
milos.tro » Sat Jun 16, 2018 8:58 pm[/url]":re5ym0x4]
Саша Бг;149485461 je napisao(la):
20180615_172739.jpg

20180615_172746.jpg

20180615_172750.jpg

Овај део до ограде су поправили:
20180615_173106.jpg

20180615_173115.jpg

20180615_173127.jpg

20180615_173313.jpg

20180615_173317.jpg

20180615_173327.jpg

Зашто не доврше простор испод плоче - локал за ТОБ, сувенире и јавни ве-це - њега могу да раде независно од горње површине платоа?
Saša Bg sa SSC

Počinjem da brinem da li će Srbija ovako izgledati kada odu sadašnji Predsednik i Ministar finansija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:cfsu3hgx je napisao(la):
stf » 30 Јун 2018, 23:16[/url]":cfsu3hgx]Ne vidim razlog da budeš otrovan hobija radi.

Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.
А шта је са нама који смо на Врачару од пре него што је потпуно али потпуно незаслужено постао ИН, наши станови вреде доста мање, барем 1000 евра мање.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548473#p548473:cfsu3hgx je napisao(la):
vucko » 01 Јул 2018, 06:05[/url]":cfsu3hgx]Slažem se za tu bedu, aloi ja znam petoro vračaraca koji su siromašni ali imaju neke jugiće i neće da se voze gradskim prevozom jer je njihov deda 37 generacija u Beogradu, a samo dođoši se voze GSP-om.Totalno užasna svest. Ne kažem da su svi takvi, ali bogataši+malograđani su velika većina stanovnika Vračara. Znam pošto sam i sam živeo tamo godinu dana.
У о тим старим Врачарцима не вреди ни причати посебна категорија. Мрзе све ново на врачару Чак и добре ствари, кукају за смрдљивим кафанчинама у којима су служили огавно месо, плачу за сваким двориштем и кућицом којих више нема, било да су то двориште и кућа распад или сасвим пристојног изгледа.
Мада за ово задње нисам можда баш у стању да буде објективан јер цео живот живим у стану и никада нисам имао додир са чубурским двориштима. Лепо си написао имао доста таквих на Врачару који глуме неко лудило, а не видеи на нису ништа бољи од нових снобова који седе у опет одвратим фенси ресторанима.
 
Ispratih sve primedbe a evo pokaza se još jedan problem
nije uradjena ni drenaža zelenih površina koja bi odvodila višak vode od kiše ili zalivanja
a ,,uhvaceno,, ovom sličicom (Саша) iz predhodnog postata , kako se kao ,,fontana,, površinski voda preliva .... :(
 
Sad kako razmišljam, možda bi ipak bilo bolje da su ostavili onu hamburgeriju ili šta je već bilo na mestu ovog platoa.
Nikad nisam pomislio da ću ovo reći ali je možda čak i imala više koristi za gradjane nego ovaj plato.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549762#p549762:2fed488v je napisao(la):
And7rey » Sub Jul 07, 2018 12:23 am[/url]":2fed488v]Sad kako razmišljam, možda bi ipak bilo bolje da su ostavili onu hamburgeriju ili šta je već bilo na mestu ovog platoa.
Nikad nisam pomislio da ću ovo reći ali je možda čak i imala više koristi za gradjane nego ovaj plato.

ne bi rekao. a videcemo to tek kada se ikad ovo zavrsi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548633#p548633:ooqlrnpo je napisao(la):
stf » 01 Jul 2018, 18:48[/url]":ooqlrnpo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548476#p548476:ooqlrnpo je napisao(la):
milanche » 01 Јул 2018 06:24 am[/url]":ooqlrnpo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548445#p548445:ooqlrnpo je napisao(la):
stf » 30 Jun 2018, 23:16[/url]":ooqlrnpo]
Jednostavna logika. Neko ko je dao preko 2500 evra po m2 stana pripada društvenom sloju koji ne koristi gradski prevoz. Prosto i jednostavno.

Jel to onda razlog zasto se metro izostavlja iz centra grada, a boga mi i sa nbg - i tamo skup kvadrat ? Samo se onda pitam sta ce metro nekom ko placa kvadrat 5000-7500e, i sta ce uopste i zasto je,kog djavola, uvek pun javni prevoz u centru.

Ајде Миланче, ти си барем нормалан човак, не бламирај се као Разграђевинар молим те.

На овом форуму влада нека потпуна митоманија о тим метро системима који "решавају све проблеме". Ниједан метро никада неће решити проблеме са саобраћајним гужвама и чеповима јер ниједан једини метро систем то урадио није, нигде у свету. Неће због метроа бити мање кола на улицама, напротив, биће их више, јер кад будемо почели градити тај метро, значиће то да нам је стандард порастао а самим тим и број људи који си може приуштити вожњу колима. А ко једном уђе у кола ....

Поготово метро не решава саобраћајне гужве у деловима града које важи за "елитне" и држе високо цене квадрата. Уосталом, ко је иоле користио градски превоз на том потезу Макензијева-Жичка врло добро зна да је најмањи проценат размене путника на стајалиштима кроз Врачар.

Stf, obrazovan si, inteligentan, bavio si se sto puta komunalnim, saobracajnim i drugim problemima grada, aktivan si na svim diskusijama i uruzenjima koje se bave svim ovim pitanjima, pa i ukljucujuci metro. Zato me iznenadio onaj tvoj komentar, i mislim da je takav stav opasan, kao sto je bilo opasno potenciranje "razvojnog" a ne "sanacionog" metroa, pa to cemo na kraju i da dodbijemo - metro tri tajkunske livade.

Zasto je opasno pricati da metro ne treba da ide na Slaviju? Pa zato sto se na slaviji ne nalaze samo stambeni objekti, vec citav niz drzavnih administrativnih, kulturnih, institucija koje su odrediste velikom broju ljudi, zato sto je slavija veliko presedacko mesto sa vezama za vise pravaca u gradu, zato sto je od sustinske vaznosti metlo linija u osi Prokop-Klinicki entar -Slavija, uzimajuci u obzir i novu realnost da ne postoji vise stari zel cvor,uzimajuci u obzir vaznost dostupnosti Prokpa cevem delu gradjana ali i klinickog centra.

I pored toga, neko ko sve to zna,kaze da nema potrebe za metro na Slaviji. To je opasno, opasno za grad, zato sam i reagovao onako.

Kazes mali procenat razmene putnika.. Pa ako neko zivi u centru, ili na vracaru, njemu su na pesackoj udaljenosti svi najvazniji objekti, kao i sve najvaznije trgovacke ulice. Ali u taj centar, bas iz razloga koje sam naveo u predhodnim pasusima, gravitira veliki broj ljudi. I naravno da je kvadrat u centru izuzetno skup, kao aba bas svuda u svetu, bez izuzetka i bez izuzetka aba bas svuda, osim u Srbiji, metro ide kroz taj centra i to u vise linija, i to bas zbog svih vaznih kulturnih, administrativnih, obrazovnih, zdrastvenih i drugh vaznih objekata za sve gradjane. Zato je to sa izgovorom oko cene kvadrata besmislica. Ukoliko bi se toga drzali, onda bnv ne treba da ima metro, zar ne?

Takoje, radio sam u Mulesevskoj, nekada isao u ATS, prolazio kroz vracar nebrojano mnogo pta, poznajem ljude sa vracara, i potpuna je besmislica da tamo ne mogu da zamisle zivot bez auta i da svuda idu autom, em zbog teskoce parkiranja, em zbog obilja sadrzaja u blizini. Sa druge strane, skoro da ne postoji kuca u predgradjima, ma koliko siromasna bila, da nema porodicni auto, pa nekad i po dva automobila, jer imaju mogucnost parkiranja u dvoristu, a donekle i statusni simbol, da se pokazu medj' komsijama.
 
Vrh