Šta je novo?

Trg Slavija

A da se stavi dzuboks za fontanu i naplacuje izbor pjesme 100 din
 
Porazavajuce je sto se zbog nasih idiotskih pravila i birokratije, zapusteni placevi ne koriste kao parkiralista.
Svakako bi bilo lakse na i parking mesto, a i ti prostori bi bili cistiji i uredniji.

@srdjanprpa napisa da privatno lice ne moze da bude vlasnik i operater javne garaze?
Dal je to moguce? Dakle, mogu da napravim "hostel" koji ce biti pokrice za prostituciju, salon za masazu za izabranu klijentelu, ali ne mogu da napravim objekat za parkiranje vozila?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Mislim da je bio takav neki problem za onu novu garažu u Baba Višnjinoj.

Ja bih sve zapuštene placeve u parking pretvorio.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Вероватно је проблем монопол ЈКП Паркинг сервиса.
 
U Americi čim neki plac duže vreme stoji zapušten i prazan, nalije se asfalt, postave se ograda i kućica i pretvori se u privatni parking do daljnjeg. Lepo vlasniku placa jer time pokriva elementarne troškove dok ne nađe novog kupca. Lepo gradu jer nema rugla i problema koji idu s njim. Lepo vozačima jer imaju više mesta za parkiranje. I to se tako koristi sve dok se tu ne napravi nešto novo. Jer zašto da stoji zapuštena rupčaga ako može da ima neku svrhu i produktivnu vrednost u međuvremenu. Čak i sa estetske strane takvo parkiralište izgleda bolje nego ograđena rupčaga zarasla u korov.

Ali ne valja takav sistem, to je za dekadentne zapadnjake. Mi ipak više volimo državni monopol, rođačke šeme, Parking servis koji drži sve parkinge, EPS koji ti lupa kazne ako se usudiš da sam praviš svoju energiju... Jea, to je prava stvar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502959#p502959:1p44w6k9 je napisao(la):
laki72 » Ned Dec 24, 2017 2:46 am[/url]":1p44w6k9]
@srdjanprpa napisa da privatno lice ne moze da bude vlasnik i operater javne garaze?
Dal je to moguce? Dakle, mogu da napravim "hostel" koji ce biti pokrice za prostituciju, salon za masazu za izabranu klijentelu, ali ne mogu da napravim objekat za parkiranje vozila?

Pre nekih 10tak god, dok sam jos bio student :) radio sam na jednom parkingu koji nije bio u sistemu Parking Servisa, naravno nismo imali fiskalnu kasu, registrovanu firmu ili bilo sta. Kad sam pricao sa vlasnicima rekli su mi da ne mogu da registruju kao parking prostor vec da mogu da registruju kao agencija za iznajmljivanje prostora al time bi sa svakim autom koji udje na parking morali da sklope ugovor za iznajmljivanje prostora :)

Mozda je se sad situacija promenila, al jos uvek ne znam ni jedan privatni parking tako da cisto sumljam da je se ista tu promenilo :(
 
@Bender pa i ne treba asfaltirati :) U Novom Sadu su tako neko blatište naplaćivali.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Još kada bi Beograđani živeli u svetu majstorskih fotografija, a ne u svojoj svakodnevici...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503149#p503149:hptjny4f je napisao(la):
spatiotecte » 24 Dec 2017 10:49 pm[/url]":hptjny4f]Nocu kao svetska metropola, danju kao Kandahar.

Jos kad dodje javni WC, a sigurno ce biti fino odrzavan...
 
Slavija nece biti kompletna, sve dok je miticeve rupe i onog parkinga pored
 
Kao što napisah na temi o bici stazama, označava se bici staza na trotoaru. Danas su radili od Mekenzijeve do Beogradske i tu je veliki karambol u najavi. Čak i da se onaj parking poploča, tu će biti baš mnogo pešaka.

Od pešačkog u Beograskoj, staza ide u parkić pa do Kralja Milana. Treba da preseku parče zelene površine.

Sve ovo me podseća na Topčidersku zvezdu gde imamo stazu unutar kružnog toka, ali samo jednu ulicu označenu za bicikliste do nje.

I pored sve nefunkcionalnosti ove staze oko Slavije, dobro je što postoji jer će ljudi postati svesniji biciklista i nadam se da neće psovati bicikliste na Slaviji, već nadležne koji su to isprojektovali.
 
Posle nekoliko koriscenja kruznig toka, mogu da kazem da su mi se predvidjanja obistinila...
Realno se nista bitno nije dobilo

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ja se nebih slozio, ja ga koristim svaki dan i moram priznati da je bolje nego pre, sad opet zavisi kako kome i u koje vreme, ja cesto iz Nemanjine idem u BO, i ona desna traka je zakon. E sad ja izbegavam generalno da sedam u auto izmedju pola 4 do pola 6, 6. Ali sam primetio da oko 5 je najveca guzva al vec u pola 6 kurzni tok je prohodan lagano, sto je pre bilo misaona imenica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503614#p503614:2ar8lu21 je napisao(la):
srdjanprpa » Uto Dec 26, 2017 6:34 pm[/url]":2ar8lu21]Ja se nebih slozio, ja ga koristim svaki dan i moram priznati da je bolje nego pre, sad opet zavisi kako kome i u koje vreme, ja cesto iz Nemanjine idem u BO, i ona desna traka je zakon. E sad ja izbegavam generalno da sedam u auto izmedju pola 4 do pola 6, 6. Ali sam primetio da oko 5 je najveca guzva al vec u pola 6 kurzni tok je prohodan lagano, sto je pre bilo misaona imenica.
Tu nikada nije ni bio problem proci iz nemanjine u BO, pa nije ni sada.
Velika kolicina vozila ide u makenzijevu, cini mi se nekada , vise nego u BO, i onda se formira kolona buseva i tramvaja pa se zakrci kruzni tok. Naravno to nije uvek, ali u spicevima zna da bude...
 
Да су знали бар да препишу решење које је у врху слике, полукружно приземно здање, вероватно са радњама, савршено уклопљено у вртне површине. Невероватно колико је тај део сличан делу Славије између Народне банке и трга !Једина разлика је у самом решењу, наш ћошак није за пример, за разлику од тог Шангајског...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504729#p504729:3nnenh2q je napisao(la):
trialin » Ned Dec 31, 2017 6:52 pm[/url]":3nnenh2q].......
file.php

Prva stvar koju bi kod nas uradili da se ovako nesto izgradi bi bila to sto bi stubovi setalista odmah bili isarani grafitima. Kao na petlji kod Ade. Izgledalo bi sablasno.
 
Код нас нема шта није ишарано, стубови мостова и надвожњака, ограде, фасаде, сандучићи а ел. инсталацијана, трафике, бандере, улази, возови... :(
 
Vrh