Šta je novo?

Trg Slavija

Videcemo sta je tacno u pitanju ako zima prodje, a da fontana ne radi zbog navodne stete od ovog dogadjaja.
 
jos samo da se pojavi fantom
da iste Kubanske vragolije na Slaviji.... :lool:

mada nije jedan ... pojavila se tri fandje fatomi (što naša istorija još nije zabeležila .... tri puta više no onda)
jbg kako se nisu sihronizovali ....eto...oma se slupali i odma provaljeni
umesto da su nocima zabavljali narod :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500172#p500172:3sbfmice je napisao(la):
astrodule » 12 Дец 2017, 11:44[/url]":3sbfmice]Neka moja ideja (pored menjanja smera Deligradske) je uvođenje alternativnih jednosmernih koridora oko Slavije koji bi spajali Nemanjinu i Bulevar oslobođenja.
И у Светог Саве да се промени смер, мада можда би најбоље био да буде пешачка.
 
Problem je sto je Svetog Save jedan dugacak parking, pa bi bilo tesko zatvoriti je za saobracaj (inace mi se ideja svidja, mogla bi da bude pesacki ili pesacko-biciklisticki koridor do hrama). Menjanje smera svakako.
 
Да се направе велике гараже, једна на месту трулих уџерица у Булевару ослобођења, а друга на месту садашњег паркинга између Београдске и Макензијеве и сигурно би могао цео троугао између Славије, Булевара ослобођења, Кнегиње Зорке и Макензијеве да се очисти од паркинга, а можда чак и до Крушедолске. Притом има и план за изградњу подземног паркинга из Народне библиотеке код Скерлићеве. Треба узети у обзор те могућности, а ја бих искрено где год у густом урбаном подручју Врачара, Савског венца и Старог града постоје распале запуштене уџерице у низу у околини са вишеспратницама исте одмах срушио и на њиховом месту радио јавне гараже спратности као и околне зграде а и са подземним нивоима. Сигурно би на тај начин могло да се ослободи доста уских централних улица паркинга по тротоарима и коловозима чиме би се стекли услови за ширење нормалних бициклистичких стаза и дрвореда, а у случају улице Светог Саве и пешачке зоне.
 
Tako je Došljak, to bi bilo najpametnije uraditi-ulaz u garažu iz Bulevara, a izlaz da bude i u Sv.Save koja bi se mogla popločati kockom i ograničenje 30..
 
Cesto parkiram u ulici Svetog Save, i slazem se da bi bilo lepo da se uradi pesacka zona, ali sa druge strane opet ne vidim ni problem sad kako je, mesta za pesake ima dovoljno, veci je problem je sto su kafici napravili baste i smanjili trotoar za pesake, ja bih pre te baste sklonio nego parking mesta.

Ideja da se prebaci na kontra smer mislim da bi dodatno smanjila guzvu u kurznom toku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501429#p501429:xbf21jk1 je napisao(la):
Сенке » December 17th, 2017, 2:35 pm[/url]":xbf21jk1]И у Светог Саве да се промени смер
U tom slučaju bi i ulica Nikolaja Krasnova morala da menja smer.
 
Neke novosti iz prolaza od jutros:
-Tramvajsko stajalište u Nemanjinoj je stavljeno u funkciju (napokon)
-Nije označeno stajalište minibusa za aerodrom na Slaviji, a i nove klupe su još pod najlonom.

Da ne pišem na zasebnoj temi, evo i dve "novosti" iz Bulevara Oslobođenja:
-Tramvajski senzor za semafor kod Veterinarskog fakulteta je izgleda proradio
-Još uvek ne rade (redovno) stanični displeji
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501621#p501621:m2asfcng je napisao(la):
solecar » Данас, 02:27[/url]":m2asfcng]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501429#p501429:m2asfcng je napisao(la):
Сенке » December 17th, 2017, 2:35 pm[/url]":m2asfcng]И у Светог Саве да се промени смер
U tom slučaju bi i ulica Nikolaja Krasnova morala da menja smer.
Мислиш Авалска улица?! :)
 
Da li je uopšte neophodno da te uličice ka Hramu budu automobilske? Jedna garaža bi taj potez učinila malim rajem (kao i za ceo potez oko Hrama)
 
Misliš , još jedna? Imamo jednu kod NBS , jedenu kod Beogradske i čini mi se kod hrama u Bore Stankovića.
 
Kod NBS nije otvorena za sve građane (koliko ja znam), a za tu u Bore Stankovića iskreno nisam nikad čuo.

Garaža u centru grada ne može da škodi u Beogradu (sa postojećim stanjem i organizacijom prevoza). Više garaža = više slobodnih trotoara i biciklističkih staza i manje parking mesta po ulicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501728#p501728:2a9ih6nz je napisao(la):
solecar » Pon Dec 18, 2017 4:19 pm[/url]":2a9ih6nz]Misliš , još jedna? Imamo jednu kod NBS , jedenu kod Beogradske i čini mi se kod hrama u Bore Stankovića.
Gde je ta garaza u Bore Stankovića?

Znam da ima jedna u Deligradskoj, ona je u 99% slucajeva puna.
 
Вероватно је мислио на паркинг који се налазио са Мачванском улицом, тамо где се сада гради стамбена зграда.
 
Deo parkinga koji je koristio Parking servirs je vraćen restitucijom starim vlasnicima. Verovatno će još neki delovi biti vraćeni.

Svakako su potrebne garaže po Vračaru ali nisam siguran da su ove na Slaviji bile na najboljoj poziciji.
 
Може и приватно лице да направи јавну гаражу, имамо пример из Баба Вишњине улице и сигуран сам да би им се то више исплатило него стамбени квадради. Мора се престати са претрпавањем Врачара без адекватне инфраструктуре.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501781#p501781:1ncoirtn je napisao(la):
Дошљак » Pon Dec 18, 2017 9:09 pm[/url]":1ncoirtn]Може и приватно лице да направи јавну гаражу, имамо пример из Баба Вишњине улице и сигуран сам да би им се то више исплатило него стамбени квадради. Мора се престати са претрпавањем Врачара без адекватне инфраструктуре.

Delimicno da, ne postoji mogucnost da privatno lice napravi javnu garazu, vec se radi na principu iznajmljivanja prostora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501781#p501781:1cpx583x je napisao(la):
Дошљак » Mon Dec 18, 2017 8:09 pm[/url]":1cpx583x]Може и приватно лице да направи јавну гаражу, имамо пример из Баба Вишњине улице и сигуран сам да би им се то више исплатило него стамбени квадради. Мора се престати са претрпавањем Врачара без адекватне инфраструктуре.

Teško da će svi ovi vlasnici graditi bilo šta, prodavaće odmah. Jedino ako se neka ozbiljna firma uhvati i izračuna da im je to dugoročno isplativije.
 
Још само да паркирање у тим гаражама није два до три пута скупље од паркирања на паркинг местима на отвореном.
 
24 din je skuplje od crvene zone, u zonskom parkiranju osim plave ne mozes da ostanes duze od 3 sata parkiran, plus moras da trazis parking mesto, ovako udjes parkiras i dovidjenja, tako da je logicno da je skuplje.
 
Бар да важи старт-стоп апликација. Завршавам оф.
 
Vrh