Šta je novo?

Trg Slavija

Pa između ostalog jedan na ulivu iz Nemanjine. Ima uniformu i svetloodbojni prsluk :)

Trenutno mi se čini da je najveći problem uliv iz Nemanjine.

Ne znam koliko bi pomoglo da autobusi koriste svoje trake.
 
Колега са посла пише да су постављена четири полицајца да регулишу саобраћај. :bash:
 
Danas smo shvatili da je tramvajske sine trebalo izmestiti po okolnim ulicama. Neko pametniji od ovih pajsera je to vec poodavno predlagao.

Verujte mi, ovo sto sam danas doziveo nikakva izdignuta ostrva ne bi resili.
 
Prosao sam Slavijom u vecernjim casovima. Utisci su da je haos i dalje prisutan i da tome najvise doprinose vozaci. Pesaci su dosta dobro prihvatili pesacke prelaze koliko sam uspeo da primetim i ispratim tu i tamo po neko pretrcavanje ali mozda cak i manje nego sto je to pre bio slucaj. Pomeranje pesackog prelaza u Bulevaru oslobodjenja mi ne deluje problematicno kao ni prelaz u Nemanjinoj. Nisam siguran kakva je situacija u Beogradskoj i prema Pejtonu.

Uocio sam rekao bih jednu problematicnu tacku gde je do izrazaja doslo ovo suzenje gde pojedini pesaci i dalje pokusavaju da predju ulicu pretrcavajuci. Jedan od razloga je sto je i dalje ostavljen spusten ivicnjak sto se moze videti na fotografiji.Pogledajte prilog 1
 
Cijela rekonstrukcija izgleda kao presipanje iz supljeg u prazno.
 
prošao dvojkom pre nekih sat vremena i gledao kako se bus obrće sa unutrašnje strane haha
 
ja ne znam da je enko mislio da ce saobracaj na Slaviji da se sredi. Bilo je i ovde dosta postova o tome, nista nije reseno, i nije se ni ocekivalo da bude reseno. Tako da za mene ovo nije iznenadjenje. Imam srecu sto ne moram da idem kroz Slaviju, ali pogodice me, i to bolno, renoviranje Kneza Milosa. Nadam se da ce da odustanu od toga.
Oni novi.
 
file.php


Dajem ovim pločama 20 dana do prvog klackanja i pucanja.
 
Izgleda da autobusi uporno voze van svojih traka (fotke su Kurirove)
1328173_slavija1v_ff.jpg

1328175_slavija2v_ff.jpg


A žali mi se ortak koji je danas prošao kolima od Bulevara do KM da je morao da napravi prekršaj na uključenju u KM (tačno ovde gde je crveni Ikarbus) jer je morao da vozi preko obeležnih ''ostrva'' da bi zaobišao kolonu iz Beogradske koja mu je preprečila put i zablokirala to ulivanje.

Takođe, gledam ovu sliku iz perspektive i mislim se pa nije ni čudo što se mnogi vozači zbune, pogotovu u ovom periodu privikavanja

slavija-mondo-goran-sivacki-42.jpg


Sad, kako će sve to da funkcioniše na duge staze, videćemo valjda u narednih par nedelja.
 
Не знам колико би имало смисла избомбардовати ГСП мејловима да обрате пажњу на понашање својих возача на Славији? Иначе приметио сам и у Немањиној и у Булевару ослобођења близу Славије огромне сиве металне портале са изведеним кабловима. Надам се да ће служити и за пар камера за прекршаје а не само за сигнализацију и општи надзор.
 
Meni Slavija sada mnogo bolje izgleda nego pre-jasno je sve obeleženo, samo treba poštovati signalizaciju i prilagoditi brzinu vožnji u kružnom toku. Ne vidim nikakve oštre krivine, sve izgleda kako treba. Postaviti kamere i samo kažnjavati, šta misliš-žuri se svima, pa bi da seku linije i ubacuju se u trake preko reda. Daj da postavimo ograde od 2 metra visine kao protiv pretrčavanja ulica, ne bi li se nekako i vozači doveli u red. Ovaj trotoar što je Igor slikao je stvarno loš, i tu mi se ne svidja taj zidić, trebalo je to bolje da reše. Pogledao sada i reportažu sa Noizza-ni pešački prelazi nisu ništa mnogo dalji nego što su bili, samo možda onaj kod Kralja Milutina, tako da ni tu ne vidim nikakvo drastično gubljenje vremena za pešake. Stalna kukanja za podzemnim prolazima-koja bi bila njihova svrha? Da sidjem pod zemlju kod Kralja Milutina i izadjem u Bulevaru oslobodjenja npr. i da ne vidim trg, fontanu itd, a sve da bi se na površini baškario motorni saobraćaj. Pa valjda pre površina treba da bude rezervisana za ljude. Sedne se malo na plato, gleda fontana, fotografiše taman iz daljine da bi se lepo "uhvatila" cela, nema poente prilaziti i slikati se iz blizine-šta bi se na toj fotki videlo? Tako da mi ni te kritike o nemogućnosti prilaska fontani radi slikanja ne piju vodu..Jednog dana kada smisle da li će ispod Slavije proći metro, neka nadju najbolje rešenje oko podzemnih prolaza i urede to konačno. Neće morati da se remeti saobraćaj, sad je napravljen taj veliki plato ispred NBS pa će svi podzemni radovi odatle lepo moći da se izvode.
 
Најежио сам се читајући коментаре! О пешацима, и онима који путују јавним превозом се говори када да то нисмо ми, него неки дошљаци из прашуме, који нам ремете рај.

Не постоји закон који обавезује возаче аутобуса да користе само и искључиво жуту траку. Аутобуси 31, 33, 48, проласком преко средине не улазе у конфликте на везама са Немањином и Мекензијевом, и такав начин кретања је бољи за све.

Подсетићу на правила саобраћаја: правило десне стране, и правило да када нема саобраћајних знакова, семафора, саобраћајаца, трамвај увек има предност. Пракса, ово се крши малтене интуитивно, а на Славији је био пре, и остао, сајам закона јачег и дрскијег. За ђаке аутошкола и новопечене возаче пакао.
 
Prvo obavezno treba napraviti izdignute otoke da se vozači nateraju voziti projektovanim putanjama, a ne po svojoj volji.
Treba razmisliti i o preprojektovanju u turbo kružni tok, tako da bi vozačili bili primorani maksimalno poštovati projektovane putanje kretanja.
Na taj način bi se i smanjila brzina kretanja vozila što bi doprinelo većoj bezbednosti.

A ako ni jedno od tih rešenja ne pokaže rezultate onda je jedini način da se postave semafori na ulaze u kružni tok po uzoru naprimer na ovaj Zagrebački (svaki ulaz ima svoj interval tako da niko sa boka ne može da uleti u tebe dok si u kružnom toku i na taj način imaš najbrži i najsigurniji način da dođeš do željenog izlaza i izađeš iz kružnog toka):
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5PrebTQ5lF8[/youtube]
 
Karlo del Ponte":eul8yeee je napisao(la):
Не постоји закон који обавезује возаче аутобуса да користе само и искључиво жуту траку. Аутобуси 31, 33, 48, проласком преко средине не улазе у конфликте на везама са Немањином и Мекензијевом, и такав начин кретања је бољи за све.
Можда не постоји закон, али постоји здрава логика, разум и моћ ширег сагледавања који се посебно очекују од професионалаца. Нема никаквих конфликата у жутој траци са било киме ако се поштују прописи, јер возила градског превоза, а посебно када се крећу жутом траком имају неприкосновену предност. Такође постоји и психолошки фактор, јер возила ЈГП-а у савршеном реду у жутој траци шаљу поруку да постоји неки ред и самим тим и на остале учеснике би то макар мало утицало и извршило својеврстан притисак да макар мало обрате пажњу. Овако и аутобуси се лепо набију заједно са аутомобилима и весели шпиц може да почне.
Karlo del Ponte":eul8yeee je napisao(la):
Подсетићу на правила саобраћаја: правило десне стране, и правило да када нема саобраћајних знакова, семафора, саобраћајаца, трамвај увек има предност.
У раскрсници са кружним током саобраћаја не важи правило десне стране, већ предност има онај ко је већ у кружном току. Такође, нема предност само трамвај, него било које возило ЈГП-а, а посебно ако се креће резервисаном (жутом) траком. ПСП основе.
Karlo del Ponte":eul8yeee je napisao(la):
а на Славији је био пре, и остао, сајам закона јачег и дрскијег.
Зато што се такво понашање не кажњава. Сценарио: ниоткуда се појављује полицајац и у року од 10 минута петоро њих наређа тамо поред оног новог платоа и лепо испоручи казне. И тако на сваких неколико дана, у сасвим случајним интервалима. Стално. Шта мислите колико би требало да се реч прошири од ува до ува и од ФБ профила до ФБ профила и како би онда изгледало понашање возача на Славији? Још боље решење су наравно камере за прекршаје. Скупе јесу али би се исплатиле у року од две недеље максимално.
 
У раскрсници са кружним током саобраћаја не важи правило десне стране, већ предност има онај ко је већ у кружном току.

Jao saobracajni inzenjer, druge u ucutkuje da se ne mesaju u njegovu struku a sam ne zna saobracajna pravila i sta i kako se radi u kruznom toku. Sjajno.
 
Научи ме. Немам ништа против. То што сам написао наравно важи уколико саобраћајним знацима, светлосном сигнализацијом или саобраћајцем није другачије одређено. А на Славији није.

Исправка: заправо после пажљивијег читања могу да кажем да си у праву. Раскрсница са кружним током саобраћаја у одсуству знакова итд. иста је као и све друге, али најчешће на улазу стоје обрнути троуглови (заправо у пракси и не знам где их нема). Извињавам се, моја грешка. Незнање.
 
Pre sat sam proso Slavijom moj utisak je da se dosta vozaca pridrzava pravila,meni je dosta sigurnije izgledao prolazak jer je horizontalna signalizacija odlicna i samo je treba zadrzati u tom stanju .(Mada mi je Ruzveltova ostavila bolji utisak ).Na slaviji ima jos dosta das se radi na okolnom uredjenju ali bi bio neiskren da kazem nesto lose.
 
Правила се најчешће крше у шпицу кад треба бити стрпљив и држати се правила, сачекати свој ред на пролазак уместо убацивати се са стране и сећи путању осталим учесницима. Онда се и други поведу за лошим примером и настане колапс.
 
Lik na tviteru se pozalio da tramvaj uopste ne staje na Slaviji. Od pravnog fakulteta ga je vozio direktno na savski trg, pa se onda na slaviju vracao pesaka.
 
Pa stajaliste nije u funkciji pise kod vrata u svakom tramvaju plus neki vozaci upozore
Mislim da bi morali sto prije da ga osposobe
 
Semafori su najbolje rešenje.Mogu da rade samo u špicu ,kada je najveća gužva.Kružni tok gubi smisao,kada je velika opterećenost,odnosno kada je sam kružni tok maksimalno popunjen sa vozilima.
Ostrva treba ispuniti sa onin plastičnim crveno belim barijerama,bar u van zimskom periodu.
 
Da li neko zna cemu sluzi ova konstrukcija na ulasku u Makenzijevu?

 
Vrh