[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472796#p472796:3rjziih9 je napisao(la):ChemiR » 22 Aug 2017 08:06 am[/url]":3rjziih9]Је л се шине постављају на идентично место?
Ne, šine će sada biti nešto bliže ivici kružnog toka, tako da će unutar šina biti tri kružne saobraćajne trake koje su obavezne za automobilski saobraćaj, a sa spoljne strane šina biće samo jedna kružna saobraćajna traka koja će funkcionisati kao žuta traka za trolejbuse i autobuse.
Sa spoljne strane tramvajske i trolejbuske žute trake biće još jedna automobilska traka za direktan prolaz iz Nemanjine u pravcu Karađorđevog parka i jedna automobilska traka za direktan prolaz iz pravca Mekenzijeve za Beogradsku. A biće i ono što nikada nije bilo, desno skretanje iz Beogradske...
I fizički će se onemogućiti izlazak sa Slavije uz Deligradsku, Deligradska ostaje trajno okrenuta da se uliva u pravcu Slavije.
Uostalom osnova saobraćajnog toka je već kačena na forumu, ponavljam je. Kada su počeli da izlivaju beton za novi tramvajski kolosek na Slaviji, nisam bio sasvim siguran da li ga postavljaju baš po ovom rešenju, ali ipak jeste.
Sve u svemu dosta komplikovano, dakle iz svake ulice praktično postoje odvojeni ulivi i u unutrašnje (automobilske) i u spoljašnje trake kružnog toka za javni prevoz, a sve to razdvojeno ovim sitnim razdelnim ostrvima u vidu froncli... Videćemo kako će sve to funkcionisati, odnosno da li će biti moguće da vozila iz automobilskih traka ne blokiraju trake za javni prevoz tamo gde ih presecaju...
Išlo se na to da postoji tačno definisana putanja za svako vozilo kroz kružni tok, a ne kao do sada svi na gomili... A videćemo da li su pešački prelazi dovoljno pomereni od ćoškova da se ne dešava da vozila stoje u kružnom toku, ili će se ispostaviti da je sve uzalud bez podzemnih prolaza...
Pažljivijim razgledanjem vidi se gde će biti najosetljivije tačke: šina za tramvaj koji se srednjom trakom iz Beogradske spušta ka Slaviji prelaziće preko desne trake kojom putnička vozila treba da se probiju u sredinu kružnog toka. Ista priča na Vrhu Nemanjine, gde će tramvaj takođe da uleće u desnu traku kojom vozila treba da izbiju levo na sredinu kružnog toka. Ako se vozači ne naviknu da propuštaju tramvaj koji će bukvalno da ih iseca u traci kojom se kreću, biće rusvaja...