Šta je novo?

Trg Slavija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472796#p472796:3rjziih9 je napisao(la):
ChemiR » 22 Aug 2017 08:06 am[/url]":3rjziih9]Је л се шине постављају на идентично место?

Ne, šine će sada biti nešto bliže ivici kružnog toka, tako da će unutar šina biti tri kružne saobraćajne trake koje su obavezne za automobilski saobraćaj, a sa spoljne strane šina biće samo jedna kružna saobraćajna traka koja će funkcionisati kao žuta traka za trolejbuse i autobuse.

Sa spoljne strane tramvajske i trolejbuske žute trake biće još jedna automobilska traka za direktan prolaz iz Nemanjine u pravcu Karađorđevog parka i jedna automobilska traka za direktan prolaz iz pravca Mekenzijeve za Beogradsku. A biće i ono što nikada nije bilo, desno skretanje iz Beogradske...
I fizički će se onemogućiti izlazak sa Slavije uz Deligradsku, Deligradska ostaje trajno okrenuta da se uliva u pravcu Slavije.

Uostalom osnova saobraćajnog toka je već kačena na forumu, ponavljam je. Kada su počeli da izlivaju beton za novi tramvajski kolosek na Slaviji, nisam bio sasvim siguran da li ga postavljaju baš po ovom rešenju, ali ipak jeste.

36-Slavija-osnova-AI1c-01.jpg


Sve u svemu dosta komplikovano, dakle iz svake ulice praktično postoje odvojeni ulivi i u unutrašnje (automobilske) i u spoljašnje trake kružnog toka za javni prevoz, a sve to razdvojeno ovim sitnim razdelnim ostrvima u vidu froncli... Videćemo kako će sve to funkcionisati, odnosno da li će biti moguće da vozila iz automobilskih traka ne blokiraju trake za javni prevoz tamo gde ih presecaju...
Išlo se na to da postoji tačno definisana putanja za svako vozilo kroz kružni tok, a ne kao do sada svi na gomili... A videćemo da li su pešački prelazi dovoljno pomereni od ćoškova da se ne dešava da vozila stoje u kružnom toku, ili će se ispostaviti da je sve uzalud bez podzemnih prolaza...

Pažljivijim razgledanjem vidi se gde će biti najosetljivije tačke: šina za tramvaj koji se srednjom trakom iz Beogradske spušta ka Slaviji prelaziće preko desne trake kojom putnička vozila treba da se probiju u sredinu kružnog toka. Ista priča na Vrhu Nemanjine, gde će tramvaj takođe da uleće u desnu traku kojom vozila treba da izbiju levo na sredinu kružnog toka. Ako se vozači ne naviknu da propuštaju tramvaj koji će bukvalno da ih iseca u traci kojom se kreću, biće rusvaja...
 
Džaba je sve to kada će opet morati sabraćajci da regulišu saobraćaj u vreme gužvi,a sve zbog pešaka.Bez podzemnih prolaza sve ostaje kao i pre, u haosu,osim ako ne izmisle neku kružnu žičaru.
 
Mada treba razmisliti o još jednoj stvari: pomeranjem prelaza učinili su sve da ljude odvrate od kretanja pravcem Nemanjina - hotel Slavija - Parking servis - Mitićeva rupa. Ovako kako je postavljeno, više pešaka biće preusmereno da iz pravca Karađorđevog parka ide pored McDonaldsa pa kod garaže NBS novim parkićem uzbrdo uz Kralja Milutina u pravcu Mitićeve rupe. Dakle guraju pešake na raskrsnicu Nemanjine i Kralja Milutina a sklanjaju ih sa uglova sa Beogradskom i kod hotela Slavija...

Možda je došlo vreme da se postave semafori na uglovima sa Kralja Milutina i da se nešto pametno uradi sa regulacijom te ulice, to jest da vozači skretanjem u Kralja Milutina na uglu sa Nemanjinom mogu da izbegavaju prolazak kroz Slaviju..
Zabraniti skretanje iz Nemanjine u Resavsku za sva vozila osim javnog prevoza i umesto toga da postoji levo skretanje za automobile iz Nemanjine u Kralja Milutina (uz semaforizaciju raskrsnice). Tramvaj bi normalno išao Resavskom a i kolona iz Nemanjine bi imala kuda da preskače Slaviju.

Ili još bolje, da iznad raskrsnice Nemanjine i Balkanske postoji desno skretanje ispred Železničkog muzeja za Birčaninovu, pa Birčaninova jednosmerna celom dužinom na gore, pa iz Birčaninove skretanje levo u Kralja Milutina ka Bulevaru... Sramota za Beograd je da postoji ulica paralelna sa Beogradskom koja izbegava Slaviju, Kralja Milutina, a tako je očajno organizovana da ne možeš da je koristiš kao prolaznu...
 
Zaista šteta što neće biti podzemnih prolaza za pešake. Ako sam dobro razumeo, pešaci će posle rekonstrukcije ići ovuda:

 
Da, samo što na gornjoj tački neće više biti trolejbuske stanice, a na donjoj tački neće više biti stanice aerodromskog busa, tako da to više nikome neće biti polazna i krajnja tačka...
 
Još uvek nije kasno za ,,pomeranje,, centralnog kruga kako bi smo dobili prirodan sveričan oblik trga Slavije
kako bi smo se oslobodili neprirodnog odudarajuceg kvadrata oko kružnog toka

istina malo asimetrično bi ,,izašla,, fontana
ali bi se sasvim uklopila u pomalo asimetrično okruženje te bi bila ujedno i autenični i atraktivni simbol Slavije

a prostora i mogucnosti ima naročito što nije potrebno nikakvo rušenje ičega

:sesir:
 
Sa ovoliko traka u kružnom toku ,ni 20 saobraćajaca neće biti u stanju da odmrsi čvor.
Na autokomandi koja je pet puta manja,čvor je već nerazmrsiv.
Kružni tok je dobar sa umerenim saobraćajem,ali ovde mora da rade neki smart semafori sa senzorima opterećenja po pravcima.
 
Slavija jeste bila haos, ali su svi ulazili u kružni tok znajući to pa je broj nezgoda bio mali, a saobraćaj je tekao.

Meni najviše smeta što se verovatno neće ni malo proširiti ili srediti pešački deo na strani gde je Mek.
 
Sve je to ok ,kada je propusnost dobra,ali kada je veliko opterećenje ,onda će haos biti isti kao i pre.Ovo renoviranje ne rešava apsolutno ništa,osim kozmetike.Kada krene bujica kola iz pravca autokomande,ko će pešacima pred ulazak u tok da da prednost???
Ima zebra, ali ako se ide po pravilima onda će kola stajati jedno pola sata dok poslednji pešak ne pređe.
 
Ја се искрено надам само убрзању трамваја и осталог градског превоза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473000#p473000:oxg2oa54 je napisao(la):
vladanet » 24 minutes ago[/url]":oxg2oa54]Sve je to ok ,kada je propusnost dobra,ali kada je veliko opterećenje ,onda će haos biti isti kao i pre.Ovo renoviranje ne rešava apsolutno ništa,osim kozmetike.Kada krene bujica kola iz pravca autokomande,ko će pešacima pred ulazak u tok da da prednost???
Ima zebra,da ali ako se ide po pravilima onda će kola stajati jedno pola sata dok poslednji pešak ne pređe.

Semafor? Da li je u planu?
 
Ако би радили семафор, дајте онда лепо стандардну раскрсницу (уз претварање Краља Милана у пешачку зону) и одвојену трамвајску трасу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472999#p472999:mbrdukqs je napisao(la):
astrodule » 23 Aug 2017 09:51 am[/url]":mbrdukqs]
Meni najviše smeta što se verovatno neće ni malo proširiti ili srediti pešački deo na strani gde je Mek.

Zapravo hoće, postojaće proširenje trotoara ispred Meka, kao i ispred pekare prekoputa. Iz prostog razloga što su sa spoljne strane tramvajskih šina predviđene samo dve saobraćajne trake (jedna žuta, trolejbuska i jedna za direktno skretanje iz Nemanjine ka Karađorđevom parku), tako da će trotoar da lučno prekrije višak prostora (neće više biti one ravne ivice pogodne da se noću stane sa upaljena sva četiri :bg4:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472996#p472996:37d8j0uy je napisao(la):
vladanet » 23 Авг 2017 09:45 am[/url]":37d8j0uy]Sa ovoliko traka u kružnom toku ,ni 20 saobraćajaca neće biti u stanju da odmrsi čvor.
Na autokomandi koja je pet puta manja,čvor je već nerazmrsiv.

Аутокоманди је управо то и проблем - мали пречник.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473048#p473048:2fej4645 je napisao(la):
stanislaw » 37 minutes ago[/url]":2fej4645]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472999#p472999:2fej4645 je napisao(la):
astrodule » 23 Aug 2017 09:51 am[/url]":2fej4645]
Meni najviše smeta što se verovatno neće ni malo proširiti ili srediti pešački deo na strani gde je Mek.

Zapravo hoće, postojaće proširenje trotoara ispred Meka, kao i ispred pekare prekoputa. Iz prostog razloga što su sa spoljne strane tramvajskih šina predviđene samo dve saobraćajne trake (jedna žuta, trolejbuska i jedna za direktno skretanje iz Nemanjine ka Karađorđevom parku), tako da će trotoar da lučno prekrije višak prostora (neće više biti one ravne ivice pogodne da se noću stane sa upaljena sva četiri :bg4:

Odlično. Još kada bi malo sredili i trotoar ka Nemanjinoj.
 
Imam utisak da su ove optimizacije saobraćajnog toka urađene na račun pešaka i da će Slavija njima izgledati još gora nego što je bila. Ali da bi se dao konačan sud o tome, može li neko na mapi ucrtati poziciju novih stanica GSP-a? Pa da vidimo trase i širine prolaza kojima će ONI morati da se kreću.
 
U kralja milana ima oblezeno na slici stajaliste ili ti odmah do novog parka, a u bulevaru oslobodnjenja je iznad nacrtanog pesackog. U krusnom toku nece biti stajalista, malo ce oni pomeriti sadasnje trotoare da bi uradili kako su zamislili.
 
Jedino sto mi se sad svidja kod slavije jeste sto nece moci da se parkiraju i upale sva cetri i ostanu tako pola sata, sat dok jedu u meku. Samo se sad interesuje gde ce sad da se zaustavljaju :)
 
Zezeljko":2ss27j7o je napisao(la):
Hoće li i ovde tramvajske baštice biti od betona?
Биће, већ је урађено на Славији.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470859#p470859:13lp8rx5 je napisao(la):
Zuma » Sat Aug 12, 2017 3:09 am[/url]":13lp8rx5]Mislim da treba resetovati oduševljenje povodom česme. Sa slike se vidi da je na mestu na kome ne može da ostane. To je privremena česma, dok traju radovi. Stavili su je verovatno zato što će naredni period biti vruć i prašnjav, sa puno iznerviranih ljudi, ali i kao jeftin način da se ućutkaju galamdžije na Beobildu pre nego što neki dokoni novinar pokupi priču. Osećam da negde imaju čitav štek limenih česmi, pa im se postavljenje svodi na provlačenje dva plastična creva do obliženjeg šahta. Kad PR opasnost prođe, lako je vrate na stovarište ili ostave ako ispadne popularna. Glavno je da je sve daleko jeftinije od prave česme.

Pogledajte prilog 1

file.php

file.php

Ti si otrovan i perfidan čovek. Cinik. Tvoje ponašanje će preuzeti mnogi mladi ljudi.
 
Zna li se kakvim pločama će popločati trg i okolne trotoare? Behaton ili granit?
 
Vrh