Šta je novo?

Trg Slavija

s obzirom da je ovo privremeno resenje ne verujem da ce se stavljati neki dugorocni materijali poput granita jer ce tu za 10 godina morati opet da se kopa sto zbog metro-a sto zbog pretvaranja Kralja Milana u pesacku zonu.
 
KartmenBG":28u6bh4b je napisao(la):
s obzirom da je ovo privremeno resenje ne verujem da ce se stavljati neki dugorocni materijali poput granita jer ce tu za 10 godina morati opet da se kopa sto zbog metro-a sto zbog pretvaranja Kralja Milana u pesacku zonu.
Не липши магарче до зелене траве. Виш да нас лерају као мајмуне за тај метро, неће то ни за 10 год.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
KartmenBG":1mhbxipl je napisao(la):
@igor poenta je da granita nece biti vec behaton kao u JNA pored hrama.
То свакако али види Булевар Ослобођења, ту ми је баш криво зашто нису убацили 6-у траку а ималу су места. Булевар се ради али изгледа само козметички.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473589#p473589:2aw09il4 je napisao(la):
igor989 » Pet Avg 25, 2017 6:41 pm[/url]":2aw09il4]
KartmenBG":2aw09il4 je napisao(la):
@igor poenta je da granita nece biti vec behaton kao u JNA pored hrama.
То свакако али види Булевар Ослобођења, ту ми је баш криво зашто нису убацили 6-у траку а ималу су места. Булевар се ради али изгледа само козметички.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Vec je pisano u ovoj temi da ce biti 6 traka, jel imas neki info da nece biti 6 traka?
 
srdjanprpa":1qvsbq4x je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473589#p473589 je napisao(la):
igor989 » Pet Avg 25, 2017 6:41 pm[/url]":1qvsbq4x]
KartmenBG":1qvsbq4x je napisao(la):
@igor poenta je da granita nece biti vec behaton kao u JNA pored hrama.
То свакако али види Булевар Ослобођења, ту ми је баш криво зашто нису убацили 6-у траку а ималу су места. Булевар се ради али изгледа само козметички.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Vec je pisano u ovoj temi da ce biti 6 traka, jel imas neki info da nece biti 6 traka?
Живим код Храма и гледајући први део који су завршили шине су померене ка споља док друга страна која се сад ради остаје на истом месту. Одокативно ми делује да не може ту да буде 6 трака а ако их буде биће пљуцометар. Такође сам питао једног радника шта ће бити разлика у односу на раније и рекао ми је да ће остати 5 трака али мало ширих него раније.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473591#p473591:2ycwzat5 je napisao(la):
igor989 » Pet Avg 25, 2017 6:47 pm[/url]":2ycwzat5]
srdjanprpa":2ycwzat5 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473589#p473589 je napisao(la):
igor989 » Pet Avg 25, 2017 6:41 pm[/url]":2ycwzat5]
KartmenBG":2ycwzat5 je napisao(la):
@igor poenta je da granita nece biti vec behaton kao u JNA pored hrama.
То свакако али види Булевар Ослобођења, ту ми је баш криво зашто нису убацили 6-у траку а ималу су места. Булевар се ради али изгледа само козметички.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Vec je pisano u ovoj temi da ce biti 6 traka, jel imas neki info da nece biti 6 traka?
Живим код Храма и гледајући први део који су завршили шине су померене ка споља док друга страна која се сад ради остаје на истом месту. Одокативно ми делује да не може ту да буде 6 трака а ако их буде биће пљуцометар. Такође сам питао једног радника шта ће бити разлика у односу на раније и рекао ми је да ће остати 5 трака али мало ширих него раније.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Imamo slican pogled :)
Ja sam kod slavija isto tako gledam, ovaj deo na pocetku slavije jos nisu poceli da betoniraju, cekam da krenu pa da vidim dal ce i za koliko pomeriti, ali mi se sve cini da ce moci da uguraju jos jednu traku.
 
srdjanprpa":hzz41pct je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473591#p473591 je napisao(la):
igor989 » Pet Avg 25, 2017 6:47 pm[/url]":hzz41pct]
srdjanprpa":hzz41pct je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473589#p473589 je napisao(la):
igor989 » Pet Avg 25, 2017 6:41 pm[/url]":hzz41pct]
KartmenBG":hzz41pct je napisao(la):
@igor poenta je da granita nece biti vec behaton kao u JNA pored hrama.
То свакако али види Булевар Ослобођења, ту ми је баш криво зашто нису убацили 6-у траку а ималу су места. Булевар се ради али изгледа само козметички.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Vec je pisano u ovoj temi da ce biti 6 traka, jel imas neki info da nece biti 6 traka?
Живим код Храма и гледајући први део који су завршили шине су померене ка споља док друга страна која се сад ради остаје на истом месту. Одокативно ми делује да не може ту да буде 6 трака а ако их буде биће пљуцометар. Такође сам питао једног радника шта ће бити разлика у односу на раније и рекао ми је да ће остати 5 трака али мало ширих него раније.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Imamo slican pogled :)
Ja sam kod slavija isto tako gledam, ovaj deo na pocetku slavije jos nisu poceli da betoniraju, cekam da krenu pa da vidim dal ce i za koliko pomeriti, ali mi se sve cini da ce moci da uguraju jos jednu traku.
Даће бог да буде тако, иначе џаба сте кречили Да не говорим о томе када идеш из правца Команде ка Славији трамвајском баштицом осетно је труцкање, нису лепо то поравнали када су изливали бетон, али опет је боље него они кратери.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473557#p473557:10davrjm je napisao(la):
JarJarBinks » 25 Aug 2017 03:18 pm[/url]":10davrjm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470859#p470859:10davrjm je napisao(la):
Zuma » Sat Aug 12, 2017 3:09 am[/url]":10davrjm]To je privremena česma, dok traju radovi. Stavili su je verovatno zato što će naredni period biti vruć i prašnjav, sa puno iznerviranih ljudi, ali i kao jeftin način da se ućutkaju galamdžije na Beobildu pre nego što neki dokoni novinar pokupi priču. Osećam da negde imaju čitav štek limenih česmi, pa im se postavljenje svodi na provlačenje dva plastična creva do obliženjeg šahta. Kad PR opasnost prođe, lako je vrate na stovarište ili ostave ako ispadne popularna. Glavno je da je sve daleko jeftinije od prave česme.

Ti si otrovan i perfidan čovek. Cinik. Tvoje ponašanje će preuzeti mnogi mladi ljudi.

JarJar, moram priznati da je tvoj odgovor Zumi kratak, efektan i interesantan. Kvalifikacija "cinik" možda i nije bez osnova.
Ali kad si već takav protivnik koncentrovanog cinizma, vredi zapitati se da li je ceo koncept preuređenja Slavije, sa muzičkom Fontanelom od dve milke, kojoj pešaci ne mogu da priđu na 20 metara, a koju u širokom luku moraju da zaobilaze (tačnije građani moraju da pešače 300 metara okolnim ulicama ako presedaju sa periferije ka Terazijama, duplo duže nego ranije), nije li takav koncept preuređenja Slavije upravo otrovan, perfidan, ciničan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473557#p473557:1zmvxpsr je napisao(la):
JarJarBinks » 25 Авг 2017 03:18 pm[/url]":1zmvxpsr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470859#p470859:1zmvxpsr je napisao(la):
Zuma » Sat Aug 12, 2017 3:09 am[/url]":1zmvxpsr]Mislim da treba resetovati oduševljenje povodom česme. Sa slike se vidi da je na mestu na kome ne može da ostane. To je privremena česma, dok traju radovi. Stavili su je verovatno zato što će naredni period biti vruć i prašnjav, sa puno iznerviranih ljudi, ali i kao jeftin način da se ućutkaju galamdžije na Beobildu pre nego što neki dokoni novinar pokupi priču. Osećam da negde imaju čitav štek limenih česmi, pa im se postavljenje svodi na provlačenje dva plastična creva do obliženjeg šahta. Kad PR opasnost prođe, lako je vrate na stovarište ili ostave ako ispadne popularna. Glavno je da je sve daleko jeftinije od prave česme.

Ti si otrovan i perfidan čovek. Cinik. Tvoje ponašanje će preuzeti mnogi mladi ljudi.

Превидео сам ову зумину манипулацију чињеницама јер једноставно прескачем његове писаније будући да су губљење времена, али на ово ћу се осврнути ...

... као форумаш који је репутацију стекао као педантан човек који велику пажњу посећује детаљима које већина превиђа и те детаље анализира, јако је интересантна појава да неке друге детаље игнорише јер врло добро зна да већина не обраћа пажњу већ ће да верује њему, а он ће да чињеницама манипулише у зависности од потреба.

Рецимо, чињеницу да је та монтажна чесма на том месту постављена много, много, много пре радова и никакве везе са њима нема. Била је рецимо ту и прошлог лета.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473600#p473600:1zmvxpsr je napisao(la):
stanislaw » 25 Авг 2017 06:29 pm[/url]":1zmvxpsr]vredi zapitati se da li je ceo koncept preuređenja Slavije, sa muzičkom Fontanelom od dve milke, kojoj pešaci ne mogu da priđu na 20 metara,
Фонтане на кружним токовима којима не може да се пешке приђе има по Европи колико оћете. Тај аргумент је чиста будалаштина.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473600#p473600:1zmvxpsr je napisao(la):
stanislaw » 25 Авг 2017 06:29 pm[/url]":1zmvxpsr]a koju u širokom luku moraju da zaobilaze (tačnije građani moraju da pešače 300 metara okolnim ulicama ako presedaju sa periferije ka Terazijama, duplo duže nego ranije), nije li takav koncept preuređenja Slavije upravo otrovan, perfidan, ciničan?
А и овај аргумент није ништа бољи. То је неко "одвалио каку" на коју су се сви попримали. Мислим да се пешачење укупно није увећало за више од 50 метара, што је пресмешно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473800#p473800:2u3rqqz7 je napisao(la):
stf » 26 Aug 2017 08:10 pm[/url]":2u3rqqz7]
Фонтане на кружним токовима којима не може да се пешке приђе има по Европи колико оћете. Тај аргумент је чиста будалаштина.

Ove godine konačno video Rim, fontana na Piazza della Repubblica je i ovde na forumu navođena kao primer fontane koja je usred kružnog toka a ne može se nazvati neukusnom. Ali kad dođoh tamo, videh da sa jedne strane kružnog toka postoji pešački prelaz koji smo iskoristili da obiđemo fontanu! Naravno, ceo centar Rima je zona ograničenog saobraćaja pa ni saobraćajna scena nije nalik Slaviji. Imaju metro, može im se.

Što se Slavije tiče, nakon postavljanja fontanele ostao je poprilično širok prostor i trotoar u samom kružnom toku kakav je bio, ali baš danas videh da trotoar u sklopu rekonstrukcije krajcaju, odnosno da će kružni tok još malo da stisne obruč oko nje.

Uglavnom: ima po ozbiljnim gradovima sveta i mnoštvo fontana usred kružnog toka (pristupačnih i nepristupačnih), ima i muzičko-svetlosnih fontana koliko voliš, ali ova naša dobitna kombinacija: fontana usred kružnog toka koja je nepristupačna, a istovremeno i muzičko-svetlosna, pa ne možeš uživati u programu bez da te ometa teški saobraćaj, ne možeš snimiti klip dok svira šlager Đorđa Marjanovića a da ne uhvatiš šum nalik onom sa autoputa, e po tome je možda u svetskim okvirima jedinstvena ova na Slaviji...

А и овај аргумент није ништа бољи. То је неко "одвалио каку" на коју су се сви попримали. Мислим да се пешачење укупно није увећало за више од 50 метара, што је пресмешно.

Grešiš, nije me mrzelo, proverio sam na Google Earth da ima jače od 300 metara ako recimo izađeš iz trolejbusa pred Slavijom pa ideš po propisu niz Kralja Milutina, pa pređeš Nemanjinu, pa uzbrdo ka Karađorđevom parku sve do nove pozicije stanice 33 i 48... Nije nimalo naivno. Vrlo commuter unfriendly. Još gore ako ti prevoz kreće iz Birčaninove, tek tu ima da se penje, a prethodno te teraju da se spuštaš niz Kralja Milutina.
 
mislim da treba suziti JNA na 4 trake dve za autobuske i dve za automobile i deo za bicikliste , a ne da se prave u centru siroki bulevari na svakom koraku i time zagusivati centar vec po obodima bulevari koji zaobilaze centar a centar lepo da ostane za pesake, bicikliste javni prevoz (tramvaj,metro,trole) i naravno neko nisko rastinje za Vrapce koji su u poslednjih 10 godina doziveli u Beogradu masovno proterivanje sto zbog zagadjenja sto zbog unistavanja njihovog stanista a primat su doziveli golubovi...
 
Pa da, penzioneri sa Vračara su poznati po tome što svaki dan teraju bicikl uz i niz Karađorđev park, krajnje je vreme da se uvedu izdvojene biciklističke trake da se spreči gomilanje biciklista na semaforu kod Tiršove.
Šalu na stranu, nema ništa loše u tome ako su uspeli da uglave dodatnu saobraćajnu traku a da ne oštete drvored. Svaka čast.
Kada se bulevar sužava na samo jednu traku u jednom smeru, onda kolona čeka na jedan semafor nekoliko ciklusa, emisija štetnih gasova tako je bila nekad možda i veća nego da postoje dve trake po smeru.
Za smanjivanje automobilskog saobraćaja potrebno je malo više investiranja, tipa metro, a ne samo fizičke prepreke.
 
Jeli Kartmene, a kako su to tačno vrapci proterani iz Beograda? Gađali ih ljudi auspusima? Ili ih možda pregaziše automobilima, kao dinosauruse što su potamanili?
I jesi ti primetio promene u populaciji i distribuciji nekih drugih ptica u BG u zadnje vreme, ili gledaš samo vrapce i golubove?
 
Ja i dalje smatram da fontana odatle mora da se premesti, mislim da je ova rekonstrukcija super prilika. Ono sto mene interesuje kao laika, da li ta voda moze da poremeti Sinski saobracaj usled vode nanesene vetrom (npr) na zice, da li se ocekuju varnice itd, itd.
 
Kako da je premeste kada je tek otvorena i kada je, zali boze, toliko para u nju ulozeno?
Mogli bi, za pocetak, da zaborave na glupu muziku, a osvetljenje na bude jednostavnije, a ne cirkuz od boja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474119#p474119:1n158xcd je napisao(la):
lukarts » Mon Aug 28, 2017 7:24 am[/url]":1n158xcd]Ja i dalje smatram da fontana odatle mora da se premesti, mislim da je ova rekonstrukcija super prilika. Ono sto mene interesuje kao laika, da li ta voda moze da poremeti Sinski saobracaj usled vode nanesene vetrom (npr) na zice, da li se ocekuju varnice itd, itd.

samo se seti toga da tramvaji funkcionišu skoro po svakoj kiši i eto ti odgovora. Drugo, fontana ima senzore i reaguje na vetar (smanjuje jačinu mlaza) tako da to nije problem. E sad, problem jeste što odvraća pažnju vozačima i što je odvratna :) Problem je i to što vlast ne haje za kritike ni malo i ne sluša ništa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474119#p474119:c4uhu7yl je napisao(la):
lukarts » Pon Avg 28, 2017 7:24 am[/url]":c4uhu7yl]Ja i dalje smatram da fontana odatle mora da se premesti, mislim da je ova rekonstrukcija super prilika. Ono sto mene interesuje kao laika, da li ta voda moze da poremeti Sinski saobracaj usled vode nanesene vetrom (npr) na zice, da li se ocekuju varnice itd, itd.
I onako su spucane pare na bazenče i sad još na premeštanje. :bash:
Voda samo smeta jer smanjuje trenje i ništa više značajno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474125#p474125:3ldap3k8 je napisao(la):
Gorstak89 » 28 Aug 2017 08:28 am[/url]":3ldap3k8]
samo se seti toga da tramvaji funkcionišu skoro po svakoj kiši i eto ti odgovora. Drugo, fontana ima senzore i reaguje na vetar (smanjuje jačinu mlaza) tako da to nije problem. E sad, problem jeste što odvraća pažnju vozačima i što je odvratna :) Problem je i to što vlast ne haje za kritike ni malo i ne sluša ništa.
Fontana verovatno NEMA senzore. Negde pored nje bi morao biti merač brzine vetra i mala automatska meteo stanica. Lako ga je prepoznati, ima lopatice na osovini koja se okreće. Ja sam jednom pokušao da provalim gde je, ali ga nisam video. U svakom slučaju nije ni jednom stubu u okolini. Posle sam video ovaj članak Istinomera po kome takođe ispada da verovatno ne postoji.

Košava ili institucije - ko je zadužen za bezbednost fontane?
http://www.istinomer.rs/clanak/2066/Kos ... st-fontane
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473814#p473814:1fmp325l je napisao(la):
stanislaw » 26 Авг 2017 09:12 pm[/url]":1fmp325l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473800#p473800:1fmp325l je napisao(la):
stf » 26 Aug 2017 08:10 pm[/url]":1fmp325l]
Фонтане на кружним токовима којима не може да се пешке приђе има по Европи колико оћете. Тај аргумент је чиста будалаштина.

Uglavnom: ima po ozbiljnim gradovima sveta i mnoštvo fontana usred kružnog toka (pristupačnih i nepristupačnih), ima i muzičko-svetlosnih fontana koliko voliš, ali ova naša dobitna kombinacija: fontana usred kružnog toka koja je nepristupačna, a istovremeno i muzičko-svetlosna, pa ne možeš uživati u programu bez da te ometa teški saobraćaj, ne možeš snimiti klip dok svira šlager Đorđa Marjanovića a da ne uhvatiš šum nalik onom sa autoputa, e po tome je možda u svetskim okvirima jedinstvena ova na Slaviji...
Слажем се да је музичка фонтана на кружном току бесмислена идеја. Једино што може да буде смислено је да се инсталирају звучници на платоу који је у изградњи. На тај начин бука од саобраћаја неће прекидати музику, као што је до сада био случај, а ни сама музика неће морати да се појачава "до даске" да би се уопште чула.
Естетски, фонтана ми је без везе. Конкурсна решења су сва од реда била естетски квалитенија од изграђеног ... не знам ко је одлучио да се гради оваква, али тај нема укуса.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473814#p473814:1fmp325l je napisao(la):
stanislaw » 26 Авг 2017 09:12 pm[/url]":1fmp325l]А и овај аргумент није ништа бољи. То је неко "одвалио каку" на коју су се сви попримали. Мислим да се пешачење укупно није увећало за више од 50 метара, што је пресмешно.

Grešiš, nije me mrzelo, proverio sam na Google Earth da ima jače od 300 metara ako recimo izađeš iz trolejbusa pred Slavijom pa ideš po propisu niz Kralja Milutina, pa pređeš Nemanjinu, pa uzbrdo ka Karađorđevom parku sve do nove pozicije stanice 33 i 48... Nije nimalo naivno. Vrlo commuter unfriendly. Još gore ako ti prevoz kreće iz Birčaninove, tek tu ima da se penje, a prethodno te teraju da se spuštaš niz Kralja Milutina.
Истина је, наравно, негде на средини.
Ево односа пешачких комуникација на три најоптерећеније пешачке везе:

1. Најоптерећенија пешачка трансверзала Краља Милана - Храм. Дужа је 16 метара.
windok.jpg


2. Најоптерећенија преседачка деоница - са 10, 33, 42, 47, 48, 59 на 19-31. Дужа је 107 метара
33pa5o3.jpg


3. Друга најоптерећенија преседачка деоница, са 19-31 на 42, 48, 59.
20gfgpk.jpg


Случај који си ти навео је драстичан, али је питање колико је оптерећен, тј. да ли становници источније од Црвеног крста уопште користе та преседања да би дошли до Пионира или Панчевачког, или ипак користе трамваје у Булевару ...
 
Nešto mi se ne učitivaju slike u postu iznad, ali svejedno: Slavija-Birčaninova je terminus za jedno 6 autobuskih linija, silni ljudi ulaze i izlaze iz tih autobusa na terminusu, ukoliko nastavljaju bilo kuda u pravcu Kalemegdan - Slavija, imaju da pešače reda veličine 300m, ima tu i uzbrdo i nizbrdo ako se ide na prelaz u Kralja Milutina i sam kažeš da je put stotinak metara duži nego pre rekonstrukcije.
Nije smak sveta, ali rekao bih i da neće baš biti popularno,
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474125#p474125:2p9vpzeq je napisao(la):
Gorstak89 » Pon Avg 28, 2017 12:28 pm[/url]":2p9vpzeq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474119#p474119:2p9vpzeq je napisao(la):
lukarts » Mon Aug 28, 2017 7:24 am[/url]":2p9vpzeq]Ja i dalje smatram da fontana odatle mora da se premesti, mislim da je ova rekonstrukcija super prilika. Ono sto mene interesuje kao laika, da li ta voda moze da poremeti Sinski saobracaj usled vode nanesene vetrom (npr) na zice, da li se ocekuju varnice itd, itd.

samo se seti toga da tramvaji funkcionišu skoro po svakoj kiši i eto ti odgovora. Drugo, fontana ima senzore i reaguje na vetar (smanjuje jačinu mlaza) tako da to nije problem. E sad, problem jeste što odvraća pažnju vozačima i što je odvratna :) Problem je i to što vlast ne haje za kritike ni malo i ne sluša ništa.

Hvala na odgovoru, da to sa kisom mi je nije ni blizu pameti....izgleda da sam se odvikao od iste.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474258#p474258:103sj9x0 je napisao(la):
stanislaw » 28 Авг 2017 02:50 pm[/url]":103sj9x0]Nešto mi se ne učitivaju slike u postu iznad, ali svejedno: Slavija-Birčaninova je terminus za jedno 6 autobuskih linija, silni ljudi ulaze i izlaze iz tih autobusa na terminusu, ukoliko nastavljaju bilo kuda u pravcu Kalemegdan - Slavija, imaju da pešače reda veličine 300m, ima tu i uzbrdo i nizbrdo ako se ide na prelaz u Kralja Milutina i sam kažeš da je put stotinak metara duži nego pre rekonstrukcije.
Nije smak sveta, ali rekao bih i da neće baš biti popularno,

Истина је, наравно, негде на средини.
Ево односа пешачких комуникација на три најоптерећеније пешачке везе:

1. Најоптерећенија пешачка трансверзала Краља Милана - Храм. Дужа је 16 метара.
Pogledajte prilog 2
2. Најоптерећенија преседачка деоница - са 10, 33, 42, 47, 48, 59 на 19-31. Дужа је 107 метара
Pogledajte prilog 1
3. Друга најоптерећенија преседачка деоница, са 19-31 на 42, 48, 59.
 
Ako smem da primetim, kod tacaka 2. i 3. presedanje moze da bude i kod biblioteke s 31 na 33, 42 i 59 i obrnuto i da se tako izbegne tih stotinjak metara duze putanje na Slaviji.
 
Vrh