Ja bi bio još radikalniji od Duleta i izmestio bi saobraćaj ispod zemlje, a iznad svih većih ulica sa ove strane Save i Dunava sve do Medaka, bi bile pešačke zone sa pešačkim stazama, baštama, statuama, ukrasima i sl. tj taj prostor bi koristili pešaci, biciklisti, deca koja žive u okolnim zgradama za igru i sl. Na svakih 200-300m bi bio izlaz iz tunela sa garažom za 1000 parking mesta gde bi se kola ostavljala, a kada bi se ponovo vozila samo bi se spustila nazad opet u tunel. Problem izduvnih gasova u tim tunelima se nadam za 5 godina neće postojati jer mislim da je nova era počela sa električnim Teslom 3 , 28. jula ove godine i da će u narednih 5 godina se taj virus znatno proširiti i kod drugih proizvođača. Ostaje problem cene. Svaku od glavnih ulica bi trebalo iskopati jedno 6,7 metara u dubinu, postaviti kolovor i iznad beton (slično kao sada na Pionirskom parku ispred skupštine grada) na kom bi bila čitava mreža novih pešačkih ulica, tj ne bi više uopšte bilo kola u tom krugu od 10tak km. Ne bi trebalo teško kopanje tunela, nego samo površinski iskop ulica bagerima, kamioni koji nose zemlju i onda beton za unutrašnje cevi. Da se počelo sa Slavijom, Beograd je mogao biti prvi grad u svetu koji bi otpočeo takav novi vid saobraćaja za kola, trolejbuse, autobuse u širem centru grada ispod zemlje, čime bi i vozači brže stizala, a na pešačkim ulicamna bi vladala jedna mirnija, humanija, opuptenija atmosfera čime bi čitav grad dobio sasvim jedan novi vid života i funkcionisanja.