Šta je novo?

Trg Slavija

Свугде ће се претрчавати посебно Немањина и Булевар Ослобођења, знајући наш народ.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
I ja ću pretrčavati jer su me kao pešaka gurnili da kružim oko slavije kao lešinar a pare od inicijalno projektovanih podzemnih prelaza su otišle gde ne treba.
 
Biće ograda pa bar babe i dede neće moći da prelaze ulicu uz kružni tok.

Svuda po Evropi se pešaci guraju pod zemlju u zonama gde je jak saobraćaj. Ostaju i nadzemni prelazi, ali lepo održavan podzemni prolaz je idealno mesto za javni WC, trafike, brzu hranu, tj. sve ono što ne volimo da vidimo na površini.

Ponavljam kao papagaj - NAJLAKŠE JE ZAMENITI ASFALT I ISCRTATI LINIJE I PEŠAČKI

Koliko god me anti auto lobi i neki stručnjaci ubeđivali,uveren sam da bi Slavija bila mnogo prohodnija i za pešake i za automobile bez pešačkih prelaza na 100m od kružnog toka i sa podzemnim prolazima za pešake (koji će se kad tad praviti jer će metro morati pokriti Slaviju).
 
Видећемо, опет ће остати трамвај који кружи и који ће присиљавати аутомобиле да се заустављају у самом кружном току.

Померањем центра круга ка бившем паркингу су могли да направе простор за скретање трамваја из Немањине у Булевар ослобођења (мада би ту онда требало пребацивање оба колосека на исту страну у булевару), а траса из Београдске је могла на раскрсници са Његошевом.да се скрене на део Митићеве рупе, и онда право преко будућег платоа до Немањине где би биле скретнице. Тако би се добиило укрштање друмског саобраћаја и трамваја само у престројавању колосека из Немањине у десно ка булевару ослобођења, у престројавању колосека у Београдској у десно ка Митићевој рупи, и пресецања те трасе преко Краља Милана и Немањине, али све то пре уласка тих улица у кружни ток.
 
Ja bi bio još radikalniji od Duleta i izmestio bi saobraćaj ispod zemlje, a iznad svih većih ulica sa ove strane Save i Dunava sve do Medaka, bi bile pešačke zone sa pešačkim stazama, baštama, statuama, ukrasima i sl. tj taj prostor bi koristili pešaci, biciklisti, deca koja žive u okolnim zgradama za igru i sl. Na svakih 200-300m bi bio izlaz iz tunela sa garažom za 1000 parking mesta gde bi se kola ostavljala, a kada bi se ponovo vozila samo bi se spustila nazad opet u tunel. Problem izduvnih gasova u tim tunelima se nadam za 5 godina neće postojati jer mislim da je nova era počela sa električnim Teslom 3 , 28. jula ove godine i da će u narednih 5 godina se taj virus znatno proširiti i kod drugih proizvođača. Ostaje problem cene. Svaku od glavnih ulica bi trebalo iskopati jedno 6,7 metara u dubinu, postaviti kolovor i iznad beton (slično kao sada na Pionirskom parku ispred skupštine grada) na kom bi bila čitava mreža novih pešačkih ulica, tj ne bi više uopšte bilo kola u tom krugu od 10tak km. Ne bi trebalo teško kopanje tunela, nego samo površinski iskop ulica bagerima, kamioni koji nose zemlju i onda beton za unutrašnje cevi. Da se počelo sa Slavijom, Beograd je mogao biti prvi grad u svetu koji bi otpočeo takav novi vid saobraćaja za kola, trolejbuse, autobuse u širem centru grada ispod zemlje, čime bi i vozači brže stizala, a na pešačkim ulicamna bi vladala jedna mirnija, humanija, opuptenija atmosfera čime bi čitav grad dobio sasvim jedan novi vid života i funkcionisanja.
 
Eво моје идеје за Славију, одвајање трамваја од кружног тока и друмског саобраћаја што је више могуће. Не замерите на геометрији, и што сам грешком примакао кружни ток превише Београдској улици па је ту тротоар испао мало ужи.

Зелена представља кружни ток са саобраћајницама које се уливају, црвено су трамвајски колосеци, наранџасто тротоар, а розе су пешачки прелази код кружног тока.
 
Од сутра не ради фонтана на Славији због реконструкције
БЕОГРАД, 9. августа (Танјуг) - Фонтана на Славији неће радити од сутра до половине новембра, због рекнструкције Трга Славија, саопштено је из Београдског водовода и канализације.

У саопштењу је прецизирано да ће фонтана бити искључена од 10 сати у четвртак, а неће радити најкасније до половине новембра.

Искључење фонтане је неопходно како не би дошло до оштећења, објашњавају из Водовода.
 
Šta sad ovo znači? Kako sredina kružnog toka može biti oštećena radovima izvan kružnog toka? Ili se radovi proširuju i na sam kružni tok?
 
Ваљда се плаше да се не поквари систем фонтане при радовима на водоводу (сетимо се Војводе Степе и неколико понављања истог водоскока :D )
 
Dosljak dosta dobro razmisljanje, kriticna tacka dupla pruga u Bulevaru zbog stajalista.
 
Хвала :) Знам, зато имам идеју да стајалиште Славија за трамваје од булевара ослобођења буде само једно, код Мека уместо садашња два у Немањиној и булевару, која би опет остала за смер ка Бањици. Онда остаје спорно само стајалиште Карађорђев парк код Храма где би стајалиште ка Франшу морало да одузме сузи коловоз. А аутобусима у смеру од Славије дозволити кретање трамвајском баштицом.
 
Ne razumem ni ja sad. Asvaltirace i kruzni tok? To koliko ja znam jos nije bilo u planu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Navodno idu ispred rokova, haj i to čudo da vidimo.


Inače, pre par dana beše neka reportaža N1 o ovim radovima, i onako random su
intervjuisali beograđane.

Razumem da nas ima raznih, ali jedan je pobedio sa komentarom, koji je glasio ovako nekako.

"Gde su se sada setili da rade Slaviju leti tokom najvećeg haosa i gužvi". :mrgreen:


Tako da šta reći.
 
Malopre prolazim slavijom i vidim da su precrtali neka skretanja zutom putacom, pesacki prelaz u kralja milana i u pravcu nemanjine ka kruzom toku stoji precrtano strelica za levo, samo moze da se ide u bulevar ili u deligradsku.

Jel u projektu sredjivanja bulevara oslobodjenja jel ukljuceno i sredjivanje slavije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470314#p470314:z2ztzcfm je napisao(la):
astrodule » 09 Aug 2017 15:35[/url]":z2ztzcfm]Ono kad staviš novi luster pre krečenja.

:laugh: :lool: :laugh:
+1 :)
 
Ovde će biti toliko pretrčavanja da to nije normalno. Pa i majmun na grani vidi da su ovi pešački prelazi iscrtani za robote, a ne uzimajući ljudsko ponašanje u obzir. Pa niko normalan neće da kruži do polovine Nemanjine da bi došao do stanice ili da se penje do polovine Makenzijeve.

Lepo su oni to sve zamislili ali praksa je drugačije i ljudi se ne ponašaju tako. Za svaku saobraćajnu nesreću koja se bude desila prilikom pretrčavanja ulice na Slaviji biće direktno odgovoran projektant i svi oni koji su ovo odobrili.
 
Pa visoke žičane ograde, tako da liči na zatvor, što će po količini sabraćaja i raspoloživom prostoru svakako i biti kad se izgrade visoke zgrade na parkingu i MItićevpoj rupi.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470329#p470329:2vzqtztb je napisao(la):
Дошљак » 09 Aug 2017 05:12 pm[/url]":2vzqtztb]Ваљда се плаше да се не поквари систем фонтане при радовима на водоводу (сетимо се Војводе Степе и неколико понављања истог водоскока :D )
Maločas Mali reče da fontana ne troši vodu jer se ona vrti u krug. A od ranije znamo da ima i neke filtere za prečišćavanje vode i regulisanje pritiska. Zbog toga ne bi trebala da baš previše zavisi od radova na vodovodu. Koji se uostalom zbog ljudi koji tame žive i ne može isključivati na dugo. Mora biti da je nešto drugo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470398#p470398:l6phadmb je napisao(la):
Zuma » Wed Aug 09, 2017 11:13 pm[/url]":l6phadmb]Pa visoke žičane ograde, tako da liči na zatvor, što će po količini sabraćaja i raspoloživom prostoru svakako i biti kad se izgrade visoke zgrade na parkingu i MItićevpoj rupi.


file.php

Razlika je samo u tome što kod sajma postoje podhodnici.
 
ZATVARA SE KRUŽNI TOK Evo kako će izgledati Slavija tokom naredna DVA MESECA
http://www.blic.rs/vesti/beograd/za...dati-slavija-tokom-naredna-dva-meseca/lelgxt7

'...- Radovi na Slaviji će trajati 60 dana, a uporedo će se raditi i na obnovi desne strane Bulevara oslobođenja. Radove izvodimo tokom letnjih meseci, kada su gužve u saobraćaju manje, i zato pozivam sugrađane da budu strpljivi...'
Pa gospodo 10.avgust je. Gde ste bili od sredina juna. Još malo pa početak školske godine. :bash:
 
Ima li neko mapu konačnog stanja sa ucrtanim budućim stanicama GSP-a, da probamo da unesemo očekivane putanje pešaka i eventualno odnos opterećenja svake putanje i širine prolaza? Mada bi u planovima već morao da postoji takav crtež i proračun.
 
Neverovatno
Danas videh postavljaju česmu na Slaviji :D

Slivkovao jesam al sam premoren da čupam sa telefona radi se o česmi u obliku onog limenog falusa :lol:

al ajd bar je česma sa pijacom vodom .... :) :kk:
 
Vrh