Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.376
- Pohvaljen
- 48.216
Upravo!
To je i meni palo na pamet, ali to zahteva poduhvat izgradnje ulice van BNV sto znamo da nije moguce trenutno, pa sam predlozio postavljanje ovih 150m sina sto je max 7(00) dana posla a priblizilo bi tramvaj mnogo vecem broju ljudi.Зашто да не и трамвај дуж целе Дунавске до Панчевца, наравно са исправљеном трасом улице/булевара од Жоржа Клемансоа до Кнежепољске. Таман трамвај и за базен, и за блокове на Дунавском кеју, и за музеј Николе Тесле у електрани, и за Марину, иза Новог Дорћола, и кроз Вилине воде које ће бити нова зона развоја града. После Панчевца може да скрене у Вишњичку кад рашчисте ону махалу.
Nismo mi bili 'osuđeni' na istočnu opremu, samo u nekom trenutku nismo imali pare za bolje. Kad JAT nije kupovao u SSSR-u, nije morao ni GSP/ŽTO Beograd, nego bila kriza.
Oд парка једино има смисла направити широки део од базена до марине. Део узводно, од Бетон хале до базена треба изузети и припојити комплексу тврђаве са реконструкцијом, а део низводно, кроз Беле воде нема смисла правити са оном смешном ширином. Свакако је вредније имати зелени појас уз реку, али то захтева исељавање луке, а власник луке ту нажалост планира станоградњу.Park će ometati mnoge postojeće i buduće ulice kada dođe vreme da se sve severno od Despota Stefana i Venizelosove napokon transformiše i ponovo izgradi.
Kršten kej od 25. maja do Ade Huje UZ REKU je ono što nama treba. Ne štraftica zelenila koja odvlači ljude od reke u betonske džungle a pritom ometa ulice koje seče.
Na kraju krajeva, ja sam ubeđen da tog parka neće ni biti. Izgradiće ono nesrećno parče što sad rovare i prave kod Nebojše kule, možda još neko parče negde posle toga i to je to. Nemaju oni ni para, ni intelekta, ni volje ni interesa da se bakću s takvim projektom narednih 10 godina. A retko ko bi i imao, kad je promašaj.
Ako je mogla država da sredi onoliko zemljište za BnV za džabe, može sigurno i obalu duž Luke, da ne bismo dobili šifonjere uz reku, i kej širine 3m.а власник луке ту нажалост планира станоградњу.
I eto kako jedan privatni, da ne kažemo 'tajkunski' projekat, angažuje 1.000 puta bolje projektante i ponudi 2.000 puta naprednija rešenja od naše progresivne javne vlasti.Gledam stari projekt "Grad na vodi" u vezi uređenja Luke Beograd i dunavske obale i tu je bio predviđen novi dunavski bulevar koji bi imao i tramvaj.
Pogledajte prilog 134862
Kada sam na forume pre deset i više godina predlagao da se postojeća pruga od Dunav stanice preko Kalemegdana iskoristi za gradski prevoz, bio sam izblaćen, od toga da su to na mapi "okovi","bodljikava žica", do toga da sam retrogradan i neprijatelj grada.
Kada sam na forume pre deset i više godina predlagao da se postojeća pruga od Dunav stanice preko Kalemegdana iskoristi za gradski prevoz, bio sam izblaćen, od toga da su to na mapi "okovi","bodljikava žica", do toga da sam retrogradan i neprijatelj grada.
Cela pruga je bila dvokolosečna. Evo jedan deo topografske karte. Mislim da imam i negde fotke.И ако трамвај на траси приобалне пруге делује као брзо и ефикасно решење, заборављамо да у зони тврђаве нема довољне ширине за два колосека на свим местима, и да би изградња контактне потенцијално оштетила археолошке остатке приобалног бедема тврђаве. Са друге стране, цео тај потез од базена до Панчевца вапи за крштеним булеваром са трамвајском баштицом дуж Дунавске, са исправљањем у делу Жоржа-Кнежепољска. Тролејбуско-аутобуски терминус у Дунавској би могао да буде и трамвајски.
Koliko se secam jedan kolosek su skinuli da naprave biciklisticku stazu, a drugi su ostavili i stavili ogradu izmedju. Slazem se sto se tice trase, nema potrebe da kruzi oko tvrdjave i da se komplikuje sa specijalnim tramvajima.Није од Бетонхале до бастиона Светог Јакова. Опет, мислим да је и са гледишта кретања путника битнија веза кроз Тадеуша Кошћушка и Париску са Кнез Михаиловом до Карађорђевом, него кроз Доњи град.
Али би онда имали укинути бициклистичку стазу уз обалу, и пешачку стазу тик уз трамвајску пругу, као и потребу да се Водена капија тврђаве поново закопа. И све то за везу која је могућа и преко Париске улице и Тадеуша Хошћушка.Таква стаза се лако да вратити в нужну намену.