Šta je novo?

Tramvaji

Хвала Богу што су Швајцарци забранили да се лепе рекламе по трамвајима .
 
Ako neko kojim slučajem ne prati temu o rekonstrukciji Cara Dušana, evo da postavim slike paklene mašine koja glača šine, kao i prvog tramvaja u Cara Dušana posle toliko vremena:
20201106_141142.jpg

20201106_141020.jpg

20201106_110830.jpg
 
https://de.wikipedia.org/wiki/Baselland_Transport

Al bi nam dobro došli BLT Šindleri. 34 je obnovljeno, što je obuhvatalo i ugradnju niskopodnog modula, dok je preostalih 25 ostalo u originalnoj dvodelnoj visokopodnoj konfiguraciji. Njih bi mogli da pošalju na ugradnju novih modula po istoj specifikaciji. 59 vozila koja ispunjavaju standarde pristupačnosti nije mali broj. Mogli bi čoper Katice i starije Divage (BVB i BLT) s prikolicama da srede za živi muzej (liniju 2) tako da ostatak voznog parka predstavljaju Urbosi i Šindleri. Na taj način sva vozila u sastavu normalnog voznog parka omogućila bi pristup kolicima, te olakšan ulaz slabije pokretnim ljudima ili putnicima sa teškim prtljagom, i to bez ijednog novog vozila.

Možda ne bi bilo loše nabaviti i 30-ak novih, mada ponuda polovnih bi zaista bila primamljiva. BLT najavljuje nabavku novih Tanga oko 2023, tako da treba baciti oko na Šindlere, obzirom na to da je ne samo Sofija pokupila sve BVB-ove (zelene), već se i Gota dočepala 6 BLT-ovih.
 
Zar nisu bili kod nas dve prikolice na istu foru, jedan sa planinarom i drugi sa kozorogom?
 
Jesu. Šta je sada sa njima, ne znam, nisam ih dugo video, niti čuo nešto o njima.
 
Ni ja. To verovatno neko u GSPu odneo kući da ukrasi baštu.
Kao što odnose i mnoge druge stvari iz tog preduzeća.
 
Pa...Svasta iz tog preduzeca moze za svasta da se iskoristi, tako da to nije nista neocekivano...
 
швајцарцима видим не сметају ове силне паукове мреже по центру града, а што је главни ´аргумент` овдашњих тролофоба, градских и форумских.

не знам зашто се опстанак бг трола увек условљава аутономијом, мрежа на једином трол коридору у центру (славија-трг-француска) ником нормалном не може да смета. аутономија је потребна само за обилажење застоја, а не за лечење комплекса.

и колико је лицемерно рећи да трол жице нису богоугодне, али да трамвајске јесу??? као да ту има икакве разлике. и то на једној истој локацији. спрдња стварно.
 
Базел је 2008 године укинуо своју последњу тролејбуску линију, али нигде на нету не могу да нађем разлог укидања.
Basel_Neoplan_N_6021.jpg
 
свакако имају разапету паукову мрежу по центру, трамвајску или тролејбуску, потпуно је небитно, визуелне разлике нема.
 
Која је ово Неоплан трола?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791638#p791638:1i3uqcxi je napisao(la):
Бумбарево брдо » Пон Нов 09, 2020 3:34 pm[/url]":1i3uqcxi]швајцарцима видим не сметају ове силне паукове мреже по центру града, а што је главни ´аргумент` овдашњих тролофоба, градских и форумских.

не знам зашто се опстанак бг трола увек условљава аутономијом, мрежа на једином трол коридору у центру (славија-трг-француска) ником нормалном не може да смета. аутономија је потребна само за обилажење застоја, а не за лечење комплекса.

и колико је лицемерно рећи да трол жице нису богоугодне, али да трамвајске јесу??? као да ту има икакве разлике. и то на једној истој локацији. спрдња стварно.
Као фол сметају им жице контактне мреже, а цео Кнез са разапетим кабловима од зграде до зграде, сваки штанд са сладоледом или кокицама исто разапета жица од бандере, како на Калемегдану и Теразијама тако и по остатку града, сваки сплав има жицу од бандере, што значи да су жице дуж целе обале где су сплавови, исто тако и улице по Врачару тик иза Храма имају уличну електромрежу разапету по бетонским бандерама какве су и по селима, и од њих жице до зграда. И онда им смета контактна мрежа која је једина паралелна са улицом и уредна. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791735#p791735:21bhj56e je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pon Nov 09, 2020 10:36 pm[/url]":21bhj56e]Која је ово Неоплан трола?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока

Tebao bi biti original Neoplan N6020 sa Vossloh Kiepe električnim komponentama.
 
Prekjuče u 14-ici. Unutrašnje propadanje Katica uzelo maha...
 

Prilozi

  • 14.jpg
    14.jpg
    153,3 KB · Pregleda: 1.438
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792333#p792333:u36vzdf5 je napisao(la):
direktor » Сре Нов 11, 2020 10:07 pm[/url]":u36vzdf5]https://www.flickr.com/photos/112648581@N02/albums/72157716847020922

Krenule niskopodne prikolice za bg
За Београд или за Бугарску? :mrgreen:
 
Srpske su tablice od kamiona, tako da, za Bugarsku. :twisted:
Jesi li siguran direktore da su niskopodni prikolice? Vidim da ispod vrata imaju isti onaj "stepenik" koji se spušta pri otvaranju vrata i koji istovremeno služi da drži otvorena vrata kada je pritisnut nogom.
 
Средња врата су нископодна, ово је модификована приколица. Видим сад текст на сајту, лепо пише за Београд :D Штета само што је приколица усвињена :(
 
To su modernizovane četveroosovinske prikolice sa niskopodnim delom u sredini. Ako se dobro sećam, trebaju tri da dođu.

Slike sa sajta tram-basel.ch

1416_typenplan_01y.gif

1501_typenplan_01y.gif

1489_020922_03y.jpg

1481_020421_02y.jpg
 
Koja je poenta nakrcavanja tolikih tramvaja kada i onako ovakvu mrežu trolejbusa i tramvaja sakatimo, a tramvaja imamo već sada za proširenu mrežu?
 
Vrh