Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780749#p780749:207jfv9s je napisao(la):
solecar » 04 Okt 2020 23:04[/url]":207jfv9s]A što bi tamo gurali most, ......... , kada tamo maltene ničeg osim stambenih zgrada ......

Pa jest ko ih šiša dosta im je Pancevac a i za njega samo sa ausvajsom da ga prelaze
:lool: :laugh: :lool:

Sole pa ti si shvatio decenisku zamisao i rad uprave Bgda prema Ovci, Borci, Kotežu i Krnjaci
A u najavii kad ce tamo tramvaj procu namerno su ispustili da navedu rok...
ono sa vrbom i groždjem
:lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781083#p781083:250we1xs je napisao(la):
Прле » Pon Okt 05, 2020 7:34 pm[/url]":250we1xs]Па проблем је у томе што је возач ту да ломи наш систем. А не подржава га виш нико: ни школство, ни суд, ни полиција а ни здравство. Занчи, неком је синула супер идеја, и дали су је возачу да је реализује.

Коме је стало да људи иду са маскама? Па нека тај иде и конторлише.

Problem je što pogrešno tumačiš sistem i misliš da si sistem. Zna se zašto se nose maske to ako neko ne može da ukapira suvišno trošiti reči.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781081#p781081:1g7tir3m je napisao(la):
Žika » 05 Окт 2020, 20:26[/url]":1g7tir3m]To svrstavanje ne pije vodu, švabe rade po zakonu jer nisu baš voljni da daju pare. Znaju da čekaju 1 cent dok ne dobiju.

Швабо не поштује зако што воли, већ што зна да ће му одрати кожу с леђа, и приде сипати со на рану
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781077#p781077:25hflrmq je napisao(la):
wexy » 05 Okt 2020 20:14[/url]":25hflrmq]Sve navedeno se podrazumeva (sem zglobnih buseva, uz metro nema potrebe za istim), ne znam sta ocekujes kao odgovor, da kazem da se ne slazem ili da je situacija idealna sad? Pa nije.

Poenta je da konflikta ne bi bilo da putnik zna da zbog istog moze da zaglavi par godina zatvora, kod nas se odobrava, tolerise i uzgaja neki drugi vid ponasanja pa stoga i konflikti.
Ja poentu vidim malo drukčije. Nisam od onih koji se švercuju, ali potpuno razumem ljude i njihovu ogorčenost. Kada imamo manjak svega onoga što imamo kod nas, građanima je samo još potrebno da na svu tu muku imamo i teranje maka na konac sa ulaskom na prednja vrata. Ne samo što to nije izvodljivo na stajalištima sa velikim prometom putnika i linija, nego i što tamo gde je redak prevoz, a veliki broj ljudi na stajalištima, pa kada se čeka za ulazak na prednja vrata, zamislimo samo situaciju gde prvo treba da svi ti ljudi na stajalištu uđu u autobus, koji je već došao dobrano popunjen, pa tek onda da se otvore srednja i zadnja vrata da bi se izašlo. To sa sobom povlači veće zadržavanje autobusa na stajalištima, a samim tim i ispadanje iz reda vožnje, pa korekcije turaže i reda vožnje, pa to onda sa sobom povlači i smanjenje broja polazaka, a to onda za sobom povlači i negodovanje građana... Zbog svega ovog pomenutog da se desi bilo kakvo hapšenje iz razloga konflikta sa vozačem, ne bi se nikako završilo dobro po donosioce odluka,. jer bi izazvalo kontra efekat kod građana. Tek kada budemo imali autobuse na 5 minuta, otprilike, tada možemo i da zahtevamo uvođenje zatvorskih kazni, a tada maltene ne bi smo ni imali konliktnih situacija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781084#p781084:1auhgyun je napisao(la):
boca-ica » 05 Okt 2020 20:37[/url]":1auhgyun]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780749#p780749:1auhgyun je napisao(la):
solecar » 04 Okt 2020 23:04[/url]":1auhgyun]A što bi tamo gurali most, ......... , kada tamo maltene ničeg osim stambenih zgrada ......

Pa jest ko ih šiša dosta im je Pancevac a i za njega samo sa ausvajsom da ga prelaze
:lool: :laugh: :lool:

Sole pa ti si shvatio decenisku zamisao i rad uprave Bgda prema Ovci, Borci, Kotežu i Krnjaci
A u najavii kad ce tamo tramvaj procu namerno su ispustili da navedu rok...
ono sa vrbom i groždjem
:lool:
Nisam ni rekao da stanovnicima leve obale Dunava nije potreban još jedan most, nego da ga ovi na vlasti sigurno ne bi trasirali u svoje "ekskluzivno" br.2 naselje, već da bi ga metnuli u kraj sa već postojećim naseljem i infrastrukturom. Što kaže Došljak, preko "25. maj" i (opciono) kej Oslobođenja. Sa mosto kod Ade Huje se u stvari samo zamazuju oči, jer tramvaj zaobilazi naseljena područja, mada ništa neobično, obzirom da se neki delovi grada uspešno zaobilaze decenijama, u svakom smislu.
 
Ако би могао само да не шири трамвајску мрежу преко Моста на Ади хуји, то би био његов највећи допринос.
 
Тешко, видиш да их вуче на ледине...
Додуше има то своје разлоге, али овде на овој теми било је неколико добрих предлога. Можда би Весара прочитао
 
Pozdrav iz ne ostvarene prošlosti...1992 ...29 lokacija za razmeštaj tramvaja da se sačuvaju sa novom namjerom...restoran ...poslasticarnica....itd ....

tramlokal01-2020-10-17-22-01-13.jpg

tramlokal02-2020-10-17-22-01-13.jpg

tramlokal03-2020-10-17-22-01-13.jpg

tramlokal04-2020-10-17-22-01-13.jpg

tramlokal05-2020-10-17-22-01-13.jpg
 
Meni je padalo na pamet da bi od starih vozila moglo da se napravi neko naselje za beskućnike, znam da nije to baš dostojno čoveka ali u situaciji gde država uopšte ne brine o beskućnicima sigurno bi im značilo da imaju kakav takav krov nad glavom. Šteta da se japanci prodaju i tope možda za 1000 evra kad u jednom japancu može da živi dvoje-troje ljudi uz neka jeftina i minimalna sređivanja.
 
За бескућнике су исплативија, практичнија и достојнија опција стамбених контејнера какве су дали за ромска насеља. Слични се користе у грађевинарству за смештај радника и теренске канцеларије (пре су прављене бараке).

Ова идеја из 1992. прављења локала од старих трамваја је занимљива, слично имамо у НС, али се плашим да би са годинама ти трамваји прошли као и она два вагона у ресторану Викторија стејшн - добили би климе, плексиглас надоградње и на крају декинг-терасе за баште. Слично је и са оним вагоном-цвећаром на Бановом брду као и ново постављеним вагоном у Белгрејд парку у БнВ.
 
Dsnašnji ekšn na asfaltu
Kad nemaju kulturu ni strpljenje.

20201022_202453.jpg
IMG-4f38977226945190fb2fb10e3ea72a67-V.jpg
 
I tako neko bahat ili obican sudar izbaci iz reda voznje ne jedan vec sve tramvaje na istoj trasi.

Bez nezavisne trase tramvaj je b****.
 
Taman onda da poukidamo sve tramvajske pruge i gradimo metro, jer je to isplatljivije nego dizati tramvaj na stubove ili stavljati pod zemlju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778676#p778676:1leayyry je napisao(la):
Дошљак » Пон Сеп 28, 2020 1:10 pm[/url]":1leayyry]Опет је и Зрењанинац периферија свих тих насеља а могућност за улажење у њих је трамвозу мала због радијуса скретања и ширине колосека. Класични трамвај има већу могућност уласка у насеља, макар са уређеном уличном мрежом (центар Котежа и Борча).

Већ смо причали о томе да радијус није проблем, 27м за нормални колосек.
 
Danas sam imao priliku da isprobam vesićevih ruku delo - 12 preko NBG, al od Beograđanke do B.Brda. Nosio nešto teško pa sam odabrao varijantu 29+12 kao najoptimalniju zbog slčabog opterećenja.

Istero nas na Slaviji 29L i pored toga što većina 29 vozi normalno to Studentskog (pretpostavljam da uvode kratke obrte zbog fiks ideje 22A), onda mi 1607+1412 mal' ispred nosa nisu pobegli al bio sam brz. :)

Prosto neverovatno kako dobro izgledaju i tramvaji i prikolice, i pored starosti (što se posebno odnosi na prikolice). KT4 kao s ratišta da su došle. Prošla 3 CAF-a, 1 na 7 i 2 na 13, ostalo 50% GT6, 50% KT4. Bilo mnogo Švajcaraca pa si se osećao kao da si bio u Bazelu 90-ih.

Moram pohvaliti Vesaru. Uspeo je da poveća broj putnika za 100% - sa 3 na 6. :lool:

I dođe do Milutina Milankovića pa stade. Šta je sad, zadrža se 10min! Kad imam šta da vidim. Dve multice i još jedan Divag s prikolicom ispred a stajalište prima jedan tramvaj. Poređala se kolona do semafora, onda CAF na 13 ode ka mostu. Dade gas i sustiže ga. Ovi oldtajmeri mnogo bolje podnose neravnine na mostu. Ne talasaju kao Urbosi, niti jaše kao Katice.

Primetio sam da je ograničenje na raskrsnici Milutina Milankovića i Antifašističke Borbe 10km/h da ne bi poiskakali, na rampi Radnička 10 da ne bi popadali s iste, a od rampe do Hipodroma 40 jer je u blizini stajalište. Nekada, kada nisu zavezali skretnice kao konce imao si utisak da vozi 60, ako ne 70 To je nekada bila najbrža deonica.

I tako dovuče se do Požeške pa stade. Pade mrak, zastoj osta. Autobusi su lepo vozili Kirovljevom bez problema. Sad je sve u Požeškoj. Inače u gradu nije bila gužva (osim na autoputu zbog domino efekta sa isključenja, preopterećenja) ali je tramvaj stalno zastajkivao za onim ispred na svakom stajalištu jer nije bilo mesta za dva. Autobusi samo šišaju puni. Razočaravajuće jer tramvaji pokrivaju ključne koridore. Čak i u sinhron Katicama na 7 nije bilo mnogo više putnika od broja sedišta, kojih ima malo.
 
Жале се људи масовно на оне дегенерисане рекламе на КАфовима, кажу да не могу да препознају врата ни да виде колика је гужва у возилу. То је показатељ колико је ово силиконисање града попримило маха, да су поред наказних билборда и возила постала рекламни панои. СТОП тиранији!
 
Ја не знам шта је пробем да се уведе стандардизација. Па не морамо ништа да симишљамо од нуле!
 
Треба бити стварно малоумни болид да такав правилник предложиш, а онда и усвојиш.

Као да су га писали маркетолози и подметнули овима из градског да то потпишу само.
 
"Vozila mogu biti u celosti oslikana reklamnim porukama, osim na prednjem vetrobranskom staklu, čeonom delu karoserije, zadnjem delu karoserije kao i na staklenim površinama u ravni vozača. Reklame i drugi natpisi ne smeju prekrivati propisane oznake i obaveštenja o javnom linijskom prevozu (grb grada, oznaka prevoznika, identifikacioni broj vozila, oznaka broja linije i drugo). Dozvoljeno je postavljanje reklama i drugih natpisa sa spoljašnje strane staklenih površina vozila iza ravni vozača, upotrebom transparentne-perforirane-prozirne prozorske reklamne folije, tako da ista ne zaklanja vidik vozaču i putnicima u unutrašnjosti vozila ili prekriva propisane oznake i obaveštenja o javnom linijskom prevozu” , stoji u Službenom glasniku koji je objavljen 28. septembra.

Odluku je potpisao predsednik Skupštine grada Nikola Nikodijević.
Sramna odluka. Sada mi je jasnija ova poplava potpuno prelepljenih solarisa na koju sam se žalio na drugoj temi. Očigledno je i da je pravilnik donet uz konsultovanje i maksimalno uvažavanje marketinških firmi, a potpuno ignorisanje prava putnika. Bold je onako jedan poseban stepen bezobrazluka. Gospodin Nikodijević može da ponudi sve prozore svog doma i privatnog automobila za postavljanje reklama, kao što i ja mogu to da učinim sa prostorom u svom vlasništvu. Već i njegovo službeno vozilo u vlasništvu grada bi bilo sporno, ali evo, ja sam meka srca i ne bih se protivio - zašto da ga stvarnost i nekakav spoljašnji svet ometaju svojim postojanjem? Međutim, vozilo javnog prevoza u vlasništvu javnog preduzeća (niti privatnog u sistemu JP, zapravo) ne bi smelo na ovaj način da dehumanizuje i zamara putnika, te da mu otežava snalaženje u prostoru.
 
Стварно нам јако ружно изгледају возила потпуно облепљена рекламама и непријатно је возити се у њима таквима.Чим падне киша и кад је ноћ једва се види кроз прозоре де се налазиш а и кад је дан и сунчано време не види се нормално кроз прозоре.Неко млати кинту преко тога и то је то,њих само то занима и апсолутно им није битно ништа друго нити како ће доћи то тих пара и дал ће неко нормалан да испашта због тога.Узимају душу овом граду сељачине,тренутно смо веома примитивно друштво.Питам се докле ће то да траје,нажалост не видим назнаке да ћемо да се унормалимо у скорије време.
 
Vrh