Danas sam imao priliku da isprobam vesićevih ruku delo - 12 preko NBG, al od Beograđanke do B.Brda. Nosio nešto teško pa sam odabrao varijantu 29+12 kao najoptimalniju zbog slčabog opterećenja.
Istero nas na Slaviji 29L i pored toga što većina 29 vozi normalno to Studentskog (pretpostavljam da uvode kratke obrte zbog fiks ideje 22A), onda mi 1607+1412 mal' ispred nosa nisu pobegli al bio sam brz.
Prosto neverovatno kako dobro izgledaju i tramvaji i prikolice, i pored starosti (što se posebno odnosi na prikolice). KT4 kao s ratišta da su došle. Prošla 3 CAF-a, 1 na 7 i 2 na 13, ostalo 50% GT6, 50% KT4. Bilo mnogo Švajcaraca pa si se osećao kao da si bio u Bazelu 90-ih.
Moram pohvaliti Vesaru. Uspeo je da poveća broj putnika za 100% - sa 3 na 6. :lool:
I dođe do Milutina Milankovića pa stade. Šta je sad, zadrža se 10min! Kad imam šta da vidim. Dve multice i još jedan Divag s prikolicom ispred a stajalište prima jedan tramvaj. Poređala se kolona do semafora, onda CAF na 13 ode ka mostu. Dade gas i sustiže ga. Ovi oldtajmeri mnogo bolje podnose neravnine na mostu. Ne talasaju kao Urbosi, niti jaše kao Katice.
Primetio sam da je ograničenje na raskrsnici Milutina Milankovića i Antifašističke Borbe 10km/h da ne bi poiskakali, na rampi Radnička 10 da ne bi popadali s iste, a od rampe do Hipodroma 40 jer je u blizini stajalište. Nekada, kada nisu zavezali skretnice kao konce imao si utisak da vozi 60, ako ne 70 To je nekada bila najbrža deonica.
I tako dovuče se do Požeške pa stade. Pade mrak, zastoj osta. Autobusi su lepo vozili Kirovljevom bez problema. Sad je sve u Požeškoj. Inače u gradu nije bila gužva (osim na autoputu zbog domino efekta sa isključenja, preopterećenja) ali je tramvaj stalno zastajkivao za onim ispred na svakom stajalištu jer nije bilo mesta za dva. Autobusi samo šišaju puni. Razočaravajuće jer tramvaji pokrivaju ključne koridore. Čak i u sinhron Katicama na 7 nije bilo mnogo više putnika od broja sedišta, kojih ima malo.