Šta je novo?

Tramvaji

U zmijarnuku je krenula seča oko 2003/4 godine tu je stajalo dosta rashodovanih Djura i T4 tokom devedesetih i nažalost ništa nije sačuvano
Breda gb 58 i djura 110+193 su jedini opstali posle te velike seče

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Да ли се донирани Т4 пуно разликује од наших оригиналних?
 
Mislim da ne, donirani T4D ima sedišta 2+1, dok ovih 20 naših T4YU su imali 1+1.
 
Naši su bili stariji iz 1972 godine, dok je ovaj doniran T4D iz 1983.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Da li neko ima podatak kada je uvedena i ukinuta linija 1 Kalemegdan - Kneževac.
I kada su uvedene linije 4 i 5 osamdesetih?

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Значи теоретски може тај један T4D да се префарба у црвену шему T4YU и буде експонат?
 
Дошљак":342dww2e je napisao(la):
Значи теоретски може тај један T4D да се префарба у црвену шему T4YU и буде експонат?
On već jeste eksponat tj uvršten je u muzejsku zbirku njega izlazu na noći muzeja.
Ne znaci ako se tramvaj prefarba u našu šemu da postaje YU, on to nikad nece postati, a ljudi bi trebalo da poštuju ono što je original (kakvo je takvo je) jer taj tramvaj nosi i neku svoju istoriju.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Нисам га виђао прошле године на отвореном дану у Дорћолу, као ни на ноћи музеја пре три године :( Истина, неће постати YU мада ни чичица није оно што је оригинално нпр.
 
Дошљак":3t827e4y je napisao(la):
Нисам га виђао прошле године на отвореном дану у Дорћолу, као ни на ноћи музеја пре три године :( Истина, неће постати YU мада ни чичица није оно што је оригинално нпр.
Ne znam čudi me, izlagali su ga čak imas na sajtu gsp u temu istorija o njemu doduše ono ko je pisao pisao je bez imalo volje pola toga nije tačno.
Jeste Cicica nije ono što je originalno ali je taj tramvaj kod nas radio od kad je proizveden, i bio je predvidjen za GSP.
Dok je T4D ostavio najvećim delom svoju istoriju u Drezdenu.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750550#p750550:1ma4bzjm je napisao(la):
IK101 » Pon Jun 22, 2020 5:59 pm[/url]":1ma4bzjm]Da li neko ima podatak kada je uvedena i ukinuta linija 1 Kalemegdan - Kneževac.
I kada su uvedene linije 4 i 5 osamdesetih?

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka

Sad mi reče majka, koja se jako dobro seća, da je linija 1, kao i sve ostale ukinute tramvajske linije ( 4 i 8 ) ukinuta 1992. godine povodom sankcija.
 
Hvala ti puno na informaciji.
Ja sam našao podatak da je 4 ukinuta 1988 godine a da je ponovo uspostavljena 1991-1992 zbog radova kod vuka i da je te godine ukinuta posle radova.

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Zanima me, ako neko zna, da li je dubina zleba za tockove tramvaja, koje imaju tramv. sine ista u celom gradu.
Koja su dozvoljena odstupanja i kakav to uticaj ima na voznju?
 
2279-9

vc9Qur5.jpg


1504-9

9C37rTQ.jpg
 
Eh šteta za prvu sliku što je upao auto, ali svakako premoćne slike :D
Da li neko zna, da li se možda nekim slučajem planira rekonstrukcija pruge od Buvljaka do Bloka 45, ovo što sad imamo je tolko iskrivljeno da se tramvaj poprilično ljulja levo-desno. Da li bi ovde mogli da se ugrade pragovi i tucanik kao na Mostu na Adi, koja je razlika između toga i ovoga sada? I još jedno pitanje, da li je moguće ubrzati nekako tramvaj na ovoj deonici? Recimo da se da prioritet na raskrsicama nekim senzorima, itd

P.S izvinjavam se što ovako upadam u temu, aktivan sam većinom na temi o železnicama.
 
Ta pruga je izgrađena 1998, pošto se stara raspala, tako da dosad nije bila u planu za ponovnu zamenu.

Kvalitetne tramvajske pruge u Beogradu se grade tek od ovog veka.

Za ubrzavanje davanjem prednosti na raskrsnicama, ja ću ti reći da pri ovakvom tramvajskom sistemu (veći broj linija koji dele trase) ne može. E, sad, poneki gradski funkcioner se svake 2-3 godine toga seti, najavi ('Eureka!')... i ubrzo zaboravi šta je rekao.
 
@Boki123 Ja sam baš namerno pustio auto da upadne samo zadnji kraj da bih prikazao kako tramvaj stoji :) Imam fotku i bez auta al ona mi je nekako monotona, ova mi je bila zanimljivija.
 
Voze umjesto da odmaraju i da se sredjuju preko ljeta ...

tram01-2020-07-09-23-41-28.jpg
 
Poštovani, da li neko možda zna čemu služe ove kamere? Primetio sam da se nalaze uz tramvajske šine i da su relativno skoro postavljene. Slikano na Bogosloviji. Unapred zahvalan.

IMG-20200625-160725.jpg
 
Postavljene po rekonstrukciji ulice ima ih 20 tak kom zasta tacno sluze pitaj beokom
 
Т-4 на Дорћолу, надам се да ће га неком следећом манифестацијом изложити са осталим музејским трамвајима.

IMG_0391.JPG


Шине које воде ка депоу Дорћол кроз парк. Доста је трамваја остало заробљено у депоу, махом Швајцарци.

 
Zar nije njegova oznaka T-3? :?

Inače ja volim da kažem da ono što su T-55 i T-72 (bili) u svetu tenkova, to su T-3 i KT-4 bili u svetu tramvaja. I to baš tim redosledom. :)
Naravno znam da je ČKD Češka firma a ne Sovjetska, ali je bila u službi Istočnog bloka i njegovih tržišta.
 
Vrh