Bilo je "izleta" i van Istočnog bloka. 200 ČKD Tatra K5AR je otišlo u Kairo, nisu se dugo zadržali.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758047#p758047:27zw3xav je napisao(la):Bender Rodriguez » 18 Jul 2020 10:32 pm[/url]":27zw3xav]Z
Naravno znam da je ČKD Češka firma a ne Sovjetska, ali je bila u službi Istočnog bloka i njegovih tržišta.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760698#p760698:1og9czci je napisao(la):Bender Rodriguez » 28 Јул 2020, 00:56[/url]":1og9czci]Ja bih bio srećniji da GSP pređe na tramvaje sa duplim kabinama no zbog brojnih troškova i peripetija, znam da se to nikad neće desiti.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760697#p760697:1og9czci je napisao(la):direktor » 28 Јул 2020, 00:55[/url]":1og9czci]Moze se uglavi oktetnica kod hajata ili na sajmistu to kad i ako budu radili zaricev most ...
Zato što nisu postojale okretnice na perifarijama, sve do početka 40 ih su se kupovali dvosmerni tramvaji.tragac":io7x7ja8 je napisao(la):Zanimljivo je da da su prvi beogradski električni tramvaji imali duple upravljačnice.
Da al zato ostadosmo bez metroa. Ako me sećanje dobro služi, taj blesavi projekat ''Tramvajem u 21. vek'' je urađen od sredstava prvo namenjenih za metro.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762192#p762192:1dcsjle7 je napisao(la):MC_ » Sub Avg 01, 2020 9:24 pm[/url]":1dcsjle7]70 ih i 80 ih napravlhene su veliek stvari vezane za tramvaj.
Napravljena je pruga do Banjice, do Rakovice, do Banovog Brda i naravno za blok 45.