Šta je novo?

Tramvaji

To uskoro postaje istorija tramvaja nece biti na toj lokaciji..
 
Врати ме ова слика у младост. Ккви су били! Овај дизајн је свевремени.
Сетих се једне необичне несреће негде пред првомајски празник 1987. Са Славије је из станице низ Немањину побегао трамвај док су га возачи купловали за гурање. Како је тада све функционисало, како су људи били присебни! Полицајц дигао узбуну, други на Кнеза Милоша му очистио раскрсницу, отправник са Ж. станице и контрола организовали један аутобус и камион као препреку код скретнице. Све прошло екстра, само са материјалном штетом.
 
Јако квалитетни трамваји, нажалост запостављени од стране нерадника којима је тешко да среде оплату и мање детаље унутра. Фарови од Корала 45 уместо Сатурнусових говоре како је фирма већ деценијама настројена према возном парку!
 
Što je još gore, te iste Saturnusove farove ugrađuju u trolejbuse.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699785#p699785:2g7t0yuc je napisao(la):
branik » Pet Jan 17, 2020 8:55 pm[/url]":2g7t0yuc]Врати ме ова слика у младост. Ккви су били! Овај дизајн је свевремени.
Сетих се једне необичне несреће негде пред првомајски празник 1987. Са Славије је из станице низ Немањину побегао трамвај док су га возачи купловали за гурање. Како је тада све функционисало, како су људи били присебни! Полицајц дигао узбуну, други на Кнеза Милоша му очистио раскрсницу, отправник са Ж. станице и контрола организовали један аутобус и камион као препреку код скретнице. Све прошло екстра, само са материјалном штетом.
Да, то је био вагон 283, са линије 9. Дуго је стајао у Доњем депоу код улазно-излазне капије за тролејбусе.
 
Stravično je to izgledalo. Bio sam na žekezničkoj nekoliko minuta posle. Ljudi stoje okolo i stravično zure u kamion, tramvaj i autobus na gomili. I svi ostali čitavi. Najgore prošao neki privatnički kiper, njuškaš pun peska kog je policajac zaustavio i isterao vozača. I dalje ne mogu da se načudim kako je sve organizovano za neverovatno kratko vreme. Koliko treba slobodnom tramvaju niz Nemanjinu? Morao je biti preko 100 na dnu. Dugo su se tragovi nesreće poznavali
 
Стварно звучи невероватно и незамисливо за данас та веома брза и адекватна реакција.
 
Za adeklvatnu akciju nije toliko kljucna tehnologija, koliko hrabrost i pamet.
Danas tehnologiju imamo, ovo drugo ne.
 
Pričao jutros sa prijateljem koji živi u bloku 23. Njih su "ubili" sa ovim ukidanjem 7 i 9...
Em što nema tih linija em što očigledno ništa ostalo nisu pojačali...
On kaže:
Ova ukidanja i premeštanja linija smišlja neko ko "nije ni prošao" pored javnog saobraćaja...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Врати ме ова слика у младост. Ккви су били! Овај дизајн је свевремени.
Али су, зато, са друге стране јааааако неудобни. Диваг је измислио трамвај и за њих и за Шпанца. То су праве машине, бар по мом мишљењу, ко би рекао да трамвај којим се возиш кроз град максимално сат времена може да има удобнија седишта од воза којим путујеш 8 сати? :D Само нека су нам што дуже на улицама и да их је што више!
 
Боље да буду неудобни него да се распадну у првој кривини.
 
Откад се то Швајцарци распадају у кривинама, живо ме интересује?
 
Ово што сам написао односило се на Шпанце.
 
To je kad izleću odozgo ljudi kao budale i eto naleteo tramvaj baš u tom trenutku

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
I obično od tog skretanja do Cvetka voze po tramvajskim šinama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700197#p700197:3u88v04e je napisao(la):
Vinča307 » 19 Јан 2020 09:53 am[/url]":3u88v04e]To je kad izleću odozgo ljudi kao budale i eto naleteo tramvaj baš u tom trenutku

Meni vise deluje kao da je bio parkiran gde ne treba.
 
Uparkirao ga taman kako treba. Bar ga je naučio da stane i pogleda levo i desno
 
Gledam ivu budževinu štopaljki i ne mogu da ss setim kako su originalno izgledale. Mota mi se po glavi da su bile nešto poput f125p.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699959#p699959:25n5snlj je napisao(la):
SerbPacker » Sub Jan 18, 2020 12:32 pm[/url]":25n5snlj]Pričao jutros sa prijateljem koji živi u bloku 23. Njih su "ubili" sa ovim ukidanjem 7 i 9...
Em što nema tih linija em što očigledno ništa ostalo nisu pojačali...
On kaže:
Ova ukidanja i premeštanja linija smišlja neko ko "nije ni prošao" pored javnog saobraćaja...
Evo prenesi prijatelju sliku i opis, ovo su gospoda zaslužna za sve te ''podvige'':

S leva na desno:
Jovica Vasiljević, sekretar za javni prevoz - 15 godina radio u Policiji, 6 godina u Agenciji za bezbednost saobraćaja. Očigledno najbolji kandidat za tu funkciju jer MUP i bezbednost saobraćaja su usko povezani sa javnim prevozom... :lol:
Goran Vesić... fenomen, maligne prirode, koji je iskazao sposobnost da za par godina više sj**e Beograd nego Nemački okupatori u WW2
Slaven Tica - projektant saobraćaja, bivši direktor i sadašnji prilepak GSPa, čovek za sve režime, poznat po tome što na svako pitanje odgovara sa ''može i biće!''
Marko Stojčić Stojko, gradski arhitekta - desna ruka i ideološki naslednik Milutina Folića, voli da organizuje konkurse i takmičenja u kojima će da bude i učesnik i žiri

Fali još jedna velika i cenjena glava, a to je Dušan Rafailović, gradski sekretar za saobraćaj. Poznat po tome što prvu polovinu radnog vremena provodi braneći SNS a drugu polovinu potpisujući razna dokumenta kojim se javni prostori i imovina zatvaraju i izdaju raznim ''zakupcima'' za njihove privatne potrebe.
 
Vrh