Šta je novo?

Tramvaji

У Омладниских Бригада је по нацртима екипе Бранка Пешића био предвиђен трамвај, али смо добили колапсе константе, али нема везе сад са жутом траком и може некако...
 
Ovo je prevrnuta slika, Žiko?
Tramvaj je skretao desno, ako sam shvatio. Nadam se da povreda nije strašna.
 
Ако добро видим, ово је смер ка старом мосту после стајалишта економски факултет где су стручњаци набуџили скоро пластични кружни ток за скретање у нови булевар.
 
Žika":3faon9t0 je napisao(la):
Katice više nisu žilave već trule pa kod prvih sudara završavaju u rashodu.
Није до трулежи него до силине удара.
 
Usta je gledo vozac kamiona na kojoj liniji je bio tramvaj ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697287#p697287:1213nylm je napisao(la):
@Aca » Pet Jan 10, 2020 5:21 pm[/url]":1213nylm]
Žika":1213nylm je napisao(la):
Katice više nisu žilave već trule pa kod prvih sudara završavaju u rashodu.
Није до трулежи него до силине удара.
Da su zdrave bolje bi podnele udar ovako se pokriven, popucaju po šavovima.
 
Можда би темељан ремонт подмладио те трамваје, мада су већином дотрајали. Могли би да направе нископодне приколице од њих, са истом уградном робом. То би фино изгледало.
 
Za tramvaj tih 35 godina i nije velika starost. Uz nešto više nege mogu oni još dugo da služe. Ovakvih kombinacija sa umetnutim niskopodnim modulom punbje Prag. Dobar je to i relativno jeftin način da im se produži vek, a istovremeno poboljša kvalitet prrvoza bez kupovine (za nas prrskupih) novih niskopodnih.
 
Лично, мислим да треба да повећамо број Дивага на улицама, а да полако кренемо са пензионисањем старих Ката. Мислим да се више исплати улагати у њих и одржавати их него олиндране КТ4, ем су удобнији, ем квалитетнији и трајнији, а греота је да стоје. Чоперце из 1998. и оне из Гоше још и има смисла ремонтовати, али пре бих их оставио у оригиналној формацији и дизајну, упарена Ката је трамвај сасвим солидног капацитета иовако.
Што се трамваја са горње слике тиче, рекао бих да ово и није нека штета, верујем да ће већ за петнаестак дана поново бити на улицама. Скроз слупаног #2348 који је имао још гори судар са камионом су подигли калемљењем предњег модула са #335, а #2293 је добио задњи модул истог трамваја. За овај верујем да неће требати калемљење модула са другог трамваја.
 
Апропо радова на Савском Тргу, због истих је настало опште расуло, и тотални хаос што се трамвајског превоза на Новом Београду тиче... Па смо добили следеће
1. Трамваји са 11, уопште нису способни да покупе онолики број људи, на сву муку становника од Блока 42 до Ушћа, они су 40 трамваја са 7 и 9, заменили са 8 са линије 11, који су само присутни од 7 до 20
2. 95 и даље иде по овом реду вожње, а у наредним месецима биће сам на траси са 11, што је увод у тоталну катастрофу
3. Нису појачали 67, 68, Еко 1, 71 и 601 који стају на деловима трасе које сад не покривају 7 и 9, а већински су соло аутобуси и препуњени већ на Сава Центру
4. Преусмерили су 78 и 83 преко Бранковог Моста и опште расуло праве на алтернативном делу трасе
Требало је урадити следеће
1. Увести 7А од Адмирала Гепрата до Белвила преко Старог Савског Моста, са тактом од 10 минута радним данима од 4 до 23, а викендима на 15, ту би 5 зглобних аутобуса радило посао
2. Појачати Еко1 и преусмерити га да иде Трећим Булеваром до Омладинских Бригада, да растерети 95 барем од Зеленог Венца до Делта Ситија
3. Појачати 67, 68, 71 и 601 јер са оваквим интервалом и редом вожње на 78, 83 и 95 је апсурд
4. Увести да Бг Воз иде од 6 до 19 на 30.минута од Батајнице до Овче или Панчевца, а до краја рада на 60 минута, и то сваки дан...
5. Да 94 као растерећење 95 буде појачан барем за једно до два возила, јер кад се сјате на Бувљаку, исто важи и за 85
6. Увести експрес линију од Блока 45 до Вуковог Споменика трасама трамваја и 95
Они ништа нису урадили, а већ видим апсолутну катастрофу већ за који дан, а о неинформисаности грађана тек да не причам!
 
Svima nama da poteza 300 jedinica opcija ostaje 17 do Sava Centra i Ušća

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Slika odlicno oslikava stanje, nabiju tolike linije a semafor drzi za jedan dupli/2 obicna tramvaja.
4002da81816f7a6d6d88d588e7022812.jpg


Sent from my LM-G710 using Tapatalk
 
Da li smo dobili još neku donaciju od Bazela? U budžetu je predviđeno 14 miliona dinara (125 hiljada evra) za nabavku tramvaja. Naravno za te pare se ne može ništa kupiti, pa kapiram da je za transport...
 
Dart":z6trf1pp je napisao(la):
Da li smo dobili još neku donaciju od Bazela? U budžetu je predviđeno 14 miliona dinara (125 hiljada evra) za nabavku tramvaja. Naravno za te pare se ne može ništa kupiti, pa kapiram da je za transport...
Dobili smo 3 prikolice iz Bazela

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Znam za te 3 prikolice, ali mislim da se za 125 hiljada može trasportovati mnogo više.
 
Zna li neko zašto ne rade tramvaji na liniji 6,7 i 14 nego radi 6A

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Verovatno je opet pukla cev, vodovod kopa nešto na uglu bulevara i dr. Velizara Kosanovića. Inače prošle godine su bar 5-6 puta popravljali šaht i cevi na gotovo istom mestu, samo sa druge strane bulevara...
 
Pa tu su iskopali ogromnu rupu prošle godine. I stalno tu puca cev. I ceo taj deo Bulevara od Cvetka do Ustaničke, redovno pucaju cevi.
 
Цео тај неуређени део булевара је требао да се среди још кад и остатак да би ту трамвај нормално функционисао.
 
Šine su tu već godinama u katastrofalnom i niko ništa ne preduzima

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh