Šta je novo?

Tramvaji

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701282#p701282:m00nvnvj je napisao(la):
Дошљак » 22 Јан 2020, 16:16[/url]":m00nvnvj]Треба свуда додати жуте семафоре за наилазак трамваја где имамо овакве ситуације.

ти семафори на Аутокоманди не раде већ дуже време

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701309#p701309:m00nvnvj je napisao(la):
biftek » 22 Јан 2020, 17:28[/url]":m00nvnvj]Ma za primer drugima, obesiti vozaca skode na Terazijama, da se umiri sujeta pojedinih forumasa. Toliko negativne energije u zadnje vreme na ovom forumu.

наравно да га треба обесити. и то не због сујете и негативне енергије, већ зато што не поштује основне саобраћајне прописе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701493#p701493:2xadxstl je napisao(la):
DusanBG » 23 Jan 2020 10:01[/url]":2xadxstl]Pre nekih dan negde na radiju uhvatih da se sada radi (ili se traže ponude) studija o unapređenju tramvajskog saobraćaja zbog loše iskorišćenosti linija. Eto prilike da neko pročita forum ovde i dobije dosta ideja.

Javna nabavka za izradu tehničko tehnološke analize tramvajskog podsistema i predlog mera za povećanje efikasnosti i učešća u redovnoj raspodeli...
Prvo treba da vrate sve one ukinute linije, jer su nenormalno osakatili tramvajski podsistem, pa onda najpre treba da porade na semaforima, a ne da tramvaj prešiša čitavu kolonu vozila, a onda da prednost izgubi čekajući da semafor upali zeleno i da onda još mora da čeka da prođu ista ona vozila koja je pretekao, jer tramvaj nema uopšte prednost zelenog svetla. O vozačima za sve one tramvaje da i ne govorim.

:dil: : http://portal.ujn.gov.rs/Dokumenti/Javn ... dd=2609244
 
Зна се главна мана трамваја - заобилажење строгог центра. Људима просто није практично да иду до Таша шестицом па да преседају до центра на аутобус.
 
Ne bi to ni bio problem da 26 i 27 nisu prepuni. Bili pre nego što je ukinuta 28, a sada još veći pritisak od strane korisnika pomenute linije. Isto i sa linijom 7 i trolejbusom (autobusom) 29 i 31. Još veći pritisak po skraćenju 21 i 22 i ukidanju 19. Baš im ide ovo SM(A)RT-ovanje od ruke.
 
Sta se tacno podrazumeva "centrom"? Cesto vidjam ovu tvrdnju za centar i tramvaj a generalno sam neko ko je uvek ziveo van centra pa mi je to centar sirok pojam. Tramvaj prolazi ceo bulverar, slaviju, staru zeleznicku, kalemegdan, dorcol. Sta konkretno nije pokriveno tramvajem u centru to a trebalo bi da bude? Iz perioda kada sam bio klinac se npr secam da mi je vise odgovaralo da trojkom dodjem do zeleznicke i onda pesice uz Balkasnku nego da idem do SKC-a jer se dosta izgubi dok tramvaj dodje do tamo. O alternativi - koriscenje 37ice da ne govorim.
 
Хијавато, центар Београда у најужем смислу чине Теразије са најближом околином.
 
OK, ali sa druge strane vidim da se dosta ljudi protivi sirenju tramvajske mreze kroz kralja Milana, a opet smeta sto obilazi centar?
 
Па, када би град лепо људима објаснио да трамваји, тролејбуси и аутобуси могу да возе истом траком, онда се људи не би ни противили.
Овако су са разлогом против планова да им се укину све троле - да би се пустио трамвај.

Уопште, стварно смо у тужној фази каскања за светом, и то у начину разишљања више него у технологији. Укинемо железницу у центру, хоћемо да укидамо троле и да баш њих мењамо електриним аутобусима, не ширимо трамвај, а онда нам се деси загађење и доносимо неке "хитне мере". Па чујемо да Швабе улажу 100 милијарди у железницу. И тако...
 
Ја предлажем да возачу који је изазвао удес дамо Орден за храброст, као што је предложио члан Бифтек на претходној страни.
 
Da sam sudija dobio bi on više ordena i malo prevaspitavanja kod psihologa.
Ne shvatam gde se žuri, čemu ??? Kad je sat rada u Srbiji u rangu sa slabijim Afričkim zemljama.
To što vole da izigravaju budale, heroje ispred vozila JGP i ne razmišljajući da se neko može povrediti prilikom kočenja.
Nekultura je dostigla vrhunac i među mlađarijom i među starima. Nema šablona.
 
Treba ga pitati gde je uopšte krenuo, kada je pokušao da pređe na drugu stranu Bulevara preko tramvajske baštice koja je tu prilično izdignuta u odnosu na kolovoz. Koliko vidim, ovo je deo između Cvetka i Batutove, gde je jedino malo spušten ivičnjak kod pešačkog prelaza/semafora. Stvarno ima čudnih ljudi, da pokuša da se popne na bašticu, a da ne pogleda da li ide tramvaj. Van svake pameti...
 
Van svake pameti je to što uopšte ima u glavi suludu ideju o penjanju na tramvajsku bašticu. Jedino mesto gde razumem da bi trebalo da dođe do sudara je novosređeni kružni tok na Autokomandi. Ali za čudo, tamo, koliko je meni poznato, od kako je rekonstruisana, bilo je brdo konfliktnih situacija zato što vozači koji idu kolovozom, jednostavno ne vide lepo kada im dolazi tramvaj iz pravca Slavije, zbog lošeg ugla preglednosti, a sudara maltene nije ni bilo, za razliku od drugih mesta gde je preglednost 100% jasna.
 
Od veceras..


Meni mozda i najlepsi tramvaj #2409 :)


Am5eYNi.jpg



I #1530 i cini mi se #2201 koji poziraju zajedno :D

zTqOVMH.jpg
 
Морао бих ипак да скренем пажњу на очајну регулацију левих и полукружних скретања, због које су одређени опасни маневри малтене изнуђени. Када су већ секли платане, што даје већу слободу при избору саобраћајних решења, могли су увести и те траке за лева и полукружна скретања на одређеним местима. Важна компонента саобраћајног система је и једноставност, а не увек решавање левих и полукружних скретања кроз лавиринте споредних улица. У Војводе Степе су маловише мислили о левим и полукружним скретањима, али су траке за иста убацивали у трамвајске баштице чак и тамо где је Војводе Степе довољно широка.
 
Mislim da je pod hitno potrebno da se tramvaj broj 6 produži duž Bulevara do Terazija i Trga pa dalje za Kalemegdan i okretnicu Beko. Fali nam ta linija kao leba.
 
Pa ima već 5 i 10 do Beka, a i 2 prolazi blizu...
 
Аман људи, џаба вама смарт планови, када су вам тренутно само две линије на редовној траси , и то где је једна од линија 14 која јесте појачана али фали јој глава и реп, једино је 6 најпоузданија јер барем знаш да си до вука за 10 минута, где 11 не рачунам, јер ће остати преко Моста на Ади, ово што сад ради 11 и што мења 7 и 9, са оваквим интервалом, па ја би на робију одавно ишао, јер пре свега интервал и ред вожње на 11 не прате интервал упола на 95, са друге стране, последњи поласци на 11 и 95 нису усклађени, тако да слободно боље да су све трамваје ставили око Депоа да окрећу, јер због овакве ситуације каква јесте, пре ће користити 67, 68, 71, 95 и 601, него трамваје да се ломатају пола сата док пређе мост и окружи око гараже... Требало је да ставе да како крене први 95 из Блока 45, тако крене и трам 11, тако крену први 67, 68 и 71... Претпоследњи и последњи 95 из Борче су нимало пријатан осећај тек сад, јер нико неће да користи соло конзерве на 71 и 601!
 
Kakvih 10 minuta do Vuka, od Ustaničke se ide 20 minuta u oba pravca

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702058#p702058:g3b195ax je napisao(la):
Dart » Суб Јан 25, 2020 1:03 am[/url]":g3b195ax]Pa ima već 5 i 10 do Beka, a i 2 prolazi blizu...
Није поента да се дође до Бека, већ да се прође кроз центар природно праволинијски, као што то раде аутобуси, док трамвај све нешто скреће и околиша.
 
Ono što sam primetio, u dosta slučajeva, kada se daju predlozi za neku liniju, a već postoji veza između dva kraja za koji se daje predlog, ljudi uglavnom rezonuju tako da nema potrebe za tom novom linijom jer već postoji veza pomenutih naselja, a niko se pri tom ne udubljuje u samo trasu predložene linije.
Dok nije bio izgrađen NBG krak "Tramvajem u XXI vek", linije 7 i 9 su saobraćale do Pristaništa, a imali smo pri tom linije 5 i 10.
 
^^^^^
Dok su 7 i 9 isli do Pristanista, 5 nije postojao, a 10 je isla do Centrale. Kad je krenulo sirenje tramvaja, dogradjen je patrljak od Tadeusa Koscuska do Beka, pa je 10 produzena do Beka, a onda je uvedena i 5. Tad su uvedene i 1 (Beko - Rakovica/Knezevac), 11 (Beko - Novi Beograd) i 13 (Beko - Banovo Brdo). Jedno vreme je postojala i linija 4, koja je prvo isla od Novog groblja do Tasmajdana, a onda od Novog groblja do Beka, dok je nisu trajno ukinuli.
 
Predložene su sledeće trase:

Jurija Gagarina ka Vinogradskoj (1.500 metara)
Đorđa Stanojevića – Agustina Neta (1.500 metara)
Banovo brdo – Vidikovac (4.500 metara)
Slavija – Kalemegdan (2.700 metara)
Omladinski stadion – Rospi ćuprija (4.200 metara)
Bulevar kralja Aleksandra – Mali Mokri Lug (1.800 metara)
Bulevar M. Milankovića – Tošin bunar (2.400 metara)
Bulevar Zorana Đinđića – Tošin bunar (4.300 metara)
Tošin bunar – Bežanijska kosa (3.700 metara)
Bežanijska kosa – Jurija Gagarina (1.500 metara)
Tašmajdan – Terazije (600 metara)

Сви предлози за ширење су добри, недостаје крак ка Земуну.
 
Vrh